Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By markvag
#668131
alexm έγραψε:Το χετε οδηγήσει το yaris hsd? Σε μενα μόνο φάνηκε αδιάφορο προς κακο; Μιλάμε πάντα για το προηγούμενης γενιάς


Μια χαρά είναι για τη δουλειά του μωρέ... Και στην πόλη πολύ καλό.
Άβαταρ μέλους
By nascar1
#671639 Καλημέρα σε όλους

Αγόρασα χθες μία corolla του 2016 diesel. Μπορεί κάποιος. Να μου στείλει πληροφορίες για το αυτοκίνητο;; Οτιδήποτε μπορέσει να βοηθήσει να πάρω πληροφορίες για το αυτοκίνητό μου.

Επίσης οι χάρτες του navigation τι εταιρίας είναι και αν παίρνουν αναβάθμιση και πως;

Τέλος αν υπάρχουν κρυφά μενού ή εγχειρίδια χρήσης ή συντήρησης. Δεν το έχω πάρει κιμά στα χέρια μου και θέλω να ασχοληθώ σήμερα που έχω χρόνο!!

Ευχαριστώ

< Note >
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#671833 Ρε συ, μην βάζοντας ούτε μια φωτογραφία, ούτε την έκδοση, ούτε τίποτε, πώς να γίνει κουβέντα; Δεν είναι πως το συγκεκριμένο μοντέλο το έχει και πολύς κόσμος, οπότε θέλει λίγο κόπο για να βρεθούν αυτές οι πληροφορίες. Βοήθησε λίγο κι εσύ την κατάσταση, για να ξεκινήσει και η κουβέντα, δίνοντας πρώτος κάποια στοιχεία για το αυτοκίνητο.
Άβαταρ μέλους
By nascar1
#671840 Σωστά έχεις δίκιο ήμουν βιαστικός...

Μιλαμε για μια Toyota Corolla d4-4 1.4 του 2016 έκδοση εξοπλισμού Active με ενσωματωμένο GPS, κάμερα, μαύρες ζάντες 16αρες, Cruise control. Είναι euro 6 από θέμα ρύπων. Έχει θεωρητικά (θέλω να πιστεύω και αληθινά) 70.000 χιλιόμετρα.

Γνωρίζω τα προβλήματα που έχουν με τα dpf φίλτρα αλλά θεωρώ πως επειδή θα κάνω κάθε μέρα αρκετά χιλιόμετρα θα μπορώ να το ελέγχω σε ικανοποιητικό βαθμό. Το προηγούμενο αμάξι ήταν ένα hyundai i30 1.4 με υγραέριο από το οποίο έχω μείνει ικανοποιημένος σε γενικές γραμμές. Απλά ήθελα μια αλλαγή και δεν είχα την υπομονή να περιμένω να δω πότε θα μειωθούν οι τιμές στα ηλεκτρικά, το μέλλον των diesel κτλ... Εικόνα

< Note >
Άβαταρ μέλους
By bibendum
#671841
Anonymous Founder έγραψε:Ρε συ, μην βάζοντας ούτε μια φωτογραφία, ούτε την έκδοση, ούτε τίποτε, πώς να γίνει κουβέντα; Δεν είναι πως το συγκεκριμένο μοντέλο το έχει και πολύς κόσμος, οπότε θέλει λίγο κόπο για να βρεθούν αυτές οι πληροφορίες. Βοήθησε λίγο κι εσύ την κατάσταση, για να ξεκινήσει και η κουβέντα, δίνοντας πρώτος κάποια στοιχεία για το αυτοκίνητο.


αυτο πρεπει να ειναι :s_tongue

https://www.car.gr/32858779-toyota-corolla-16?lang=en
Άβαταρ μέλους
By nascar1
#671857 Ακριβώς αυτό!!!!

Οποιαδήποτε άποψη δεκτή αν και πλέον έχει γίνει η πληρωμή...

< Note >
Άβαταρ μέλους
By mousatos
#671859 Eγώ αυτό που μπορώ να σου πω είναι οτι πρέπει να δουλεύει στο ρελαντί όσο το δυνατόν λιγότερο γίνεται για να μην έχεις προβλήματα με το dpf.
Το πρωϊ να φεύγεις σχεδόν αμέσως και στο σβύσιμο να μην το αφήνεις πάνω από 30 δ ( για να πέσουν οι στροφές του τούρμπο) , εκτός κι αν το έχεις πιέσει πολύ τα τελευταία λεπτά( ανάβαση σε βουνό) οπότε θέλει 2λεπτο στο ρελαντί για να κρυώσει το τούρμπο .
Α και να το δουλεύεις τουλάχιστον πάνω από τις 2 χιλιάδες στροφές γιατί αλλιώς δουλεύει κρυο και βουλώνει πάλι το dpf.
Άβαταρ μέλους
By nascar1
#671895 Γενικά μου αρέσει η σβέλτη οδήγηση. Ειδικά όταν δε συνεπάγεται και μεγάλη αύξηση στην κατανάλωση...

