Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#855691
PaNick67 έγραψε:
Anonymous Founder έγραψε:Μπορεί να μην είναι τόσο σαφές, αλλά το διευκρινίζω ξανά: δεν αναφερόμουν στον υφιστάμενο στόλο (παρόλο που ξαναλέω, οι κυβερνήσεις στο παρελθόν, το έχουν κάνει), αλλά στα προς πώληση. Να πριμοδοτηθούν λοιπόν τα καθαρά οχήματα και τα diesel να τα παίρνουν μόνον όσοι τα χρειάζονται και όχι πχ όσοι κινούνται στην πόλη και στο τέλος βγάζουν τα φίλτρα γιατί μπουκώνουν..

Πως ακριβως θα κανονιστει να παιρνουν ντιζελ μονο οσοι τα χρειαζονται και οχι οσοι τα θελουν;

Θα δηλωνουμε χιλιομετρα ανα ετος στο gov.γρ για να μας επιτραπει η αγορα;

Θα υποβαλλουμε υπευθυνη δηλωση των χιλιομετρων που προτιθεμεθα να κανουμε με το ντιζελ για να εγκριθει η αγορα;

θα φανε κεφαλικο φορο οσοι θελουν ντιζελ ωστε να μην συμφερει οσους δεν κανουν 20+Κ χλμ τον χρονο;

Ποιος θα το ελεγξει αυτο;

Ποιος θα ορισει τι ειναι πολλα χιλιομετρα;

Τι γινεται αν αγορασω ντιζελ γιατι θελω να κανω πολλα ταξιδια αλλα αρρωστησα, χωρισα, εμεινα ανεργος και δεν κανω;

Πως θα επιβαλλεις σε ελευθερους ανθρωπους τι ειναι καλο γι' αυτους αλλα οχι για τους αλλους;

Μηπως διαβαζες Οργουελ προσφατα; :hmmm:

Σου έχω απαντήσει: με το να πληρώνουν υψηλότερα τέλη για παράδειγμα. Αν δεν κάνεις πολλά χιλιόμετρα, δεν θα συμφέρει να πάρεις diesel. Επίσης πρέπει σταδιακά να ακριβύνει το diesel, ο πληθωρισμός που θα προκύψει στις μεταφορές, είναι ασήμαντος μπροστά σε αυτόν που τρώμε στο κεφάλι για όλα τα υπόλοιπα.
Ή με το να απαγορεύεται η είσοδός τους στον δακτύλιο ή να μη επιτρέπεται η κυκλοφορία σε συγκεκριμένες πόλεις.

@Zeus
Όλα αυτά έχουν αποδειχτεί πως δεν ισχύουν στην πράξη. Περιοδικά έχουν κάνει δοκιμές σε καινούρια αυτοκίνητα και ούτε εκεί το diesel δεν επιβεβαίωσε τα επίσημα νούμερα. Είχαν κάνει και μια δοκιμή οι 4 τροχοί, δεν μπορώ να την βρω τώρα, αλλά ήταν αποκαλυπτική. Ούτε η βενζίνη τα πήγε πολύ καλά, μόνον το ΦΑ και το υβριδικό (κάποιο Toyota, όχι plug-in).
Άβαταρ μέλους
By Zeus
#855726 Δεν ξερω τι λεει το τεστ ούτε τι σχέση έχει με αυτό που συζητάμε. Αυτό που έγραψα είναι ότι τα νέα πετρέλαια δεν μολύνουν περισσότερο από τα νέα βενζίνης. Δεν μίλησα γενικά σε σχέση με ηλεκτρικά, ΦΑ ή οτιδήποτε άλλο. Κι αυτό επιβεβαιώνεται κι από τα όρια της ευρωπαϊκής ένωσης και από το γεγονός ότι δεν βλέπεις ντουμάνι ή έντονη μυρωδιά πίσω από κανένα σύγχρονο πετρέλαιο. Τώρα αν κάποιος έχει να κάνει σέρβις 5 χρόνια ή το συνηθέστερο, έχει αφαίρεση το dpf είναι άλλη κουβέντα.
Άβαταρ μέλους
By axel12p
#855808
Anonymous Founder έγραψε:Να πριμοδοτηθούν λοιπόν τα καθαρά οχήματα και τα diesel να τα παίρνουν μόνον όσοι τα χρειάζονται και όχι πχ όσοι κινούνται στην πόλη και στο τέλος βγάζουν τα φίλτρα γιατί μπουκώνουν.

