Αξιοπιστια,λειτουργια κλπ?
edit ισοριες τρομου διαβαζω στα φορα.Το ξεχασα ηδη.
Ο μηχανικός που πήγαινα το μεγκάν, γέλαγε όταν του είπα γι' αυτό. Με προέτρεψε να το αποφύγω μιας και τα κόστη επισκευής σε διάφορες μαλακιούλες που βγάζει, κάνουν το dsg να φαίνεται αλεξίσφαιρο . Τα δε κόστη, 2κ€ για εγκέφαλο και 1κ€ για πλεξούδες που έχει πάνω του.
Το ίδιο σαζμάν φοράνε και μπόλικα ford. Είναι ξηρού τύπου, τα υγρού(σε μεγαλύτερα μοτέρ όμως) no problem.
Με τεχνικό διευθυντή αντιπροσωπείας πάντως που τον έχω ρωτήσει όσον αφορά αξιοπιστία, μου είπε ότι δεν έχει ιδιαίτερα προβλήματα. Όταν χαλάνε πάντως παίζουν και εγκέφαλοι και δίσκοι.
rocsta έγραψε:Και σαν οδήγηση μωρέ δεν λέει και πολλά. Δηλαδή δεν έχει την αίσθηση του πυροβόλου DSG, αλλά κάτι ενδιάμεσο από αυτοματοποιημένο με έναν συμπλέκτη και μετατροπέα ροπής. Ίσως το έχουν ρυθμισμένο έτσι επίτηδες, αλλά εμένα μου άφηνε την αίσθηση ότι ... θα χαλάσει.
Με τεχνικό διευθυντή αντιπροσωπείας πάντως που τον έχω ρωτήσει όσον αφορά αξιοπιστία, μου είπε ότι δεν έχει ιδιαίτερα προβλήματα. Όταν χαλάνε πάντως παίζουν και εγκέφαλοι και δίσκοι.
αυτα διαβασα και εγω σε ξενα φορα.Οποτε δεν αξιζει το ρισκο για βλαβες,για να παρεις κατι που δεν θα δουλευει οπως θα επρεπε.
Εχει να κανει με την ρυθμιση υψους των εμπρος φωτων.
Η εκδοση που ψαχνω ειναι η dynamic,οπου αυτη εχει led φωτα μπρος/πισω.
Κοιταζωντας τις αγγελιες βλεπω καποια αυτοκινητα εχουν ρυθμιστη υψους δεσμης,και αλλα δεν εχουν.
Κατι ειχα διαβασει οτι τα led ειναι self levelling? η δεν θυμαμαι καλα?
Κανας γνωστης?
πχ εδω εχει( Ελληνικο αυτοκινητο εκδοση dynamic με led)
https://www.car.gr/classifieds/cars/vie ... nault-clio
εδω δεν εχει (Ελληνικο αυτοκινητο εκδοση dynamic με led)
https://www.car.gr/classifieds/cars/vie ... nault-clio
Ίσως έχει να κάνει με το MY , νομίζω όλα είχαν ρύθμιση απλά στις πρώτες εκδόσεις ο ρελες βρισκόταν κάτω από την δεξιά ράγα του καθίσματος συνοδηγού.
2. Τους τελείωσε ο διακόπτης χωρίς ρυθμιστικό ύψους και βάλανε ο,τι είχαν (πολύ πιθανό, κι η 3αρα μου έχει τέτοια μπαμπεσιά, συνήθως οι Γάλλοι τα κάνουν αυτά τα τουρλού)
Ο γερομπισμπίκης σε νέες περιπέτειες.
Κάτω η δικτατορία των shorts.
drdino έγραψε:1. Κόψανε το self levelling στο τέλος της παραγωγής (χλωμό)
2. Τους τελείωσε ο διακόπτης χωρίς ρυθμιστικό ύψους και βάλανε ο,τι είχαν (πολύ πιθανό, κι η 3αρα μου έχει τέτοια μπαμπεσιά, συνήθως οι Γάλλοι τα κάνουν αυτά τα τουρλού)
τα πιο πολλα που δεν εχουν διακοπτη ειναι αρχικα μοντελα φεισλιφτ 2016-2017
στα 2019 βλεπω να εχουν σχεδον ολα ρυθμιση υψους.
Ντινο οσα δεν εχουν διακοπτη,εννοειτε οτι ειναι self levelling?
< >
dimviii έγραψε:drdino έγραψε:1. Κόψανε το self levelling στο τέλος της παραγωγής (χλωμό)
2. Τους τελείωσε ο διακόπτης χωρίς ρυθμιστικό ύψους και βάλανε ο,τι είχαν (πολύ πιθανό, κι η 3αρα μου έχει τέτοια μπαμπεσιά, συνήθως οι Γάλλοι τα κάνουν αυτά τα τουρλού)
τα πιο πολλα που δεν εχουν διακοπτη ειναι αρχικα μοντελα φεισλιφτ 2016-2017
στα 2019 βλεπω να εχουν σχεδον ολα ρυθμιση υψους.
Ντινο οσα δεν εχουν διακοπτη,εννοειτε οτι ειναι self levelling?
Ναι, θα είναι αυτόματη η ρύθμιση.
Ο γερομπισμπίκης σε νέες περιπέτειες.
Κάτω η δικτατορία των shorts.
Citroen C4 Picasso 1,8 => Η (Γουρου)Νίτσα => Πωλήθηκε!
MWB 320i Ε90 => Η μπεμπέκα
https://autovalue.car.gr/cars/view/314600699