Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By drdino
#432353 Μ'άρεσε που στο άρθρο η μη-crossflow μεγάλη έγινε πλεονέκτημα.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#432356
21 quadra έγραψε:Το μοτέρ του R5 ήταν αρχαιότατο και μόνο οι μάγοι της R μπόρεσαν να το φέρουν σε κάποια καλή φάση, είχε τουρμπίνα μεγάλη για τα κυβικά του εξ ού και το lag, ήταν Garrett T3 στην μικρότερη της έκδοση


τ2 φοραγε Παναγιωτη,ηταν και made in france κιολας.


@Κικιζας
το καπακι δεν ηταν κροσφλοου,με αποτέλεσμα η εξαγωγή να ζεσταινει την εισαγωγή και το καρμπυρατέρ,κατι που εριχνε την αποδοση,ειδικα μεσα στο σταματα ξεκινα της πολης(το αντιθετο με αυτό που εγραψε το δημοσιογραφο). Για αυτό ειχαν αυτό το σεσουάρ,οπου με μια βαλβιδα θερμοκρασίας στην εισαγωγή,επαιρνε μπροστα μετα από καποιους βαθμούς για να σωσει καπως την κατασταση.Τραβαγε από τον εμπρος δεξι θολο αερα,και τον διοχετευε μεσω μιας φυσουνας πανω στην εισαγωγή/βαση του καρμπυρατέρ. Φυσικα δεν κραταγαν πανω από 10-20κ χλμ,στην αρχη εκαναν θορυβο,μετα φρακαριζαν τελειως,και ειχαν παρουσιαστεί και φωτιες σε παρκαρισμένα σβηστα αυτοκίνητα.
Γενικως τα καρμπυρατέρ επρεπε να τα κρατας κρυα για να αποδωσουν σωστα.
Οποτε είχα κοντρα(κάθε εβδομαδα δλδ) ηταν δυσκολος ο αντίπαλος,και επρεπε να παρω το 100% από το αυτοκινητο,γινοσαντε οι δοκιμες,και πγανε και παρκαριζοταν στο σημειο της κοντρας ωρες πριν ώστε να είναι κρυο.Δεν ειχε σχεση το 1ο πατημα που εκανες με το 2ο και το 3ο.Κατι το οποιο δεν υπηρχε στο ψεκαστο Ουνο.
Το λαγκ επαναλαμβάνω δεν ενοχλουσε ποτε και πουθενα οδηγικα,ηταν τοσο κοντο και σωστα κοντα κλιμακωμενο που ησουν παντα μεσα στην ωφελιμη περιοχη.
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#432376
drdino έγραψε:Μ'άρεσε που στο άρθρο η μη-crossflow μεγάλη έγινε πλεονέκτημα.


Ντάξει για Κουτσουφλάκη μιλάμε... απορώ γιατί τον κρατάνε στο Drive!!! :tomato:
Άβαταρ μέλους
By 21 quadra
#433228
dimviii έγραψε:
21 quadra έγραψε:Το μοτέρ του R5 ήταν αρχαιότατο και μόνο οι μάγοι της R μπόρεσαν να το φέρουν σε κάποια καλή φάση, είχε τουρμπίνα μεγάλη για τα κυβικά του εξ ού και το lag, ήταν Garrett T3 στην μικρότερη της έκδοση


τ2 φοραγε Παναγιωτη,ηταν και made in france κιολας.


