Ο γερομπισμπίκης σε νέες περιπέτειες.
Κάτω η δικτατορία των shorts.
drdino έγραψε:LoL
Dimsabas έγραψε:261 άλογα και 36 κιλά ροπής. Τα εργοστασιακά EVO και STi δεν ήταν πολύ παραπάνω κι ήταν βαρύτερα.
Δεν είναι το γκάζι το πρόβλημά του, αλλά ότι οι φτερούγες έχουν σβήσει μια δεκαετία τώρα.
markvag έγραψε:Πάντως, σε συζήτηση με τον μηχανικό της εταιρείας που συντηρεί τα οχήματα, μεταξύ άλλων και μία σειρά Yaris 1.4D που έχουμε, μου είπε πως τα συγκεκριμένα είναι αθάνατα... Γύρω στα 500Κ χλμ αρχίζουν να βγάζουν κάτι ψιλά, που κυρίως οφείλονται στο ότι αναπτύσσονται βακτήρια στο σύστημα του καυσίμου, λόγω του βιοντήζελ. Αν βάζεις καθαριστικό κάθε 2-3 γεμίσματα λέει, δεν παθαίνουν τίποτα ποτέ...
Μιλάμε για αμάξια τώρα που πάνε μονίμως με τέρμα γκάζι για 400-500Κ χλμ... Ο άλλος του έλεγε τις προάλλες πχ πως στην εθνική δεν πάει με τίποτα πάνω από 178χαω...
Λογικά, στο Europa, και η ΑΕΚ θα ακολουθήσει βάζε[…]
@Jarno Η αλλαγή στο φορμάτ του σπριντ δεν μας επη[…]
Έκανα σήμερα το Θεσσαλονίκη - Ηγουμενίτσα και μου […]
Μια ακομα δικαιολογια καταριπτεται απο τον ιδιο το[…]
Δεν ξέρω αν έχεις καταλάβει ότι μετά το 2020 έχουμ[…]