Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By georgetz
#507883 Η κατανάλωση σου θα πέσει, απλά έχεις λίγα χλμ ακόμη, τι να συνεχίσουμε να λέμε, καταντά φαιδρό :)

Τα περι 30% δεν ξέρω πόθεν τεκμαίρονται , ας απαντήσει η Τοyota , θα ήθελα να ποστάρεις την απάντηση σε παρακαλώ
:s_howdy
Άβαταρ μέλους
By panarko
#507896 Deleted User 1 ο γιαπωνέζικος ντενεκές λόγω μεγέθους και μόνο (μια κατηγορία κάτω) είναι πιο ευκολοοδήγητος από τον γερμανικό.

Χτες στη διαδρομή Αγία Παρασκευή - Τατόι και πίσω μέσω ΑΟ και ΕΟ (ήτοι 50 km) και με αυγό ανάμεσα στο πεντάλ και το πόδι μου, ο δείκτης καυσίμου περπατούσε μπροστά στα μάτια μου.

Το CVT θα το χαρακτήριζα ιδιαίτερο, παρά σάπιο.

georgetz θα την έχεις όταν την έχω κι εγώ. Το 30% προκύπτει χονδρικά από την κατανάλωση του αντίστοιχου χειροκίνητου σε πραγματικές συνθήκες και της θεωρητικής ανακοινώσιμης. Το ότι θα στρώσει με τον καιρό μας το είπαν οι ίδιοι από την αρχή. Το πότε, πως, γιατί και πόσο διερωτούμαι.
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#507898 Ε πόσο έγραψε δηλ σ αυτή τη διαδρομή? Πάνω από 8λτ? Αν έγραψε πάνω από 8 τότε ΟΚ είναι ύποπτο. Αυτή η διαδρομή χωρίς κίνηση και με το αυγό όπως λες δεν είναι για πάνω από 6λτ μ' αυτό το όχημα.
Άβαταρ μέλους
By panarko
#507902 Γι' αυτό ακριβώς είμαι έξω φρενών Deleted User 1!

Παρεμπιπτόντως, αν και ανήκει σε άλλο θέμα να καταθέσω ότι και CVT από CVT διαφέρει. Του Yaris πχ είναι πολύ λιγότερο εκνευριστικό από του Lancer EX που είχα...
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#507904 Ότι cvt και να έχω οδηγήσει, Lexus και Toyota δηλαδή, με έχουν κάνει το λιγότερο έξαλλο. Δεν το παιρνα ούτε να μου το χάριζαν. Δεν ξέρω αν φταίει το γενονός ότι οδηγάω dual clutch τα τελευταία χρόνια αλλά τη λειτουργία του cvt τη βρίσκω τουλάχιστον εξοργιστική. Δε μπορώ να βρω το παραμικρό πλεονέκτημα αυτής της υλοποίησης. Το ΕΑΤ6 κλάσεις ανώτερο από το cvt του Yaris ή του CT200h.
Άβαταρ μέλους
By panarko
#507905 Συμφωνώ σε όλα.

Όταν όμως το προηγούμενο διπλού συμπλέκτη σου έχει βγάλει την πίστη και ψάχνεις για ένα μικρό, ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ, αξιόπιστο με μακρά εγγύηση αυτοκίνητο για να ηρεμήσεις και να γλιτώσεις απ' όλα αυτά, ε τότε το κάνεις γαργάρα και το CVT...
Άβαταρ μέλους
By Scotch
#507906
Deleted User 1 έγραψε:Ότι cvt και να έχω οδηγήσει, Lexus και Toyota δηλαδή, με έχουν κάνει το λιγότερο έξαλλο. Δεν το παιρνα ούτε να μου το χάριζαν. Δεν ξέρω αν φταίει το γενονός ότι οδηγάω dual clutch τα τελευταία χρόνια αλλά τη λειτουργία του cvt τη βρίσκω τουλάχιστον εξοργιστική. Δε μπορώ να βρω το παραμικρό πλεονέκτημα αυτής της υλοποίησης. Το ΕΑΤ6 κλάσεις ανώτερο από το cvt του Yaris ή του CT200h.
Δεν έχεις πάει βόλτα με πραγματικό Lexus, γι αυτό τα λες αυτά :shifty:
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#507908 Μπα έχω οδηγήσει και το επόμενο από το δικό σου που το έχει ο ceo της πρώην δουλειάς. Αχώνευτο το ριμάδι. Δεν τρώγεται με τίποτα.

panarko έγραψε:Συμφωνώ σε όλα.

