Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By MONMAN
#527262
rafi έγραψε:Συγγνωμη ακομα λαμβανουμε τη μεταπωληση σοβαρα υποψη; Αυτοι που μιλανε για μεταπωληση και δε μιλαω για την περιπτωση που αναφερθηκε, συνηθως ξεχνανε να υπολογισουν το καπελο που ειχαν δωσει κατα την αρχικη αγορα σε σχεση με τα αυτοκινητα του ανταγωνισμου..

@belgarion,
Θα ειχε ενδιαφερον να μας ελεγες γιατι μετανοιωσες την αγορα του κλοο και θα προτιμουσες ενα γιαρις. Τα τακακια η κατι αλλο;

.


Το πληρώνεις παραπάνω το αγοράζουν παραπάνω,η μεγάλη διαφορά είναι ασχολούνται, ενας μάλιστα θέλει να μιλήσει στον αντιπρόσωπο της Suzuki που τον ξέρει για να μου κάνει καλή εκπτωση στο Swift Sport που θέλω για επόμενο , τι σκαρφίζονται αμα δουν Yaris !
Έχω δεί το έργο της μεταπώλησης με άλλα αυτοκίνητα ούτε απο την καρέκλα δε σηκώνονται να τα κοιτάξουν , μεγάλη πίκρα και αν στάθηκα τυχερός σε κάποιες τελευταίες πωλήσεις ξέρω οτι ήμουν η εξαίρεση , ενω με το yaris με ρωτάνε αν το πουλάω απλώς επειδή έτυχε και πάρκαρα κοντά στην έκθεση τους :lol:
Άβαταρ μέλους
By alexm
#527296
MONMAN έγραψε:
rafi έγραψε:Συγγνωμη ακομα λαμβανουμε τη μεταπωληση σοβαρα υποψη; Αυτοι που μιλανε για μεταπωληση και δε μιλαω για την περιπτωση που αναφερθηκε, συνηθως ξεχνανε να υπολογισουν το καπελο που ειχαν δωσει κατα την αρχικη αγορα σε σχεση με τα αυτοκινητα του ανταγωνισμου..

@belgarion,
Θα ειχε ενδιαφερον να μας ελεγες γιατι μετανοιωσες την αγορα του κλοο και θα προτιμουσες ενα γιαρις. Τα τακακια η κατι αλλο;

.


Το πληρώνεις παραπάνω το αγοράζουν παραπάνω,η μεγάλη διαφορά είναι ασχολούνται, ενας μάλιστα θέλει να μιλήσει στον αντιπρόσωπο της Suzuki που τον ξέρει για να μου κάνει καλή εκπτωση στο Swift Sport που θέλω για επόμενο , τι σκαρφίζονται αμα δουν Yaris !
Έχω δεί το έργο της μεταπώλησης με άλλα αυτοκίνητα ούτε απο την καρέκλα δε σηκώνονται να τα κοιτάξουν , μεγάλη πίκρα και αν στάθηκα τυχερός σε κάποιες τελευταίες πωλήσεις ξέρω οτι ήμουν η εξαίρεση , ενω με το yaris με ρωτάνε αν το πουλάω απλώς επειδή έτυχε και πάρκαρα κοντά στην έκθεση τους
Θες να μου πεις δηλαδή ότι ένα πχ. Κορσα δεν το αγοράζει ο κόσμος;
Νταξει τογιοτα είναι καλό είναι, αλλά σιγά το αμάξι που πρέπει να γράψουμε και διθυράμβους κιόλας.

Ελπίζω να μην ακούγεται αλαζονικό έτσι όπως το λέω και δεν έχω στόχο να προσβάλω ούτε εσένα ούτε το αμάξι σου.

< Note >
Άβαταρ μέλους
By iceman
#527302 Μια χαρά είναι το μικρό πετρέλαιακι. Έχει και καλά φρένα.
Πιες του το αίμα.
Εγώ πήγαινα άνετα και τριήμερα με την οικογένεια χωρίς να βγάζουμε το μεγάλο.
Άβαταρ μέλους
By cmarin
#527328 Έτσι είναι!
Στα + είναι τα φρένα, κιβώτιο, διαδρομή επιλογέα και βέβαια ο κινητήρας. Πράγματι, δεν ακουγεται σαν ντήζελοτρακτέρ καθόλου. Από μέσα δεν ακούς τίποτα...
Τώρα, όπως έγραψε και κάποιος, ούτε button στο κλειδί δεν έχει, αλλά συμβιβάζομαι.

Ξέρει κανένας αν μπορεί να παίζει ελληνικούς χαρακτήρες η οθόνη πολλαπλής;

rafi έγραψε:Καλοταξιδο να ειναι.. Βλεπω ειναι παρκαρισμενο στα 50μ. απο το δικο μου..


