Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By MONMAN
#370284
Νίκος Παππάς έγραψε:H βασικη εκδοση του Auris Hybrid εχει,
Βασικός εξοπλισμός έκδοσης Live Hybrid:
Ράδιο cd με δυνατότητα αναπαραγωγής MP3 αρχεία
4 ηχεία
Bluetooth
Περίβλημα χρωμίου στους αεραγωγούς
Αυτόματο σύστημα κλιματισμού
Χειριστήρια ηχοσυστήματος στο τιμόνι
Χειριστήρια τηλεφώνου στο τιμόνι
Σύστημα 7 αερόσακων SRS (συμπεριλ. γονάτου οδηγού)
Ζάντες αλουμινίου 15"
Πίσω φώτα LED με οδηγούς LED
Θερμαινόμενοι εξωτερικοί καθρέπτες
Σύστημα Αποφυγής Πρόσκρουσης (PCS)
ABS με Ηλεκτρονική Κατανομή Πέδησης (EBD)
Brake Assist (BA)
Προειδοποίηση Έκτακτης Πέδησης (EBS)
Αυτόματη Λειτουργία Προβολέων (AHB)
Φώτα Ημέρας τεχνολογίας LED
Σύστημα Αναγνώρισης Σημάτων Ασφαλείας (RSA)
Σύστημα Ελέγχου Ευστάθειας
Σύστημα Ελέγχου Πρόσφυσης (TRC)
Σύστημα Υποβοήθησης Εκκίνησης σε ανηφόρα (HAC)
Σύστημα Προειδοποίησης της Πίεσης των Ελαστικών

και κοστιζει 20500€

https://www.toyota.gr/new-cars/auris/prices.json

Αν δεν αφορα αυτην αλλα την Active hybrid στα 22670€, ειναι καλη προσφορα.


Στην πράξη ο παραπάνω εξοπλισμός της Active Hybrid είναι :
Το καλλίτερο σύστημα πολυμέσων με οθόνη αφής και κάμερα οπισθοπορείας (κάποιοι χρήστες στο toyota club λένε ότι κάνει πλοήγηση μέσω κινητού)
Το δερμάτινο τιμόνι και τα πίσω ηλεκτρικά παράθυρα
Το Cruise Control
Οι 16αρες ζάντες αλουμινίου
Διάφορα διακοσμητικά χρωμίου εξωτερικά (σε σκούρα χρώματα κάνουν ωραία αντίθεση)
Οι προβολείς ομίχλης

2500 € παραπάνω ζητάει η toyota :hmmm: ίσως κάποια σε aftermarket (ζάντες, ηχοσύστημα) τα βρίσκεις πιο φθηνά αλλά είναι και υβριδικό δεν είναι για ηλεκτρολογικά πειράματα.
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#370287 Βασικός εξοπλισμός Active Hybrid (επιπλέον της έκδοσης Live Hybrid):
Σύστημα πολυμέσων Toyota Touch2 με έγχρωμη οθόνη αφής 7"
6 ηχεία
Θύρα σύνδεσης USB & Aux-in
Δερμάτινο τιμόνι
Οθόνη αφής και κάμερα οπισθοπορίας
Πίσω ηλεκτρικά παράθυρα
Ζάντες αλουμινίου 16"
Ένθετο χρωμίου στην εμπρός κάτω μάσκα
Περίβλημα χρωμίου στα παράθυρα
Προβολείς Ομίχλης
Σύστημα προσαρμοσμένης ταχύτητας (Cruise Control)
Κάμερα οπισθοπορίας

Για 2100 +κατι € παραπάνω δεν τον λες λίγο τον επιπλέον εξοπλισμό.

