- 28 Μάιος 2020, 12:11
#649259
Καλήμερα σε όλους
Μέχρι τώρα δεν είχα ασχοληθεί με αυτοκίνητα διότι πάντα είχα εταιρικά στα οποία δεν έδινα σημασία - έκαναν την δουλειά τους από το σημείο Α στο σημείο Β και μέχρι εκεί.
Λόγω κοσμογονικών αλλαγών στην ζωή μου όμως (2ο παιδί, κατάργηση εταιρικών αμαξιών) έπρεπέ να επιλέξω και συνεπώς να ενημερωθώ για το κυρίως οικογενειακό αυτοκίνητο.
Έχω ήδη ένα Corsa Ε, 1.0/90hp του 2015 της γυναίκας μου οπότε υπήρχε ηδη μια προδιάθεση προς Opel
Να σημειώσω οτι το συγκεκριμένο το πηρα λιγο στα τυφλά λογω πολύ χαμηλής τιμης, ειχα αρχικα τους ενδοιασμούς μου για τον τρικυλινδρο EcoFlex (της Fiat νομίζω) αλλα στα 5 χρονια που το έχω ειμαι πολυ ευχαριστημένος και σε καταναλωση και σε αποκριση και σε γενικότερη ποιότητα.
Το τελευταίο αμαξι που ειχα ηταν το Auris, πολυ καλο και τίμιο αμαξάκι και με επαρκείς χωρους για οικογενεια με ενα παιδι
Ετσι λοιπον βγηκα στην γυρα για νεο οικογενειακό αυτοκινητο. Ειδα κατα σειρα ολες τις προτασεις, αυτα που ξεχωρισα και μου αρεσαν περισσοτερο ηταν το νεο Civic και απο SUV το Peugeot 3008. Για το πρωτο εφαγα παντόφλα για το δευτερο ακυρο λογω κοστους (25000 περίπου τον προηγούμενο Νοέμβρη που έκανα τις ψακτικες μου)
Έτσι κατέληξα στο γερμανικό αδερφό Grandland X που φαινεται οτι έπιανε τα στάνταρ μου για χώρους, λογικη τιμη, καλη ποιοτητα.
Πέρα απο το TD, το ιντερνετ ειναι μια εξαιρετική πηγη πληροφοριών.
Ξεψάχνισα τα grandlandforums.co.uk για την αγγλική υλοποίηση της Vaxhual, το γερμανικό grandlandx-forum.de καθώς και τα αντίστοιχα threads στο motor-talk.de, το translate του chrome είναι απίστευτα βολικό
Δεν σας κρύβω οτι, οπως πολλοί, ειχα τις ενστάσεις μου για τον 1.2 Puretech με τους 130 οι οποίες εξανεμίστηκαν στο πρώτο TD.
6500 χλμ μετά μ'αρεσει πολύ να τον οδηγώ, εχει όλη την ροπη από χαμηλά, ειναι δυνατός και ελαστικός. Θεωρώ οτι δίνει πολύ καλή οικονομία εντός, που παίζω πάντα γύρω στο 6,5-7, με πηγμένη Κηφισίας πιάνω και 8-8,5.
Το ταξίδι με 6η, 130-140 σταθερά είναι απόλαυση, παίζω εκεί γύρω στο 6, φυσικά εάν το πατήσω παραπάνω γράφει αρκετά.
Εαν δεν το ξερεις οτι το μοτερ ειναι τρικυλινδρο, σιγουρα εχεις την αισθηση 1600-1800 ατμοσφαιρικού. Προσωπικά τον βρήκα πιο ησυχο απο το Ecoboost και πιο ροπατο απο τον TSI, αλλα αυτο φυσικα ειναι και θεμα αυτοκινητου.
Το αμαξι εχει εξαιρετικους χωρους, στα ανωτερα ορια της κατηγοριας. Εχει πολυ καλη εργονομια, καλη εως πολυ καλη ποιοτητα κατασκευης και ο εξοπλισμος ειναι σε πολυ καλα επιπεδα. Γενικα εχει ολο το πακετο ενος καλου οικογενειακου. Απο τις πληροφοριες που εχω συλλεξει, εχει αναρτηση, κιβωτιο και κινητηρα Peugeot, ολα τα υπολοιπα ειναι Opel
Η αναρτηση ειναι ταγμενη στην ανεση, κυριολεκτικα ιπταται πανω απο τις λακουβες.
Σβελτο μεσα στην πολη,το τιμονι κοβει αρκετα, τον ογκο του δεν τον καταλαβαινεις.
Το εσωτερικο ειναι ολοιδιο με Astra και Corsa (το Ε). Η 7αρα οθονη της LG ειναι η ιδια.
Οι θεσεις οδηγου-συνοδηγου εχουν απιστευτη ανεση και ρυθμιση μπρος-πισω,υψος αλλα και μεση-πλατη. Με εντυπωσιασε που η θεση του οδηγου εχει ρυθμιση να φαρδαινει εως το πισω μερος των γονατων
Συρομενο υποβραχιονιο, φουλ εργονομικο.
Στις πισω θεσεις παιζεις μπαλα. Στο πορτ μπαγκαζ βαζεις τα τερματα και 2 ενδεκαδες.
Αεραγωγοι μπρος-πισω, πριζες μπρος-πισω, διακριτικη ledοταινια στις μπροστα πορτες
Αυτοματα φωτα-Αυτοματοι υαλοκαθαριστηρες παιζουν εξαιρετικα
ΜειονεκτηματαΣχεδιαστικα ειναι αρκετα μουντο στο εσωτερικο του, ειδικα αμα το συγκρινεις με 3008 χωρις αυτο ομως να σημαινει οτι του λειπει κατι.
Εσωτερικα πλαστικα χερουλια στις πορτες εντελως ψευτικα. Με το που τα πιανεις τριζουν
Το κιβωτιο του δεν ειναι και το καλυτερο δυνατο. Το συγκρινω με το αντιστοιχο 6αρι του Corsa E και με το κιβωτιου του Karoq του κουμπαρου μου και εχει μακρυτερες σχεσεις και λιγο ασαφεις. Συνηθιζεται ομως
Δεν εχει φωτακι στο πορτ μπαγκαζ, τραγικη ελλειψη κατ'εμε και κυριως αψυχολογητη. Στην αντιπροσωπεια μου ειπαν οτι δεν υπαρχει καν σαν ανταλλακτικο να το τοποθετησω, για αυτο εχω κανει πατεντα με LEDοταινια με αισθητηρα κινησης
Με τον 1.2,130hp βενζινης, εκδοση xcite, μεταλλικο χρωμα μπλε μου βγηκε 21500 με το κλειδι στο χερι, νομιζω μια καλη vfm προταση λιγο πανω απο το ψυχολογικο οριο των 20000.
Σε λευκο μη μεταλλικο εβγαινε κατω απο 21000
Το πετρελαιο εβγαινε γυρω στα 23000 και κατι