- 24 Ιαν 2021, 19:20
#688236
Ας πούμε οτι θέλεις κάτι πολύ-πολύ γρήγορο και εχεις 80-100 χιλιάρικα για πέταμα, αμέσως η επιλογή πάει σε οτι φοράει το Β58 μοτέρ συνεργασία BMW - Toyota κατι τσούπρες και μπέμπες M440 (διθύραμβοι στο drive ). Μετά απο 10 χρόνια θα αξίζουν 15-20 χιλιάρικα αν εχουν λίγα χλμ το πολύ . Αλλα τελικά λίγα χλμ θα κάνουν ,που να τα κυκλοφορήσεις στην Ελλάδα και που να τα παρκάρεις είναι και ο κόσμος ζηλιάρης-κακός μη δουν τον άλλο με καλό αυτοκίνητο ασε ... τόλμα να ρίξεις κανα παντηλίκι θα σε καταγγείλουν μεχρι και την αμερικάνικη IRS...
Τώρα λες να παω σε tesla ή λες αυτός ο Ματ -που εχει και εσωτερική πληροφόρηση - να ξέρει πράγματα
Τον ακούς και πας και αγοράζεις
δυο Yaris GR ενα απλό με 42000 € και ενα με όλα τα καλούδια των 50000 €
Το απλό θα το εχεις καθημερινό - χρώμα φυσικά λευκό ψυγείου- σπάσιμο όλη μέρα και με το πλαι όσο πάει , όλη η εργατιά και ανεργία θα σου κάνει στο δρόμο
και στο μπλόκο που θα σε πιάσουν γιατί με τις καγκουριές που θα κάνεις θα σε πιάσουν , οι πιθανότητες είναι υπέρ να πάρεις άκυρο
.
Το άλλο στο υπόγειο παρκινγκ χλμ συντήρησης αν είναι δυνατόν να βγαίνει μόνο για το ετήσιο σέρβις
Εντωμεταξύ στην εφορία είσαι αόρατος 1600 κυβικά ,τα τεκμήρια δεν τα καταργούν το ακούσατε νομίζω, φρέσκια είδηση.
Στην δεκαετία σίγουρα 50 χιλιάρικα απο το καλό το αποθηκευμένο τα πήρες , μόνο να του αλλάξεις τα λάστιχα πριν το πουλήσεις μην έχουμε φαινόμενα Paul Walker
Τον Ματ να τον ακούτε ...
Μόλις σταματήσει η παραγωγή του GR θα τον θυμηθείτε .
Am Yisrael Chai