Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By BEAMS
#645829
rocsta έγραψε:


Kαι επειδή πριν κανα δυο μήνες με ρώτησε ο @Giuseppe Busso αν με πήγαινε ταμείο το meganeRS: ΌΧΙ. Εφ' όσον υπάρχει αυτό, τότε ΑΥΤΟ.
Μόνο το μαύρο - κόκκινο εσωτερικό σιχαίνομαι, αλλά κομμάτια να γίνει. Ασπρο έξω, καγκουρεξ μέσα.


Και θα είχες κάνει κατά τη γνώμη μου λάθος. Γιατί αυτό από πάνω είναι ένα μπασταρδεμένο κακοφτιαγμένο πράγμα, ενώ το RS αξίζει και να το πάρεις και να το κρατήσεις. Μπορεί να σου φαίνονται ακατανόητα αυτά που σου λέω ειδικά αν λάβεις υπ όψιν σου το πόσο κάποτε γούσταρα την Toyota αλλά είναι η πικρή αλήθεια. Ένα απ τα ωραία που λέει ο τύπος στο βίντεο έχει να κάνει με την ποιότητα. Σκουπιδοντενεκές στα 60Κ μίλια ασχέτως πως θα του φερθείς. Και αυτό είναι μόνο ένα από αυτά που εμένα τουλάχιστον θα με έκαναν να φύγω τρέχοντας και αν είχα τα χρήματα και τη διάθεση να ψάξω την πρώτη πόρτα που να λέει Renault για να παραγγείλω το RS.
Άβαταρ μέλους
By Dimsabas
#645837 Απορώ τι βίτσια πρέπει να έχει κάποιος για να γουστάρει μπροστινή κίνηση και 200-300-350 ίππους στο ελληνικό οδόστρωμα. Ειδικά όταν ο αντίλογος είναι πίσω κίνηση με 200+ άλογα στο ελληνικό οδόστρωμα= γυρίζει παντού και πάντα.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#645841
Dimsabas έγραψε:Απορώ τι βίτσια πρέπει να έχει κάποιος για να γουστάρει μπροστινή κίνηση και 200-300-350 ίππους στο ελληνικό οδόστρωμα. Ειδικά όταν ο αντίλογος είναι πίσω κίνηση με 200+ άλογα στο ελληνικό οδόστρωμα= γυρίζει παντού και πάντα.

τα εχεις μπερδεψει συνονοματε.
Δεν μιλαμε για κανα χιουνδαι των 90ς με 300 αλογα.Μιλαμε για ενα απο τα καλυτερα προσθιοκινητα εβερ.
Επισης μην εισαι και τοσο πολυ σιγουρος,οτι το πισωκινητο των 200+ ιππων βαζει την δυναμη κατω καλυτερα απο προσθιοκινητο των 300.
Τωρα εαν το ζητουμενο ειναι οι κωλιες με χαμηλες ταχυτητες,αλλαζει το θεμα.
Φυσικα διαλεγα μεγκαν χωρις σκεψη.
Άβαταρ μέλους
By BEAMS
#645844
dimviii έγραψε:Φυσικα διαλεγα μεγκαν χωρις σκεψη.

Αμήν.
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#645846
Dimsabas έγραψε:Απορώ τι βίτσια πρέπει να έχει κάποιος για να γουστάρει μπροστινή κίνηση και 200-300-350 ίππους στο ελληνικό οδόστρωμα. Ειδικά όταν ο αντίλογος είναι πίσω κίνηση με 200+ άλογα στο ελληνικό οδόστρωμα= γυρίζει παντού και πάντα.


Μιλάς για προσθιοκίνητη Μ3 για να κάνω έναν παραλληλισμό όταν γίνεται αναφορά σε Megane RS/Civic TypeR.
Και τα fwd είναι fun to drive.
Άβαταρ μέλους
By tsilis
#645870
BEAMS έγραψε:
dimviii έγραψε:Φυσικα διαλεγα μεγκαν χωρις σκεψη.

Αμήν.


Εγώ πάλι το συζητάω .
Παρ´ότι σάς σέβομαι και τους 2 πάρα πολύ , το συζήταγα το πράγμα .

Μπασταρδεμένο ναι , κακοφτιαγμένο ναι ( σε πιστεύω απόλυτα ) , αλλά ξυράφι και απολαυστικό παντού και πάντα .
Μήπως το πολυαγαπημένο μου RS ( που το βλέπω και λιώνω ) θα είναι χρηματοκιβώτιο στα 60 χιλ μίλια ?
Δεν νομίζω .

Εγώ έχω την αίσθηση ότι αυτοκίνητα σαν το RS τα χαίρεσαι και τα εκτιμάς όταν πας για σκίσιμο .Ίσως σφάλλω , δεν έχω άποψη από hot hatches.
Το άλλο, θα σου σκάσει χαμόγελα και με λίγα . Το έχω ξαναπεί . Είναι καθρέπτης της σκέψης σου. Ότι θέλεις το κάνεις .