Απλά μέχρι τώρα λόγο υγραερίου η οδήγηση είχε τα ακριβώς αντίθετα χαρακτηριστικά!!! Έπρεπε να είναι ήρεμη η οδήγηση και αν το πιεζες η κατανάλωση αυξανόταν κατακόρυφα όπως και ο κίνδυνος να πάρεις τις βαλβίδες στο χέρι...

Αν πετύχω να έχω και λιγότερη κατανάλωση και με αυξημένη μέση ταχύτητα τότε θα είμαι πολύ ικανοποιημένος από την επιλογή μου...

Άλλο να ταξιδεύεις με 90 και άλλο με 120...

< Note >
Άβαταρ μέλους
By Dimsabas
#671940 Ποιος σου είπε ότι θα πρέπει να ταξιδεύεις με 90 με το υγραέριο; Μια χαρά μπορείς να πηγαίνεις και 120 και 130 και 140. Τα 90 είναι μόνο για βίντεο του Σαρημπαλίδη με ηλεκτρικό.
Άβαταρ μέλους
By nascar1
#671971 Δεν συμφωνώ.. 130 στο hyundai i30 είναι 4000 και παραπάνω στροφές. Εκτός ότι καταστρέφετε οποιαδήποτε προσπάθεια οικονομίας βρίσκεσαι ήδη σε σημείο που οι καμπύλες avance υγραερίου και βενζίνης απομακρύνονται. Επιπλέον το φορτίο στον κινητήρα αυξάνεται και σλεγω είχα ρυθμίσει να ψεκάζει και βενζίνη για προστασία βαλβίδων.

Μετά από 9 χρόνια με υγραέριο κατέληξα όσο πιο ελαφρύ πόδι τόσο το καλύτερο για όλους. Αυτοκίνητο, τσέπη, βαλβίδες κτλ

< Note >
Άβαταρ μέλους
By Govus
#673238 Πώς σας φαίνεται το υδρογονοκίνητο Mirai 2ης γενιάς :inlove: ; Σχεδιαστικό άλμα σε σχέση με το παρόν...
Μακάρι η τάση με τα αμιγώς ηλεκτρικά, να μην καταποντίσει την πολύ πιο πρακτική λύση των ενεργειακών κυψελών :hmmm: .

https://www.motortrend.com/news/2021-to ... ls-colors/

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By funkyreverend
#673240 Πολύ ωραίο, ειδικά οι πίσω ώμοι (στυλ Α7) μου αρέσουν ιδιαίτερα. Ποιο είναι το στοιχείο που τα κάνει πιο πρακτικά;
Άβαταρ μέλους
By Govus
#673241 Απλά γεμίζεις υδρογόνο και δεν περιμένεις να φορτίσει με τις ώρες...
Άβαταρ μέλους
By MONMAN
#673373
nascar1 έγραψε:Καλημέρα σε όλους

Αγόρασα χθες μία corolla του 2016 diesel. Μπορεί κάποιος. Να μου στείλει πληροφορίες για το αυτοκίνητο;; Οτιδήποτε μπορέσει να βοηθήσει να πάρω πληροφορίες για το αυτοκίνητό μου.

Επίσης οι χάρτες του navigation τι εταιρίας είναι και αν παίρνουν αναβάθμιση και πως;

Τέλος αν υπάρχουν κρυφά μενού ή εγχειρίδια χρήσης ή συντήρησης. Δεν το έχω πάρει κιμά στα χέρια μου και θέλω να ασχοληθώ σήμερα που έχω χρόνο!!

Ευχαριστώ

< Note >


Θα σου απαντήσω για αυτά που ξέρω γιατί εχω ενα yaris με τον ίδιο κινητήρα

-Αναβάθμιση χαρτών κάνει η toyota με το ανάλογο αντίτιμο 130 € τελευταία φορά που είχα ρωτήσει.

-Κρυφά μενού εχει ,πολύ παλιά τα είχα βρει στο δικό μου δεν καταλάβαινα τίποτα απο αυτά που έγραφε :sorry: και δεν ξανασχολήθηκα στο youtube εχει βίντεο.

