Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By Κίκιζας Γρηγόρης
#451503
Άβαταρ μέλους
By Nikos!
#451504 Το νέο megane rs δε θα είναι στην έκθεση, BTW.

< >
Άβαταρ μέλους
By rocsta
#451520 Για πείτε οι βόρειοι ρενάκηδες: πού πάμε για συνεργείο στη Θεσσαλονίκη;

Sent >
Άβαταρ μέλους
By Nikos!
#451523
Κίκιζας . έγραψε:Eδω ρε συ δεν εισαγουν το GT το 200αρι, θα εφερναν το ακυκλοφορητο RS?

Πάντως θα το φέρουν στην Ελλάδα τελικά κατόπιν παραγγελίας.

< >
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#451530
Nikos! έγραψε:
Κίκιζας . έγραψε:Eδω ρε συ δεν εισαγουν το GT το 200αρι, θα εφερναν το ακυκλοφορητο RS?

Πάντως θα το φέρουν στην Ελλάδα τελικά κατόπιν παραγγελίας.

< >


και? εισαι ετοιμος?
Άβαταρ μέλους
By Nikos!
#451539
dimviii έγραψε:
Nikos! έγραψε:
Κίκιζας . έγραψε:Eδω ρε συ δεν εισαγουν το GT το 200αρι, θα εφερναν το ακυκλοφορητο RS?

Πάντως θα το φέρουν στην Ελλάδα τελικά κατόπιν παραγγελίας.

< >


και? εισαι ετοιμος?


Όχι. :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
By Arrow
#451583
rocsta έγραψε:Για πείτε οι βόρειοι ρενάκηδες: πού πάμε για συνεργείο στη Θεσσαλονίκη;

Sent >
Τσοχλα παντο στη μοναστηριου. Από το grc τα πάνε στον Σωκράτη στη Τούμπα. Για τη Μοναστηριου έχω καλά λόγια να πω.

< A3003 >
Άβαταρ μέλους
By Yugo_para_siempre
#460232 Φιλος σκεφτεται να παρει ενα οσο το δυνατον πιο οικονομικο παλιο μεταχειρισμενο με αξιοπρεπη εξοπλισμο.

Κοιταξε το Clio II (2001 και μετα), το Corsa C, το Punto 188 τα οποια πωλουνται απο 2000 εως 3500 ευρω.

Πεφτει καποια στιγμη το ματι του στο Megane Coupe facelift (2000 με αρχες 2002), το οποιο παροτι ανηκει στην επομενη κατηγορια ειναι ελαφρυ αυτοκινητο (1040-1060 κιλα) και δεν ξεπερνα τα 4 μετρα. Εχει αξιοπρεπεστατες επιδοσεις ακομα και ως 1400 (0-100 στα 11.3) και αρκετα καλες ως 1600, ενω ειχε απο τοτε στο βασικο εξοπλισμο 4 αεροσακους, ABS και εννοειται air condition και λοιπες ευκολιες. Οι τιμες στις περισσοτερες περιπτωσεις βρισκονται στο ευρος 1500-2000 ευρω.

Εννοειται οτι ειναι ενα πολυ παλιο αυτοκινητο, δεδομενο αυτο, ειναι ομως πολυ καλοεξοπλισμενο και μενουν αρκετα χρηματα σε σχεση με τα σουπερμινι της εποχης (τα οποια ειναι και αυτα πολυ παλια) που πωλουνται ακριβοτερα.

Εχετε αποψη για το αυτοκινητο, ειτε ως 1400 ειτε ως 1600 κ. εκ. ;
Άβαταρ μέλους
By funkyreverend
#460245 Τα κλασσικά για το 1.4 16β μοτέρ: οικονομικό ως περίπου τις 3000 σαλ - μετά πίνει αρκετά, πρόβλημα στον αισθητήρα βολάν, μια μεγάλη μάζα είχε πρόβλημα με πολλαπλασιαστές, μέτριο σε αίσθηση, μεγάλες διαδρομές αλλά ανθεκτικό κιβώτιο.

Εξαιρετικό αυτοκίνητο κατά τη γνώμη μου, αλλά πρέπει να το βρεις σε (πολύ) καλή κατάσταση γιατί τα χρόνια είναι πολλά και τα Ρενό εκείνης της εποχής δεν είναι τα πιο αειθαλή. Επίσης, να κοιτάξει τα προβλήματα που ανέφερα να είναι λυμένα για τα καλά, υπάρχουν συγκεκριμένοι πολλαπλασιαστές και αισθητήρες βολάν που δεν ξαναεμφανίζουν πρόβλημα.