Ποιος μπορεί να διασφαλίσει ότι ο ιδιοκτήτης του PHEV φορτίζει το αυτοκίνητο του και χρησιμοποιεί τον βενζινοκινητήρα του μόνο στα ταξίδια; Για ποιο λόγο να πριμοδοτηθεί αυτός και να τιμωρηθεί ο αγοραστής ενός diesel; Αν κάποιος αγοράζει diesel για να κινείται στην πόλη αντί για ένα υβριδικό Yaris για παράδειγμα, φταίει το γεγονός πως δεν είναι σωστά ενημερωμένος.

Να σημειώσουμε επίσης, πως έτσι και αλλιώς δεν υπάρχουν στην αγορά πλέον μικρά αυτοκίνητα με diesel κινητήρα (το μικρότερο πρέπει να είναι το Clio), ενώ και στις υπόλοιπες κατηγορίες υπάρχουν ελάχιστα μοντέλα (νομίζω μόνο η Stelantis με τον 1.5 και Hyundia/Kia). Όλοι οι υπόλοιποι είναι πάνω από δύο λίτρα, οπότε ελάχιστοι θα τα αγοράσουν. Η ίδια η αγορά σε αποτρέπει από την απόκτηση diesel, τι παραπάνω να κάνει το κράτος; :thumbsdown:

Όσο για τα PHEV μεσοβέζικη λύση μέχρι να δημιουργηθεί επαρκές δίκτυο φορτιστών για τα ηλεκτρικά. Γιατί τα PHEV έτσι και αλλιώς δεν αποτελούν λύση ούτε για τους κατοίκους των πόλεων (μη δυνατότητα φόρτισης, τεράστια και πολύ ακριβά), ούτε για τους ιδιοκτήτες diesel (υψηλό κόστος απόκτησης, μεγάλη κατανάλωση όταν αποφορτιστεί η μπαταρία).
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#855814 Έχουν 3 συνάδελφοι phev μια χαρά λύση αποτελεί .Εντός Αθηνών δε χρησιμοποιούν ποτέ βενζινοκινητήρα καίνε ελάχιστα καύσιμα το μήνα και κάνουν και τα ταξιδια τους χαλαροί και σφαιράτοι.
RAV4 ,X3 και mini τα οχήματα.Ολοι φορτίζουν σπίτι κυρίως.
Άβαταρ μέλους
By Sijune21
#855863
kostis20 έγραψε:Έχουν 3 συνάδελφοι phev μια χαρά λύση αποτελεί .Εντός Αθηνών δε χρησιμοποιούν ποτέ βενζινοκινητήρα καίνε ελάχιστα καύσιμα το μήνα και κάνουν και τα ταξιδια τους χαλαροί και σφαιράτοι.
RAV4 ,X3 και mini τα οχήματα.Ολοι φορτίζουν σπίτι κυρίως.


Μονοκατοικιες εχουν? Πως φορτιζουν τα οχηματα τους?
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#855874
Sijune21 έγραψε:
kostis20 έγραψε:Έχουν 3 συνάδελφοι phev μια χαρά λύση αποτελεί .Εντός Αθηνών δε χρησιμοποιούν ποτέ βενζινοκινητήρα καίνε ελάχιστα καύσιμα το μήνα και κάνουν και τα ταξιδια τους χαλαροί και σφαιράτοι.
RAV4 ,X3 και mini τα οχήματα.Ολοι φορτίζουν σπίτι κυρίως.


Μονοκατοικιες εχουν? Πως φορτιζουν τα οχηματα τους?
Όχι σε πολυκατοικίες και οι 3 αλλά έχουν υπόγεια parking και έχουν κατεβάσει παροχή.
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#855933 Το διασκεδάζω να σας βλέπω να επιχειρηματολογείτε, πολύ σωστά και λογικά, για τα διάφορα σενάρια.
Παρόλο που ξέρετε, όπως όλοι μας, ότι η λογικές επιλογές και οι τελικές ρυθμίσεις σπάνια ταυτίζονται. Το κράτος (όχι μόνο το ελληνικό, το ίδιο είναι για όλα, απλά το ελληνικό έχει δείξει περισσότερο θράσος, τόλμη και τσαμπουκά) πρέπει να ζυγίσει τα πάντα, αφενός τον εξηλεκτρισμό του στόλου (όπως ευαγγελίζονται οι ευρωπαϊκές οδηγίες και δεσμεύονται τα κράτη) και αφετέρου την διατήρηση εσόδων στον κορβανά.
Μαντέψτε ποια είναι η προτεραιότητα, ανακαλέστε την ιστορία (πχ αγοράστε δίλιτρο, τσουπ φόροι και άλλα τέτοια) και προσγειωθείτε. Φόροι θα μπούν όπου βολεύει, όπως βολεύει και βέβαια το σκεπτικό τους θα προωθηθεί έτσι ώστε να είναι λογικοφανές. Το πλασάρισμα παραμυθιού είναι η ουσία ύπαρξης κάθε πολιτικού. Τίποτα παραπάνω.
Ξέρω είμαι λίγο μηδενιστής...
Άβαταρ μέλους
By Sijune21
#856515
kostis20 έγραψε:
Όχι σε πολυκατοικίες και οι 3 αλλά έχουν υπόγεια parking και έχουν κατεβάσει παροχή.


Αποτελούν δλδ μια μικρή μειοψηφία,καθώς υπόγειο πάρκινγκ η ακόμη και πυλωτη με φορτιστή εγκατεστημένο διαθέτουν μετρημένοι στα δάχτυλα.
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#856517
Sijune21 έγραψε:
kostis20 έγραψε:
Όχι σε πολυκατοικίες και οι 3 αλλά έχουν υπόγεια parking και έχουν κατεβάσει παροχή.


Αποτελούν δλδ μια μικρή μειοψηφία,καθώς υπόγειο πάρκινγκ η ακόμη και πυλωτη με φορτιστή εγκατεστημένο διαθέτουν μετρημένοι στα δάχτυλα.
Αν μόνο εγώ έχω τρεις ,δεν απέχουμε πολύ να φτάσουμε σε όλα τα δάκτυλα.
Επίσης δεν είχαν εγκατεστημένη παροχή.Αγορασαν plug in και μετά την έβαλαν.Και εγώ αν το επόμενο είναι plugin ή ηλεκτρικό θα κατεβάσω παροχή στη πυλωτη.
Ούτε εγώ μένω σε μονοκατοικία.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#856518 Εμείς στην πολυκατοικία έχουμε 3 στους 5 ηλεκτρική εγκατάσταση (τριφασική) έτοιμη για φορτιστή. Σχεδόν όλες οι καινούριες έχουν το λιγότερο μια πρίζα 16Α που άνετα φορτίζεις αν δεν κάνεις πάνω από 100 χλμ την μέρα. Γενικώς, δεν χρειάζεσαι απαραίτητα τριφασική παροχή και φορτιστή AC, πολύς κόσμος θα βολευτεί και με μια πρίζα από την αποθήκη του πχ.
Άβαταρ μέλους
By citastak
#857039 Για phev την κάνεις τη δουλειά και με απλή μπρίζα. Αν έχεις ηλεκτρικό όμως δεν γίνεται.
Με το PHEV μου, σε πολυκατοικία με υπόγειο γκαραζ βγάζω τις καθημερινές μου μετακινήσεις με μηδενική χρήση βενζίνης. Δεν παίρνει μπροστά ο θερμικός. Στην εθνική έχω καμιά 70αριά χλμ με μπαταρία, μετά βενζίνη. Μέση κατανάλωση είμαι στα 2,1λτ/100χλμ (στα 4 χιλ χλμ που το έχω).
Άβαταρ μέλους
By edmond
#857052 Για καλοριφέρ φαντάζομαι θα πάρει μπρος το μοτέρ.
Άβαταρ μέλους
By citastak
#857062 νομίζω δουλεύει το κλιματιστικό σε αυτή τη φάση. Ακόμα και στα πολλά κρύα, δεν δούλεψε το μοτερ. (0 λίτρα βενζίνης στο τέλος της διαδρομής).
Άβαταρ μέλους
By Scotch
#857066
citastak έγραψε:Για phev την κάνεις τη δουλειά και με απλή μπρίζα. Αν έχεις ηλεκτρικό όμως δεν γίνεται.

Εξαρτάται από το ηλεκτρικό και κυρίως τη χρήση.
Το i3 το φορτίζω αποκλειστικά από απλή πρίζα, τηρώντας ευλαβικά το 30-80%, καθημερινά. Σε μία ώρα φορτίζει περίπου το 12% της μπαταρίας, γι αυτό το έχω ρυθμίσει να φορτίζει 4 ώρες κάθε βράδυ.