Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By rafi
#6143
SamatistaS έγραψε:O rafi προσωρινός είναι με το Mazda. Με το που πάρει το λελεδόχαρτο κάνει comeback στο clio του.


Ασε τους παλιοπροδότες, τους ψαρώνω :shifty: .. Αλλά τέτοιοι είναι, με το που έγραψα ότι είμαι κάτοχος mazda μόνο ο Ορέστης στεναχωρέθηκε, άντε και ο Αλέξης. Όλοι οι άλλοι είτε βγήκαν κατευθείαν να στηρίξουν την απόφαση μου απροκάλυπτα, είτε παρίσταναν τις τεθλιμένες θείες (βλέπε govus) αλλά μέσα τους αναφωνούσαν ¨yes!! ακόμα ένας κολλημένος ρενάκιας αλλαξοπίστησε :yahoo: ¨..

Μετανοείτε όσο είναι καιρός!! Εύγε στον qsis που είδε και ερμήνευσε σωστά τα σημάδια της αποκάλυψης και επέστρεψε στο μαντρί! :rtfm:
Άβαταρ μέλους
By bibendum
#6145
Orestisren έγραψε:
Απο εσωτερικό νέου Espace :yahoo:

Κι εξωτερικό με βαρύ καμουφλαζ ακόμα βέβαια. Πολύ κοντά στο πρωτότυπο όπως αναμενόταν



Επίσης το νέο Renault Qashur :s_laughat


Και μικρομεσαίο crossover λοιπον και περιμένουμε κι ένα πιο μικρό από το Captur


Ωχ ενα ipad κολλημενο στο ταμπλο!
Άβαταρ μέλους
By Mark
#6184
Alexis5 έγραψε:Επειδη εσυ εισαι καλυτερος συμβουλος απο εμενα μιας και εχεις και τα δυο αμαξια....

Αληθεια οταν μεσα σε στροφη πατησεις φρενο πως νιωθεις το Clio και πως το Yaris?

Eγω με το Yaris τρομαξα οταν αφησα το γκαζι μεσα σε στροφη... να φανταστεις πως μπηκαν τα ηλεκτρονικα... σε αντιθεση με το Clio που ακομα και με φρενο δεν ειχα καποιο κουνημα της ουρας!


Θα σου απαντήσω ειλικρινά. Δεν έχει τύχει να πατήσω φρένο τόσο έντονα σε στροφή, τουλάχιστον ώστε να δω μια τέτοια συμπεριφορά. Το αμάξι όταν αγοράστηκε έκανα μια γρήγορη βόλτα. Σε αρκετή πίεση σε στροφές ξεκόλλησε λιγάκι το πίσω μέρος, τρόμαξα στιγμιαία, αλλά το επανέφερα τόσο εύκολα που στο τέλος μου είχε μείνει ένα χαζό χαμόγελο. Το σημαντικό είναι πως δεν ενεργοποιήθηκε το ESP. Και 2 χρόνια μετά που τα λάστιχα δεν είναι και καινούρια( συν του ότι φοράει κάτι οικολογικά που δεν πρέπει να είναι ότι καλύτερο) καημό το έχω που δεν το έχω δει να ανάβει να δω πως είναι...

diplomat έγραψε:Στα ΚΤΕΟ δεν γίνεται και κανένας έλεγχος της προκοπής, στο δικό μου αυτοκίνητο για παράδειγμα, στο οποίο ξέρω ότι τα αμορτισέρ έχουν ψιλοτερματίσει, δεν υπήρξε παρατήρηση. Σίγουρα δεν βοηθούν και τα στενότερα ελαστικά, αλλά μου φαίνεται πολύ περίεργο που σου άφησε τόσο κακές εντυπώσεις το tce.


