Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By drdino
#603846 "Όπως περιμέναμε, ο γνωστός 1.200άρης βενζίνης PureTech του ομίλου PSA, αντικατέστησε τον 1.0 Turbo της βασικής έκδοσης του Astra."
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#603848 Gia ton 1,4 λέω...Λεει οτι δεν είναι Πεζω όπως και ο 1,5 diesel.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#603851 Λέει πως και τα δύο μοτέρ είχαν εξελιχθεί από την Opel. Παίζει να τα κρατήσει η Peugeot και να τα βάλει και στα υπόλοιπα του ομίλου. Διθυραμβικά σχόλια επίσης και για το CVT, το καλύτερο της αγοράς λέει!
Ο 1.4 πάντως άνετα χωράει στην γκάμα της PSA, αφού τώρα έχει τον 1.2 και τον 1.6 και τίποτε ενδιάμεσα. Μπορεί να βγάλει άνετα 2 εκδόσεις με διαφορετική απόδοση από τα υπάρχοντα.
Το CVT ακούγεται ενδιαφέρον επίσης.
Άβαταρ μέλους
By markvag
#603890 Οι 3κύλινδροι 1,2 είναι της PSA, αλλά ένας 1,4 (που έχει απόδοση 145 αλόγων, όσο ο ισχυρότερος 1,2, αλλά με περισσότερη ροπή) είναι της Opel. Όπως και οι 1,5 3κύλινδρος ντήζελ.
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#630305 Δηλώνω εξαιρετικά ικανοποιημένος από το νέο Κόρσα. Πολύ καλό vmf και αρκετά όμορφο ενώ σε κάθε επίπεδο παίρνεις σχεδόν το 80% του νέου 208. Έχει βέβαια εκείνο το αστεία ελαφρύ τιμόνι όλων των Opel που δεν το καταλαβαίνω αλλά ειδικά ως diesel όπως το συγκεκριμένο είναι εξίσου αστεία οικονομικό (αμάξι test drive με 2.5Κ χλμ και δείχνει 5.3λτ).

ΕικόναΕικόναΕικόνα

< >
Άβαταρ μέλους
By NiTse
#630340 Είναι πολύ συμπαθητικό για οπελ. Άνετα θα το αγόραζα αν έψαχνα σε αυτή την κατηγορία.
Dimsabas έγραψε:Παίρνεις το 80% του 208. Κοστίζει όμως κάτω από το 80% του 208;

Βασικά έχει λογική τιμή νομίζω το 208 έχει ξεφύγει λίγο.
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#630354 Συμπαθεστατο όντως.Πετυχα ένα ολόιδιο χθες στην Εθνική προς Λαμία.Με ακολούθησε αρκετά γρήγορα,μέχρι που έστριψε για Χαλκίδα.

< A3003 >
Άβαταρ μέλους
By Geralt
#649259 Καλήμερα σε όλους

Μέχρι τώρα δεν είχα ασχοληθεί με αυτοκίνητα διότι πάντα είχα εταιρικά στα οποία δεν έδινα σημασία - έκαναν την δουλειά τους από το σημείο Α στο σημείο Β και μέχρι εκεί.
Λόγω κοσμογονικών αλλαγών στην ζωή μου όμως (2ο παιδί, κατάργηση εταιρικών αμαξιών) έπρεπέ να επιλέξω και συνεπώς να ενημερωθώ για το κυρίως οικογενειακό αυτοκίνητο.
Έχω ήδη ένα Corsa Ε, 1.0/90hp του 2015 της γυναίκας μου οπότε υπήρχε ηδη μια προδιάθεση προς Opel :lol:
Να σημειώσω οτι το συγκεκριμένο το πηρα λιγο στα τυφλά λογω πολύ χαμηλής τιμης, ειχα αρχικα τους ενδοιασμούς μου για τον τρικυλινδρο EcoFlex (της Fiat νομίζω) αλλα στα 5 χρονια που το έχω ειμαι πολυ ευχαριστημένος και σε καταναλωση και σε αποκριση και σε γενικότερη ποιότητα.
Το τελευταίο αμαξι που ειχα ηταν το Auris, πολυ καλο και τίμιο αμαξάκι και με επαρκείς χωρους για οικογενεια με ενα παιδι