Τέλος πάντων.
Αν ήταν να επιλέξω , θα διάλεγα RS για ένα και μοναδικό , GT86 αν είχα κι άλλο πιο πρακτικό σε χώρους .
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#645882 Εγώ σε ελληνικό δρόμο δεν αγόραζα εμπρός κίνηση με πολλά άλογα, απλά με φοβίζουν. Στο εξωτερικό, το RS θα ήταν η επιλογή μου μάλλον, χωρίς να με ξετρελαίνει κιόλας. Τα 200 άλογα είναι ήδη πολλά στους εμπρός τροχούς και μόνον με μπλοκέ μπορούν να περάσουν και πάλι με πολύ προσοχή κλπ κλπ.
Και πάλι, αν ήθελα fun to drive αυτοκίνητο, το MX5 θα ήταν πρώτο στην λίστα μου, αν υπήρχε και δεύτερο όμως γιατί οι χώροι είναι πρόβλημα.
Άβαταρ μέλους
By funkyreverend
#645886 Εγώ στους ελληνικούς δρόμους πάντως τα 125 άλογα πίσω τα φοβήθηκα σε κάτι ανύποπτες στιγμές, ενώ τα 50% παραπάνω εμπρός όχι. Τώρα στο σκίσιμο, αναλόγως τα χέρια και το μυαλό του καθενός.
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#645889
Anonymous Founder έγραψε:Εγώ σε ελληνικό δρόμο δεν αγόραζα εμπρός κίνηση με πολλά άλογα, απλά με φοβίζουν. Στο εξωτερικό, το RS θα ήταν η επιλογή μου μάλλον, χωρίς να με ξετρελαίνει κιόλας. Τα 200 άλογα είναι ήδη πολλά στους εμπρός τροχούς και μόνον με μπλοκέ μπορούν να περάσουν και πάλι με πολύ προσοχή κλπ κλπ.
Και πάλι, αν ήθελα fun to drive αυτοκίνητο, το MX5 θα ήταν πρώτο στην λίστα μου, αν υπήρχε και δεύτερο όμως γιατί οι χώροι είναι πρόβλημα.



. το αμάξι μου με περίπου 200 άλογα και 1250 κιλά βάρος, κάθε άλλο παρά φοβίζει. Και δεν έχει μηχανικό μπλοκέ.
Βέβαια έναντι στο ΜΧ5 είναι 0% fun to drive περίπου, αλλά έχει άλλες αρετές.

Τα hot-hatch απέκτησαν κοινό και ζήτηση γιατί μπορούν να κάνουν μια λίστα από πράγματα σε ικανοποιητικό αν όχι άριστο βαθμό. Χωρίς να είναι τέλεια όμως σε κάτι συγκεκριμένο πλην ότι η όποια τελειότητά τους, είναι η πληρότητα. Κάποιοι το αποδέχονται αυτό και είναι μάλιστα η πλειοψηφία και για αυτό τόσο τα hatchbacks όσο και τα hot-hatches, δεν έχουν πεθάνει όπως πέθαναν τα μικρά και προσιτά κουπέ. Ακόμη και οι βαπτισμένες κουπέ εκδοχές ως 3θυρες, πέθαναν και αυτές.
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#645893
Anonymous Founder έγραψε:Τα 200 άλογα είναι ήδη πολλά στους εμπρός τροχούς και μόνον με μπλοκέ μπορούν να περάσουν και πάλι με πολύ προσοχή κλπ κλπ.


Θα διαφωνήσω. Επειδή έχω προσθιοκίνητο χωρίς μπλοκέ, με 195 άλογα, έχω να πω ότι δεν έχει κανένα θέμα πρόσφυσης. Είναι θέμα υλοποίησης. Μεγαλύτερο θέμα πρόσφυσης είχε το πισωκίνητο, που ναι μεν είχε 77 άλογα παραπάνω, αλλά ίδια ροπή, και πολύ φαρδύτερα λάστιχα. Τούτου λεχθέντος, σαφώς η πίσω κίνηση είναι η πιο οδηγοκεντρική επιλογή, αρκεί να ξέρεις τι κάνεις. Για τον μέσο οδηγό η μπροστινή κίνηση είναι πιο φιλική κι εύκολη. Μου κάνει εντύπωση αυτό που έγραψες περί φόβου.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#645904
Giuseppe Busso έγραψε:
Anonymous Founder έγραψε:Εγώ σε ελληνικό δρόμο δεν αγόραζα εμπρός κίνηση με πολλά άλογα, απλά με φοβίζουν. Στο εξωτερικό, το RS θα ήταν η επιλογή μου μάλλον, χωρίς να με ξετρελαίνει κιόλας. Τα 200 άλογα είναι ήδη πολλά στους εμπρός τροχούς και μόνον με μπλοκέ μπορούν να περάσουν και πάλι με πολύ προσοχή κλπ κλπ.
Και πάλι, αν ήθελα fun to drive αυτοκίνητο, το MX5 θα ήταν πρώτο στην λίστα μου, αν υπήρχε και δεύτερο όμως γιατί οι χώροι είναι πρόβλημα.