Από το Moto G
Άβαταρ μέλους
By markvag
#370324
Asimov έγραψε:Καλή φίλη είναι μια ανάσα από το να παραγγείλει το Auris Hybrid. Της δίνουν την απλή έκδοση (Live) σε τιμή προσφοράς, περίπου 19k όλα μέσα.
Η ιδέα του υβριδικού μου φάνηκε ενδιαφέρουσα. Το ερώτημα είναι αν αξίζει τον κόπο σε σχέση με ένα συμβατικό άλλης εταιρείας στα ίδια λεφτά και πιθανότατα με καλύτερο εξοπλισμό (πχ 308 1.2Τ) :hmmm:
Η χρήση που κάνει είναι αρκετά εντός πόλης (καθημερινά δρομολόγια Καισαριανή-Κολωνάκι-Βοτανικός), 4-5 μεγαλούτσικα ταξίδια ετησίως και κάποια ΣΚ (4-5 επίσης) σε Αργολίδα.


Έχοντας οδηγήσει ελάχιστα ένα Auris 1,3 pro face lift, μπορώ να πω πως δεν θα το αγόραζα ούτε καν σαν 8569ο αυτοκίνητό μου. :lol: Ωστόσο για κάποιον που απλά θέλει να πάει από το Α στο Β και από αυτοκίνητα το μόνο που τον ενδιαφέρει είναι "πόσο καίει και τι τέλη πληρώνει" είναι μια χαρά. Και δεν πρέπει να είναι και ιδιαίτερα μεγάλο σε μήκος... :hmmm:

Ιδίως αν με 19Κ παίρνει το υβρίδιο, νομίζω είναι καλή επιλογή...
Άβαταρ μέλους
By dstou
#370326 Αν θες να κάνεις τη δουλειά σου και όχι τον ραλίστα ή τον γαμπρό, είναι καλή και αρκετά ξεκούραστη επιλογή. Όμως διάβασα ότι το θέλει για οικογενειακό. Το πορτμπαγκάζ το έχει δει ή το προσπέρασε νομίζοντας ότι είναι ίδιο με το απλούν?
Άβαταρ μέλους
By Asimov
#370342 Καλή ερώτηση, θα της το επισημάνω. Δεν είναι το ίδιο;
Βέβαια μέχρι τώρα είχαν ένα Corsa 15 ετών κι ένα Jimny, οπότε δε νομίζω να προβληματιστει ιδιαίτερα.
Άβαταρ μέλους
By dstou
#370348 Στο προηγούμενο μοντέλο τουλάχιστον ήταν αισθητά μικρότερο.
Άβαταρ μέλους
By Asimov
#370349 Η άλλη απορία που έχω είναι γιατί να πάει κάποιος να πάρει ένα πανάκριβο prius και να μην αρκεστεί στο Auris με τα ίδια σωθικά και τα μισά λεφτά;
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#370360 Η μούρη και το image είναι ο προφανής λόγος. Επίσης, πολλοί δεν το γνωρίζουν αυτό, πως πρόκειται για παρόμοια αυτοκίνητα, απλώς με άλλο περιτύλιγμα.
Άβαταρ μέλους
By Asimov
#370361 Λίγο που το κοίταξα κι εγώ δε βρίσκω άλλη εξήγηση.
Λοιπόν το βρήκα : ο χώρος αποσκευών είναι ο ίδιος σε όλα τα μοντέλα, βενζίνη, πετρέλαιο και υβριδικό (360 λτ). Οι μπαταρίες τοποθετούνται κάτω από το πίσω κάθισμα και δεν εμποδίζουν.
Άβαταρ μέλους
By Zorz
#370374
Asimov έγραψε:Καλή ερώτηση, θα της το επισημάνω. Δεν είναι το ίδιο;
Βέβαια μέχρι τώρα είχαν ένα Corsa 15 ετών κι ένα Jimny, οπότε δε νομίζω να προβληματιστει ιδιαίτερα.


