- 09 Σεπ 2014, 18:16
#6184
Alexis5 έγραψε:Επειδη εσυ εισαι καλυτερος συμβουλος απο εμενα μιας και εχεις και τα δυο αμαξια....
Αληθεια οταν μεσα σε στροφη πατησεις φρενο πως νιωθεις το Clio και πως το Yaris?
Eγω με το Yaris τρομαξα οταν αφησα το γκαζι μεσα σε στροφη... να φανταστεις πως μπηκαν τα ηλεκτρονικα... σε αντιθεση με το Clio που ακομα και με φρενο δεν ειχα καποιο κουνημα της ουρας!
Θα σου απαντήσω ειλικρινά. Δεν έχει τύχει να πατήσω φρένο τόσο έντονα σε στροφή, τουλάχιστον ώστε να δω μια τέτοια συμπεριφορά. Το αμάξι όταν αγοράστηκε έκανα μια γρήγορη βόλτα. Σε αρκετή πίεση σε στροφές ξεκόλλησε λιγάκι το πίσω μέρος, τρόμαξα στιγμιαία, αλλά το επανέφερα τόσο εύκολα που στο τέλος μου είχε μείνει ένα χαζό χαμόγελο. Το σημαντικό είναι πως δεν ενεργοποιήθηκε το ESP. Και 2 χρόνια μετά που τα λάστιχα δεν είναι και καινούρια( συν του ότι φοράει κάτι οικολογικά που δεν πρέπει να είναι ότι καλύτερο) καημό το έχω που δεν το έχω δει να ανάβει να δω πως είναι...
diplomat έγραψε:Στα ΚΤΕΟ δεν γίνεται και κανένας έλεγχος της προκοπής, στο δικό μου αυτοκίνητο για παράδειγμα, στο οποίο ξέρω ότι τα αμορτισέρ έχουν ψιλοτερματίσει, δεν υπήρξε παρατήρηση. Σίγουρα δεν βοηθούν και τα στενότερα ελαστικά, αλλά μου φαίνεται πολύ περίεργο που σου άφησε τόσο κακές εντυπώσεις το tce.
Το αμάξι το αγόρασα τέλη του 2007 και στην αρχή μου φαινόταν(και ήταν δηλαδή) μια χαρά. Το είχα αποκλειστικά εγώ για 3 χρόνια, ώσπου μετά άρχισα να οδηγώ άλλα αυτοκίνητα περισσότερο και το συγκεκριμένο πέρασε στον πατέρα μου και τον αδελφό μου που το οδηγούν σχεδόν αποκλειστικά, μια και τους βολεύει περισσότερο από άλλα για καθημερινή οδήγηση. Στην πρώτη αλλαγή ελαστικών έβαλα 15άρια γιατί τα πήρα 300€ έναντι 600€ που θέλανε τα 16άρια. Θυμάμαι σαν πρώτη εντύπωση πως είχε μια διαφορά στο κράτημα, και στο φρενάρισμα. Πιο πολύ στην αίσθηση ασφάλειας που σου έδινε όταν έστριβες με αρκετά χλμ/ώρα. Σαν να κατέβηκε λιγάκι το όριο του. Αλλά δεν ξέρω κάτι άλλο. Τα αμορτισέρ αν τα φτύσουν καταλαβαίνω πως θα έχει διαφορά στην απόσβεση(που δεν το νιώθω να είναι τόσο χάλια). Οι κλίσεις που παίρνει όμως είναι θέμα τελειωμένου αμορτισέρ; Και δεν είπα πως δεν κρατάει, απλά δεν μου άρεσε η κλίση που μου φάνηκε πολύ μεγάλη στρίβοντας συγκριτικά με το άλλο αμάξι που οδηγώ πιο συχνά.(αν υπολογίσουμε και τα καθίσματα με την μηδενική στήριξη, κάνουν την εμπειρία κομματάκι χειρότερη).
Να πω και 2 λογάκια για τον κινητήρα. Νομίζω πως είναι το καλύτερο σημείο του αυτοκινήτου, αλλά αυτό που θα ήθελα διαφορετικό είναι το κιβώτιο. Να εξηγήσω τι εννοώ. Θα προτιμούσα ή ένα 6άρι που θα είχε αρκετά κοντές τις πρώτες 4 και μακριές 5η και 6η για οικονομία ή έστω ένα 5άρι καλύτερα διατεταγμένο(από ότι ξέρω στο facelift το έχουν κάνει πιο μακρύ, ίσως να ήταν σοφή κίνηση). Προσπαθώντας να οδηγήσω όσο πιο οικονομικά μπορώ, βρήκα πως το όριό του ώστε να μην πατάς γκάζι σε ευθεία χωρίς κλίση και να μην καίει είναι περίπου 80χλμ/ώρα με 5η. Αν τα περάσεις πρέπει να γκαζώνεις και η κατανάλωση ανεβαίνει αισθητά. Ή αν έχεις 100-110χλμ και αφήσεις γκάζι αρχίζει και φρενάρει μέχρι να πέσει στο όριο που ανέφερα. Αν είχε πιο μακριά την τελική του σχέση και είχε άλλα 20χλμ/ώρα παραπάνω σε αυτές τις συνθήκες θα ήταν ότι πρέπει. Επίσης ένα άλλο. Οδήγησα εδώ σε επαρχιακό δρόμο ένα accent του 2007 της θείας μου 1.4 με 97 άλογα. Δεν μιλάω συνολικά για γκάζι, αλλά όταν πήγαινες με μια πολύ φυσιολογική ταχύτητα (50-60 χλμ) και ήθελες να την ανεβάσεις λίγο πάταγες και άκουγε αμέσως, επιταχύνοντας πολύ ωραία. Πρόσεξα πως στην αρχική ταχύτητα ήταν περίπου στις 2500-3000σαλ. Οδηγώντας το Clio την άλλη μέρα μου φάνηκε πως δεν άκουγε το ίδιο καλά σε μικρές επιταχύνσεις. Όμως όταν πήγαινα με την νορμάλ ταχύτητα είχα περίπου 1500-1800σαλ. Αν βρισκόμουν στις 2500 και πάταγα τότε όχι απλά άκουγε, αλλά πήγαινε σαφώς καλύτερα από το άλλο. Για αυτό λέω, αν είχε ένα κιβώτιο με πιο κοντές τις πρώτες σχέσεις και μακριές τις τελευταίες θα ήταν τέλειο. Ίσως βέβαια έχω καλομάθει με το diesel και του βρίσκω κουσούρια. Σίγουρα όμως παίζει το ρόλο του και το γκάζι που έχει αρκετή υστέρηση. Δεν το παρατηρείς αν το συνηθίσεις και το οδηγείς καθημερινά, αλλά αν συνηθίσεις σε κάποιο άλλο με πιο άμεσο γκάζι μπορεί έως και να σου σβήσει όταν το πρωτοπάρεις( το είχα πάθει όταν οδηγούσα για καιρό ένα Jazz. Όσο και να μη μου άρεσε σε διάφορα εκείνο, το γκάζι του δεν καταλάβαινες ότι ήταν ηλεκτρονικό...)