Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By Govus
#10686 Παίζουν ρόλο τα λάστιχα στην κατανάλωση πόλης;
Άβαταρ μέλους
By Corto Maltese
#10691 Ξερω γω; Στατική τριβή σε κάθε φανάρι δεν έχεις;
Άβαταρ μέλους
By belgarion
#10746 Μίλησα με τον αδερφό πριν λίγο και τον ρώτησα καταναλώσεις για να μην λέω ότι να 'ναι.Λοιπόν έχει 6,3 λτ/100χλμ με οδήγηση οικονομική όπως είπε κυρίως επαρχιακοί δρόμοι και λίγο πόλη γιατί κυκλοφορεί πολύ και με το ποδήλατο.Σε πρόσφατο ταξίδι Γιαννενα-Πάτρα-Γιάννενα είχε 5.8 με σούπερ οικονομική οδήγηση(δεν πάει πάνω απο 110 όταν το λέει αυτό).Το αυτοκίνητο είναι 1.2TCE Dynamique με 195/50/16 λάστιχα(ναι αυτά τα φθηνά).Εγώ πάλι έχω 4.5 μέση :s_cool
Άβαταρ μέλους
By Orestisren
#10748 Αν οδηγείς σαν ανθρωπος τεσπα και δεν συμπεριφέρεσαι λες κι οδηγάς υψηλόστροφο ατμό μια χαρά 7αρια και αν εισαι και λιγο προσεκτικός (εκμεταλευεσαι φόρα κτλ) και λιγο πιο κάτω βλέπεις με το 1.2 tce :s_yes
Αυτό για το 10.1 μέση στο τεστ γελάει ο κόσμος. Κι εγώ αμα πάω ηρεμα για να ζεσταθεί μεχρι την παλιά Πεντέλη και μετα μέχρι το πανόραμα κομμάτια 12+ θα γραψω δε λεει κάτι αυτο
Όχι τιποτε αλλο αλλα το θυμαμαι το συγκεκριμενο τεστ που εβγαζε μεση στο Polo 1.2 tsi 7, λίγο και στο Clio 10, λίγο. Νομίζω οτι βγάζει μάτια ότι δεν κινούνταν στον ιδιο ρυθμό τα αυτοκίνητα έτσι :s_smile
Άβαταρ μέλους
By belgarion
#10790 Ε προφανώς πρέπει να καταλαβαίνει κανείς πως οδηγείται ένα μικρο turbo,και εγώ με το Golf που είχα πριν ,είχα μέση απο 7.3-7.8 κινούμενος κανονικά εώς σβέλτα.Βοηθούσε πολύ και το κιβώτιο βέβαια που έβαζε 7η στα 50χλμ/ωρα!Όταν το πίεζα βέβαια τα 10+ τα είχε για πλάκα.Πάντως το TCE για μένα 2 στραβά έχει,μαλακές αναρτήσεις και καθίσματα χωρίς καθόλου πλευρική στήριξη.Και είναι τα 2 σημεία που μειονεκτεί σαφώς σε σχέση με το ΙΙ.Το ΙV από την άλλη έχει πολύ καλό πάτημα.
Άβαταρ μέλους
By Govus
#10803 Το Dynamique Clio II είχε καθίσματα με καλύτερη πλευρική στήριξη από όλα τα "καθημερινά" Clio III (και άλλα σύγχρονα αυτοκίνητα, τολμώ να πω...).
Άβαταρ μέλους
By belgarion
#10806
Govus έγραψε:Το Dynamique Clio II είχε καθίσματα με καλύτερη πλευρική στήριξη από όλα τα "καθημερινά" Clio III (και άλλα σύγχρονα αυτοκίνητα, τολμώ να πω...).

Λες να μην το ξέρω :s_cry Ας όψονται εκείνοι οι *@#&*@#$ πολλαπλασιαστές που χάλασαν για πολλοστή φορά σε συνδυασμό με την απόσυρση του Kadett το βράδυ της ημέρας που ο Παπακωσταντίνου ανακοίνωσε την κατάργηση της απόσυρσης :s_mad
Άβαταρ μέλους
By Govus
#10811
belgarion έγραψε:
Govus έγραψε:Το Dynamique Clio II είχε καθίσματα με καλύτερη πλευρική στήριξη από όλα τα "καθημερινά" Clio III (και άλλα σύγχρονα αυτοκίνητα, τολμώ να πω...).

