Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By edmond
#671281 Και αυτό έχει υπολογιστεί.
Ο μικρός στα σχεδόν 7 πλέον(Ά δημοτικού), έχει απεμπολήσει προφανώς παρκοκρέβατα, καρότσια, παιχνίδια με τον...τόνο και λοιπά -άφθονα- μπινελίκια που αναφέρεις. Την μείωση αυτή των χωρητικών αναγκών, την διαπίστωσα όταν φέτος το καλοκαίρι ο συνάδελφος που μου δάνειζε τόσα χρόνια την μπαγκαζιέρα οροφής την χρειάστηκε ο ίδιος. Από εκεί λοιπόν που γέμιζα τα 520 λίτρα του μεγκάν+450 της μπαγκαζιέρας, τα 520 βρέθηκαν να περισσεύουν κιόλας.
Έχω βάλει σκοπό για μικρές κατηγορίες, ακόμα και Α. Έχω πάρει προσφορά κιόλας για το καινούργιο i10!!
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#671285 Με ένα παιδί, θεωρώ πως όντως σου φτάνει και μικρό. Η κατηγορία του i10 δεν με αφήνει πολύ χαρούμενο για μοναδικό αμάξι (και επιπλέον θεωρώ καλύτερο αμάξι το Picanto σε αυτήν και όχι το i10, εκτός αν έχει αλλάξει κάτι δραματικά με το νέο μοντέλλο).
Θα έλεγα πως ο καλύτερος συμβιβασμός είναι τα σουπερμίνι. Ένα Corsa πχ που είναι και καινούριο και τιμολογημένο φθηνότερα από το 208 και έχει και το καλό αυτόματο.
Άβαταρ μέλους
By edmond
#671301 Το καινούργιο i10 είναι σε άλλη φάση, θα' λεγα παίζει μπάλα μόνο του, τόσο σε χώρους όσο και σε εξοπλισμό. Ειδικά στο δεύτερο δίνει από βασική κιόλας δερμάτινο τιμόνι και πλήρες ρανταροβοηθήματα(acc, αυτόματο φρενάρισμα, διατήρηση λωρίδας κλπ.), αυτόματο κλιματισμό, παρκοκάμερα κλπ. Το αδερφό picanto είναι μάλλον ακόμα στο προηγούμενης γενιάς σασί και δεν τα δίνει αυτά. Και σε σχέση με γαλλοιαπωνική τριανδρία είναι καναδυό κλάσεις πιο...αμάξι.
Μόλις πρίν πήρα εξαιρετικά συμφέρουσα προσφορά για το μεγκάν από έμπορο για ανταλλαγή, για το δεύτερο captur που είχα ανεβάσει.
Βλέπουμε... :)
Άβαταρ μέλους
By Asimov
#671320
funkyreverend έγραψε:S-tonic / Kona είναι μικρά σε χώρους; Θα πρέπει δηλαδή να ανεβείς σε Sportage/Tucson μέγεθος;

Ναι είναι πολύ μικρά, ειδικά το Stonic. Και το Kona που είναι κάπως πιο ευρύχωρο, έχει πορτ μπαγκαζ 360 λίτρα, είναι μόνο για ζευγαράκια. Εμείς είμαστε 4 και το ένα είναι βρέφος. 380 λίτρα έχω τώρα και πήζω.
Κανονικά πρέπει να ανέβω στην πιο πάνω κατηγορία, αλλά δεν θέλω να διαθέσω μια περιουσία για αυτοκίνητο και τα πιο προσιτά τύπου Kadjar, Grandland, Qashqai απορρίπτονται λόγω εμφάνισης, μέτριας ποιότητας και μικρών χώρων αντίστοιχα. Επίσης δεν έχουν τα σύγχρονα συστήματα ασφάλειας, αλλά οκ, αυτό το βλέπουμε.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#671324 Εγώ όπως έχω ξαναπεί, το μόνο πρόβλημα που θεωρώ πανεύκολο στην επίλυση, είναι ο χώρος αποσκευών. Τα υπόλοιπα, δεν λύνονται.
-Συστήματα ασφαλείας, δεν βάζεις.
-Χώρους επιβατών, δεν βάζεις.

Πχ, δες αν χωράς εμπρός από παιδικό κάθισμα. Τι να τους κάνεις τους χώρους αποσκευών, αν δεν χωράνε οι επιβάτες σωστά; Ξεκινάς λοιπόν από τους χώρους επιβατών, και αυτό που κάποιοι κάνουν και πάνε με το παιδικό κάθισμα στην αντιπροσωπεία, είναι το σωστότερο τελικά.
Τα 380 λίτρα, δεν είναι πολλά για μια οικογένεια σύμφωνοι. Στην καθημερινότητα, είναι μια χαρά όμως και σε ένα ταξίδι, βάζεις την μπαγκαζιέρα και τέλος.

