markvag έγραψε:Όχι το καινούριο scenic έχει στάνταρ ζάντες μεγάλης διαμέτρου και σχετικά στενές. Κάτι σαν 195/45/20 ή κάτι τέτοιο...Γι' αυτό λέω opc. Οι μαλακιες της Opel που και στα 90 άλογα βάζουν μια 19αρα....
Οι 20αρες είναι εκπληκτικές στο μάτι, στο στρίψιμο αλλά και στο να τυλίγεις μακριά καλώδια γύρω τους.
Τώρα αυτή του Scenic.... ποιος ξέρει?!
Απλά δεν έχει ποικιλία.
funkyreverend έγραψε:... στο να τυλίγεις μακριά καλώδια γύρω τους.
Στροφεία για καλώδια λέγονται.
cosneo έγραψε:Και παλιότερα η Renault έβαζε κάτι ότι να' ναι διαστάσεις ελαστικών αλλά ήταν τουλάχιστον συμβατές για μετά με πιο φτηνες και "φυσιολογικές".
r5 gt turbo
195/55/13
Clio 3 1.2 tce 195/50/16 ελάχιστες επιλογές και πανάκριβες
Οκ, τα 195/55/16 του δικού μου έχουν φθηνυνει από όταν το πήρα, υπάρχουν και άλλοι ομοϊδεάτες
Renault Clio II phase2 1.4 2001-2009
VW Golf 1.4TSi 122 DSG 2009-2013
Renault Clio IV 1.5DCi 2014-
Mazda MX-5 NB 1.6('00) 2016-
< >
http://www.4troxoi.gr/agones/diethneis- ... ebsite-rss
Ωραίο ήχο έπιασε η κάμερα πάντως, είναι τόσο καλός και ζωντανά ή μας τη φέρνουν οι συχνότητες;
Ο ήχος από την κάμερα είναι πολύ καλός σε αμάξια με τραχιές χροιές και πιο υψηλές συχνότητες σαν αυτό, τις χαμηλόσυχνες τις πνίγει. Οπότε ό,τι ακούγεται είναι αρκετά πιστό αντίγραφο της πραγματικότητας.
Ντιμ8, το αμάξι είναι ένα πολύ ωραίο πυραυλάκι για να βγαίνεις μία στο τόσο να πυροβολείς. Καθημερινά κουράζει, αλλά οκ δε φτιάχτηκε για αυτό. Kουράζει όχι μόνο η ανάρτηση, αλλά και το τιμόνι που διαβάζει υπερβολικά. Αυτά μαζί με το σχετικά αυξημένο βάρος του αυτοκινήτου είναι τα αρνητικά που βρήκα, τέλος.
Στα θετικά τώρα, το πιο πορωτικό και συνώνυμο του αυτοκινήτου είναι ο ήχος που αναφέρθηκε και πριν. Οξύς! και μάλιστα οξύς παντού! Θα ήθελα λίγο παραπάνω να ακούγεται και η εξάτμιση στο στροφιλίκι, η οποία σε γενικές γραμμές είναι ήπια για το χαρακτήρα του αυτοκινήτου πάντα. Οδηγικά το αυτοκίνητο θέλει προσοχή, και θέλει εξάσκηση. Δαγκώνει. Δαγκώνει στο φρένο πριν τη στροφή, δαγκώνει και στην έξοδο φυσικά. Ειδικά στη βροχή είχε φάσεις που ξεκινάει από υποστροφή στην έξοδο της στροφής, αφήνεις γκάζι και λιγοστεύεις τιμόνι και αμέσως σε γυρνάει σε υπερστροφή και ψάχνεις τον κώλο. Θέλει προσοχή και χέρια, ακόμη και με σχετικά λίγα χιλιόμετρα σε κλειστό στροφιλίκι. Το άλλο που μου έκανε εντύπωση είναι το πόσο σιγουριά δίνει στην κατάβαση. Εκεί που έλεγες ότι λόγω μεταφοράς βάρους - είναι σχετικά ψηλό - θα υποστρέψει, αυτό δεν έκανε τίποτα το άτιμο. Μπράβο...
Α και ωραία φρένα: όσο πίεζα ήταν ακούραστα, μικρή διαδρομή πεντάλ και άμεσο δάγκωμα.
Κατανάλωση με πόδι στο πάτωμα όχι πάνω από 12l/100km, μεικτή χρήση με μερικά ανοίγματα γύρω στο 8.5. Πολύ πολύ καλά.