Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By famas
#40139
MONMAN έγραψε:Πριν λίγο καιρό έκανα το πρώτο σέρβις στο Yaris (15.000 km) .

Δε καίει λάδια, δεν έχει καταγράψει κάτι ο εγκέφαλος όλα καλά :thumbsup: .


Θα μας πεις και πόσα έδωσες ;
Άβαταρ μέλους
By dstou
#40818 Sports 800 1967
Αερόψυκτο μπόξερ, δικύλινδρο, 800 κυβικά, αλουμίνιο σχεδόν παντού, 580 κιλά, αεροδυναμικό για τα πρότυπα της εποχής, πίσω κίνηση, Και σε υβρίδιο (κόνσεπτ) από το 1977. Με τούρμπο κινητήρα το τελευταίο. :superman:
Η απτή απόδειξη ότι η φίρμα έχει περιέλθει εδώ και πολλά χρόνια σε καθεστώς σχεδιαστικής ένδειας.

Εικόνα


http://www.autoblog.com/2014/11/18/sports-800-is-a-progenitor-of-toyota-performance/
Άβαταρ μέλους
By mousatos
#40827
MONMAN έγραψε:* εκείνος .... ξέρετε ποιος ,με το μολυβι yaris, πως πήγαινε με 160-180 με 5 λτ/100 χλμ :s_no , δεν μπορώ να καταλάβω :hmmm: !


Ξεχνούσε να διευκρινίσει οτι πήγαινε τόσο... κατά διαστήματα. Η απόλυτα χαμηλή κατανάλωση στο yaris ( diesel) επιτυγχάνεται με 5η και περίπου 2000 στροφές. Από 3.5 έως 4 λίτρα με ταχύτητα γύρω στα 90 .
'Ή με 4η και 60-70 χλμ/ώρα αν κινείσαι σε πόλη. Σ'αυτή την περίπτωση πέφτεις και κάτω από 3.
Άβαταρ μέλους
By MONMAN
#41332 Έτσι είναι όπως τα λες και οι δικές μου μετρήσεις τέτοια νούμερα βγάζουν .
Το θέμα ότι τόσο σιγά δε μπορώ να πάω ,θα με πάρει ο ύπνος και θα με προσπερνάνε και τα ΚΤΕΛ ( πάνε με 100-105 σταθερά)
οπότε από το να βρεθώ σε κανένα χαντάκι προτιμώ τα 6 λτ/100χλμ + - με 130 που είναι μια καλή ταχύτητα εγρήγορσης (yaris είναι όχι s-class) :)
Άβαταρ μέλους
By iceman
#41405
MONMAN έγραψε:Έτσι είναι όπως τα λες και οι δικές μου μετρήσεις τέτοια νούμερα βγάζουν .
Το θέμα ότι τόσο σιγά δε μπορώ να πάω ,θα με πάρει ο ύπνος και θα με προσπερνάνε και τα ΚΤΕΛ ( πάνε με 100-105 σταθερά)
οπότε από το να βρεθώ σε κανένα χαντάκι προτιμώ τα 6 λτ/100χλμ + - με 130 που είναι μια καλή ταχύτητα εγρήγορσης (yaris είναι όχι s-class) :)

Ορθά ομιλείς. 130 με cruise control ειναι ιδανικά.
Ευχάριστα όσα έγραψες για το service. Το δικό μου ειναι αρχές Γενάρη. Να δω και εγω με το dpf τι γινεται γιατι η καθημερινή χρήση ειναι πόλη, μικρές διαδρομές ευτυχώς πιο σβέλτες γιατι δεν ειναι κέντρο. Ευτυχώς εχει κανει και κάποια ταξίδια και πιο ανοιχτές διαδρομές.
Απο εγω και πέρα που πήρα και άλλο μεγαλύτερο diesel και δεν θα ταξιδεύουμε με αυτο για οικονομία και θα το φαει η πόλη να δω το θα γινει
Άβαταρ μέλους
By royal_airness
#43926 @Popolaros

Αν είχαν πρόβλημα ΟΛΑ τα 1ΖΖ πριν το 05', τότε δεν θα υπήρχε Toyota αυτή την στιγμή. Μιλάμε για ένα μοτέρ που μπήκε σχεδόν σε όλα τα μοντέλα Toyota απο το 2000 και μετά, έχοντας πουλήσει ΠΟΛΛΑ εκατομμύρια οχήματα ....