Κάπου πρέπει να μπουν οι μπαταριες, τα ηλεκτρονικά του BMS κλπ. :iconcool:

Δεν ξέρω αν το Αρούρις έχει συγκεκριμένα τις μπαταρίες κάτω από το χώρο απόσκευών, αλλά σίγουρα καλό είναι να το κοιτάξουν πρώτα. Από το Jimny πάντως, σίγουρα θα έχει παραπάνω χώρο. :lol:
Άβαταρ μέλους
By dstou
#370521
Η άλλη απορία που έχω είναι γιατί να πάει κάποιος να πάρει ένα πανάκριβο prius και να μην αρκεστεί στο Auris με τα ίδια σωθικά και τα μισά λεφτά;


Σαλόνι, χώροι, πορτμπαγκάζ. Κερασάκι και ολίγη από μούρη. Διαφορετικότητα θα έλεγα καλύτερα (εξκλουσιβιά στο χωριό μου). Ίσως και το μέιντ ιν Τζαπάν για κάποιους αμετανόητους.
Κατά τα άλλα, ναι, είναι τα ίδια. Σκέψου όμως ότι πρακτικά υπάρχει και σε Λέξους, με ακόμη μεγαλύτερη τιμή αγοράς (και μούρη).
Άβαταρ μέλους
By MONMAN
#370938 Το νέο Prius (αυτό με την διαστημική εμφάνιση) έχει νέο πάτωμα και νεα ,βελτιωμένα μηχανοηλεκτρικά είναι δε όλο το αυτοκίνητο σχεδιασμένο γύρω από το υβριδικό σύστημα κίνησης ώστε να επιτυγχάνεται η μέγιστη οικονομία και απόδοση.

Τα Auris κλπ έχουν προσαρμόσει το υβριδικό σύστημα στο εκάστοτε διαθέσιμο αμάξωμα κάνοντας αναγκαστικά κάποιους συμβιβασμούς, το δε σύστημα είναι από το προηγούμενο Prius

Εάν ήμουν στην αγορά θα πήγαινα στο Auris Touring Sport τη station έκδοση δηλ, έχω δει μερικά ταξί στη Θεσσαλονίκη και είναι πολύ εντυπωσιακά αυτοκίνητα!
https://www.toyota.gr/new-cars/auris-to ... index.json
Άβαταρ μέλους
By Asimov
#371118
MONMAN έγραψε:Το νέο Prius (αυτό με την διαστημική εμφάνιση) έχει νέο πάτωμα και νεα ,βελτιωμένα μηχανοηλεκτρικά είναι δε όλο το αυτοκίνητο σχεδιασμένο γύρω από το υβριδικό σύστημα κίνησης ώστε να επιτυγχάνεται η μέγιστη οικονομία και απόδοση.

Τα Auris κλπ έχουν προσαρμόσει το υβριδικό σύστημα στο εκάστοτε διαθέσιμο αμάξωμα κάνοντας αναγκαστικά κάποιους συμβιβασμούς, το δε σύστημα είναι από το προηγούμενο Prius

Εάν ήμουν στην αγορά θα πήγαινα στο Auris Touring Sport τη station έκδοση δηλ, έχω δει μερικά ταξί στη Θεσσαλονίκη και είναι πολύ εντυπωσιακά αυτοκίνητα!
https://www.toyota.gr/new-cars/auris-to ... index.json

Ωραία ανάλυση! Θα τα μεταφέρω στην ενδιαφερόμενη, αν και μου είπε ότι θα το παραγγείλει σήμερα εκτός απροόπτου.
Κι εγώ αν άλλαζα το focus θα το είχα στα υποψήφια, μαζί με το 308.
Πάντως εκτός των άλλων το prius είναι πολύ άσχημο, ενώ το Auris αισθητικά είναι από τα πιο όμορφα της κατηγορίας :hmmm:

Εντύπωση μου κάνει επίσης ότι οι Έλληνες προτιμούν τα diesel από μια τέτοια υλοποίηση, που στην τελική δεν είναι και ακριβότερη.