Και δεν κατάλαβα λίγο τα σχόλια για τα αυτοκίνητα. Την εμφάνιση να την καταλάβω, είναι θέμα γούστου (αν και οι χώροι του Kadjar είναι πολύ καλοί και η τιμή του επίσης), το Grandland τι στραβό έχει; Σκληρά πλαστικά; Και λοιπόν; Μετά από λίγο καιρό, απλώς τα ξεχνάς, όπως τα ξέχασα κι εγώ πηγαίνοντας στο T-roc (φουλ σκληρό πλαστικό σαν τα Dacia) από το Golf (φουλ μαλακό πλαστικό, να το ζουλάς και να το φχαριστιέσαι). Το Qasqhai τι στραβό έχει στους χώρους; Στους επιβάτες μου φάνηκε αρκετά άνετο. Αποσκευές, έχει μικρότερο από το Kadjar σύμφωνοι.
Θεωρώ πως οτιδήποτε μικρότερο από αυτά για τετραμελή οικογένεια, δεν θα βολέψει πάντως. Οπότε, κρατάς τα λεφτά σου και περιμένεις.
Άβαταρ μέλους
By Govus
#671329 Εγώ πάντως συμφωνώ με HF και μια και είμαστε στο Ρενοφόρουμ, να υπενθυμίσω ότι μεγάλωσαν δύο παιδιά με το Clio+μπαγκαζιέρα (εντάξει, σε κάποιες περιπτώσεις, που είναι τελικά μετρημένες στα δάχτυλα του ενός χεριού, ο μπαμπάς βλαστημάει :s_empathy ...) :

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By Asimov
#671332 Α όχι, θα με χαλάσει πολύ να δώσω 21-22 χιλιάρικα και να πάρω πλαστικά Dacia. Άμα είναι για σκληρά πλαστικά δίνω 15 και παίρνω το Duster ξέρω γω, πολύ πιο τίμιο.
Για το Grandland τα είχαμε πει με το φίλο εδώ στο φόρουμ που το έχει: η προσιτή έκδοση που πουλάνε στα 21 (οι άλλες πάνε 25+) έχει κάτι απαράδεκτες φτήνιες του τύπου να μην έχει φωτάκι στο χώρο αποσκευών ξέρω γω :tomato: , την ώρα που έχει ηλεκτρικά αναδιπλούμενους καθρέφτες :s_crazy
Το Qashqai έχει παρόμοιους χώρους με το νέο Juke, το οποίο μεγάλωσε αρκετά σε αυτή τη γενιά και είναι πολύ πιο σύγχρονο από το αδερφάκι του. Τα μέτραγα και τα ξαναμέτραγα στην αντιπροσωπεία κι έλεγα, δε μπορεί, με γελάνε τα μάτια μου, κάποιο λάθος κάνω. Προφανώς αυτό σημαίνει ότι η νέα γενιά του Qashqai, που αναμένεται, θα είναι μεγαλύτερη και πιο ευρύχωρη, αλλά υποθέτω και πολύ ακριβότερη. Εν ολίγοις, τώρα με το Juke, δεν έχει νόημα να πας σε Qashqai και να φορτωθείς μεγαλύτερο μήκος για ίδιους χώρους και παλιό σκάφος αντί για σύγχρονο.
Άβαταρ μέλους
By Asimov
#671334
Govus έγραψε:Εγώ πάντως συμφωνώ με HF και μια και είμαστε στο Ρενοφόρουμ, να υπενθυμίσω ότι μεγάλωσαν δύο παιδιά με το Clio+μπαγκαζιέρα (εντάξει, σε κάποιες περιπτώσεις, που είναι τελικά μετρημένες στα δάχτυλα του ενός χεριού, ο μπαμπάς βλαστημάει :s_empathy ...)