Ναι, υπήρξαν προβλήματα σε κάποιες παρτίδες και ήταν πρωτοφανές για τα δεδομένα της Toyota, αλλά στην συντριπτική πλειοψηφία τους αλλάχτηκαν κινητήρες στα πλαίσια της εγγύησης. Σίγουρα δεν είμαι εγώ στην θέση σου να καλούμαι να δώσω 1000€+ για επισκευή, αλλά νομίζω οτι έγινες υπερβολικά δραματικός στην επιστολή σου, σχετικά με τον τρόπο που κλονίστηκε η εμπιστοσύνη σου στην εταιρεία.

Shit happens, το 1ΖΖ με το fail/ratio που έχει, για την Toyota μπορεί να είναι το χειρότερο μοτέρ που έχει κατασκευάσει μέχρι σήμερα, ενώ για άλλες εταιρείες να είναι απλά average. Η αλήθεια είναι οτι στους περισσότερους το πρόβλημα εμφανίστηκε πολύ νωρίτερα, απο εκεί και πέρα το να ισχυρίζεσαι οτι "κοροϊδεύουν¨τους πελάτες που κάνουν λίγα χιλιόμετρα είναι λιγάκι αστείο.

Εγώ βλέποντας την όλη υπόθεση επιχειρηματικά, δεν καταλαβαίνω τι λάθος έκανε η Toyota. Σου έδινε τότε την μεγαλύτερη εγγύηση της αγοράς απλά και τίμια, χωρίς τσαλιμάκια άλλων εταιρειών του τύπου, σου καλύπτω το συγχρονιζέ αλλά όχι την ντίζα κτλ. Διάβασες τους όρους και έβαλες την υπογραφή σου, τέλος.

Αν έδιναν τσάμπα κινητήρες στο καθένα που θα έστελνε δακρύβρεχτες επιστολές σχετικά με την κλονισμένη εμπιστοσύνη του, θα το είχαν κλείσει το μαγαζάκι. Παρόλα αυτά, βλέπεις οτι στα πλαίσια της εγγύησης καλής θέλησης, υπάρχει διάθεση να εξυπηρετήσουν ώστε να γλιτώσεις αρκετά χρήματα.

Στο τεχνικό κομμάτι τώρα, η τιμή δεν είναι καθόλου κακή. Ένα μεταχειρισμένο άριστο 1ΖΖ φίλου, πωλείται αυτή την στιγμή στα 950€, αν βάλεις κάτω και τα εργατικά-λάδια-φίλτρα και λοιπά παρελκόμενα, θα είσαι πολύ κοντά στα 1500€. Με βάση λοιπόν τις τιμές που παίζουν στην αγορά, δεν νομίζω οτι έχεις λόγο να μην προχωρήσεις και να κρατήσεις το Avensis για άλλα 150.000χλμ. Εγώ πάντως αυτοκίνητο με κατανάλωση 1 λίτρου ανα 2000 χλμ δεν θα μπορούσα να το πουλήσω σε άνθρωπο. ΑΝ χρειάζεσαι motivation, ρώτα τους άλλους απο πίσω που κοροϊδεύουν, πόσα χιλιοπεντακοσάευρα έχουν δώσει στα δικά τους αμάξια 10ετίας.
Άβαταρ μέλους
By kyr80
#43940 Μετοχές στην τογιότα;
Άβαταρ μέλους
By royal_airness
#44348
kyr80 έγραψε:Μετοχές στην τογιότα;

Ναι, που το ξέρεις ; :oops:

Μην κάνει κανείς τον δικηγόρο του διαβόλου εδώ μέσα, μην σκεφτεί κανείς λιγάκι πιο κυνικά, αμέσως να τον φάμε ... Εντάξει, κακιά Toyota, απάνθρωπο αυτό που έκανες στον άνθρωπο και χείριστο after sales σύμφωνα με αυτά που διαβάσαμε. Δωρεάν καινούριο αυτοκίνητο σε όλους τους κατόχους 1ΖΖ αμέσως !