Λες να μην το ξέρω :s_cry


Ομοιοπαθής :s_sorry ...
Άβαταρ μέλους
By Mark
#10889
Orestisren έγραψε:Αν οδηγείς σαν ανθρωπος τεσπα και δεν συμπεριφέρεσαι λες κι οδηγάς υψηλόστροφο ατμό μια χαρά 7αρια και αν εισαι και λιγο προσεκτικός (εκμεταλευεσαι φόρα κτλ) και λιγο πιο κάτω βλέπεις με το 1.2 tce :s_yes
Αυτό για το 10.1 μέση στο τεστ γελάει ο κόσμος. Κι εγώ αμα πάω ηρεμα για να ζεσταθεί μεχρι την παλιά Πεντέλη και μετα μέχρι το πανόραμα κομμάτια 12+ θα γραψω δε λεει κάτι αυτο
Όχι τιποτε αλλο αλλα το θυμαμαι το συγκεκριμενο τεστ που εβγαζε μεση στο Polo 1.2 tsi 7, λίγο και στο Clio 10, λίγο. Νομίζω οτι βγάζει μάτια ότι δεν κινούνταν στον ιδιο ρυθμό τα αυτοκίνητα έτσι :s_smile


To έχεις οδηγήσει το συγκεκριμένο; Δεν μιλάμε να το πηγαίνεις κόφτες, αλλά να γκαζώνεις όσο θέλει για να μην κρεμάει. Max στροφές στις 3-3500, και με κίνηση αυστηρά στην πόλη(και σε σχετικά χαλαρούς ρυθμούς χωρίς πολλή πολλή κίνηση) το δικό μου είναι αδύνατον να πέσει κάτω από τα 8. Αν δε μπλέξεις με κίνηση στο κέντρο με συνεχή σταμάτα-ξεκίνα, άλλο ένα 1,5 λίτρο το τσιμπάς άνετα. Όταν αγοράστηκε το συγκεκριμένο αμάξι, το 2007 που και τα οικονομικά ήταν καλύτερα και η βενζίνη φθηνότερη και δεν με ένοιαζε και πολύ, οδηγώντας το όπως έχω συνηθίσει (συνήθως ήρεμα, αλλά όταν υπήρχε η ευκαιρία του έδινα και καταλάβαινε) ήμουν για πλάκα στα 9-10. Αργότερα με την αλλαγή στα ζαντολάστιχα με τα μικρότερα έπεσε περίπου μισό λίτρο.

Για την ιστορία, το συγκεκριμένο συγκριτικό ήταν με το Corsa 1.4 των 90(τότε) ίππων. Polo tsi δεν είχε βγει ακόμη. Και για το Corsa έδινε 9,2 μέση κατανάλωση. Με μια πρόχειρη αναζήτηση στο 4T library βλέπω ένα άρθρο που αναφέρει ταξίδι με polo tsi dsg σε διάφορες χώρες, και για την κατανάλωση λέει πως σε ταξίδι με τη μακριά 7η έγραφε 7,1 μέση. Νομίζω πως είναι λογικό σε συνθήκες πόλης να είναι παραπάνω. Γνωρίζω άτομο που έχει Clio tce dynamic, και μου είχε πει πως οδηγώντας αρκετά ένα Polo tsi κατέληξε στο συμπέρασμα πως εκτός από δυνατότερο, το Polo ήταν και πιο οικονομικό. Αιτιολογώντας μου είπε πως πρέπει να οφείλεται στο ότι εκείνο έχει άμεσο ψεκασμό. Προσωπικά σκέφτομαι πως ίσως και το γεγονός πως εκείνο(το παλιό 1.2 tsi) ήταν 8βάλβιδο έχει να κάνει επίσης(καλύτερο τράβηγμα από χαμηλά).

Επίσης, τέλος του 2005 που είχε γίνει η πρώτη δοκιμή από το περιοδικό του Clio 3 με τον ατμοσφαιρικό 1.2 των 75 ίππων, ανέφερε κατανάλωση λίγο κάτω από τα 9. Για μένα να έχεις τόση και ελαφρώς χαμηλότερη με το turbo όταν το πας ήρεμα, το θεωρώ επιτυχία, όπως και το γεγονός πως όταν το τσιμπάς για να σου δώσει ότι μπορεί δεν ανεβαίνει πάνω από 10.