. το αμάξι μου με περίπου 200 άλογα και 1250 κιλά βάρος, κάθε άλλο παρά φοβίζει. Και δεν έχει μηχανικό μπλοκέ.
Βέβαια έναντι στο ΜΧ5 είναι 0% fun to drive περίπου, αλλά έχει άλλες αρετές.

Τα hot-hatch απέκτησαν κοινό και ζήτηση γιατί μπορούν να κάνουν μια λίστα από πράγματα σε ικανοποιητικό αν όχι άριστο βαθμό. Χωρίς να είναι τέλεια όμως σε κάτι συγκεκριμένο πλην ότι η όποια τελειότητά τους, είναι η πληρότητα. Κάποιοι το αποδέχονται αυτό και είναι μάλιστα η πλειοψηφία και για αυτό τόσο τα hatchbacks όσο και τα hot-hatches, δεν έχουν πεθάνει όπως πέθαναν τα μικρά και προσιτά κουπέ. Ακόμη και οι βαπτισμένες κουπέ εκδοχές ως 3θυρες, πέθαναν και αυτές.

Εμένα το Golf με τα 130 σε ίδιο πάτωμα ποτέ δεν μου δημιουργούσε σιγουριά. Πολύ σπινιάρισμα, μόνον αν τα λάστιχα ήταν φρέσκα παλευόταν.
Φυσικά το δικό σου έχει και XDS οπότε τα πράγματα είναι σαφώς καλύτερα. Εγώ γι'αυτό έβαλα το όριο.
Αντίστοιχα στην ΒΜW ποτέ δεν μου έχουν φανεί πολλά τα άλογα, θα ήθελα ευχαρίστως άλλα τόσα. Με μπλοκέ (ηλεκτρονικό ή όχι ) βέβαια για να περνάνε και ευχάριστα στο δρόμο.
Άβαταρ μέλους
By popolaros
#645906
REALZEUS έγραψε:
Anonymous Founder έγραψε:Τα 200 άλογα είναι ήδη πολλά στους εμπρός τροχούς και μόνον με μπλοκέ μπορούν να περάσουν και πάλι με πολύ προσοχή κλπ κλπ.


Θα διαφωνήσω. Επειδή έχω προσθιοκίνητο χωρίς μπλοκέ, με 195 άλογα, έχω να πω ότι δεν έχει κανένα θέμα πρόσφυσης. Είναι θέμα υλοποίησης.


+1

με 210 μπροστα, ποτε δεν με προβληματισε. ΠΟΤΕ ( και χωρις ουτε ΜΙΑ φορα να μπει το antispin)
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#645907
Anonymous Founder έγραψε: θα ήθελα ευχαρίστως άλλα τόσα


Υπήρχε κάτι τέτοιο, 1Μ την λέγανε και δεν πατούσε πουθενά. :lol: Στην 330, με λιγότερα άλογα, έβλεπα λαμπάκι antispin και με 3η...


popolaros έγραψε:ουτε ΜΙΑ φορα να μπει το antispin


Πρέπει να ξεκινήσεις σαν κανίβαλος ή να είναι βρεγμένος ο δρόμος για να μπει το antispin, το οποίο δουλεύει τόσο ομαλά που μόνο από το λαμπάκι το καταλαβαίνεις.
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#645908
Anonymous Founder έγραψε:Εμένα το Golf με τα 130 σε ίδιο πάτωμα ποτέ δεν μου δημιουργούσε σιγουριά. Πολύ σπινιάρισμα, μόνον αν τα λάστιχα ήταν φρέσκα παλευόταν.
Φυσικά το δικό σου έχει και XDS οπότε τα πράγματα είναι σαφώς καλύτερα. Εγώ γι'αυτό έβαλα το όριο.
Αντίστοιχα στην ΒΜW ποτέ δεν μου έχουν φανεί πολλά τα άλογα, θα ήθελα ευχαρίστως άλλα τόσα. Με μπλοκέ (ηλεκτρονικό ή όχι ) βέβαια για να περνάνε και ευχάριστα στο δρόμο.


Τι να σου πω. Μιλάμε για μια καρότσα που είναι φτιαγμένη να σηκώνει 400 εργοστασιακά.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#645913 Ναι, αλλά σε τι δρόμους; Και τα 400 νομίζω στους 2 άξονες ή όχι;
Όπως και να 'χει, δεν λέω πως δεν τα σηκώνει. Αυτό που λέω είναι πως δεν μου άρεσε εμένα (που δεν είμαι και κάνας χεράς, ούτε η γνώμη μου σημαντικότερη των υπολοίπων).
Απλώς όπως είπα, το δικό μου όριο για εμπρός άξονα, είναι 200 άλογα και ηλεκτρομπλοκέ κατ' ελάχιστον.
Το μπλοκέ είναι απαραίτητο και σε πισωκίνητο πάντως, αν γλιστρήσει και θέλεις να ελέγξεις το αυτοκίνητο. Γιατί πέρα από μια γωνία, χωρίς μπλοκέ, τα πράγματα είναι πολύ άσχημα.