Καλύτερα τώρα ; :roll:
Άβαταρ μέλους
By kyr80
#44360
royal_airness έγραψε:Shit happens, το 1ΖΖ με το fail/ratio που έχει, για την Toyota μπορεί να είναι το χειρότερο μοτέρ που έχει κατασκευάσει μέχρι σήμερα, ενώ για άλλες εταιρείες να είναι απλά average.


royal_airness έγραψε: ΑΝ χρειάζεσαι motivation, ρώτα τους άλλους απο πίσω που κοροϊδεύουν, πόσα χιλιοπεντακοσάευρα έχουν δώσει στα δικά τους αμάξια 10ετίας.


Το σχόλιό μου πήγαινε σε αυτά.... Χωρίς να έχω ξαναδιαβάσει ποστ σου, είμαι 99% σίγουρος ότι έχεις τογιότα.
ΑΝ κάνω λάθος, τότε συγνώμη....

Στο θέμα του popolaros, και εμένα θα μου την έδινε να μου έβγαζε βλάβη ο κινητήρας. Ειδικά σε αυτοκίνητο που αγοράζεται ΜΟΝΟ για αυτόν τον λόγο. Ότι δηλαδή δε χαλάει. Και όταν διαβάζεις ότι ήταν γνωστό πρόβλημα, τότε ακόμα περισσότερο για τα "αλεξίσφαιρα" τογιότα. Συμφωνούμε ότι ύστερα από τόσα χρόνια δεν μπορεί η εταιρεία να κάνει κάτι καλύτερο. Διαφωνούμε στην υπεράσπισή της, ως άθραυστα.
Είχα ιταλικό, γερμανικό, ιαπωνικό μαϊμού, ιαπωνικό ορίτζιναλ, σουηδικό, αμερικάνικο. 1500ρικο για μηχανική βλάβη δεν έδωσα για κανένα.
Άβαταρ μέλους
By red_monster
#44367 δεν φτάνει που αναγκάζεσαι να κυκλοφορείς με τουοτα, πληρώνεις και ένα σκασμό λεφτά για βλάβες ? :omg:

αν αυτό δεν είναι μαζοχισμός τότε τι είναι ?
Άβαταρ μέλους
By georgetz
#44486 Διάβασα με προσοχή την ιστορία του ποπολάρου.

Για οποιαδήποτε εταιρία δεν είναι καλό, ο
κινητήρας της να καίει λίτρα λάδι και η ίδια να κάνει
την πάπια. Λάθος της Toyota, ως γενική πρακτική εταιρίας
που αγνοεί ένα οικουμενικό πρόβλημα,
μπράβο της όμως για την ανάληψη έστω εκτός εγγύησης ,
του 60% του κόστους ενός νέου μοτέρ , πράγμα
ΑΝΗΚΟΥΣΤΟ για εταιρίες που το θεωρούν τόσο
φυσιολογικό , που απλά πλεον μπαίνει ως υποσημείωση
στο manual και σου λένε επειδικτικά deal with it,
είτε εντός , είτε εκτός εγγύησης.

Για τιμές που αναφέρθηκαν , τα 1500ευρα κ έτσι, υπάρχουν δυστυχώς
και είναι γνωστά προβλήματα που δεν θεραπεύτηκαν απο
εταιρίες κολοσσούς και απλά στοιχειώνουν τους εκάστοτε ιδιοκτήτες.
( βλ Mercedes,Bmw)

Για το πρόβλημα αυτό καθαυτό, εαν μπορείς ,το επισκευάζεις ή
συνεχίζεις με συμπτωματική αντιμετώπιση.
Οτιδήποτε άλλο σε αυτά τα λεφτά, βγαίνει δυνητικά πιο δαπανηρό.
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#44561 Πρωτοφανές για τη Τyota δεν είναι πάντως.Πρόβλημα με τα λάδια είχαν και πάρα πολλά rav d4d.
Το θέμα είναι ότι παρουσιάζεται αργά και τα αυτοκίνητα είναι εκτός εγγύησης.
Στην Audi που είχε παρόμοιο θέμα τοπροβλημα αρχιζε από τα 0χιλιομετρα.Ηταν άλλης αιτιολογίας προφανώς αλλα το γράφω σαν παράδειγμα.