Ετσι λοιπον βγηκα στην γυρα για νεο οικογενειακό αυτοκινητο. Ειδα κατα σειρα ολες τις προτασεις, αυτα που ξεχωρισα και μου αρεσαν περισσοτερο ηταν το νεο Civic και απο SUV το Peugeot 3008. Για το πρωτο εφαγα παντόφλα για το δευτερο ακυρο λογω κοστους (25000 περίπου τον προηγούμενο Νοέμβρη που έκανα τις ψακτικες μου)
Έτσι κατέληξα στο γερμανικό αδερφό Grandland X που φαινεται οτι έπιανε τα στάνταρ μου για χώρους, λογικη τιμη, καλη ποιοτητα.

Πέρα απο το TD, το ιντερνετ ειναι μια εξαιρετική πηγη πληροφοριών.
Ξεψάχνισα τα grandlandforums.co.uk για την αγγλική υλοποίηση της Vaxhual, το γερμανικό grandlandx-forum.de καθώς και τα αντίστοιχα threads στο motor-talk.de, το translate του chrome είναι απίστευτα βολικό

Δεν σας κρύβω οτι, οπως πολλοί, ειχα τις ενστάσεις μου για τον 1.2 Puretech με τους 130 οι οποίες εξανεμίστηκαν στο πρώτο TD.
6500 χλμ μετά μ'αρεσει πολύ να τον οδηγώ, εχει όλη την ροπη από χαμηλά, ειναι δυνατός και ελαστικός. Θεωρώ οτι δίνει πολύ καλή οικονομία εντός, που παίζω πάντα γύρω στο 6,5-7, με πηγμένη Κηφισίας πιάνω και 8-8,5.
Το ταξίδι με 6η, 130-140 σταθερά είναι απόλαυση, παίζω εκεί γύρω στο 6, φυσικά εάν το πατήσω παραπάνω γράφει αρκετά.
Εαν δεν το ξερεις οτι το μοτερ ειναι τρικυλινδρο, σιγουρα εχεις την αισθηση 1600-1800 ατμοσφαιρικού. Προσωπικά τον βρήκα πιο ησυχο απο το Ecoboost και πιο ροπατο απο τον TSI, αλλα αυτο φυσικα ειναι και θεμα αυτοκινητου.

Το αμαξι εχει εξαιρετικους χωρους, στα ανωτερα ορια της κατηγοριας. Εχει πολυ καλη εργονομια, καλη εως πολυ καλη ποιοτητα κατασκευης και ο εξοπλισμος ειναι σε πολυ καλα επιπεδα. Γενικα εχει ολο το πακετο ενος καλου οικογενειακου. Απο τις πληροφοριες που εχω συλλεξει, εχει αναρτηση, κιβωτιο και κινητηρα Peugeot, ολα τα υπολοιπα ειναι Opel
Η αναρτηση ειναι ταγμενη στην ανεση, κυριολεκτικα ιπταται πανω απο τις λακουβες.

Σβελτο μεσα στην πολη,το τιμονι κοβει αρκετα, τον ογκο του δεν τον καταλαβαινεις.
Το εσωτερικο ειναι ολοιδιο με Astra και Corsa (το Ε). Η 7αρα οθονη της LG ειναι η ιδια.
Οι θεσεις οδηγου-συνοδηγου εχουν απιστευτη ανεση και ρυθμιση μπρος-πισω,υψος αλλα και μεση-πλατη. Με εντυπωσιασε που η θεση του οδηγου εχει ρυθμιση να φαρδαινει εως το πισω μερος των γονατων
Συρομενο υποβραχιονιο, φουλ εργονομικο.
Στις πισω θεσεις παιζεις μπαλα. Στο πορτ μπαγκαζ βαζεις τα τερματα και 2 ενδεκαδες.
Αεραγωγοι μπρος-πισω, πριζες μπρος-πισω, διακριτικη ledοταινια στις μπροστα πορτες
Αυτοματα φωτα-Αυτοματοι υαλοκαθαριστηρες παιζουν εξαιρετικα

