Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By nickthetrib
#692708
Storm έγραψε:Επειδή και εγώ σκεφτόμουν για ένα μικρό πείραγμα και το έψαχνα λιγάκι, έπεσα στο παρακάτω βίντεο που αφορά VW TSi και με φρέναρε απότομα.
Δεν ξέρω τα Opel τι σωθικά έχουν και τι μπορούν να "σηκώσουν" αλλά στα VW μάλλον δεν είναι για πολλά-πολλά.



Storm μιλάνε για τον παλιό 1,4 και μάλλον με αυτόν με το κομπρεσοροτουρμπο, εσύ εχεις την 3η γενιά tsi (από την 2η δλδ τον 1,4 με τα 125άλογα δεν έχει ακουστεί κατι για λάδια) και μαλιστα τον 1,5 με τα 130.
ίδιο το δικό σου μοτέρ βγαίνει και σε 150 αλογα, οπότε νομίζω οτι εύκολα.
Γενικά τα τουρμπισμένα σηκώνουν πιο εύκολα βελτίωση από τα ατμοσφαιρικά.
Άβαταρ μέλους
By alexm
#692711
Focusman91 έγραψε:Πόσα έτη εγγύηση έχει? Προσωπική μου γνώμη, περιμένεις να τελειώσεις η εγγύηση και μετά ξεκινάς τους πειραματισμούς.
Τα turbo παίρνουν άλογα σαν στραγάλια.
Και Πετρόπουλος στη Χαλκηδόνα έχει παράδοση σε βελτιώσεις Όπελ....

< Note 8 >



Τον Ιούνιο τελειώνει η εγγύηση. Για τον Πετρόπουλο να πω την αλήθεια δεν έχω ακούσει και τα καλύτερα, άσε που μένω Θεσσαλονίκη.

Για τον Πορφυρη έχω ακούσει καλά λόγια, έχει κανεις εμπειρία;
Άβαταρ μέλους
By Focusman91
#692721 Δυστυχως δεν γνωριζω Θεσσαλονικη καποιον βελτιωτικο οικο... Απο τη ληξη της εγγυησης μπορεις να ξεκινησεις το πειραγμα αν και γνωμη μου θα τανε να ξεκινησεις με κατι light ωστε να μη θυσιαστει η αξιοπιστια του κινητηρα.
Άβαταρ μέλους
ByDeleted User 2
#692775
nickthetrib έγραψε:
Storm έγραψε:Επειδή και εγώ σκεφτόμουν για ένα μικρό πείραγμα και το έψαχνα λιγάκι, έπεσα στο παρακάτω βίντεο που αφορά VW TSi και με φρέναρε απότομα.
Δεν ξέρω τα Opel τι σωθικά έχουν και τι μπορούν να "σηκώσουν" αλλά στα VW μάλλον δεν είναι για πολλά-πολλά.



Storm μιλάνε για τον παλιό 1,4 και μάλλον με αυτόν με το κομπρεσοροτουρμπο, εσύ εχεις την 3η γενιά tsi (από την 2η δλδ τον 1,4 με τα 125άλογα δεν έχει ακουστεί κατι για λάδια) και μαλιστα τον 1,5 με τα 130.
ίδιο το δικό σου μοτέρ βγαίνει και σε 150 αλογα, οπότε νομίζω οτι εύκολα.
Γενικά τα τουρμπισμένα σηκώνουν πιο εύκολα βελτίωση από τα ατμοσφαιρικά.


Δεν νομίζω το Group να έχει αλλάξει και πολύ τις αντοχές υλικών στους τούρμπο κινητήρες. Ίσως να έχει επιλύσει κάποια προβλήματα.
Πάντως ο δικός μου κινητήρας 1.5TSI ACT 130 έχει διαφορετικό τούρμπο σε σχέση με τον 1.5 TSI ACT 150. Κάτι λένε για τούρμπο Miller και κάτι τέτοια. Δεν σκαμπάζω και πολλά.

Πάντως επειδή το θέμα αφορά το Corsa εγώ δύσκολα θα έμπαινα σε διαδικασία να πειράξω το τούρμπο. Νομίζω ότι οι κατασκευαστές για να έχουν μεγαλύτερα κέρδη και για να είναι τα αυτοκίνητα ποιο αναλώσιμα έχουν ρίξει τα ποιοτικά στάνταρ. Και μάλλον στα "πειράγματα" βγαίνουν στην επιφάνεια οι "εκπτώσεις" στην ποιότητα και στις αντοχές.
Άβαταρ μέλους
By nickthetrib
#692783 Δεν ξέρω τι εκανε το vag με τα turbo, βασικά είναι περίεργο γιατί οσο μεγαλύτερη παραγγελία κανουν σε προμηθευτή, τοσο χαμηλότερη τιμή πετυχαίνουν.

Όσον αφορά τα περι ποιοτικών, εχεις απολυτο δικιο
Άβαταρ μέλους
By markvag
#692810
alexm έγραψε:
Για τον Πορφυρη έχω ακούσει καλά λόγια, έχει κανεις εμπειρία;


Μ Α Κ Ρ Υ Α


Συνάδελφος σε προηγούμενη εταιρεία είχε ξοδέψει πάνω από 25Κ για το αμάξι του και ΠΟΤΕ δεν δούλεψε σωστά (ακόμα και με το τρίτο μοτέρ :vava: ). ΟΚ τα ήθελε ο κώλος και του συγκεκριμένου, αλλά όσα μου είπε για τον Πορφύρη ήτανε για γέλια ή για κλάμματα (ανάλογα από ποια μεριά του πορτοφολιού είσαι).

Άποψή μου, πάνε σε κάτι στάνταρ και με κάποια επωνυμία (πχ Superchips) ή, ακόμα καλύτερα, κάτσε στ' αυγά σου.
Άβαταρ μέλους
By Geralt
#692901 Review από Thomas
Φαίνεται ξεκάθαρα ότι προσπαθεί να σπρώξει το ηλεκτρικό, καθώς στέκεται περισσότερο στα χαρακτηριστικά του 50 φορές είπε πόσο πιο fun to drive είναι


Μ'αρέσει πολύ εξωτερικά, φυσικά πίσω είναι στενό, μπορεί και επιπέδου Corsa σε χώρους. Έτσι κι έτσι ο χώρος αποσκευών


https://youtu.be/PKQMdDe3irk
Άβαταρ μέλους
By Geralt
#695495 φοβερη πχιοτητα απο Οπελαρα :x
απο φιλο με Grandland ειναι, αυτος τα ριχνει στα αντισηπτικα

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#695496 Το έχει κάνει η Μπουσομάνα σε 2 κατά σειρά αυτοκίνητα.
Το Fiat Panda και το Fiat 500.
Πως; με το κουμπί από τζιν μπουφάν.
Τα έγδαρε και άρχισαν να ξεφλουδίζουν.
Στο Panda το τιμόνι πλαστικό, στο 500 λευκό δερμάτινο.
Άβαταρ μέλους
By Geralt
#695497
Giuseppe Busso έγραψε:Το έχει κάνει η Μπουσομάνα σε 2 κατά σειρά αυτοκίνητα.
Το Fiat Panda και το Fiat 500.
Πως; με το κουμπί από τζιν μπουφάν.
Τα έγδαρε και άρχισαν να ξεφλουδίζουν.
Στο Panda το τιμόνι πλαστικό, στο 500 λευκό δερμάτινο.


και κλασσικα σαν γυναικα, ουτε ασχοληθηκε :(
δεν σωζεται αυτο να υποθεσω ε?
παει ολοκληρο ντυσιμο δερμα αμα θες?
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#695498
Geralt έγραψε:παει ολοκληρο ντυσιμο δερμα αμα θες?


Δυστυχώς...
Υπάρχουν όμως καλές λύσεις με πολύ καλό αποτέλεσμα.
Νομίζω ο Ντίμης έχει γράψει παλαιότερα μαγαζί που κάνει τέτοιες δουλειές.
Ίσως ο Ρέλλας αν θυμάμαι καλά.
Άβαταρ μέλους
By markvag
#695553
Geralt έγραψε:δεν σωζεται αυτο να υποθεσω ε?


Κόβεις το πάνω μέρος, έχεις δύο πλεονεκτήματα:

1) Δεν ξανασχολείσαι
2) Αισθάνεσαι ότι οδηγείς τον ΚΙΤΤ (όποιος ρωτήσει τι είναι ο ΚΙΤΤ, δεν θα απαντήσω, γιατί θα εκνευριστώ και είναι πολύ μικρός για το λεξιλόγιο που θα χρησιμοποιηθεί :x , να πάτε να το ψάξετε στο youtube και θα σας εξετάσω αύριο :rtfm: )

Για καλύτερο εφέ προτείνω να κοπεί και το κάτω μέρος. :s_yes
Άβαταρ μέλους
By panos2171
#695788 Στα ποσά χιλιόμετρα το έκανε; Οι λόγοι μπορεί να είναι είτε να γδαρθηκε είτε από τον ήλιο. Στο 308 αυτό ξεκινησε στα 250.000χλμ.
Με 50-60 βάζεις δέρμα και γίνεται ξανά καινούριο.

< Note >
Άβαταρ μέλους
By Geralt
#695827
panos2171 έγραψε:Στα ποσά χιλιόμετρα το έκανε; Οι λόγοι μπορεί να είναι είτε να γδαρθηκε είτε από τον ήλιο. Στο 308 αυτό ξεκινησε στα 250.000χλμ.
Με 50-60 βάζεις δέρμα και γίνεται ξανά καινούριο.

< Note >


Στα 2 χρονια σχεδον - για αυτο εγραψα ειρωνικα πχιοτητα Οπελ
οπως και να εχει απαραδεκτη φθορα κατ εμε αλλα οκ λυσεις υπαρχουν
δεν ξερω κιολας εαν το καλυπτει η εγγυηση αλλα ειναι πολυ πιθανο να βρουν παραθυρακι να ξεφυγουν :x

μου θυμιζει τον κουμπαρο μου που σε Mito 2ετιας, ενα μεσημερι καλοκαιριου επεσε ο εσωτερικος καθρεπτης, απλα ξεκολλησε και η αντιπροσωπεια του ελεγε ε μην το παρκαρετε στους 40 βαθμους κυριε, αναζητηστε σκια :roll:
Άβαταρ μέλους
By BARHonda
#695836
Geralt έγραψε:
μου θυμιζει τον κουμπαρο μου που σε Mito 2ετιας, ενα μεσημερι καλοκαιριου επεσε ο εσωτερικος καθρεπτης, απλα ξεκολλησε και η αντιπροσωπεια του ελεγε ε μην το παρκαρετε στους 40 βαθμους κυριε, αναζητηστε σκια :roll:


Τι το οδηγείτε το αμάξι κύριε, βάλτε του κουκούλα και αφήστε το στην πυλωτή

α ρε αθάνατε Έλληνα αντιπρόσωπε