Προφανώς, κι εμείς μεγαλώσαμε 3 παιδιά με ένα Nissan Sunny, αλλά δε νοσταλγώ καθόλου εκείνες τις εποχές.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#671337 Εγώ δεν μπορώ να πιστέψω πως χωράς άνετα τετραμελής οικογένεια σε ένα Nissan Juke.
Δηλαδή, αυτά είναι αυτοκίνητα για οικογένειες με ένα παιδί όχι με δύο Αλλιώς δεν θα είχαν νόημα οι μεγαλύτερες κατηγορίες.
Προφανώς εγώ δεν είμαι στην τσέπη κανενός, αλλά από το λίγο που έχω δει, θεωρώ εξαιρετική περίπτωση το συρόμενο πίσω καθισμα και οι χώροι που αυτό δίνει δεν πετυχαίνονται αλλιώς. Ο κολλητός έχει την τελευταία Delta. Είναι που είναι μεγάλο αμάξι, με το πίσω συρόμενο κάθισμα, ταξιδεύουν 4μελής οικογένεια χωρίς μπαγκαζιέρα (αν και έχει κι'από δαύτη! :lol: ).
Άβαταρ μέλους
By funkyreverend
#671342 Όντως πολύ σημαντικό να χωράει οδηγός/συνοδηγός καλά μπροστά από τοποθετημένο παιδικό καθισματάκι. Για μένα η μπαγκαζιέρα θα ήταν η κόκκινη γραμμή. Δεν περνάει καν από το μυαλό μου σαν λύση, μου κάνει εντύπωση πόσο εύκολα τη δέχεται ο κόσμος (οι βλαστήμιες που λέει ο Govus παραπάνω :lol: ).

Τα σύγχρονα συστήματα ασφαλείας που αναφέρονται συχνά στο φόρουμ σαν Ιερό Δισκοπότηρο ποια θεωρούνται;
Υποθέτω:
Καθρέφτες με αισθητήρα τυφλού σημείου
Αναγνώριση λωρίδας
Φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης
Ίσως Cruise Control και αλέρτ ορίων ταχύτητας κλπ

Τι άλλο;
Άβαταρ μέλους
By dimik
#671346 Απλά μας έχει κατσικωθει στο μυαλό ότι οικογενειακό=SUV, κάτι που δεν ισχύει αν δεν υπάρχει ψιλοτεραστιο budget για κάτι πραγματικά μεγάλο.

Αν σόι και καλά οι χώροι ήταν το πρόβλημα μου θα πήγαινα σε station ή 5θυρο σεντάν.
Στην χειρότερη περίπτωση κανένα κατηγορίας Πικάσο.

< >
Άβαταρ μέλους
By funkyreverend
#671347 Ευχαριστώ, όλα αυτά τα βρίσκω ωραία και χρήσιμα (φτου κακά, όλα μου έχουν δώσει κάποια στιγμή ένα σήμα καλοδεχούμενο), αλλά το Adaptive Cruise Control δεν θα το έβαζα στο πακέτο ασφαλείας όσο ευκολίας. Γνώμη μου, παρ' ότι το αγαπώ το cruise control αρκετά. Το να προσέχω τον δρόμο και να συγκρίνω την ταχύτητα με το προπορευόμενο είναι το ελάχιστο που μπορώ να κάνω. Όταν δεν πίνω τον καφέ μου, στρίβοντας το τσιγάρο με το ένα χέρι και βάζοντας το eyeliner στο μάτι με το άλλο. :lol:
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#671348
Anonymous Founder έγραψε:ACC για μένα είναι εκ των ων ουκ άνευ. Και emergency brake εννοείται.


+1

Το δε ACC είναι πιο σημαντικό για την ασφάλεια και από το pre-crash επειδή το τελευταίο σε ακινητοποιεί σε μικρές ταχύτητες.
Το ACC σε προστατεύει σε καταστάσεις τύπου καραμπόλα σε αυτοκινητόδρομο που μπορεί να είναι πολύ επικίνδυνες.

Το ζουμί βέβαια είναι να συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο για να το χρησιμοποιείς και στο μποτιλιάρισμα --> όνειρο.

Αν προσθέσεις στα παραπάνω και το LTA (διατήρηση λωρίδας με ενεργή υποβοήθηση όχι απλά να κάνει ένα τσικ το τιμόνι) νομίζω είναι το απόλυτο πακέτο ασφάλειας/άνεσης.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#671349 Επειδή έχω ακριβώς αυτό το setup (ACC, Lane Assist, αυτόματο) είναι (σχεδόν) τέλειο. Θα ήθελα να είχε την αυτόματη ενεργοποίηση στο μποτιλιάρισμα και μετά από 1.5 λεπτό, που υπάρχει σε κάποια. Στο δικό μου, μετά από 3 δευτερόλεπτα σταματημένος, πρέπει να πατήσεις ξανά το γκάζι ή το κουμπί για να ξεκινήσει.
Το χρησιμοποιώ σχεδόν καθημερινά στην κίνηση, και λιγότερο στο ταξίδι.