-Καύσιμα/ DPF . ΜΕΓΑΛΟ θέμα στο δικό μου μετα απο ταξίδι 4 ωρών σερί με 120-140 ,μάντεψε , άρχισε να κάνει αναγέννηση την ώρα που πάρκαρα ,άντε και .... DPF :rant: , απο τότε ρίχνω ενα πρόσθετο(protek) όποτε παω ταξίδι και βάζω απλό πετρέλαιο σε κάτι ανηφόρες το πάω τέρμα γκάζι και δεν εχω δει ξανά αυτά τα χάλια γενικά θέλουν να τα πατάς αλύπητα , μόνο 3000 στροφές εχουν στα 160 ,εσένα είναι και πιο αεροδυναμικό και καλλίτερα μονωμένο , ΠΑΤΑ ΤΟ όχι απλά πάνω απο τις 2000 στρ.
Στην πόλη αντίθετα να βάζεις απο το καλό πετρέλαιο ιδίως αν μένει μέσα πολύ καιρό και να το ανανεώνεις συχνά πριν πέσει κάτω απο την μέση για να μην πιάνει μύκητα.
Εγώ τώρα πχ που μας έβαλαν καραντίνα το φούλαρα μέχρι επάνω -να το βλέπω - καλό πετρέλαιο + πρόσθετο για τον μύκητα γιατί θα κάνω να το κινήσω πάνω απο μήνα , για μέσα στην πόλη, μαρκετ κλπ εχω άλλο Toyota πιο κατάλληλο :iconcool:
Άβαταρ μέλους
By nascar1
#673491
MONMAN έγραψε:
nascar1 έγραψε:Καλημέρα σε όλους

Αγόρασα χθες μία corolla του 2016 diesel. Μπορεί κάποιος. Να μου στείλει πληροφορίες για το αυτοκίνητο;; Οτιδήποτε μπορέσει να βοηθήσει να πάρω πληροφορίες για το αυτοκίνητό μου.

Επίσης οι χάρτες του navigation τι εταιρίας είναι και αν παίρνουν αναβάθμιση και πως;

Τέλος αν υπάρχουν κρυφά μενού ή εγχειρίδια χρήσης ή συντήρησης. Δεν το έχω πάρει κιμά στα χέρια μου και θέλω να ασχοληθώ σήμερα που έχω χρόνο!!

Ευχαριστώ

< Note >


Θα σου απαντήσω για αυτά που ξέρω γιατί εχω ενα yaris με τον ίδιο κινητήρα

-Αναβάθμιση χαρτών κάνει η toyota με το ανάλογο αντίτιμο 130 € τελευταία φορά που είχα ρωτήσει.

-Κρυφά μενού εχει ,πολύ παλιά τα είχα βρει στο δικό μου δεν καταλάβαινα τίποτα απο αυτά που έγραφε :sorry: και δεν ξανασχολήθηκα στο youtube εχει βίντεο.

-Καύσιμα/ DPF . ΜΕΓΑΛΟ θέμα στο δικό μου μετα απο ταξίδι 4 ωρών σερί με 120-140 ,μάντεψε , άρχισε να κάνει αναγέννηση την ώρα που πάρκαρα ,άντε και .... DPF :rant: , απο τότε ρίχνω ενα πρόσθετο(protek) όποτε παω ταξίδι και βάζω απλό πετρέλαιο σε κάτι ανηφόρες το πάω τέρμα γκάζι και δεν εχω δει ξανά αυτά τα χάλια γενικά θέλουν να τα πατάς αλύπητα , μόνο 3000 στροφές εχουν στα 160 ,εσένα είναι και πιο αεροδυναμικό και καλλίτερα μονωμένο , ΠΑΤΑ ΤΟ όχι απλά πάνω απο τις 2000 στρ.
Στην πόλη αντίθετα να βάζεις απο το καλό πετρέλαιο ιδίως αν μένει μέσα πολύ καιρό και να το ανανεώνεις συχνά πριν πέσει κάτω απο την μέση για να μην πιάνει μύκητα.
Εγώ τώρα πχ που μας έβαλαν καραντίνα το φούλαρα μέχρι επάνω -να το βλέπω - καλό πετρέλαιο + πρόσθετο για τον μύκητα γιατί θα κάνω να το κινήσω πάνω απο μήνα , για μέσα στην πόλη, μαρκετ κλπ εχω άλλο Toyota πιο κατάλληλο :iconcool:
Πραγματικά αδιανόητο μετά από τέτοιο ταξίδι να έχεις αναγέννηση.. Ίσως παίζει ρόλο το χαμηλό βάρος του yaris τι να πω!!!

Πόσα χιλιόμετρα έχεις κάνει;;

Επίσης πως καταλαβαίνεις ότι κάνει αναγέννηση;; Στο ρελαντί δουλεύει σε πιο υψηλές στροφές; Και αν ναι πόσο;; 1000; 1100;

Τέλος μέσω odb και torque pro μπορώ με κάποιο τρόπο να δω την κατάσταση του φίλτρου μου; Γιατί ρίχνοντας μια σύντομη ματιά δεν μπόρεσα να βρω κάποια παράμετρο που να δείχνει το ποσοστό κορεσμού του φίλτρου...


ΥΓ. Ένα link από το protec για να ρίξω μια παραγγελία;
< Note >