Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By KonTaz
#5985
t_m έγραψε:Για δώσε πληροφορίες


1000αρι με τα 69 καθαρόαιμα άλογα,μηχανικό κιβώτιο(μακριά από το cvt,καίει τα άντερα του)

Χρώμα: Αυτό το μωβ περλέ πως λέγεται

Χρήση:Αποκλειστικά εντός πόλης και όχι ήπια.Αλλιώς δεν πάει κιόλας,ειδικά το καλοκαίρι με το air condition

Κατανάλωση:Με κίνηση και air condition το καλοκαίρι κυμαίνεται από 5,5-6.0 lt/100km.Το χειμώνα πέφτει στο 5-5,5 με ίδιο τρόπο οδήγησης. Με κίνηση αποκλειστικά σε Αττική Οδό και Εθνική Οδό(Κηφισός) έχω δει και 4.5 lt/100km

Χιλιόμετρα: 73.400,λάδι δεν καίει(αυτό έλειπε κιόλας) και δεν έχει παρουσιάσει κανένα μηχανικό πρόβλημα.Το μόνο θέμα ήταν ότι είχε ξεκολλήσει μια βίδα από το προστατευτικό πλαστικό στο κάτω μέρος του οχήματος με αποτέλεσμα αυτό να ψιλοκρέμεται. Διορθώθηκε άμεσα.

Επίσης είχε εμφανίσει κάποιος τριγμούς στις πίσω ζώνες σε ταχύτητες αυτοκινητόδρομου αλλά με το καιρό του πέρασε :s_crazy

Τέλος θέλει καινούρια ελαστικά γιατί αυτά τα bridgestone έχουν γίνει σαν κούτσουρα.Εσύ τι λάστιχα του έχεις?
Άβαταρ μέλους
By t_m
#6683 iQ2 αυτόματο..
Πολύ λίγα χιλιόμετρα (25Κ), άσπρο.
Θα γράψω για το σέρβις πιο μετά, όταν θα είμαι στον υπολογιστή
Άβαταρ μέλους
By Euripides
#7570 Ας κάνουμε αρχή με κάτι από τις καλοκαιρινές μας διακοπές...

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By t_m
#7653 Ευριπίδη, ωραίος!!
Ξέχασα να αναφέρω, πως άλλαξα ελαστικά με pirelli p1 verde.

Edit : ξέρουμε κανένα συνεργείο για ευθυγράμμιση (beams);
Στην αντιπροσωπία μου ζήτησαν 35Ε!
Άβαταρ μέλους
By popolaros
#13559 εστειλα αυτο το μηνυμα στην TOYOTA HELLAS:


Αγαπητέ Κύριε / α



Στις 7 Ιανουαρίου 2005 έθεσα την παραγγελία μου στην Toyota polis Αλεξανδρίδης στην Θεσσαλονίκη για ένα καινούργιο Avensis με αριθμό πλαισίου *************. Η απόφαση για αγορά του εν λόγω μοντέλου ήταν πέρα για πέρα συνειδητή μιας και προϋπήρχα κάτοχος δύο επίσης Toyota (corolla 1976 / carina E 1992). Με άλλα λόγια, όντας ένας ΥΠΕΡ ευχαριστημένος πελάτης σας, πήγα με κλειστά μάτια στην πλησιέστερη αντιπροσωπεία για να αποκτήσω το επόμενο μου αυτοκίνητο.