@Κικιζας
το καπακι δεν ηταν κροσφλοου,με αποτέλεσμα η εξαγωγή να ζεσταινει την εισαγωγή και το καρμπυρατέρ,κατι που εριχνε την αποδοση,ειδικα μεσα στο σταματα ξεκινα της πολης(το αντιθετο με αυτό που εγραψε το δημοσιογραφο). Για αυτό ειχαν αυτό το σεσουάρ,οπου με μια βαλβιδα θερμοκρασίας στην εισαγωγή,επαιρνε μπροστα μετα από καποιους βαθμούς για να σωσει καπως την κατασταση.Τραβαγε από τον εμπρος δεξι θολο αερα,και τον διοχετευε μεσω μιας φυσουνας πανω στην εισαγωγή/βαση του καρμπυρατέρ. Φυσικα δεν κραταγαν πανω από 10-20κ χλμ,στην αρχη εκαναν θορυβο,μετα φρακαριζαν τελειως,και ειχαν παρουσιαστεί και φωτιες σε παρκαρισμένα σβηστα αυτοκίνητα.
Γενικως τα καρμπυρατέρ επρεπε να τα κρατας κρυα για να αποδωσουν σωστα.
Οποτε είχα κοντρα(κάθε εβδομαδα δλδ) ηταν δυσκολος ο αντίπαλος,και επρεπε να παρω το 100% από το αυτοκινητο,γινοσαντε οι δοκιμες,και πγανε και παρκαριζοταν στο σημειο της κοντρας ωρες πριν ώστε να είναι κρυο.Δεν ειχε σχεση το 1ο πατημα που εκανες με το 2ο και το 3ο.Κατι το οποιο δεν υπηρχε στο ψεκαστο Ουνο.
Το λαγκ επαναλαμβάνω δεν ενοχλουσε ποτε και πουθενα οδηγικα,ηταν τοσο κοντο και σωστα κοντα κλιμακωμενο που ησουν παντα μεσα στην ωφελιμη περιοχη.


Έχω τουρμπίνα από μαμά 5 Raider που είναι Τ3, άλλωστε με την Renault δεν βγάζεις εύκολα άκρη και το λέω από προσωπική πείρα ετών μετά από πολλές αλλοπρόσαλες αλλαγές σε ίδια μοντέλα που έχω συναντήσει, αν μιλήσουμε για τα κουζινέτα των στροφάλων του F4R θα γελάσει και το παρδαλό ερίφιο.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#433347 και το ρειντερ ολοιδια τουρμπινα φοραγε με το δικο μου.
Τ3 δεν ηταν με τιποτα Παναγιωτη,να φανταστείς εγω φοραγα τ25/τ28 υβριδιο που ξεκινησε σαν μαμα τούρμπο από από saab 9000,και ηταν διπλη σε μέγεθος από τη μαμα.
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#434272

Ο ήχος έχει θεωρία :metalo:
Άβαταρ μέλους
By NiTse
#438106 Πριν απο λίγο ειδα στο κέντρο της Θεσσαλονίκης renault talisman station wagon. Αυτο υποτίθεται ειναι ο διάδοχος του λαγκουνα; Πιο μακρύ και απο νεκροφόρα ηταν :dizzy: . Πάντως η renault έχει αρκετά μοντελακια και εμεις εδω έχουμε ξεμείνει με ντιζελακια clio και capture.
Άβαταρ μέλους
By Govus
#438488
Άβαταρ μέλους
By Andreasdik
#438536 Nissanάρα :roll: :roll:
Άβαταρ μέλους
By cosneo
#438551 Nissan με γαλλικά και πιάνο!
Άβαταρ μέλους
By mmarkom
#441915 Σκέφτομαι σοβαρά για κανένα μεταχειρισμενο Megane GT

https://www.car.gr/10835443-renault-meg ... -x-service

ή Peugeot 308 gt. Υπάρχει κάποιο ιστορικό προβλημάτων ή κάτι που πρέπει να προσέξω ιδιαίτερα ;
Άβαταρ μέλους
By mousatos
#441920 Πάντως όχι από auto marin .
80κ είναι το στάνταρτ απατεωνίστικο νούμερο χιλιομέτρων όλων των μαντράδων.
Ούτε μια φωτο από το book service το οποίο σίγουρα θα είναι και αυτό γελοίο . Έχω δει αρκετά με 1 service π.χ το 2004 και 2ο το 2008 και κάτι άλλα λουλούδια που φαίνονται γραμμένα από το ίδιο χέρι την ίδια μέρα. Τόσο στόκοι.
Άβαταρ μέλους
By KonTaz
#450435 Έσπασε το καπάκι από το ηχείο του Twingo(2001) .Μήπως ξέρει κανείς κάνα site από το οποίο μπορείς να παραγγείλεις αυθεντικά ανταλλακτικά της Ρενώ??Μην πληρώσουμε το 20ευρω και βγήκε και φάβα