Ευχαριστώ, που ήταν παρκαρισμένο;
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#527336
alexm έγραψε:Θες να μου πεις δηλαδή ότι ένα πχ. Κορσα δεν το αγοράζει ο κόσμος;
Νταξει τογιοτα είναι καλό είναι, αλλά σιγά το αμάξι που πρέπει να γράψουμε και διθυράμβους κιόλας.

και ομως οπως τα λεει ειναι ακριβως.Παντα ηταν ετσι για τα μικρα τογιοτα.
Άβαταρ μέλους
By mousatos
#527341 84k χλμ και τακάκια ακόμη δεν.... .Τέλος του μήνα πάω για service οπότε ίσως χρειαστούν αλλαγή , για να δούμε .
Βαλβίδες να τους πω να ρυθμίσουν; Νομίζω λέει κάθε 60κ και είμαι σίγουρος οτι δε μου τις σκάλισαν μέχρι τώρα . Είχα ρωτήσει τον μηχανικό στο σέρβις των 60 και μου έγνεψε αρνητικά του στιλ, "άστο δεν έχει ανάγκη" .
Άβαταρ μέλους
By mousatos
#527422 Κοίταξα το service manual.
Έλεγχος στο διάκενο βαλβίδων κάθε 45κ ή 4 χρόνια. Θα τους πω να τα κοιτάξουν οπωσδήποτε.
Άβαταρ μέλους
By rafi
#527797
cmarin έγραψε:
rafi έγραψε:Καλοταξιδο να ειναι.. Βλεπω ειναι παρκαρισμενο στα 50μ. απο το δικο μου..


Ευχαριστώ, που ήταν παρκαρισμένο;


Σχεδόν πάντα βρίσκεται καμιά 30αριά μέτρα πάνω από τη Ρούμελη..
Άβαταρ μέλους
By cmarin
#528189 1000 χιλιόμετρα με το νέο yaris 1,4D

στα +
- κατανάλωση, 5,3 μέση με το 80% σε εθνική και επαρχιακούς δρόμους
- σβέλτο/ευέλικτο, κινητήρας που μόλις τουρμπίσει από χαμηλά, χαίρεσαι να το οδηγάς. Εννοείται ότι ψηλά κρεμάει, αλλά για την χρήση που έχει σκοπό, είναι ιδανικό.
- Κιβώτιο/επιλογέας. Κλασικό γιαπωνέζικο, γρήγορο και ακριβείας. Ποτέ δεν έχασε τίποτα. Plus η 6η
- Φρένα. Δύσκολα βρίσκεις τέτοια φρένα στη κατηγορία. Σε σύγκριση με κλιο και πόλο που έχω εμπειρία, είναι σαφώς ανώτερο.
- τιμόνι. Πολύ γρήγορο 2,6 στροφές!
- Ανάρτηση. Αρκετά σκληρή που σε εμπνέει στα γρήγορα αν και ψιλοκοπανάει στις λακούβες της πόλης.
- Αθόρυβο. Πρέπει να "στήσεις αυτί" για να καταλάβεις ότι είναι ντήζελ και πολύ καλή ηχομόνωση
- Πολύ καλός χώρος πίσω επιβατών

στα -
- θέση οδήγησης που δεν έχω καταφέρει να βρω ότι ακριβώς με βολεύει
- τιμόνι. Χωρίς να γίνεται ποτέ επικίνδυνο, δεν έχει την απόκριση και την ακρίβεια που θα ήθελα.
- Τάσεις υποστροφής σε στροφιλίκια. Συμβαίνει προοδευτικά βέβαια αλλά στα όρια αγχώνει...
- πλαστικά ταμπλώ, δεν εμπνεύουν
- θήκες/εργονομία. Ούτε εκεί τρελαίνομαι για τις ειδικές λειτουργίες εκτός των βασικών. Κερασάκι στην τούρτα η μικρή οθόνη του βασικού πίνακα οργάνων, που οι ενδείξεις της αλλάζουν από εκεί και πρέπει να περνάς το χέρι σου μέσα από το τιμονι.
- σχετικά δύσχρηστη η απλή text οθόνη πολλάπλών.
- πορτμπαγκάζ. Μάλλον μικρό για την κατηγορία. Γεμίζει με μία βαλίτσα.
Άβαταρ μέλους
By mousatos
#528215
cmarin έγραψε:στα -
- θέση οδήγησης που δεν έχω καταφέρει να βρω ότι ακριβώς με βολεύει
- τιμόνι. Χωρίς να γίνεται ποτέ επικίνδυνο, δεν έχει την απόκριση και την ακρίβεια που θα ήθελα.


