Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By red_monster
#523700 Έχοντας κάνει καμία 1000km με το τελευταίο Κούπερ και βλέποντας ποσό γρήγορο είναι στην ευθεία το αναβολιασμενο αδερφάκι του :inlove:

Τι αυτοκίνητο :inlove:
Άβαταρ μέλους
By cmarin
#524391 Ακόμη περιμένω το εταιρικό Γιαράκι να έρθει. Δεν ξέρω ποιος ακριβώς μας περιπαίζει, η Τογιότα ή η AVIS, αλλά κάθε βδομάδα μου δίνουν παράδοση σε μία βδομάδα. Τώρα μου λένε για Παρασκευή 27/7 :x . βλέπουμε....
Άβαταρ μέλους
By mousatos
#524779 Επειδή οι τυπάδες στην toyota Αλεξ/πολης με "έκοψαν" για θύμα και θέλησαν να μου χρεώσουν μια πλαστική ποδιά μηχανής 240e στο yaris( δεν τους έκανα τη χάρη) , τον Αύγουστο θα πάω για service στην Ξάνθη όπου δέχονται λάδια του πελάτη και μέσα στην εγγύηση.
Έχω στην αποθήκη εδώ και καιρό τα :
http://www.fuel-economy.lubricants.tota ... -30_gb.pdf
αλλά από δω και πέρα μιας και σε 12 μήνες λήγει η εγγύηση και θα έχω ένα πρήξιμο από τους τογιοτέους λιγότερο θα μπαίνουν αυτά:
https://www.cyclon-lpc.com/assets/pdf/m ... 0%20GR.pdf
http://cyclon-lpc.com/assets/sell-sheet ... NATIVE.pdf

που βλέπω να πωλούνται 6e και είναι και δικά μας, ελληνικά.
Άβαταρ μέλους
By MONMAN
#524946
mousatos έγραψε:... θέλησαν να μου χρεώσουν μια πλαστική ποδιά μηχανής 240e στο yaris
...θα μπαίνουν αυτά:
https://www.cyclon-lpc.com/assets/pdf/m ... 0%20GR.pdf
http://cyclon-lpc.com/assets/sell-sheet ... NATIVE.pdf

που βλέπω να πωλούνται 6e και είναι και δικά μας, ελληνικά.



για την ποδιά υπάρχουν και τα ται ραπ :innocent: εκτός αν διαλύθηκε , για τα λάδια συμφωνω !
Άβαταρ μέλους
By mousatos
#525601 Σύμφωνα με το μάνουαλ 0w30 ACEA C2 και αν αυτό δεν είναι διαθέσιμο, 5W30 C2 . Τα 0W30 προτιμώνται προφανώς για λόγους οικονομίας με κρύο μοτέρ.
Η Ελληνική αντιπροσωπεία όμως φέρνει μόνο 5W30 πιθανολογώ για οικονομικούς λόγους. Τα 0W30 είναι ακριβότερα οπότε θα ανέβαζαν το κόστος του service και ίσως συμπίεζαν και τα περιθώρια κέρδους.
Πάντως από το εργοστάσιο έρχονται με 0W30 και το καταλαβαίνεις από την ευκολία που σπουλάρει η τουρμπίνα τα πρωϊνά με κρύο κινητήρα. Είναι το σωστό ιξώδες άσχετα με το τί βάζουν εδώ μετά.
Άβαταρ μέλους
By georgetz
#525884 Διαφορετικές μεθοδολογίες και νοοτροπίες για Toyota και BMW
Τάδε έφη Tetsuya Tada Supra’s chief engineer

impressive was the amount of road testing and final tuning they would do (BMW) on each test mules. You’d think they are working on a final car when you look at the meticulous care they have toward a early testbed. They also love to print a complete modeling and design right down to the location of the badge, before we had decided on the car itself! I mean stacks and stacks of diagrams and blueprints, computer simulations, and so many man-hours of something that isn’t a product yet...


BMW couldn’t believe how extensive some of our quality and efficiency studies were as parts came into shape one by one. We would take every bit down to a fastener or rivet, and put it through our stringent quality control and a dozen other testing, we’d ship thousands of parts back to Japan for analysis. That is normal to us. Each piece we test at our level, they were now the ones surprised.


https://jalopnik.com/how-bmw-and-toyota ... 1827831415

φυσικά κάποιοι χαχόλοι δράττονται της ευκαιρίας

How that initial meeting went:

BMW exec: “Our cars are engineering marvels with zero tolerance for mechanical error.”

Toyota exec: “Your check engine light is on.”
Άβαταρ μέλους
By cmarin
#527042 Έχω παραλάβει εδώ και 3 μέρες το Yaris 1,4D και έχω κάνει καμιά 200αρια χιλιόμετρα.
Παρόλο που εξωτερικά δεν εμπνέει (τι να σχεδιάσουν οι γιαπωνέζοι....!), ο κινητήρας είναι πολύ σβέλτος και τρομερά οικονομικός. Πράγματι εντυπωσιάζει. Κινείσαι με αξιοπρέπεια παντού και δεν προδίδει.
Κουσούρια, χώροι και άβολα πραγματάκια έχει διάφορα, αλλά θα τα γράψω εν καιρώ.
Γενικά είμαι ικανοποιημένος για εταιρικό και είναι λογικό ότι θα του πιω το αίμα....

Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By mousatos
#527046 Το 6τάχυτο και η turbo.ροπή εξαφανίζουν τις ανηφόρες σε κάθε είδους δρόμο. Αλλά σε ένα οδικό δίκτυο όπως της Κρήτης πιστεύω τα 150 αλογάκια είναι Must αν θέλεις να προσπερνάς με άνεση.
Η νέα φάτσα μπροστά δείχνει όμορφη από μακριά (+100m) . Από κοντά είναι ασουλούπωτη.
Άβαταρ μέλους
By cmarin
#527059 Μπα, έτσι όπως σέρνονται ολοι εδώ στους δρόμους, με 3η και 4η ισοπεδωνεις τα πάντα. Δεν θες παραπάνω.
Για τα 100μ έχεις δίκιο....
Άβαταρ μέλους
By rafi
#527088 Καλοταξιδο να ειναι.. Βλεπω ειναι παρκαρισμενο στα 50μ. απο το δικο μου..

.
Άβαταρ μέλους
By MONMAN
#527160
cmarin έγραψε:Έχω παραλάβει εδώ και 3 μέρες το Yaris 1,4D...


Αυτό το Yaris άλλαξε την άποψη μου για πολλά πράγματα

Πρώτα απο όλα ότι ο ειδικός τύπος εχει εξυψώσει τα "τιμόνια" την "αίσθηση " και το πέρασμα στην Κ3 και εχει χάσει την ουσία της οδήγησης σε δημόσιους δρόμους με ασφάλεια ενεργητική και παθητική , το yaraki εχει στάνταρ αυτά που άλλοι χρεώνουν εχτρα (πχ Toyota sense, 7ος αερόσακος)

Ότι μπορείς να εχεις τα καλλίτερα φρένα της κατηγορίας και οχι μόνο σε απλό αμάξι 90 ίππων αλλά και τα ιδια τακάκια 75000 χλμ και ακόμα δεν θέλουν αλλαγή :dizzy:

Σε γιαπωνέζικο αυτοκίνητο να εχεις σωστά ρυθμισμένη ανάρτηση και αμορτισέρ που δεν πέταν τα λάδια στα 30000 χλμ , αυτό και αν ήταν πρόοδος :lol:

Οτι μπορούν οι diesel κινητήρες να μην κάνουν σαν τρακτέρ (αχ corsa, depon που εχω πάρει εξ αιτίας σου) και ότι η ροπή τελικά μετράει όπως είπες 3η 4η σκοτώνουν!

και τέλος οτι τα αυτοκίνητα δεν χάνουν το 50 % της αξίας του στα 5 χρόνια , έμπορος μου το παίρνει στο 65%, ναι το παραδέχομαι τα toyota έχουν μεταπώληση!

Το πρώτο Toyota μου και έρχονται και άλλα , μ@λ@κίες με οχήματα που ''έχουν ψυχή " και "αίσθηση του τιμονιού" δεν πρόκειτε να ξανακάνω!
Άβαταρ μέλους
By belgarion
#527163
MONMAN έγραψε:
cmarin έγραψε:Έχω παραλάβει εδώ και 3 μέρες το Yaris 1,4D...


Αυτό το Yaris άλλαξε την άποψη μου για πολλά πράγματα

Πρώτα απο όλα ότι ο ειδικός τύπος εχει εξυψώσει τα "τιμόνια" την "αίσθηση " και το πέρασμα στην Κ3 και εχει χάσει την ουσία της οδήγησης σε δημόσιους δρόμους με ασφάλεια ενεργητική και παθητική , το yaraki εχει στάνταρ αυτά που άλλοι χρεώνουν εχτρα (πχ Toyota sense, 7ος αερόσακος)

Ότι μπορείς να εχεις τα καλλίτερα φρένα της κατηγορίας και οχι μόνο σε απλό αμάξι 90 ίππων αλλά και τα ιδια τακάκια 75000 χλμ και ακόμα δεν θέλουν αλλαγή :dizzy:

Σε γιαπωνέζικο αυτοκίνητο να εχεις σωστά ρυθμισμένη ανάρτηση και αμορτισέρ που δεν πέταν τα λάδια στα 30000 χλμ , αυτό και αν ήταν πρόοδος

Οτι μπορούν οι diesel κινητήρες να μην κάνουν σαν τρακτέρ (αχ corsa, depon που εχω πάρει εξ αιτίας σου) και ότι η ροπή τελικά μετράει όπως είπες 3η 4η σκοτώνουν!

και τέλος οτι τα αυτοκίνητα δεν χάνουν το 50 % της αξίας του στα 5 χρόνια , έμπορος μου το παίρνει στο 65%, ναι το παραδέχομαι τα toyota έχουν μεταπώληση!

Το πρώτο Toyota μου και έρχονται και άλλα , μ@λ@κίες με οχήματα που ''έχουν ψυχή " και "αίσθηση του τιμονιού" δεν πρόκειτε να ξανακάνω!
Θυμάμαι πάντως δοκιμή ενεργητικής ασφάλειας με σουπερ μίνι που είχε κάνει το drive στην οποία το Yaris(νομίζω ότι ήταν το αρχικό μοντέλο της τωρινής γενιάς) είχε βγει πρώτο. Να πω την αλήθεια μου και εγώ ψιλομετανιωσει που σκέφθηκα συναισθηματικά και όχι λογικά και πήγα στο Clio και όχι στο Yaris.

< >