Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By KiloMeater
#690511 Καλή φάση το 880χλμ/ώρα στη φόρτιση....
Εμένα στο πατίνι κάνει fast charge 20χλμ/ώρα :-) αμα το συνδέσω .... μια ανάσα θα πάρω και έτοιμο :-)
(Πριν καλέσω την πυροσβεστική )
Άβαταρ μέλους
By g8777
#690512 "Δημοτικα" δεν γράφει από πάνω;;
Άβαταρ μέλους
By Chris
#690516 IPIROTIKA μαλλον, αλλα η εκδοχη σου ειναι 1000 φορες καλυτερη
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#690659 Βάλανε τους φορτιστές σε ζώνη αναμονής λεωφορείων αλλά ξεχάσανε να βγάλουν το ταμπελάκι από τον τοίχο...
Και στο έδαφος βλέπω γραμμή για να χωράει λεωφορείο.
Θα πας για φόρτιση και θα δεις παρκαρισμένο λεωφορείο. Πήγαινε να βρεις τον οδηγό του και πες του να το βάλει αλλού... :lol:
Άβαταρ μέλους
By George_Prix
#710751 Εξωπραγματικες επιδοσεις :omg:

Αν και δεν ειμαι φαν των ηλεκτρικων, μονο για το γκαζι αξιζουν τα 120 χιλιαρικα. Για οποιον τα εχει φυσικα :s_tongue
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#710752 Τα νούμερα είναι πραγματικά εξωπραγματικά ποια και αναρωτιέμαι αν όντως τμήματα του αυτοκινήτου θα αντέξουν αυτές τις επιδόσεις χωρίς να σκορπίσουν...
Άβαταρ μέλους
By George_Prix
#710753
Anonymous Founder έγραψε:Τα νούμερα είναι πραγματικά εξωπραγματικά ποια και αναρωτιέμαι αν όντως τμήματα του αυτοκινήτου θα αντέξουν αυτές τις επιδόσεις χωρίς να σκορπίσουν...


Αυτο ειναι κατι που αναρωτιεμαι εδω και καιρο που μιλαμε για Τεσλα.

Εκτος απο τις επιδοσεις που βγαζουν ματια, τι δουλεια εχουν κανει με το σασι και τα περιφερειακα? Απο πλευρας αντοχης που ανεφερες τωρα κι επισης απο οδηγικη συμπεριφορα σε συγκριση με αλλα σπορ αυτοκινητα.

Τι ακουγεται λοιπον, εσεις που τα εχετε ψαξει περισσοτερο? :hmmm:
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#710757 Το σασί δεν έχει σχέση με τα υπόλοιπα αυτοκίνητα. Ουσιαστικά αυτά Tesla έχεις ένα επίπεδο πράγμα με μοτέρ και μπαταρίες και επάνω είναι το αμάξωμα.
Δεν θα ανησυχούσα γι αυτό, αλλά οι ροπές στις πλύμνες των τροχών από τα τεράστια ηλεκτρομοτέρ όταν το βάζεις για να μετρήσεις αυτές τις επιδόσεις για παράδειγμα; Γενικώς, δεν θα το έβαζα από στάση να μετρήσω αυτά τα νούμερα.
Όχι πως τα συμβατικά / θερμικά δεν καταπονούνται με κάτι τέτοια, αλλά εκεί η ροπή έρχεται αναγκαστικά προοδευτικά, ενώ στα ηλεκτρικά, δεν υπάρχει περιορισμός τεχνικός, αν θέλεις την έχεις ακαριαία.
Άβαταρ μέλους
By kouladi
#710760 Συνήθως στα ηλεκτρικά οι μπαταρίες στο δάπεδο είναι σαν δεύτερο ενισχυμένο πάτωμα και προσδίδουν στο σασί ακαμψία που τα συμβατικά δεν μπορούν καν να ονειρευτούν.
Άβαταρ μέλους
By drdino
#712046

:lol:

Vapourware τα 520 μίλια αυτονομίας μάλλον και "no need" από κάποιον που υποτίθεται σπρώχνει τα όρια :vava:
Άβαταρ μέλους
By g8777
#712047

Ελα ντε. :hmmm: Εχει γεμισει ( ή θα γεμισει) ο κοσμος με φορτιστες.
Άβαταρ μέλους
By markvag
#712050
g8777 έγραψε:

Ελα ντε. :hmmm: Εχει γεμισει ( ή θα γεμισει) ο κοσμος με φορτιστες.


Μα, αφού το είπε ο θεός Έλον!

Τι;; παπαριές μέντολες λέει;; :omg:


Πρώτη φορά θά 'ναι :whistlink: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#712058 Το πρόβλημα με τα range είναι πως για να το πετύχεις, θα κουβαλάς το βάρος των μπαταριών μόνιμα. Κάπου πρέπει να βάλεις ένα στοπ, αλλιώς θα καταλήξεις να κουβαλάς μόνιμα 1 τόνο μπαταρίες για να πας στο σουπερμάρκετ.
Το πρόβλημα δεν είναι αν χρειάζονται όλοι 500 μίλια αυτονομία (δηλαδή 800 χιλιόμετρα), η αλήθεια είναι πως δεν την χρειάζονται όλοι. Η άλλη αλήθεια βέβαια είναι πως για να την πετύχεις, πρέπει να πας πολύ συντηρητικά. Άρα, η πραγματική αυτονομία, σε πραγματικές συνθήκες, θα είναι μικρότερη αυτής.
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#712112 Και μπορεί να μην την θέλεις για να πας 800χλμ μακριά αλλά για να φορτίζεις μια φορά την εβδομάδα ή στις 15 μέρες. Δεν έχουν όλοι γκαράζ με φορτιστή στο σπίτι τους.