Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By drdino
#673506 Δεν το λες και αδιανόητο, με σταθερό γκάζι και λίγο φορτίο τι θερμοκρασία να ανεβάσει το φίλτρο, έχεις και πολύ αερα να το κρυώνει... Εξαρτάται από την χαρτογράφηση σε γενικές γραμμές, αλλά σε τέτοια συνθήκη πολύ πιθανό να μην μπορέσει να κάνει παθητική αναγέννηση γι'αυτό και κάνει ενεργητικη στο τέλος. Για να ξεκινήσει πρέπει να ζεσταθεί καλα το φίλτρο, αν πχ του ρίξεις ένα σκίσιμο για 5 λεπτά και μετά πιάσεις σταθερή ταχύτητα για λίγη ώρα στις περισσότερες περιπτώσεις θα την κάνει.
Άβαταρ μέλους
By nascar1
#673525 Μάλλον σε αυτό έχεις δίκιο.

Εν τέλει μέσω torque Pro και obd υπάρχει τρόπος να παρακολουθούμε το ποσό βουλωμένο είναι το φίλτρο και αν κάνει αναγέννηση; Ή μήπως χρειάζεται ειδικό διαγνωστικό για αυτή την εργασία; Και αν ναι ποιο;

< Note >
Άβαταρ μέλους
By MONMAN
#673526 https://www.pro-techellas.gr/el/view/dpfsuperclean

αυτό είναι μία λύση ,το παραπάνω κόστος (14€) το καλύπτεις βάζοντας απλό πετρέλαιο* στα ταξίδια για να το καίει γρήγορα και να μην μένει μέσα στο ντεπόζιτο και όπως σου είπα στην πόλη που θα αργήσει να αδειάσει βάζε καλό .

* την χαμηλότερη κατανάλωση την εχω δει με απλό πετρέλαιο και συγκεκριμένα το best της avin, βάζω μόνο απο συγκεκριμένο βενζινάδικο στην Ηλιούπολη που ο ιδιοκτήτης φίλος εχει ρίξει 300+ χιλιάρικα για αλλαγή δεξαμενών αντλιών :lipsealed:
Άβαταρ μέλους
By mousatos
#673537
MONMAN έγραψε:-Καύσιμα/ DPF . ΜΕΓΑΛΟ θέμα στο δικό μου μετα απο ταξίδι 4 ωρών σερί με 120-140 ,μάντεψε , άρχισε να κάνει αναγέννηση την ώρα που πάρκαρα

Το έχω παρατηρήσει κι εγώ μερικές φορές. Μεγάλο ρόλο παίζει η ποιότητα του καυσίμου. Όταν άλλαξα πρατήριο σχεδόν σταμάτησε να το κάνει.
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#673540 Αυτό που έχετε ντεπόζιτο και άγχος, θαρρείς και κυκλοφορείτε με κανένα Μιράζ 2000-5, πολύ με διασκεδάζει. Ακόμα και Ferrari δεν τραβάει τέτοια ντράβαλα...
Άβαταρ μέλους
By mousatos
#673541 Σιγά τα ντράβαλα , δεν τρέχει τίποτε αν ξεκινήσει η αναγέννηση στο τέλος της διαδρομής. Μπορείς να το σβήσεις και να συνεχίσει από εκεί που σταμάτησε την επόμενη μέρα/φορά. Μπορείς και την επόμενη μέρα να μη του δώσεις σημασία. Νομίζεις ότι είναι όλοι ψείρες σαν κι εμάς κι έχουν συνεχώς στο trip computer τη στιγμιαία κατανάλωση φάτσα-κάρτα; Μόνο εκεί το καταλαβαίνεις και στο ρελαντί λίγο πριν το σβήσεις στο παρκάρισμα, είναι πάνω 200 στροφές/λεπτό.

Σ'αυτούς που δεν ασχολούνται ιδιαίτερα , όταν αποτύχει η αναγέννηση μετά από 3-4 προσπάθειες , θα ανάψει ένδειξη στο καντράν για να κάνουν τη βόλτα που χρειάζεται για να ξεμπουκώσει.
Εικόνα
Υποψιάζομαι οτι αρκετοί απ'αυτούς που έχουν προβλήματα δεν κάνουν ούτε αυτό , κάτι που με κάνει να πιστεύω οτι δεν έχουν διαβάσει το μάνουαλ. Εκτός κι αν υπάρχει κάτι που δεν έχει προβλέψει η toyota , που ίσως ισχύει. όπως να έχουν βάλει νοθευμένο πετρέλαιο με κάτι σαν πίσσα που έχει καλύψει-βουλώσει τα πάντα.

https://www.dash-lights.com/vauxhall/in ... ing-light/
Τα ίδια σχεδόν ισχύουν και για toyota.
Άβαταρ μέλους
By nascar1
#673558 Σκέφτομαι να βάζω εναλλάξ μία για τους μύκητες και μια για το dpf.. Απλά θα ήταν πολύ καλό να υπήρχε μια ένδειξη έστω και μέσω torque να δείχνει τον βαθμό που είναι βουλωμένο το φίλτρο και αν έχει αρχίσει αναγέννηση..

< Note >
Άβαταρ μέλους
By drdino
#673566
REALZEUS έγραψε:Αυτό που έχετε ντεπόζιτο και άγχος, θαρρείς και κυκλοφορείτε με κανένα Μιράζ 2000-5, πολύ με διασκεδάζει. Ακόμα και Ferrari δεν τραβάει τέτοια ντράβαλα...
Μόνο όταν βάζει κανείς 100αρα πετάει λαμπάκια
Άβαταρ μέλους
By MONMAN
#673569
REALZEUS έγραψε:Αυτό που έχετε ντεπόζιτο και άγχος, θαρρείς και κυκλοφορείτε με κανένα Μιράζ 2000-5, πολύ με διασκεδάζει. Ακόμα και Ferrari δεν τραβάει τέτοια ντράβαλα...


