Τι αυτοκίνητο
Τι αυτοκίνητο
mousatos έγραψε:... θέλησαν να μου χρεώσουν μια πλαστική ποδιά μηχανής 240e στο yaris
...θα μπαίνουν αυτά:
https://www.cyclon-lpc.com/assets/pdf/m ... 0%20GR.pdf
http://cyclon-lpc.com/assets/sell-sheet ... NATIVE.pdf
που βλέπω να πωλούνται 6e και είναι και δικά μας, ελληνικά.
red_monster έγραψε:Σε yaris 1.4d τι λάδια προτείνονται ?Λογικά 5-30 acea c2.
impressive was the amount of road testing and final tuning they would do (BMW) on each test mules. You’d think they are working on a final car when you look at the meticulous care they have toward a early testbed. They also love to print a complete modeling and design right down to the location of the badge, before we had decided on the car itself! I mean stacks and stacks of diagrams and blueprints, computer simulations, and so many man-hours of something that isn’t a product yet...
BMW couldn’t believe how extensive some of our quality and efficiency studies were as parts came into shape one by one. We would take every bit down to a fastener or rivet, and put it through our stringent quality control and a dozen other testing, we’d ship thousands of parts back to Japan for analysis. That is normal to us. Each piece we test at our level, they were now the ones surprised.
cmarin έγραψε:Έχω παραλάβει εδώ και 3 μέρες το Yaris 1,4D...
MONMAN έγραψε:Θυμάμαι πάντως δοκιμή ενεργητικής ασφάλειας με σουπερ μίνι που είχε κάνει το drive στην οποία το Yaris(νομίζω ότι ήταν το αρχικό μοντέλο της τωρινής γενιάς) είχε βγει πρώτο. Να πω την αλήθεια μου και εγώ ψιλομετανιωσει που σκέφθηκα συναισθηματικά και όχι λογικά και πήγα στο Clio και όχι στο Yaris.cmarin έγραψε:Έχω παραλάβει εδώ και 3 μέρες το Yaris 1,4D...
Αυτό το Yaris άλλαξε την άποψη μου για πολλά πράγματα
Πρώτα απο όλα ότι ο ειδικός τύπος εχει εξυψώσει τα "τιμόνια" την "αίσθηση " και το πέρασμα στην Κ3 και εχει χάσει την ουσία της οδήγησης σε δημόσιους δρόμους με ασφάλεια ενεργητική και παθητική , το yaraki εχει στάνταρ αυτά που άλλοι χρεώνουν εχτρα (πχ Toyota sense, 7ος αερόσακος)
Ότι μπορείς να εχεις τα καλλίτερα φρένα της κατηγορίας και οχι μόνο σε απλό αμάξι 90 ίππων αλλά και τα ιδια τακάκια 75000 χλμ και ακόμα δεν θέλουν αλλαγή
Σε γιαπωνέζικο αυτοκίνητο να εχεις σωστά ρυθμισμένη ανάρτηση και αμορτισέρ που δεν πέταν τα λάδια στα 30000 χλμ , αυτό και αν ήταν πρόοδος
Οτι μπορούν οι diesel κινητήρες να μην κάνουν σαν τρακτέρ (αχ corsa, depon που εχω πάρει εξ αιτίας σου) και ότι η ροπή τελικά μετράει όπως είπες 3η 4η σκοτώνουν!
και τέλος οτι τα αυτοκίνητα δεν χάνουν το 50 % της αξίας του στα 5 χρόνια , έμπορος μου το παίρνει στο 65%, ναι το παραδέχομαι τα toyota έχουν μεταπώληση!
Το πρώτο Toyota μου και έρχονται και άλλα , μ@λ@κίες με οχήματα που ''έχουν ψυχή " και "αίσθηση του τιμονιού" δεν πρόκειτε να ξανακάνω!
Γιατί να πάς ταξίδι; Ε Φ Ι Α Λ Τ Η Σ Μπαίνεις στ[…]
https://twitter.com/there_is_no_if/status/1772679[…]
Οι πετυχημένοι μετανάστες είναι πιθανότατα πιο φα[…]
https://flix.gr/news/tidf-26-day-eight.html Avan[…]
Μια ΙΚΕ είναι πρακτικά μια ΑΕ σε επίπεδο φορολογ[…]