Η θέση οδήγησης με πολύ προσπάθεια , πάνω-κάτω και μπρος-πίσω έρχεται σε μια αποδεκτή και μη-κουραστική θέση. Με πολλές δοκιμές όμως.
Το τιμόνι είναι όντως αναίσθητο αλλά στο όριο θα δώσει τελικά την πληροφορία που χρειάζεται για να αποφευχθούν τα χειρότερα .
Εμένα μ'αρέσουν και τα δυνατά του φώτα το βράδυ αλλά δεν έχω εμπειρία με φώτα led-med :lol: τελευταίας γενιάς για να συγκρίνω.
Άβαταρ μέλους
By georgetz
#528222
cmarin έγραψε:1000 χιλιόμετρα με το νέο yaris 1,4D

στα +
- κατανάλωση, 5,3 μέση με το 80% σε εθνική και επαρχιακούς δρόμους
- σβέλτο/ευέλικτο, κινητήρας που μόλις τουρμπίσει από χαμηλά, χαίρεσαι να το οδηγάς. Εννοείται ότι ψηλά κρεμάει, αλλά για την χρήση που έχει σκοπό, είναι ιδανικό.
- Κιβώτιο/επιλογέας. Κλασικό γιαπωνέζικο, γρήγορο και ακριβείας. Ποτέ δεν έχασε τίποτα. Plus η 6η
- Φρένα. Δύσκολα βρίσκεις τέτοια φρένα στη κατηγορία. Σε σύγκριση με κλιο και πόλο που έχω εμπειρία, είναι σαφώς ανώτερο.
- τιμόνι. Πολύ γρήγορο 2,6 στροφές!
- Ανάρτηση. Αρκετά σκληρή που σε εμπνέει στα γρήγορα αν και ψιλοκοπανάει στις λακούβες της πόλης.
- Αθόρυβο. Πρέπει να "στήσεις αυτί" για να καταλάβεις ότι είναι ντήζελ και πολύ καλή ηχομόνωση
- Πολύ καλός χώρος πίσω επιβατών

στα -
- θέση οδήγησης που δεν έχω καταφέρει να βρω ότι ακριβώς με βολεύει
- τιμόνι. Χωρίς να γίνεται ποτέ επικίνδυνο, δεν έχει την απόκριση και την ακρίβεια που θα ήθελα.
- Τάσεις υποστροφής σε στροφιλίκια. Συμβαίνει προοδευτικά βέβαια αλλά στα όρια αγχώνει...
- πλαστικά ταμπλώ, δεν εμπνεύουν
- θήκες/εργονομία. Ούτε εκεί τρελαίνομαι για τις ειδικές λειτουργίες εκτός των βασικών. Κερασάκι στην τούρτα η μικρή οθόνη του βασικού πίνακα οργάνων, που οι ενδείξεις της αλλάζουν από εκεί και πρέπει να περνάς το χέρι σου μέσα από το τιμονι.
- σχετικά δύσχρηστη η απλή text οθόνη πολλάπλών.
- πορτμπαγκάζ. Μάλλον μικρό για την κατηγορία. Γεμίζει με μία βαλίτσα.


Για την υποστροφή , μπορείς να το βελτιώσεις κατα τι, αν σε απασχολεί έντονα, με λίγο διαφορετικές
πιέσεις και λίγο πιο σπορ ελαστικά.
Για τα πλαστικά στο ταμπλώ, αν μπορούν οι προηγούμενες 2 γενιές Yaris να σταθούν ως παράδειγμα,
θα συνεχίσουν να είναι σε καλή κατάσταση μετά απο ΠΟΛΛΑ χιλιόμετρα.
Το πορτμπαγκάζ, παίζει να έχει και χώρο απο κάτω, για μια μικρή αύξηση σε συνδυασμό με
πίσω κάθισμα μπρος πίσω.
Άβαταρ μέλους
By mousatos
#528224 πίσω κάθισμα με δυνατότητα μετακίνησης μπρος-πίσω μας τελείωσε από το 2012 .
Άβαταρ μέλους
By MONMAN
#528348
cmarin έγραψε:1000 χιλιόμετρα με το νέο yaris 1,4D

.


Επιβεβαιώνεις αυτά που και εγω θα θεωρούσα + και - , τώρα το 2018, σκέψου οτι εγω το έκανα test drive και σύγκριση με τα ανταγωνιστικά τέλη του ΄13 αρχές του ΄14 , είχα πάθει , έτσι είναι τα yaris αυτό έχει φάση δεν είναι όπως μας τα λέγανε και έτσι πήρα το πρώτο μου toyota.
Για την έλαφριά υποστροφή μην ξεχνάς οτι ισως φοράει τα πιο στενά λάστιχα (175/65 15) της κατηγορίας, εμένα μου αρέσει που δε φοράει τίποτα 16άρια 17 άρια :help: δεν είναι leasing πληρώνω εγω τα λάστιχα :lol: τώρα του φοράω 185/60 15 Goodyear EfficientGrip Performance που έχουν ακριβώς την ίδια διάμετρο και ίδια σχεδόν τιμή και δύσκολα κάνει υποστροφή και ποτε υπερστροφή ότι βλακεία και να κάνεις!