Τέλος υπάρχει και κάτι που νομίζω πως είναι αυτονόητο. Το έργο που καλείται να παραχθεί από έναν κινητήρα για να κινήσει ένα αμάξωμα 1150 κιλών(χωρίς τους επιβαίνοντες, βάλτε και αυτούς και θα δείτε). Μια μέση 7 λίτρων είναι εφικτή από ελαφρύ ατμοσφαιρικό 1000άρι μίνι. Do the math. Btw, στη συντριπτική πλειονότητα των διαδρομών που εκτελεί το δικό μου, είναι φορτωμένο με 130-260 κιλά χονδρικά.
Άβαταρ μέλους
By Corto Maltese
#10939
belgarion έγραψε:Μίλησα με τον αδερφό πριν λίγο και τον ρώτησα καταναλώσεις για να μην λέω ότι να 'ναι.Λοιπόν έχει 6,3 λτ/100χλμ με οδήγηση οικονομική όπως είπε κυρίως επαρχιακοί δρόμοι και λίγο πόλη γιατί κυκλοφορεί πολύ και με το ποδήλατο.Σε πρόσφατο ταξίδι Γιαννενα-Πάτρα-Γιάννενα είχε 5.8 με σούπερ οικονομική οδήγηση(δεν πάει πάνω απο 110 όταν το λέει αυτό).Το αυτοκίνητο είναι 1.2TCE Dynamique με 195/50/16 λάστιχα(ναι αυτά τα φθηνά).Εγώ πάλι έχω 4.5 μέση :s_cool

Mε το μπαρδόν αλλά επειδή έχω αυτό το μοντέλο με αυτά τα λάστιχα, βρίσκω την κατανάλωση εξωπραγματική. Τι να πω; Εχει πρόβλημα το αμάξι μου; Εχω πρόβλημα εγω; Γενικά είμαι βαρυπόδαρος αλλά από τοτε που κουβαλάω παιδί πάω με 120 σταθερή στις εθνικές και σχετικά νορμάλ στις επαρχιακές.
Αλλαξα τα 16αρια με 15αρια (όχι λόγω κατανάλωσης, αλλα λόγω τιμής - 15αρια ΜΕ ζάντες βγήκαν φτηνότερα) και επαναρύθμισα τον εγκέφαλο και κατέβηκε κάπως η κατανάλωση αλλά και πάλι κάτω από 7 μέση δε βλέπω πως μπορεί να κατέβω
Άβαταρ μέλους
By funkyreverend
#10958 Στο Πάτρα - Γιάννενα χωρίς να σέρνομαι και χωρίς γνώση του δρόμου, με το MX-5 (1.8αρι NC) είχα κάνει 6,6lt/100km. Δεν νομίζω ότι με το Clio δεν μπορείς να κάνεις λιγότερο από 7. Είναι τέτοια η φύση του δρόμου που ευνοεί χαμηλή κατανάλωση.

Άσχετο: Corto Maltese πρέπει να είναι η πρώτη φορά που σε διαβάζω σε θέμα αυτοκίνησης και μαθαίνω τι αυτοκίνητο έχεις. :yahoo: Καλή αρχή! :s_biggrin
Άβαταρ μέλους
By Corto Maltese
#10963 Εγραφα καμμιά φορά πριν γεννήσουμε. 2010; Εκεί.

Ναι καλά δεν ξερω το συγκεκριμένο δρόμο αλλά ασούμε πήγαινε-έλα Ποταμό ή Χαλκιδική και αντε να πήγε 6.8. Μία ανηφόρα δεν έχει;
Άβαταρ μέλους
By Orestisren
#10974
Mark έγραψε:.......


Μαρκ 3-3500 είναι πολλές για τούρμπο βενζίνη :s_smile
Εγώ όσο εικόνα έχω δεν χρειαζόταν να ανέβω πάνω απο τις 2800 σε διαδρομες σαν αυτές που περιγραφεις γιατί πολύ απλά η ροπή που είχε σε εκείνες τις στροφές σε συνδυασμό με το κοντό κιβωτιάκι και την κοντή 5η στην οποία μπορείς να φτάσεις γρήγορα και να την κρατάς μέσα ακόμα και με 50-60 χλμ βοηθάει πολύ στο να γραφεις χαμηλές καταναλώσεις
Τώρα βέβαια αν αισθάνεσθε ότι θέλετε παραπάνω δύναμη και το πατάτε φτάνωντας στις 3500 κτλ ε πως περιμενετε να δείτε καταναλώσεις κάτω απο 7.5 με 8 λιτρα ας πούμε?
Δε φταίει το αμάξι αλλα μάλλον το πόδι σου τελικά που απο όσα μου γράφεις είναι καπως βαρυ. :s_smile

Corto Maltese έγραψε:......


Προσπαθείτε να κρατάτε τη φόρα λέμε και θα δείτε οτι γραφει και παρακάτω :s_smile
Άβαταρ μέλους
By Corto Maltese
#10992 Ναι. Και να σκαρφαλώσω με 60. Αυτό το λέτε τυπική κατανάλωση; Αυτό το λέω κοροϊδία. Σκοπός είναι να οδηγείς κανονικά και ελεύθερα και να δεις πόσο θα έκαιγες. Δε λέω να κρατήσεις τα 120 στην ανηφόρα, άλλα όχι να κόψεις και στα 60 ή να σβήνεις το a/c στις ανηφόρες.