PaNick67 έγραψε:Anonymous Founder έγραψε:Μπορεί να μην είναι τόσο σαφές, αλλά το διευκρινίζω ξανά: δεν αναφερόμουν στον υφιστάμενο στόλο (παρόλο που ξαναλέω, οι κυβερνήσεις στο παρελθόν, το έχουν κάνει), αλλά στα προς πώληση. Να πριμοδοτηθούν λοιπόν τα καθαρά οχήματα και τα diesel να τα παίρνουν μόνον όσοι τα χρειάζονται και όχι πχ όσοι κινούνται στην πόλη και στο τέλος βγάζουν τα φίλτρα γιατί μπουκώνουν..
Πως ακριβως θα κανονιστει να παιρνουν ντιζελ μονο οσοι τα χρειαζονται και οχι οσοι τα θελουν;
Θα δηλωνουμε χιλιομετρα ανα ετος στο gov.γρ για να μας επιτραπει η αγορα;
Θα υποβαλλουμε υπευθυνη δηλωση των χιλιομετρων που προτιθεμεθα να κανουμε με το ντιζελ για να εγκριθει η αγορα;
θα φανε κεφαλικο φορο οσοι θελουν ντιζελ ωστε να μην συμφερει οσους δεν κανουν 20+Κ χλμ τον χρονο;
Ποιος θα το ελεγξει αυτο;
Ποιος θα ορισει τι ειναι πολλα χιλιομετρα;
Τι γινεται αν αγορασω ντιζελ γιατι θελω να κανω πολλα ταξιδια αλλα αρρωστησα, χωρισα, εμεινα ανεργος και δεν κανω;
Πως θα επιβαλλεις σε ελευθερους ανθρωπους τι ειναι καλο γι' αυτους αλλα οχι για τους αλλους;
Μηπως διαβαζες Οργουελ προσφατα;
Σου έχω απαντήσει: με το να πληρώνουν υψηλότερα τέλη για παράδειγμα. Αν δεν κάνεις πολλά χιλιόμετρα, δεν θα συμφέρει να πάρεις diesel. Επίσης πρέπει σταδιακά να ακριβύνει το diesel, ο πληθωρισμός που θα προκύψει στις μεταφορές, είναι ασήμαντος μπροστά σε αυτόν που τρώμε στο κεφάλι για όλα τα υπόλοιπα.
Ή με το να απαγορεύεται η είσοδός τους στον δακτύλιο ή να μη επιτρέπεται η κυκλοφορία σε συγκεκριμένες πόλεις.
@Zeus
Όλα αυτά έχουν αποδειχτεί πως δεν ισχύουν στην πράξη. Περιοδικά έχουν κάνει δοκιμές σε καινούρια αυτοκίνητα και ούτε εκεί το diesel δεν επιβεβαίωσε τα επίσημα νούμερα. Είχαν κάνει και μια δοκιμή οι 4 τροχοί, δεν μπορώ να την βρω τώρα, αλλά ήταν αποκαλυπτική. Ούτε η βενζίνη τα πήγε πολύ καλά, μόνον το ΦΑ και το υβριδικό (κάποιο Toyota, όχι plug-in).