< >
Άβαταρ μέλους
By royal_airness
#44859
kyr80 έγραψε:
royal_airness έγραψε:Shit happens, το 1ΖΖ με το fail/ratio που έχει, για την Toyota μπορεί να είναι το χειρότερο μοτέρ που έχει κατασκευάσει μέχρι σήμερα, ενώ για άλλες εταιρείες να είναι απλά average.


royal_airness έγραψε: ΑΝ χρειάζεσαι motivation, ρώτα τους άλλους απο πίσω που κοροϊδεύουν, πόσα χιλιοπεντακοσάευρα έχουν δώσει στα δικά τους αμάξια 10ετίας.


Το σχόλιό μου πήγαινε σε αυτά.... Χωρίς να έχω ξαναδιαβάσει ποστ σου, είμαι 99% σίγουρος ότι έχεις τογιότα.
ΑΝ κάνω λάθος, τότε συγνώμη....


1ον. Όχι απλά έχω Toyota αλλά έχουν περάσει εποχές που είχα και 3 ταυτόχρονα. Επίσης, όντως έχω και μετοχές, αν θες το πιστεύεις ... δεν σου κάνω πλάκα ! Απο εκεί και πέρα, δεν περιμένω να υπάρξουν αυξομειώσεις στην οικονομική πορεία της μεγαλύτερης αυτοκινητοβιομηχανίας στον πλανήτη, απο σχόλια που θα γίνουν σε ένα μικρό φόρουμ στην Ελλάδα.

2ον. Κατάλαβες οτι έχω Toyota απ'τα παραπάνω ; Δηλαδή άμα είχα γράψει οτι 1+1=2 θα είχες καταλάβει οτι είμαι μαθηματικός ; Γιατί όσο αληθές είναι το 1+1=2, άλλο τόσο αληθή είναι και τα δυο σχόλια που έχεις κάνει quote. Και για να μην το τραβάμε χωρίς λόγο, διευκρίνισα οτι το βλέπω με "επιχειρηματικό" μάτι και όχι απ'την "ανθρωπιστική" σκοπιά που επιλέγετε οι περισσότεροι. (Βέβαια το τέστ όλους αριστερούς μας έβγαλε, αλλά αυτό είναι άλλο θέμα)

Αυτή την "επιχειρηματική σκοπιά" λοιπόν, την είδε και ο georgetz -->

georgetz έγραψε:ανάληψη έστω εκτός εγγύησης ,
του 60% του κόστους ενός νέου μοτέρ , πράγμα
ΑΝΗΚΟΥΣΤΟ για εταιρίες που το θεωρούν τόσο
φυσιολογικό , που απλά πλεον μπαίνει ως υποσημείωση
στο manual και σου λένε επειδικτικά deal with it,
είτε εντός , είτε εκτός εγγύησης.


My point exactly ...

Και ξαναλέω λοιπόν, δεδομένων των συνθηκών, πόσο καλύτερα θα μπορούσε να διαχειριστεί την κατάσταση μια εταιρεία ; Τι άλλο θα έπρεπε να κάνει για ένα όχημα εκτός εγγύησης ; Ρωτάω για να ξέρω ρε παιδάκι μου, μπορεί να ανοίξω κι εγώ ένα μαγαζί αύριο-μεθαύριο, να μην ξέρω τι after sales θέλουν οι πελάτες ; Το after sales της Toyota έχει πάρει και μια ντουζίνα βραβεία, κάτι δεν θα ξέρουν κι αυτοί άραγε ;
Άβαταρ μέλους
By kyr80
#44877
royal_airness έγραψε:1ον. Όχι απλά έχω Toyota αλλά έχουν περάσει εποχές που είχα και 3 ταυτόχρονα. Επίσης, όντως έχω και μετοχές, αν θες το πιστεύεις ... δεν σου κάνω πλάκα !


Με κάλυψες