Και ερχόμαστε πριν από περίπου 2 χρόνια όπου εντελώς τυχαία ανακαλύπτω ότι στα περί τα 125.000 χιλιόμετρα η στάθμη του λαδιού ήταν πιο κάτω από το προβλεπόμενο. Συμπλήρωσα όσο έλειπε και δεν το έδωσα σημασία. Παρόλα αυτά στο επόμενο service, διαπιστώθηκε ότι επίσης έλειπε σεβαστή ποσότητα λαδιού. Με δεδομένο ότι την εν λόγω περίοδο βρισκόμουν σε σημείο όπου η πιο κοντινή αντιπροσωπεία βρισκόταν σε σεβαστή απόσταση και για προσωπικούς λόγους δεν μπορούσα να μεταβώ, αναγκάστηκα να συμπληρώσω λάδι σε πλησιέστερο συνεργείο αντιστοίχων προδιαγραφών και επώνυμης μάρκας ( 5/30 - BP ). Μετά από σεβαστό χρονικό διάστημα και αφού τα προσωπικά προβλήματα είχαν εκλείψει, επισκέφτηκα την αντιπροσωπεία TOYOTA Polis - Θέρμης όπου και εξέφρασα το πρόβλημα μου. Ο Υπεύθυνος συνεργείου μου πρότεινε να παρακολουθήσουμε το φαινόμενο και αναλόγως να πράξουμε. Η πρόταση του αφορούσε την παρατήρηση της στάθμης του λαδιού ανά 1.000 χιλιόμετρα, το οποίο και φυσικά ακολουθήσαμε κατά γράμμα. Στην επόμενη μου επίσκεψη μετά από 1.000 χιλιόμετρα ο δείχτης δεν είχε πέσει καθόλου πράγμα το οποίο με ξάφνιασε. Παρόλα αυτά, μετά από ακόμα 1.000 χιλιόμετρα όντως 1 ολόκληρο λίτρο λάδι είχε εξαφανιστεί. Σε συνομιλία που είχα με τον υπεύθυνο, μου ανέφερε ότι είναι ένα ΓΝΩΣΤΟ πρόβλημα το οποίο το γνωρίζουν και το συναντάνε σε πολλά αντίστοιχα αυτοκίνητα. Σε ερώτηση μου για το ποια θα είναι η επόμενη κίνηση που θα πρέπει να κάνουμε για να δώσουμε λύση, η απάντηση ήταν : αλλαγή κινητήρα. ΤΟΣΟ ΑΠΛΑ, ΤΟΣΟ ΚΑΤΗΓΟΡΗΜΑΤΙΚΑ, και φυσικά με δικό μου κόστος το οποίο θα ανερχόταν στα 2.000 ευρώ. Δεν σας κρύβω ότι ένιωσα παράξενα και ελαφρώς κορόιδο. Η επόμενη μου κίνηση ήταν να επισκεφτώ ακόμη μια αντιπροσωπεία σας στην δυτική είσοδος της πόλης , στον κύριο Κατικαρίδη, όπου μου αναφέρανε τα ίδια ΑΚΡΙΒΩΣ πράγματα μετά από συνομιλία που είχε ο υπεύθυνος συνεργείου με τα κεντρικά γραφεία στην Αθήνα (όπως ανέφερε τουλάχιστον).

Σε προσωπική αναζήτηση που έκανα στο διαδίκτυο, διαπίστωσα ότι είναι ένα κλασικό ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ πρόβλημα σε όλους τους κινητήρες (κωδική ονομασία 1zzfe ) με μεταβλητό χρονισμό, το οποίο βρίσκεται στα δαχτυλίδια των πιστονιών και το οποίο ΛΥΘΗΚΕ από το 2005 και μετά όπου η Toyota αποφάσισε να δώσει τέλος στο θέμα. Με άλλα λόγια, για όλους τους ιδιοκτήτες μεταξύ 2000 - 2005, μας πετάει την λευκή πετσέτα και εντελώς απροκάλυπτα απαιτεί ΜΕΣΩ της εκάστοτε αντιπροσωπείας να αλλαχθεί ο κινητήρας με άλλον ο οποίος ΚΑΙ ΚΑΛΑ είναι εγκεκριμένος από την ίδια την Toyota (οι κλασικοί λεγόμενοι refurbished Και ΟΧΙ καινούργιοι). Ή να το κάνουμε πιο απλά, να δοθούν 2.000 ευρώ για ένα αυτοκίνητο εμπορικής αξίας 4.000 ευρώ για έναν κινητήρα με μόλις 150.000 πλέον, πράγμα ΑΝΥΚΟΥΣΤΟ και ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ για TOYOTA. Από ότι φαίνεται η πατροπαράδοτη και αδιαμφισβήτητη αξιοπιστία, όπως και η τυφλή εμπιστοσύνη που σας είχανε τόσα χρόνια οι πελάτες σας καταρρίπτετε με το χειρότερο τρόπο κρύβοντας την αλήθεια πίσω από τα χρόνια εγγύησης μιας και για πελάτες που δεν κάνουν πολλά χιλιόμετρα (ώστε να έρθει στο φως το πρόβλημα πιο γρήγορα) η πραγματικότητα αντικατοπτρίζει το κέρδος μιας και όπως γράφτηκε παραπάνω είναι κάτι ΓΝΩΣΤΟ και ΔΙΑΠΙΣΤΩΜΕΝΟ.