Μειονεκτηματα
Σχεδιαστικα ειναι αρκετα μουντο στο εσωτερικο του, ειδικα αμα το συγκρινεις με 3008 χωρις αυτο ομως να σημαινει οτι του λειπει κατι.

Εσωτερικα πλαστικα χερουλια στις πορτες εντελως ψευτικα. Με το που τα πιανεις τριζουν

Το κιβωτιο του δεν ειναι και το καλυτερο δυνατο. Το συγκρινω με το αντιστοιχο 6αρι του Corsa E και με το κιβωτιου του Karoq του κουμπαρου μου και εχει μακρυτερες σχεσεις και λιγο ασαφεις. Συνηθιζεται ομως

Δεν εχει φωτακι στο πορτ μπαγκαζ, τραγικη ελλειψη κατ'εμε και κυριως αψυχολογητη. Στην αντιπροσωπεια μου ειπαν οτι δεν υπαρχει καν σαν ανταλλακτικο να το τοποθετησω, για αυτο εχω κανει πατεντα με LEDοταινια με αισθητηρα κινησης

Με τον 1.2,130hp βενζινης, εκδοση xcite, μεταλλικο χρωμα μπλε μου βγηκε 21500 με το κλειδι στο χερι, νομιζω μια καλη vfm προταση λιγο πανω απο το ψυχολογικο οριο των 20000.

Σε λευκο μη μεταλλικο εβγαινε κατω απο 21000
Το πετρελαιο εβγαινε γυρω στα 23000 και κατι
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#649263 Πολύ αμάξι για 21.500€ το δίχως άλλο. Έχω οδηγήσει το 3008 diesel χειροκίνητο.
viewtopic.php?f=8&t=58&p=584468&hilit=3008#p584468
Ωραία οικογενειακά γενικά, άπειροι χώροι, αλλά το κακό είναι πως αν θέλεις καλό εξοπλισμό, ανεβαίνεις σε τιμή. Το Grandland X πόσο βγαίνει με αυτόματο και στην πλούσια έκδοση;
Άβαταρ μέλους
By Geralt
#649269 Με αυτοματο και φουλ εκδοση το Grandland πλησιαζει τα 30κ
Διαβασα το review σου και συμφωνω απολυτα, ειδικα στο point οτι δεν ειναι σβελτα αυτοκινητα. Ειτε βενζίνη,ειται πετρέλαιο
Εχω οδηγησει το 3008 φίλου, σχεδόν ενος έτους αυτοματο ντίζελ και κατανοοω πλήρως αυτό που γραφεις

Η τιμη που μου εδωσαν οντως ηταν το μεγαλο δελεαρ για να το παρω. Γιατι στην τελικη, η σωστη τιμη σε ενα αγαθο σε ωθει να το παρεις η οχι
Απο οτι μου ειπε ο πωλητης (ελεγχεται φυσικα) ηθελε να "γραψει" πωληση στο τελος του ετους, το αμαξι ηρθε τελη Νοεμβρη και αδεια βγηκε πρωτη βδομαδα Δεκεμβρη.
Δεν γνωριζω πως πιανουν στοχους αυτοι, με το κομματι η με το νουμερο των συνολικων πωλησεων
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#649270 Νομίζω είναι τοπ επιλογή για οικογενειάρχη στα λεφτά του.
Δεν ξέρω αν αγοράζεις με αυτό το μπάτζετ άλλο C-SUV/Crossover.
Ο κινητήρας ο 1.2 είναι αρκετά καλός σε λειτουργία και έχει αυτό που λείπει από την αντίστοιχη έκδοση των 100 ίππων που έχω οδηγήσει στα Peugeot.