Να σηκωθεί ο μάρτυρας cosneo και να μας πει την άποψή του.
Άβαταρ μέλους
By cosneo
#460529 To coupe f/l βασικά μόνο σαν 1,4 πούλησε. Ελάχιστα έως καθόλου σαν 1,6.
Η πρώτη παρτίδα των 1,4 από τον 10ο του 1999 που πρωτοήρθε ως τον 2ο ή 3ο του 2000 ήταν και τα πιο (σχετικά) απροβλημάτιστα. Αυτά ξεχώριζαν από τον κινητήρα χωρίς καθόλου πλαστικά καλύμματα πάνω του. Από προβλήματα μόνο τα πλαστικά κλιψάκια στους μπροστά γρύλους και τα πλαστικά ροδάκια στους πίσω γρύλους της Bosch και ο αισθητήρας βολάν.
Του 2000 είχαν σχεδόν μαζικά θέματα και σε κάτι μαύρα γκαυλιτζέκια κάτω απο τα μπουζί που τα έλεγαν τα μαστόρια "πηνία ανάφλεξης". Ο Ρομπόπουλος τότε χρυσές δουλειές έκανε ... και παραλίγο να την πάθω και εγώ από πλύσιμο μηχανής. Αν θυμάμαι ήταν δυο τρία που μου τα στέγνωναν με σεσουάρ μαλλιών.
Κάτι θυμάμαι να λένε για πολλαπλασιαστές αλλά δεν ξέρω λεπτομέρειες. Αργότερα στην επόμενη γενιά τους έμαθα σαν λέξη και στις BMW τις 116.
Από τον Μάρτιο περίπου του 2001 και ως το τέλος του "πάλευε" ξανά μόνο με τους γρύλους και τους αισθητήρες βολάν. Ηταν όμως η ωραιότερη έκδοση του (μια Fidji) με μισοδερμάτινα ημιμπακετ και ωραίες πολυάκτινες ζάντες.
Για μένα η πληγή ήταν ο ιμάντας χρονισμού κάθε 60000 χλμ που κάθε φορά ο Ρομπόπουλος αγόραζε ένα εξοχικό και έπαιρνε ένα βραβείο από το ΑutoΤρίτη ... Το 2001 το άλλαξαν σε κάθε 90000 χλμ.
Εγώ το κράτησα μεχρι τα 200.000 χλμ ως το 2008.
17 χρόνια μετά δεν ξέρω αν υπάρχει περίπτωση να βρεθεί κάτι τις προκοπής.
Άβαταρ μέλους
By Yugo_para_siempre
#460577 Ευχαριστω και τους δυο. Θα τα μεταφερω. Το θελει για περιπου 3-4 χρονια και καμια 60000 χλμ. Ελπιζω οτι θα βρεθει ενα αξιοπρεπες.

Κατι τελευταιο. Απο οδικη συμπεριφορα ειναι απαιτητικος γαλλος της εποχης με παιχνιδιαρα και ολιγον επικινδυνη ουρα οπως πχ το 206 ή ειναι πιο σταθερο το πισω μερος;
Άβαταρ μέλους
By cosneo
#460582 Πολύ σταθερό πάτημα.
Σε ακραία κατάσταση σε στροφή οι ρόδες πατούσαν και χόρευε το αμάξωμα!
ΙΜΟ από τα καλύτερα στημένα μικρομεσαία σε συνδυασμό σπορτιβ και άνεσης.
Άβαταρ μέλους
By markvag
#460702 Γενικά το θέμα με τα Γαλλικά με τους υστερούντες είναι να διώξεις εσύ τον κώλο ΠΡΙΝ φτάσει στο όριό του. Αν το κάνεις έτσι (που είναι πανεύκολο, με λίγη εξάσκηση, δεν θέλει ιδιαίτερες ικανότητες), είναι πολύ προοδευτικό και διασκεδαστικό. :twisted:

Αν οδηγείς με γραμμές και το αμάξι φτάσει στο όριό του, πρέπει να είσαι γρήγορος, ικανός και τυχερός. :lol: Αλλιώς θα βρεθείς να μελετάς την χλωρίδα δίπλα στον δρόμο, πριν προλάβεις να πάρεις χαμπάρι τι έγινε... :lol: Με ταχύτητες ένα κλικ κάτω από το όριο βέβαια δεν θα έχει ποτέ κανένας οποιοδήποτε πρόβλημα.

edit: Έτσι ήταν το 206 και έχω την εντύπωση πως κάπως έτσι ήταν γενικότερα... :hmmm: