Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By cosneo
#499648
markvag έγραψε:Όχι το καινούριο scenic έχει στάνταρ ζάντες μεγάλης διαμέτρου και σχετικά στενές. Κάτι σαν 195/45/20 ή κάτι τέτοιο...
Γι' αυτό λέω opc. Οι μαλακιες της Opel που και στα 90 άλογα βάζουν μια 19αρα....
Άβαταρ μέλους
By Govus
#499687 195/55/20 είναι η διάσταση. Τρέχα-γύρευε δηλαδή, όταν έρθει η ώρα της αλλαγής ελαστικών :s_biggrin ...
Άβαταρ μέλους
By funkyreverend
#499698 Υποθέτω τα αλλάζουν μαζί με τη ζάντα. :lol:

Οι 20αρες είναι εκπληκτικές στο μάτι, στο στρίψιμο αλλά και στο να τυλίγεις μακριά καλώδια γύρω τους. :rtfm:
Άβαταρ μέλους
By cosneo
#499699 Και παλιότερα η Renault έβαζε κάτι ότι να' ναι διαστάσεις ελαστικών αλλά ήταν τουλάχιστον συμβατές για μετά με πιο φτηνες και "φυσιολογικές".
Τώρα αυτή του Scenic.... ποιος ξέρει?!
Άβαταρ μέλους
By NickTG
#499701 Με μια πρόχειρη αναζήτηση δεν θα τα έλεγα τόσο ακριβά.

Απλά δεν έχει ποικιλία.
Άβαταρ μέλους
By cosneo
#499703
funkyreverend έγραψε:... στο να τυλίγεις μακριά καλώδια γύρω τους. :rtfm:


Στροφεία για καλώδια λέγονται.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#499778
cosneo έγραψε:Και παλιότερα η Renault έβαζε κάτι ότι να' ναι διαστάσεις ελαστικών αλλά ήταν τουλάχιστον συμβατές για μετά με πιο φτηνες και "φυσιολογικές".


r5 gt turbo

195/55/13 :thumbsup:
Άβαταρ μέλους
By belgarion
#499786 Clio 2 1.4, 185/55/15 , συν 50% σε κόστος σε σχέση με την 190/50/15 τον καιρό εκείνο

Clio 3 1.2 tce 195/50/16 ελάχιστες επιλογές και πανάκριβες
Οκ, τα 195/55/16 του δικού μου έχουν φθηνυνει από όταν το πήρα, υπάρχουν και άλλοι ομοϊδεάτες
Άβαταρ μέλους
By mirage
#499799 Παντως τα 20αρια του Scenic εχουν νορμαλ τιμές.

< >
Άβαταρ μέλους
By rocsta
#503760 Κάτι χρωστούσα :s_yummy
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#503763 για πες εντυπωσεις, τωρα που λογικα θα εχεις κανει μερικες βολτες.
Άβαταρ μέλους
By funkyreverend
#503764 Έβρεχε σε κάποια φάση πολύ ε; :lol:

Ωραίο ήχο έπιασε η κάμερα πάντως, είναι τόσο καλός και ζωντανά ή μας τη φέρνουν οι συχνότητες;
Άβαταρ μέλους
By rocsta
#503766 Λοιπόν η συγκεκριμένη βόλτα ξεκίνησε με ήλιο, "έτρεχα" να προλάβω την βροχή, αλλά τελικά οκ βγήκε πιο ιδιαίτερο στο βρεγμένο, και το αμάξι δεν κατάλαβε τίποτα μετά τα κερώματα κλπ ήταν σαν να μην βράχηκε καθόλου. Σε κάποια φάση βέβαια τρόμαξα μήπως έριχνε χαλάζι.
Ο ήχος από την κάμερα είναι πολύ καλός σε αμάξια με τραχιές χροιές και πιο υψηλές συχνότητες σαν αυτό, τις χαμηλόσυχνες τις πνίγει. Οπότε ό,τι ακούγεται είναι αρκετά πιστό αντίγραφο της πραγματικότητας.

Ντιμ8, το αμάξι είναι ένα πολύ ωραίο πυραυλάκι για να βγαίνεις μία στο τόσο να πυροβολείς. Καθημερινά κουράζει, αλλά οκ δε φτιάχτηκε για αυτό. Kουράζει όχι μόνο η ανάρτηση, αλλά και το τιμόνι που διαβάζει υπερβολικά. Αυτά μαζί με το σχετικά αυξημένο βάρος του αυτοκινήτου είναι τα αρνητικά που βρήκα, τέλος.
Στα θετικά τώρα, το πιο πορωτικό και συνώνυμο του αυτοκινήτου είναι ο ήχος που αναφέρθηκε και πριν. Οξύς! και μάλιστα οξύς παντού! Θα ήθελα λίγο παραπάνω να ακούγεται και η εξάτμιση στο στροφιλίκι, η οποία σε γενικές γραμμές είναι ήπια για το χαρακτήρα του αυτοκινήτου πάντα. Οδηγικά το αυτοκίνητο θέλει προσοχή, και θέλει εξάσκηση. Δαγκώνει. Δαγκώνει στο φρένο πριν τη στροφή, δαγκώνει και στην έξοδο φυσικά. Ειδικά στη βροχή είχε φάσεις που ξεκινάει από υποστροφή στην έξοδο της στροφής, αφήνεις γκάζι και λιγοστεύεις τιμόνι και αμέσως σε γυρνάει σε υπερστροφή και ψάχνεις τον κώλο. :s_whiteflag Θέλει προσοχή και χέρια, ακόμη και με σχετικά λίγα χιλιόμετρα σε κλειστό στροφιλίκι. Το άλλο που μου έκανε εντύπωση είναι το πόσο σιγουριά δίνει στην κατάβαση. Εκεί που έλεγες ότι λόγω μεταφοράς βάρους - είναι σχετικά ψηλό - θα υποστρέψει, αυτό δεν έκανε τίποτα το άτιμο. Μπράβο... :s_roses
Α και ωραία φρένα: όσο πίεζα ήταν ακούραστα, μικρή διαδρομή πεντάλ και άμεσο δάγκωμα. :s_howdy
Κατανάλωση με πόδι στο πάτωμα όχι πάνω από 12l/100km, μεικτή χρήση με μερικά ανοίγματα γύρω στο 8.5. Πολύ πολύ καλά.