Το αμάξι το αγόρασα τέλη του 2007 και στην αρχή μου φαινόταν(και ήταν δηλαδή) μια χαρά. Το είχα αποκλειστικά εγώ για 3 χρόνια, ώσπου μετά άρχισα να οδηγώ άλλα αυτοκίνητα περισσότερο και το συγκεκριμένο πέρασε στον πατέρα μου και τον αδελφό μου που το οδηγούν σχεδόν αποκλειστικά, μια και τους βολεύει περισσότερο από άλλα για καθημερινή οδήγηση. Στην πρώτη αλλαγή ελαστικών έβαλα 15άρια γιατί τα πήρα 300€ έναντι 600€ που θέλανε τα 16άρια. Θυμάμαι σαν πρώτη εντύπωση πως είχε μια διαφορά στο κράτημα, και στο φρενάρισμα. Πιο πολύ στην αίσθηση ασφάλειας που σου έδινε όταν έστριβες με αρκετά χλμ/ώρα. Σαν να κατέβηκε λιγάκι το όριο του. Αλλά δεν ξέρω κάτι άλλο. Τα αμορτισέρ αν τα φτύσουν καταλαβαίνω πως θα έχει διαφορά στην απόσβεση(που δεν το νιώθω να είναι τόσο χάλια). Οι κλίσεις που παίρνει όμως είναι θέμα τελειωμένου αμορτισέρ; Και δεν είπα πως δεν κρατάει, απλά δεν μου άρεσε η κλίση που μου φάνηκε πολύ μεγάλη στρίβοντας συγκριτικά με το άλλο αμάξι που οδηγώ πιο συχνά.(αν υπολογίσουμε και τα καθίσματα με την μηδενική στήριξη, κάνουν την εμπειρία κομματάκι χειρότερη).

Να πω και 2 λογάκια για τον κινητήρα. Νομίζω πως είναι το καλύτερο σημείο του αυτοκινήτου, αλλά αυτό που θα ήθελα διαφορετικό είναι το κιβώτιο. Να εξηγήσω τι εννοώ. Θα προτιμούσα ή ένα 6άρι που θα είχε αρκετά κοντές τις πρώτες 4 και μακριές 5η και 6η για οικονομία ή έστω ένα 5άρι καλύτερα διατεταγμένο(από ότι ξέρω στο facelift το έχουν κάνει πιο μακρύ, ίσως να ήταν σοφή κίνηση). Προσπαθώντας να οδηγήσω όσο πιο οικονομικά μπορώ, βρήκα πως το όριό του ώστε να μην πατάς γκάζι σε ευθεία χωρίς κλίση και να μην καίει είναι περίπου 80χλμ/ώρα με 5η. Αν τα περάσεις πρέπει να γκαζώνεις και η κατανάλωση ανεβαίνει αισθητά. Ή αν έχεις 100-110χλμ και αφήσεις γκάζι αρχίζει και φρενάρει μέχρι να πέσει στο όριο που ανέφερα. Αν είχε πιο μακριά την τελική του σχέση και είχε άλλα 20χλμ/ώρα παραπάνω σε αυτές τις συνθήκες θα ήταν ότι πρέπει. Επίσης ένα άλλο. Οδήγησα εδώ σε επαρχιακό δρόμο ένα accent του 2007 της θείας μου 1.4 με 97 άλογα. Δεν μιλάω συνολικά για γκάζι, αλλά όταν πήγαινες με μια πολύ φυσιολογική ταχύτητα (50-60 χλμ) και ήθελες να την ανεβάσεις λίγο πάταγες και άκουγε αμέσως, επιταχύνοντας πολύ ωραία. Πρόσεξα πως στην αρχική ταχύτητα ήταν περίπου στις 2500-3000σαλ. Οδηγώντας το Clio την άλλη μέρα μου φάνηκε πως δεν άκουγε το ίδιο καλά σε μικρές επιταχύνσεις. Όμως όταν πήγαινα με την νορμάλ ταχύτητα είχα περίπου 1500-1800σαλ. Αν βρισκόμουν στις 2500 και πάταγα τότε όχι απλά άκουγε, αλλά πήγαινε σαφώς καλύτερα από το άλλο. Για αυτό λέω, αν είχε ένα κιβώτιο με πιο κοντές τις πρώτες σχέσεις και μακριές τις τελευταίες θα ήταν τέλειο. Ίσως βέβαια έχω καλομάθει με το diesel και του βρίσκω κουσούρια. Σίγουρα όμως παίζει το ρόλο του και το γκάζι που έχει αρκετή υστέρηση. Δεν το παρατηρείς αν το συνηθίσεις και το οδηγείς καθημερινά, αλλά αν συνηθίσεις σε κάποιο άλλο με πιο άμεσο γκάζι μπορεί έως και να σου σβήσει όταν το πρωτοπάρεις( το είχα πάθει όταν οδηγούσα για καιρό ένα Jazz. Όσο και να μη μου άρεσε σε διάφορα εκείνο, το γκάζι του δεν καταλάβαινες ότι ήταν ηλεκτρονικό...)
Άβαταρ μέλους
By Alexis5
#7089
Mark έγραψε:
Alexis5 έγραψε:Επειδη εσυ εισαι καλυτερος συμβουλος απο εμενα μιας και εχεις και τα δυο αμαξια....

Αληθεια οταν μεσα σε στροφη πατησεις φρενο πως νιωθεις το Clio και πως το Yaris?

Eγω με το Yaris τρομαξα οταν αφησα το γκαζι μεσα σε στροφη... να φανταστεις πως μπηκαν τα ηλεκτρονικα... σε αντιθεση με το Clio που ακομα και με φρενο δεν ειχα καποιο κουνημα της ουρας!


Θα σου απαντήσω ειλικρινά. Δεν έχει τύχει να πατήσω φρένο τόσο έντονα σε στροφή, τουλάχιστον ώστε να δω μια τέτοια συμπεριφορά. Το αμάξι όταν αγοράστηκε έκανα μια γρήγορη βόλτα. Σε αρκετή πίεση σε στροφές ξεκόλλησε λιγάκι το πίσω μέρος, τρόμαξα στιγμιαία, αλλά το επανέφερα τόσο εύκολα που στο τέλος μου είχε μείνει ένα χαζό χαμόγελο. Το σημαντικό είναι πως δεν ενεργοποιήθηκε το ESP. Και 2 χρόνια μετά που τα λάστιχα δεν είναι και καινούρια( συν του ότι φοράει κάτι οικολογικά που δεν πρέπει να είναι ότι καλύτερο) καημό το έχω που δεν το έχω δει να ανάβει να δω πως είναι...


Επειδη σημερα ανεβηκα Θεσσαλονικη και θα περασω 5-6 φορες απο το σημειο που με τρομαξε... θα προσπαθησω να το κανω ξανα και θα σου πω!!!

Οσο αφορα το λαμπακι.... καναμε πολυ παρεα... ειδικα οταν το ελιωνα σε κατι ομορφες διαδρομες.... σε σημειο που 2 φορες βγηκε μονο του off επειδη εψησα τα φρενα!!!
Άβαταρ μέλους
By belgarion
#7895
Mark έγραψε:
Alexis5 έγραψε:Επειδη εσυ εισαι καλυτερος συμβουλος απο εμενα μιας και εχεις και τα δυο αμαξια....

Αληθεια οταν μεσα σε στροφη πατησεις φρενο πως νιωθεις το Clio και πως το Yaris?

Eγω με το Yaris τρομαξα οταν αφησα το γκαζι μεσα σε στροφη... να φανταστεις πως μπηκαν τα ηλεκτρονικα... σε αντιθεση με το Clio που ακομα και με φρενο δεν ειχα καποιο κουνημα της ουρας!


Θα σου απαντήσω ειλικρινά. Δεν έχει τύχει να πατήσω φρένο τόσο έντονα σε στροφή, τουλάχιστον ώστε να δω μια τέτοια συμπεριφορά. Το αμάξι όταν αγοράστηκε έκανα μια γρήγορη βόλτα. Σε αρκετή πίεση σε στροφές ξεκόλλησε λιγάκι το πίσω μέρος, τρόμαξα στιγμιαία, αλλά το επανέφερα τόσο εύκολα που στο τέλος μου είχε μείνει ένα χαζό χαμόγελο. Το σημαντικό είναι πως δεν ενεργοποιήθηκε το ESP. Και 2 χρόνια μετά που τα λάστιχα δεν είναι και καινούρια( συν του ότι φοράει κάτι οικολογικά που δεν πρέπει να είναι ότι καλύτερο) καημό το έχω που δεν το έχω δει να ανάβει να δω πως είναι...

diplomat έγραψε:Στα ΚΤΕΟ δεν γίνεται και κανένας έλεγχος της προκοπής, στο δικό μου αυτοκίνητο για παράδειγμα, στο οποίο ξέρω ότι τα αμορτισέρ έχουν ψιλοτερματίσει, δεν υπήρξε παρατήρηση. Σίγουρα δεν βοηθούν και τα στενότερα ελαστικά, αλλά μου φαίνεται πολύ περίεργο που σου άφησε τόσο κακές εντυπώσεις το tce.


