Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By edmond
#625531 Μόνο οι Γάλλοι τέτοια πολυπλοκότητα :lol:
Άβαταρ μέλους
By markvag
#625574
edmond έγραψε:Μόνο οι Γάλλοι τέτοια πολυπλοκότητα :lol:


Ακριβώς... :lol: Ζαλίστηκα... :lol: 2 κιβώτια, 2 ηλεκτρομοτέρ, γαλλικά ηλεκτρονικά για να δουλέψει, what could possibly go wrong here? :lol:
Άβαταρ μέλους
By Andreasdik
#625588
markvag έγραψε:what could possibly go wrong here? :lol:


Ένα γερμανικό εξάρτημα αρκεί...
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#625592 Το ασυγχρόνιστο κιβώτιο και τους διάφορους θορύβους που τους πάτε?
:dizzy:
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#625605
kostis20 έγραψε:Το ασυγχρόνιστο κιβώτιο και τους διάφορους θορύβους που τους πάτε?
:dizzy:

Ελα μου ντε; Απορω ποιος θα το κανει test drive και θα δωσει παραγγελια. :dizzy:

Ρε 1000 φορες ecvt να βουιζει ...
Άβαταρ μέλους
By cosneo
#625606
Νίκος Παππάς έγραψε: Απορω ποιος θα το κανει test drive και θα δωσει παραγγελια. :dizzy:
...


Και θέλω να δω πωλητή να το παρουσιάζει...

Andreasdik έγραψε:
markvag έγραψε:what could possibly go wrong here?


Ένα γερμανικό εξάρτημα αρκεί...


Αυτό ακριβώς!

Εκτιμώ πολύ το ότι ο αρθρογράφος φαίνεται να προσπάθησε να εξηγήσει όσο πιο απλά αυτό το μηχανικό χάος που διαθέτει το αυτοκίνητο.
Άβαταρ μέλους
By drdino
#625651
kostis20 έγραψε:Το ασυγχρόνιστο κιβώτιο και τους διάφορους θορύβους που τους πάτε?
:dizzy:


Πρωτότυπο οδήγησαν.


Λίγα τεχνικά:
https://www.topgear.com/car-news/hybrid ... -expertise

Ενα ακόμα τεστακι:
https://www.topgear.com/car-reviews/ren ... irst-drive


Drive έγραψε:Επίσης, ακούς μερικές φορές και κάποιους θορύβους από τα γρανάζια του κιβωτίου καθώς εμπλέκονται. Το φαινόμενο ήταν σαφώς πιο συχνό στο πρόγραμμα Sport, αλλά προφανώς το σύστημα δεν είχε ακόμα καλιμπραριστεί πλήρως στο αυτοκίνητο που οδηγήσαμε.


Topgear έγραψε:Have you had a drive?
Yes, on a late prototype that was said to be 95 per cent sorted in normal mode, but its sport mode calibration still needed work.


Επίσης, τα γρανάζια είναι πάντα σε εμπλοκή. Αυτό που ακούν ειναι η εμπλοκή των κομπλέρ.
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#625748 To γράφουν και στο Drive ότι το αυτοκίνητο δεν ήταν ακόμη έτοιμο. Μάλλον μετάφραση απο Autocar είναι το άρθρο.
Τέλος πάντων μου φαίνονται υπερβολικά πολύπλοκα όλα αυτά.
Δεν ξέρω αν έχει νόημα.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#626248 το kangoo εδω και καιρο αργουσε να παρει εμπρος,ειδικα κρυο,η μετα απο σκ.
Μεχρι που μια μερα δεν πηρε εμπρος ποτε.
Συνεργειο με οδικη,εξειδικευμενο για πετρελαια,παλιο μαγαζι επι της Κηφισσου.
Τρομπα επισκευη,και σετ επισκευης στα μπεκ,συν καθαρισμα ντεποζιτου καυσιμου.
1300 ευρω.Αυτα στα 320κ χλμ.
Παει καλυτερα τωρα,και εγινε γυρω στα 0,7-0,9 λιτρα τα 100 οικονομικοτερο.
Άβαταρ μέλους
By edmond
#626254 Πρίν κανά χρόνο, είχα πάει το παλιό -πλέον- sprinter σε έναν αντλιά επι της Ι. Οδού. Μου έκανε κόλπα είτε στο μιζάρισμα-ξεκίνημα είτε στην πορεία. Αν ζεσταινόταν ηρεμούσε. Μέσα απο το ψευτοκάπακο είχε μαζέψει 2 δάχτυλα μάκα απο πετρέλαιο. Μια λάσπη δλδ τόσο παχιά και ξεραμένη, που έβγαινε με κατσαβίδι και πολύ αργά.
Όταν πήγα να παραλάβω και αφού είδα την τεράστια διαφορά τόσο στην εικόνα της μηχανής όσο και στην πράξη(πρέπει να βρήκε κάπου 10 άλογα ξέρωγω) μου εξήγησε ο μάστορας πως όλα τα diesel, έτσι και έκαναν κάθε έστω 150.000 χλμ μια τέτοια επισκευή, συντήρηση στην ουσία(τσιμουχάκια κτλ.), της τάξης των 100-120€, δεν θα είχαν κανένα θέμα στην -συνήθως- πολυχιλιομετρική ζωή τους. Ή τουλάχιστον θα περιόριζαν στο ελάχιστο τον κίνδυνο ακριβών επισκευών που συνήθως έχουν αντλίες-μπέκ.
:s_dunno :s_dunno
Άβαταρ μέλους
By belgarion
#626261 Το θέμα είναι να βρεις και τον κατάλληλο μάστορα που να ξέρει τι κάνει. Εμένα το Clio είναι στα 158.000χλμ πλέον και γενικά απροβληματιστο. Εδώ και κάνα μήνα έχει απενεργοποιηθεί το start stop λόγω πιθανότατα της μπαταρίας που έχει φάει τα ψωμιά της αν και ακόμη παίρνει σπίρτο κάθε πρωί.

< Note >