To 3008 ενώ είναι ωραίο εμφανισιακά, είναι ακριβό. Λογικά θα πήγαινα στην Χ1.
Ενώ δεν είμαι σίγουρος ότι μπορώ να συμβιώσω με το i-Cockpit.

Καλώς όρισες και καλά χιλιόμετρα να έχεις.
Άβαταρ μέλους
By Asimov
#649289
Geralt έγραψε:Με αυτοματο και φουλ εκδοση το Grandland πλησιαζει τα 30κ
Διαβασα το review σου και συμφωνω απολυτα, ειδικα στο point οτι δεν ειναι σβελτα αυτοκινητα. Ειτε βενζίνη,ειται πετρέλαιο
Εχω οδηγησει το 3008 φίλου, σχεδόν ενος έτους αυτοματο ντίζελ και κατανοοω πλήρως αυτό που γραφεις

Η τιμη που μου εδωσαν οντως ηταν το μεγαλο δελεαρ για να το παρω. Γιατι στην τελικη, η σωστη τιμη σε ενα αγαθο σε ωθει να το παρεις η οχι
Απο οτι μου ειπε ο πωλητης (ελεγχεται φυσικα) ηθελε να "γραψει" πωληση στο τελος του ετους, το αμαξι ηρθε τελη Νοεμβρη και αδεια βγηκε πρωτη βδομαδα Δεκεμβρη.
Δεν γνωριζω πως πιανουν στοχους αυτοι, με το κομματι η με το νουμερο των συνολικων πωλησεων

Γενάρη-Φλεβάρη έκαναν επιπλέον έκπτωση κάνα χιλιάρικο, το έπαιρνες κάτω από 20 σε λευκό.
Πολύ αμάξι όντως, αλλά αυτό με το φως στο χώρο αποσκευών ακούγεται κάπως :s_crazy
Δεν το πρόσεξα να πω την αλήθεια όταν πήγα να το δω.
Άβαταρ μέλους
By Geralt
#649296
Asimov έγραψε:
Geralt έγραψε:Με αυτοματο και φουλ εκδοση το Grandland πλησιαζει τα 30κ
Διαβασα το review σου και συμφωνω απολυτα, ειδικα στο point οτι δεν ειναι σβελτα αυτοκινητα. Ειτε βενζίνη,ειται πετρέλαιο
Εχω οδηγησει το 3008 φίλου, σχεδόν ενος έτους αυτοματο ντίζελ και κατανοοω πλήρως αυτό που γραφεις

Η τιμη που μου εδωσαν οντως ηταν το μεγαλο δελεαρ για να το παρω. Γιατι στην τελικη, η σωστη τιμη σε ενα αγαθο σε ωθει να το παρεις η οχι
Απο οτι μου ειπε ο πωλητης (ελεγχεται φυσικα) ηθελε να "γραψει" πωληση στο τελος του ετους, το αμαξι ηρθε τελη Νοεμβρη και αδεια βγηκε πρωτη βδομαδα Δεκεμβρη.
Δεν γνωριζω πως πιανουν στοχους αυτοι, με το κομματι η με το νουμερο των συνολικων πωλησεων

Γενάρη-Φλεβάρη έκαναν επιπλέον έκπτωση κάνα χιλιάρικο, το έπαιρνες κάτω από 20 σε λευκό.
Πολύ αμάξι όντως, αλλά αυτό με το φως στο χώρο αποσκευών ακούγεται κάπως :s_crazy
Δεν το πρόσεξα να πω την αλήθεια όταν πήγα να το δω.


πωπω κατω απο 20κ ειναι σοβαροτατος λογος να δεχθεις το λευκο :iconcool:
εντελως γελοια παραλειψη το φωτακι, η πλακα ειναι οτι στις πιο πλουσιες εκδοσεις υπάρχει και στην entry levrl δεν εχει ουτε την φυσα
cost cutting απο το φωτακι;