Δεν είναι βλάβη Αλέξανδρε έτσι δουλεύουν απλώς βάζεις στο πίσω μέρος του μυαλού σου ότι κάπου στα 200000 χλμ θα αλλάξεις dpf (440€ τοποθετημένο σε επίσημη Toyota για το Yaris).
Μέχρι τότε θα έχω γλυτώσει περίπου 8 χιλιάρικα σε καύσιμα από τη διαφορά σε κατανάλωση και τιμή λίτρου από το αντίστοιχο βενζίνης ,οδηγώντας το πιο γρήγορο yaris αυτής της γενιάς γιατί το diesel είχε τις καλλίτερες επιδόσεις. :dizzy:
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#673606
drdino έγραψε:Μόνο όταν βάζει κανείς 100αρα πετάει λαμπάκια


Αυτό θα το πιάσουν μόνον οι πολύ παλιοί του φόρουμ. :s_rofl
Βέβαια δεν ίσχυε, ήταν κάποια πρόσθετα που μπέρδευαν τους αισθητήρες. :iconcool:


MONMAN έγραψε:Δεν είναι βλάβη Αλέξανδρε έτσι δουλεύουν απλώς βάζεις στο πίσω μέρος του μυαλού σου ότι κάπου στα 200000 χλμ θα αλλάξεις dpf (440€ τοποθετημένο σε επίσημη Toyota για το Yaris).


Δεν μίλησα για βλάβη Τάσο, για ταλαιπωρία μίλησα. Ακόμα και την 330i, την άφηνα 2-3 μήνες με την ίδια 95άρα και δεν υπήρχε πρόβλημα. Να ανησυχείς για καθημερινό αυτοκινητάκι μην μείνει 2-3 βδομάδες σταματημένο; :s_no :s_no :s_no
Άβαταρ μέλους
By MONMAN
#673633 Φύλαγε τα ρούχα σου να εχεις τα μισά , στον στρατό είχαμε μάθει όταν γυρνάς απο δρομολόγιο το όχημα πρώτα πάει για πλύσιμο / φουλάρισμα και μετά παρκάρισμα στον όρχο :s_thumbsup .
Μου είχε γίνει συνήθεια και στα βενζίνης το ίδιο έκανα .
Με φουλάρισμα πετρέλαιο δεν βρίσκει ο μύκητας οξυγόνο να αναπτυχθεί μπορεί να μείνει έτσι και 3-6 μήνες χωρίς πρόβλημα , δοκιμασμένο σε αγροτικά μηχανήματα που δουλεύουν εποχιακά, βέβαια εκει πονάει το " φουλ " μπορεί να θέλεις και 200-300 €! ...ανα όχημα!
Άβαταρ μέλους
By nascar1
#673636
MONMAN έγραψε:Φύλαγε τα ρούχα σου να εχεις τα μισά , στον στρατό είχαμε μάθει όταν γυρνάς απο δρομολόγιο το όχημα πρώτα πάει για πλύσιμο / φουλάρισμα και μετά παρκάρισμα στον όρχο :s_thumbsup .
Μου είχε γίνει συνήθεια και στα βενζίνης το ίδιο έκανα .
Με φουλάρισμα πετρέλαιο δεν βρίσκει ο μύκητας οξυγόνο να αναπτυχθεί μπορεί να μείνει έτσι και 3-6 μήνες χωρίς πρόβλημα , δοκιμασμένο σε αγροτικά μηχανήματα που δουλεύουν εποχιακά, βέβαια εκει πονάει το " φουλ " μπορεί να θέλεις και 200-300 €! ...ανα όχημα!
Σωστή σκέψη. Στο άλλο που ρώτησα υπάρχει απάντηση; Κάποιο πρόγραμμα όπως το torque που να δείχνει πόσο βουλωμένο είναι το φίλτρο ή αν κάνει αναγέννηση υπάρχει; Όσο και αν έψαξα δεν βρήκα κάτι.

Επειδή κάνω καθημερινά 90 χλμ να πάω και να έρθω από την εργασία μου θα βόλευε αν έβλεπα ότι κοντεύει να φτάσει στο όριο για αναγέννηση να το πλάκωνω στην επιστροφή και να μην κάνω 45 χιλιόμετρα και μετά να του έρχεται η όρεξη για αναγέννηση..

Επίσης θα ήταν χρήσιμο αν μέσω πχ torque ξεκινούσα εγώ την αναγέννηση. Σε άλλα αμάξια πχ opel έχω δει ότι με έλεγχο των pid μπορείς να στείλεις τέτοιο σήμα στην ecu να ξεκινήσει!!!

< Note >
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#673757
MONMAN έγραψε:Φύλαγε τα ρούχα σου να εχεις τα μισά , στον στρατό είχαμε μάθει όταν γυρνάς απο δρομολόγιο το όχημα πρώτα πάει για πλύσιμο / φουλάρισμα και μετά παρκάρισμα στον όρχο :s_thumbsup


Α ρε σατανά, τι μου θύμησες; :lol:
Η Πάγια Δτγη βέβαια έλεγε ότι πλήρωση γίνεται όταν ο ενδείκτης φτάσει από το 1/2 του δοχείου καυσίμου, τουλάχιστον στην δική μου εποχή. Εσείς ζήσατε παλιό-Ορθόδοξο ΠΑΣΟΚ, εμείς με το ζόρι Άκη... :lol:
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#674091

Δεν πίστευα ότι έχει τόσες μα τόσες πολλές αλλαγές σε σχέση με το συμβατικό Yaris.