Το αμάξι το αγόρασα τέλη του 2007 και στην αρχή μου φαινόταν(και ήταν δηλαδή) μια χαρά. Το είχα αποκλειστικά εγώ για 3 χρόνια, ώσπου μετά άρχισα να οδηγώ άλλα αυτοκίνητα περισσότερο και το συγκεκριμένο πέρασε στον πατέρα μου και τον αδελφό μου που το οδηγούν σχεδόν αποκλειστικά, μια και τους βολεύει περισσότερο από άλλα για καθημερινή οδήγηση. Στην πρώτη αλλαγή ελαστικών έβαλα 15άρια γιατί τα πήρα 300€ έναντι 600€ που θέλανε τα 16άρια. Θυμάμαι σαν πρώτη εντύπωση πως είχε μια διαφορά στο κράτημα, και στο φρενάρισμα. Πιο πολύ στην αίσθηση ασφάλειας που σου έδινε όταν έστριβες με αρκετά χλμ/ώρα. Σαν να κατέβηκε λιγάκι το όριο του. Αλλά δεν ξέρω κάτι άλλο. Τα αμορτισέρ αν τα φτύσουν καταλαβαίνω πως θα έχει διαφορά στην απόσβεση(που δεν το νιώθω να είναι τόσο χάλια). Οι κλίσεις που παίρνει όμως είναι θέμα τελειωμένου αμορτισέρ; Και δεν είπα πως δεν κρατάει, απλά δεν μου άρεσε η κλίση που μου φάνηκε πολύ μεγάλη στρίβοντας συγκριτικά με το άλλο αμάξι που οδηγώ πιο συχνά.(αν υπολογίσουμε και τα καθίσματα με την μηδενική στήριξη, κάνουν την εμπειρία κομματάκι χειρότερη).

Να πω και 2 λογάκια για τον κινητήρα. Νομίζω πως είναι το καλύτερο σημείο του αυτοκινήτου, αλλά αυτό που θα ήθελα διαφορετικό είναι το κιβώτιο. Να εξηγήσω τι εννοώ. Θα προτιμούσα ή ένα 6άρι που θα είχε αρκετά κοντές τις πρώτες 4 και μακριές 5η και 6η για οικονομία ή έστω ένα 5άρι καλύτερα διατεταγμένο(από ότι ξέρω στο facelift το έχουν κάνει πιο μακρύ, ίσως να ήταν σοφή κίνηση). Προσπαθώντας να οδηγήσω όσο πιο οικονομικά μπορώ, βρήκα πως το όριό του ώστε να μην πατάς γκάζι σε ευθεία χωρίς κλίση και να μην καίει είναι περίπου 80χλμ/ώρα με 5η. Αν τα περάσεις πρέπει να γκαζώνεις και η κατανάλωση ανεβαίνει αισθητά. Ή αν έχεις 100-110χλμ και αφήσεις γκάζι αρχίζει και φρενάρει μέχρι να πέσει στο όριο που ανέφερα. Αν είχε πιο μακριά την τελική του σχέση και είχε άλλα 20χλμ/ώρα παραπάνω σε αυτές τις συνθήκες θα ήταν ότι πρέπει. Επίσης ένα άλλο. Οδήγησα εδώ σε επαρχιακό δρόμο ένα accent του 2007 της θείας μου 1.4 με 97 άλογα. Δεν μιλάω συνολικά για γκάζι, αλλά όταν πήγαινες με μια πολύ φυσιολογική ταχύτητα (50-60 χλμ) και ήθελες να την ανεβάσεις λίγο πάταγες και άκουγε αμέσως, επιταχύνοντας πολύ ωραία. Πρόσεξα πως στην αρχική ταχύτητα ήταν περίπου στις 2500-3000σαλ. Οδηγώντας το Clio την άλλη μέρα μου φάνηκε πως δεν άκουγε το ίδιο καλά σε μικρές επιταχύνσεις. Όμως όταν πήγαινα με την νορμάλ ταχύτητα είχα περίπου 1500-1800σαλ. Αν βρισκόμουν στις 2500 και πάταγα τότε όχι απλά άκουγε, αλλά πήγαινε σαφώς καλύτερα από το άλλο. Για αυτό λέω, αν είχε ένα κιβώτιο με πιο κοντές τις πρώτες σχέσεις και μακριές τις τελευταίες θα ήταν τέλειο. Ίσως βέβαια έχω καλομάθει με το diesel και του βρίσκω κουσούρια. Σίγουρα όμως παίζει το ρόλο του και το γκάζι που έχει αρκετή υστέρηση. Δεν το παρατηρείς αν το συνηθίσεις και το οδηγείς καθημερινά, αλλά αν συνηθίσεις σε κάποιο άλλο με πιο άμεσο γκάζι μπορεί έως και να σου σβήσει όταν το πρωτοπάρεις( το είχα πάθει όταν οδηγούσα για καιρό ένα Jazz. Όσο και να μη μου άρεσε σε διάφορα εκείνο, το γκάζι του δεν καταλάβαινες ότι ήταν ηλεκτρονικό...)