Μετά τα παραπάνω, παρακαλώ όπως μου επιδιορθώσετε το συγκεκριμένο ελάττωμα του αυτοκινήτου μου.





Θερμή παράκληση επίσης, θα ήθελα να έχω και εγγράφως (πέρα από την προφορική απάντηση της αντιπροσωπείας) και στο e mail μου αλλά και ταχυδρομικώς την επίσημη σας θέση πάνω στο ζήτημα.



Σας ευχαριστώ



Με τιμή
Άβαταρ μέλους
By popolaros
#13561 και μετα απο εναν ολοκληρο μηνα, ηρθε η απαντηση


Αγαπητέ κύριε ******,



Σας ευχαριστούμε για την επικοινωνία και την προτίμησή σας στα αυτοκίνητα ΤΟΥΟΤΑ.



Λυπούμαστε για την καθυστέρηση στην απάντησή μας.



Διαβάσαμε το μήνυμά σας με ιδιαίτερη προσοχή.



Όπως σας έχουμε εξηγήσει και κατά την τηλεφωνική σας επικοινωνία μαζί μας, το αίτημά σας για αποκατάσταση του θέματος χωρίς κόστος για εσάς δεν μπορεί να γίνει δεκτό καθώς η εγγύηση του αυτοκινήτου σας έχει παρέλθει.



Υπενθυμίζουμε ότι το αυτοκίνητό σας συνοδευόταν από συνολική εγγύηση μηχανικών μερών για 6 χρόνια ή 180,000χλμ, όποια συνθήκη επέλθει πρώτη, βάσει και των ειδικότερων όρων που αναλυτικά αναφέρονται στο ένθετο Εξυπηρέτηση & Εγγύηση που το συνοδεύει.



Η εταιρία μας ανταποκρινόμενη σε παλαιότερη τηλεφωνική σας επικοινωνία σας είχε προσφέρει καθαρά ως ενέργεια καλής θέλησης το short block χωρίς κόστος για εσάς, παρέχοντάς σας την αξία του, ήτοι 1,132 ευρώ, ως δώρο για εσάς. Ωστόσο η εν λόγω πρόταση απορρίφθηκε από πλευράς σας.



Στην περίπτωση που τη δεδομένη στιγμή επιθυμείτε να δεχθείτε την εν λόγω ενέργειά μας, σας ενημερώνουμε ότι η πρότασή μας είναι στην διάθεσή σας με σκοπό να κάνετε χρήση στο άμεσο χρονικό διάστημα.



Παραμένουμε πάντα στη διάθεσή σας.



Με εκτίμηση,



Ιωάννα Βασιλειάδου

Προϊσταμένη Επικοινωνίας Πελατών
Άβαταρ μέλους
By popolaros
#13573
vasilis έγραψε:βάψτο μπλε



παρα λιγο να το ειχε αγορασει ο μεγαλος μπλε....
Άβαταρ μέλους
By drdino
#13681 Πόσο θα χρειαστεί να πληρώσεις εσυ, κάνοντας χρήση της βοήθειας της τογιοτα;
Άβαταρ μέλους
By popolaros
#13715 η απαντηση ηταν απο toyota hellas

για ποια αντιπροσωπεία μου λες....
Άβαταρ μέλους
By vasilis
#13718 εγώ ίσως και να τα έδινα....
κάποια άλλη φυσιολογική λύση δεν βλέπω