Το οδηγώ ψιλοσυχνά σε ένα citigo στην δουλεία μου. Ευτυχώς, με έσωσε από μπελάδες , διαπίστωσα τι φάρα είναι και έτσι απέφυγα κανά κομμάτι που να μου γυάλιζε
dimik έγραψε:Παθαίνουν και οι Ιάπωνες DSG;
στα 170κ χλμ ναι
στα 17κ οχι
Εγώ πάντως που είμαι μεσήλικας, πάτησα λάηκ ...
https://www.motor1.com/news/498782/2022 ... 86-reveal/
Anonymous Founder έγραψε:Σε άλλη χώρα, εννοείται like, στην Ελλάδα, θα έρθει τόσο ακριβό, που δεν θα το αγοράσει κανείς. Δυστυχώς.
Γιατί έχουν πει ότι θα έρθει στην Ευρώπη;
Vagnar έγραψε:Anonymous Founder έγραψε:Σε άλλη χώρα, εννοείται like, στην Ελλάδα, θα έρθει τόσο ακριβό, που δεν θα το αγοράσει κανείς. Δυστυχώς.
Γιατί έχουν πει ότι θα έρθει στην Ευρώπη;
Το Toyota ναι, το Subaru όχι.
JimClark έγραψε:Let's go service κιβώτιο;
Της κονιάδας το Yaris mk2 είναι mmt. 170,000 χλμ. Αρχίζει και κάνει νερά το κιβώτιο. Κυρίως ΠΟΛΥ αργές αλλαγές ταχυτήτων σε σημείο που γίνεται ενοχλητικό και επικίνδυνο... Ψιλοχαζεύοντας βλέπω το αναφέρουν πολλοί για το mmt.
Αλλαγή κιβωτίου; επισκευή; Εχει κανείς εμπειρια για το πού είμαστε;
Για την ιστορία Βολάν αλλαγή, κόστος βυσματικά κάπου στο 700άρι...
https://jimmuclarku.blogspot.com/
H Toyota GR Corolla θα εφοδιάζεται με τον τρικύλινδρο κινητήρα βενζίνης χωρητικότητας 1,6 λίτρου, απόδοση του οποίου θα αυξηθεί περαιτέρω, φτάνοντας έως και τους 300 ίππους. Μάλιστα, οι πρώτες πληροφορίες θέλουν το ιαπωνικό hatchback να διαθέτει δύο εκδόσεις ισχύος, με την πρώτη να μην ξεπερνά τους 272 ίππους και τα 370 Nm ροπής και τη δεύτερη και ισχυρότερη να φτάνει τους 300 ίππους.
Ένα ακόμα στοιχείο που πρόκειται να προέλθει από το ήδη γνωστό GR Yaris είναι το σύστημα τετρακίνησης, στο οποίο ο οδηγός θα διατηρήσει τη δυνατότητα παρέμβασης μεταβάλλοντας την κατανομή της ροπής μεταξύ του μπροστινού και του πίσω άξονα
https://www.carandmotor.gr/nea/apokleis ... gr-corolla