Όταν όμως το προηγούμενο διπλού συμπλέκτη σου έχει βγάλει την πίστη και ψάχνεις για ένα μικρό, ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ, αξιόπιστο με μακρά εγγύηση αυτοκίνητο για να ηρεμήσεις και να γλιτώσεις απ' όλα αυτά, ε τότε το κάνεις γαργάρα και το CVT...

Δε μου κάνει εντύπωση αυτό που λες γιατί κι εγώ απ' τον ίδιο χυλό είμαι καμένος και μάλιστα πολλάκις. Όταν ήρθε η ώρα όμως, απλά προτίμησα με μετατροπέα ροπής. CVT thanks, but no thanks.
Άβαταρ μέλους
By Scotch
#507914
Deleted User 1 έγραψε:Μπα έχω οδηγήσει και το επόμενο από το δικό σου που το έχει ο ceo της πρώην δουλειάς. Αχώνευτο το ριμάδι. Δεν τρώγεται με τίποτα.

Προσωπικά, αν εξαιρέσεις το θόρυβο όταν πατάς βαθιά το γκάζι (ή σε ανηφόρες που πρέπει να πατήσεις βαθιά), δε βρίσκω κάτι άλλο κακό. Θεωρώ πως είναι και πιο αξιόπιστο από dual clutch (από το οποίο δεν έχω εμπειρία, αλλά η απουσία συγκεκριμένων σχέσεων στο κιβώτιο μου αρέσει πολύ). Η χρήση του θεωρώ πως επιβάλλεται από την υβριδική λειτουργία. Έτσι είναι όμως και στα άλλα υβριδικά (π.χ. volvo xc60);
Το επόμενο από το δικό μου νομίζω έχει και επιλογές +/- ... δεν ξέρω πώς συνδυάζονται σε κιβώτιο τύπου cvt :hmmm:
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#507919 Το dual clutch είναι F1 μπροστά στο cvt κι ας χαλάει κάθε κυριακή και σχόλη. Νομίζω το γεγονός ότι επιμένουν σ' αυτό συγκεκριμένες και κάπως δυσκοίλιες εταιρίες, κάτι λέει. Ποιος άλλος έχει απομείνει με cvt εκτός από Τουοτα? :hmmm:
Άβαταρ μέλους
By rocsta
#507924 Tα υβριδικά της Toyota δεν έχουν CVT κιβώτιο. Η Toyota τα αποκαλεί εμπορικά "eCVT" επειδή προσομοιάζουν τη λειτουργία ενός CVT με "άπειρες" σχέσεις μετάδοσης μέσω των ηλεκτρικών μηχανών που περιλαμβάνονται. Σαν μηχανισμός το eCVT μοιάζει σαφώς περισσότερο με κλασσικό αυτόματο έχοντας πλανήτες και επικυκλικά γρανάζια.
Tα + και - είναι απλά προκαθορισμένες σχέσεις μέσω λογισμικού, τίποτα τρομέρο.
Stefan, η Subaru έχει σήμερα στη γκάμα της CVT. Ο βασικός λόγος για τον οποίο δεν χρησιμοποιούνται ευρέως πάντως είναι η σχετικά μικρή τους μηχανική απόδοση.
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#507925 Τότε μάλλον κάπου σ' αυτή την προσομοίωση το χάνουν. Δεν ξέρω τι τεχνικούς περιορισμούς μπορεί να επιβάλει το υβριδικό σύστημα, το τελικό αποτέλεσμα πάντως είναι απογοητευτικό. Ειδικά εάν έχει εμπειρία κάποιος από dual clutch ή κάνα καλό με μετατροπέα τύπου ZF.
Άβαταρ μέλους
By rocsta
#507928 Eίναι ένα σύστημα με έμφαση στην οικονομία καυσίμου ρε συ, αν μπεις μέσα στο Prius και πατάς γκάζι σαν κανίβαλος προφανώς δεν σε έχουν σκεφτεί σαν τυπικό χρήστη του οχήματος! :lol: