- 22 Ιούλ 2022, 10:28
#773018
Geralt έγραψε:Ισως με το Αστρα του 05 να εχει τοσο μεγαλη ψαλιδα
Αλλα με το Αστρα του 18-19 πχ που το αγοραζες κατω απο το ψυχολογικο οριο των 20κ δεν νομιζω να ειναι τοσο μεγαλη η ψαλιδα που να δικαιολογει τα 10κ του βηματος χρεωσης
Ποσο να πληρωσεις ενα συστημα αυτοματου φρεναρισματος και μια αναγνωση οριων ταχυτητας?
δεν ειναι οτι μετακινηθηκες απο τα 20κ στα 22κ. Εδω αλλαξες ταξη μεγεθους.
Και ολα αυτα για ισχυ 130hp?
Αυτό ακριβώς... Συνάδελφος πήρε πριν 2 χρόνια Kadjar Sport με αξιοπρεπέστατο εξοπλισμό στα 21,5Κ...
Τώρα με 21,5Κ παίρνεις Clio
Είναι γελοίο. Δεν υπάρχει τέτοια πρόοδος σε 2 χρόνια. Εξάλλου, το Kadjar που βγαίνει τώρα είναι πρακτικά το ίδιο, απλά κοστίζει 27-28Κ αν θυμάμαι καλά μία πάνω κάτω αντίστοιχη έκδοση...
Και το θέμα είναι πως τα εισοδήματα (ακόμα και στις πολιτισμένες χώρες της Ευρώπης) δεν έχουν ακολουθήσει αυτή την δραματική αύξηση των τιμών (όχι μόνο στα αυτοκίνητα προφανώς, γενικά στο κόστος ζωής).
Anonymous Founder έγραψε:Συμφωνείτε και εσείς πως αν έχουμε φτάσει 20+ για Corsa και 30+ για Astra έχουμε πρόβλημα, ή μόνον εγώ είμαι ο περίεργος; Ποιος μπορεί να δώσει τόσα λεφτά για καινούριο αμάξι;
Ε, προφανώς και είναι πρόβλημα... Το είχε πει και ο τσέος της Stellantis. Αν δεν γίνει κάτι να μειωθούν οι τιμές των αυτοκινήτων θα υπάρχει σοβαρό πρόβλημα σύντομα.
Peugeot 206 1.6 110ps => not any more... bye bye...
Citroen C4 Picasso 1,8 => Η (Γουρου)Νίτσα => Πωλήθηκε!
MWB 320i Ε90 => Η μπεμπέκα