Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By georgetz
#645916 Για 90Κ χλμ ως fun αυτοκινήτου, οπτικά φαινόταν πολύ καλό απο κάτω.
Αμφιβάλλω πόσα επακριβώς ατα χρήματα του θα δείξουν καλύτερη εικόνα.

Επίσης, έρχεται ακριβά Ελλάδα, Αμερική είναι πιο λογικά τα πράγματα.

Τέλος, είναι μια fun φθηνή πίσω κινητή βάση, που θα έχει δεχθεί χιλιάδες μετατροπές παντως τυπου.

Απο fun σε λογικές ταχύτητες, δεν έχει αντίπαλο σε προσθιοκινητο, ίσως και σε πίσω, δε θυμάμαι αν το βασικό mx5 είναι στο ίδιο league.
Το καθε fwd με μπλοκε, revoknuckle κλπα είναι πολύ σοβαρό και διασκεδάζεις σε απαγορευτικες ταχύτητες για δημόσιο δρόμο.

Άλλο κοινό.
Άβαταρ μέλους
By edmond
#650444 Ας βοηθήσουν οι σοφοί.
Θα έμπαινε κανείς σε μτχ. Yaris hybrid 4-5 ετών;
Μπαταρία γαρ(διάρκεια, αλλαγή πότε;)
Άβαταρ μέλους
By rocsta
#650448
edmond έγραψε:Ας βοηθήσουν οι σοφοί.
Θα έμπαινε κανείς σε μτχ. Yaris hybrid 4-5 ετών;
Μπαταρία γαρ(διάρκεια, αλλαγή πότε;)

Δες αν έχει όλα τα σέρβις στο δίκτυο και αν η μπαταρία του έχει 10 (ή 11 δε θυμάμαι) χρόνια εγγύηση
Άβαταρ μέλους
By markvag
#650479 Χθες πάντως έκανα 720χλμ (πήγαιν' έλα Δράμα - Βόλο για δουλειά) σε Yaris Hybrid. Δεν ξέρω ποιου έτους, αλλά το αμάξι έχει 106Κ χλμ, έχει φάει άπειρο ξέσκισμα σε κάθε λογής χωματόδρομους και νταμάρια (κανονικά νταμάρια), από ανθρώπους που δεν τους νοιάζει και, αν εξαιρέσεις μία δόνηση στα 120χαω μάλλον από στραβή ζάντα, δεν κάνει τσικ. Δεν τρίζει, δεν ακούγεται, όλα δουλεύουν κανονικά.

Το βασικό μου πρόβλημα στο ταξίδι ήταν πως φορούσε χειμερινά ή χωμάτινα ελαστικά (δεν πρόσεξα τι από τα δύο) και είχε πολύ βουητό... Το CVT θέλει λίγο συνήθεια, αλλά είναι ΟΚ, ουσιαστικά μόνο στο τέρμα γκάζι ακούγεται πολύ, κατά τ' άλλα αν είσαι με 130χαω πχ στην εθνική ακούγεται σαν να έχεις ένα συμβατικό Yaris με 5η ή 6η... Κλάιν...

Κατανάλωση 3 ενήλικες (οι δύο σεβαστών κιλών, εγώ είμαι όσα ήταν ο γιανίκ στην πρώτη δημοτικού... :oops: ), μας βγήκε 5,9lt/100χλμ, δεν το θεωρώ κακό, δεδομένου πως σε τέτοιες συνθήκες δεν δουλεύει ουσιαστικά ως υβριδικό. Σε πιο χαλαρή οδήγηση και με χαμηλότερες ταχύτητες (90-100) συν πόλη έχω δει γύρω στα 5. Το ηλεκτρομοτέρ μπαίνει συχνά σε χαμηλές ταχύτητες και δεν παρατήρησα να έχουν πέσει οι μπαταρίες (φαντάζομαι δεν θα έπαιρνε μπρος ο ηλεκτροκινητήρας :hmmm: ), μιας και κινούνταν κανονικά μόνο με ρεύμα με λίγο γκάζι σε πόλεις και χωριά...


Εγώ πάντως θα το χτυπούσα, για κίνηση σε πόλεις ή επαρχιακούς (αν δεν ενδιαφέρεσαι για κάτι σπορ φυσικά) και περιστασιακά κανένα χαλαρό ταξιδάκι είναι μια χαρά. Δεδομένου φυσικά του ότι είναι σε καλή κατάσταση, με σωστά σέρβις, κτλ... Αν το συγκεκριμένο, μετά από 100Κ χλμ σε (πραγματικά) νταμάρια δεν έχει διαλυθεί, το αμάξι αντέχει. :lol:
Άβαταρ μέλους
By markvag
#650499
Giuseppe Busso έγραψε:Εμένα με εντυπωσίασε το Yaris με την κατασκευή του. Μασίφ! :iconcool:


Αν δεις που κινείται το συγκεκριμένο και με τι τρόπο, θα εντυπωσιαστείς πολύ περισσότερο... :lol:
Άβαταρ μέλους
By edmond
#650511 Θέλω να πώ...
Ποιότητα τογιότα, τσέκ.
Αξιοπιστία, τσέκ.
Οικονομία, τσέκ.
Όλα αυτά κινούνται όμως γύρω απο τις μπαταρίες.
Τι μπορεί να περιμένει κάποιος -έστω μακροπρόθεσμα- από δαύτες;
Κόστος αλλαγής;
Κάπου διάβαζα για το inverter περί θεματακίων του. Κόστος;;
Αν το πάρεις καινούργιο έχει καλώς. Αν το πάρεις 5ετίας με πλάνο τουλάχιστον άλλα 5, δεν είναι ότι καλύτερο να ψάχνεσαι για αντικατάσταση μπαταριών για να αξίζει τον κόπο. Αν είναι να κινείσαι σχεδόν αποκλειστικά με τα 75 ατίθασα του θερμικού, δεν κάνεις δουλειά.
Υπερβολικός;; Σκόρπιες σκέψεις...
Άβαταρ μέλους
By dekouk
#650521 Δες αν μπορείς να πάρεις επέκταση εγγύησης μπαταρίας από Toyota, για να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο. Το καλό είναι ότι όταν κ αν βγάλει βλάβη πρέπει να αλλάξεις ένα στοιχείο κ όχι όλο το σύστημα μπαταριών. Πχ το νούμερα 3. Γνωστός με prius 15ετιας και βάλε (το πήρε μεταχειρισμένο) άλλαξε μια φορά με κόστος 100 κατι€ ένα στοιχείο... Για μέσα στην πόλη είναι ιδανικό κ σε μικρές εξορμήσεις θα σε εκπλήξει ευχάριστα.

< Note >
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#651147 https://www.businessinsider.com/toyota- ... rom-2020-4

The new Toyota Supra heavily borrows parts from BMW — but its sales triumph over its BMW counterpart shows the importance of nostalgia

Μπεμβεδάκηδες -->
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By georgetz
#651728 Όποιος κατάλαβε, ας κάνει και ένα translate, μέχρι το Τογιοτα κατάλαβα :s_sarcastic

https://youtu.be/2-Zi7sY7kcs

Normal Mode : 60 - 40
Sport Mode : 30 - 70
Track : 50 - 50
:hmmm:

Επίσης, κουμπάκι IC Water Spray και αρκετά καλό ήχο στο ρελαντί :inlove:

Πρέπει να είναι καλό αλλά πανάκριβο
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#652050 Εικόναfree pic upload

Χάζευα το Yaris GR το οποίο είναι ΓΑΜΑΤΟ μέσα έξω.

Έπεσα στην διάσταση των ελαστικών του όπου φοράει 225/40/18 92Υ. Ακριβώς ίδια ελαστικά που έχω και στο FR.
Το περίεργο όμως είναι ότι βλέπω ελαστικά Michelin Pilot Sport 4S και αυτή η διάσταση δεν είναι διαθέσιμη στη σελίδα της Michelin.
https://www.michelin.gr/auto/tyres/mich ... -sport-4-s

Να είναι ειδική έκδοση ελαστικού για το εν λόγω Yaris;;; :hmmm:

Με ενδιαφέρει. Θέλω να είναι η αλλαγή μου. Αν δεν βγαίνει το 4S, θα πάω στο 4.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#652051 σε πολλα jdm αυτοκινητα,εχουν πρωτη τοποθετηση ελαστικα που δεν κυκλοφορουν νομιμα στην Ευρωπη.
τα εβο στην Γιαπωνια φοραγαν διαφορετικα ελαστικα σε συγκριση με τα Ευρωπαικα.
Και ναι, ηταν προσανατολισμενα σε ακομα πιο σπορτιφ χρηση, ακομα και σε σχεση με τα bridgestone re 050a που φοραγαν σε Ευρωπη.
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#654350 Παίδες όποιος έχει εμπειρία από Aygo 2ης γενιάς και γενικά από τα τρίδυμα με τον 1000άρη, δουλεύει έτσι επιθετικά το βεντιλατέρ;