Λες και ακούω τον αδερφό μου που έχει το ίδιο αυτοκίνητο,μονίμως γκρινιάζει για τις κλίσεις και την κατανάλωση.Αλλά όπως λέει,"όταν το πατήσεις το αμάξι απογειώνεται... :s_thumbsup "
Άβαταρ μέλους
By Mark
#8359 Τώρα που το έχει ο αδερφός μου, ο οποίος δεν οδηγεί όσο πιο στρωτά γίνεται αλλά δεν κάνει βλακείες*, από ότι είδα εχθές που ήρθε να με πάρει από το λιμάνι ήταν στο 7.9. Καλά πιστεύω. Αλλά φυσικά δεν το πατάει και υπερβολικά. Τα τούρμπο νομίζω πως ξέρουμε όλοι πως συμπεριφέρονται ανάλογα με το γκάζι.

*Βλακείες κάνει ο πατέρας μου όταν το οδηγεί, επειδή π.χ. βαριέται να αλλάζει ταχύτητα καμια φορά το αφήνει με μεγάλη σχέση και ας μην τραβάει. Όταν το έχει εκείνος είναι στα 9-10. Επίσης έχει να κάνει με τις συνθήκες κίνησης. Αν κινείσαι συνεχώς σε μποτιλιάρισμα το 10αράκι δεν είναι παράλογο νούμερο(συνέχεια σκέφτομαι σε τέτοιες συνθήκες ότι θα ωφελούσε αρκετά αν είχε start-stop).

Περιμένω να συζητήσω πάντως με τον αδερφό γιατί μάλλον θα το "ξεφορτωθώ". Αν το μεταβιβάσω σε εκείνον, μόνο οφέλη θα έχω προσωπικά... Εκτός του ότι έχει αρκετό εισόδημα και δεν τον επηρεάζει η κατοχή του, θα πούμε ότι του το πούλησα για κανένα τρελό ποσό (π.χ. 9 χιλιάρικα) και θα με βοηθήσει κι εμένα φορολογικά. :s_biggrin
Άβαταρ μέλους
By belgarion
#9018
SamatistaS έγραψε:Την κατανάλωση; :s_sorry Στο 1.2 TCe? :s_dunno

Την σήμερον ημέρα ό,τι καίει βενζίνη έχει "υπερβολική" κατανάλωση...η αλήθεια είναι ότι δεν καίει πολύ όταν είσαι προσεκτικός :s_biggrin
Άβαταρ μέλους
By SamatistaS
#9022 Με κίνηση σε πυκνή κυκλοφορία Αθήνα στα χέρια μου το 1.2 TCe δεν έχει περάσει ποτέ το 7.
Σε κίνηση σε επαρχιακή πόλη (Λαμία) είναι στο 6,3-6,7 ανάλογα τον οδηγό.
Και ο rafi νομίζω ανάλογες κατανάλώσεις πρέπει να έχει, αν δεν το τρέχει.
Άβαταρ μέλους
By Mark
#9669 Πόσο συχνά μηδενίζεις το trip;
Άβαταρ μέλους
By SamatistaS
#9698 Πέραν από του τριπ αναφέρομαι σε πραγματικά μετρημένη κατανάλωση.
Το τριπ όταν αλλάζει πόλη το αυτοκίνητο. Οπότε κάθε φορά μαζεύει χιλιόμετρα υπό ίδιες συνθήκες για κάποιες χιλιάδες χιλιόμετρα.
Αν κάποιος το μηδενίζει πολύ συχνά δεν είναι πραγματικά τα νούμερα που δείχνει. Θέλει να μαζέψει αρκετά χιλιόμετρα για να αντικατοπτρίζει τη πραγματικότητα.
Άβαταρ μέλους
By Mark
#9807 Πρώτα από όλα, νομίζω πως είναι γνωστό πως το trip computer του συγκεκριμένου αυτοκινήτου είναι όσο πιο ακριβές γίνεται.

Από εκεί και πέρα, θεωρώ πως αν κάνεις 100-200χλμ από το μηδενισμό σταθεροποιείται στην πραγματική του κατανάλωση στις συνθήκες που κινείται. Προσωπικά όσο και αν προσπαθώ να οδηγήσω οικονομικά, όσο προχωράνε τα χιλιόμετρα, και με το δεδομένο ότι οδηγείται σε κίνηση, ανεβαίνει πανεύκολα πάνω από το 8 η μέση. Και δεν είναι και δύσκολο να το διαπιστώσει κανείς. Όταν έχεις μηδενίσει και είσαι σταματημένος στο ρελαντί βλέπεις τη μέση να ανεβαίνει με ρυθμό 0,1lt/100km κάθε 10-15". Όχι ότι είναι κάτι σπουδαίο, απλά μια ένδειξη του πόσο επιβαρύνεται όταν κινείται σε πόλη με κίνηση. Για να καταφέρω να το κρατήσω μέχρι το 7, πρέπει να κινείται ώρες που δεν έχει πολλή κυκλοφορία στο δρόμο, να κάνω σχετικά μικρές διαδρομές και φυσικά να έχω το αυγό κάτω από το πόδι*. Από εκεί και πέρα δεν ξέρω αν έχεις την πιο απλή έκδοση, με μικρότερο ίσως βάρος και στενότερα ελαστικά (165 νομίζω;) αν παίζει το ρόλο του και αυτό. Η αλλαγή πάντως από τις 16άρες με 195 σε 15άρες με 185 πάνω κάτι μισό λίτρο έριξε την κατανάλωση.

*Για μένα, δεν έχει μεγάλο νόημα να οδηγώ με μοναδικό στόχο την απόλυτα χαμηλότερη κατανάλωση. Εκτός του ότι μετατρέπει την οδήγηση σε αγγαρεία και το αμάξι σε κινητό εμπόδιο, θεωρώ πως δεν είναι αντιπροσωπευτικό να πω στον άλλον τι κατανάλωση πετυχαίνω με τέτοιον τρόπο και να την θεωρήσει ως αντιπροσωπευτική και ότι μπορεί να την πετύχει οδηγώντας νορμάλ.
Άβαταρ μέλους
By SamatistaS
#10029 Πράγματι οι ενδείξεις του trip είναι πολύ κοντά στις πραγματικές.

Καλή εικόνα δίνει στα 100-200 κμ, ακόμη καλύτερη όταν έχει πιάσει πάνω από 1.000. Η ακρίβεια του είναι καλύτερη.

Είναι expression και είχε εξ'αρχής 185 σε 15άρια.

Εγώ δεν οδηγάω καθόλου οικονομίκα ειδικά όταν οδηγάω το Clio. Νομίζω ότι αν έκανα αυτοσκοπό τη χαμηλή κατανάλωση θα μπορούσα να έχω μέση και σχεδόν μισό λίτρο κάτω.

Και ειδικά σε σχέση με το α3 που οδηγάω και έχει μέση 10 πόλη, το clio μου φαίνεται παράδεισος στην οδήγηση Αθήνα.
Άβαταρ μέλους
By Mark
#10061 Τι να πω. Χωρίς οικονομική οδήγηση και με κίνηση και ταβάνι τα 7 λίτρα, μου φαίνεται σαν να μιλάμε για άλλο αμάξι. Ποιος ξέρει. Αν δεν έχουμε (τραγικά) διαφορετική άποψη για το τι εννοούμε μη οικονομική οδήγηση, τότε το μοναδικό ενδεχόμενο που μου έρχεται στο μυαλό είναι κάποιο από τα 2 (νομίζω είναι προφανές ποιο) να έχει κάποιο θέμα. Πάντως η μέση που είχαν μετρήσει οι 4Τ σε συγκριτική δοκιμή το 2007 ήταν 10.1 lt/100km, τιμή που μου φαινόταν να είναι κοντά σε ότι πετύχαινε το δικό μου. Και με το δεδομένο ότι σε όσα αυτοκίνητα έχουν περάσει από τα χέρια μου τα τελευταία 15 χρόνια(12 περίπου) η κατανάλωση που έβλεπα ήταν σχεδόν ταυτόσημη με αυτά που μετρούσε στις δοκιμές το περιοδικό, το θεωρούσα φυσιολογικό.
Άβαταρ μέλους
By Corto Maltese
#10670 Samatista με τι λάστιχα έχεις πετύχει αυτά τα νούμερα; Γιατί με τις 15αρες μου το 7 σε ανοιχτό δρόμο επαρχιακό είναι η δικιά μου κατανάλωση. Σε Εθνικές Οδούς χτυπάω άνετα πάνω από 8, στην πόλη είμαι κάπου ανάμεσα