junior gt έγραψε:Γενικά τα πιο αξιόπιστα μοτέρ βγήκανε τα διλιτρα sti από my 2001 έως 2006.
Πολύ πιο αξιόπιστα και από αυτά των evo 7 και 8 τότε. Δε σπαγανε με τίποτα ακόμα και με ιπποδυνάμεις στα 400+ άλογα που φτάνανε πολύ εύκολα.
Εμένα απο τα τελευταία διλιτρα my 2006 έχει 185.000 από τα 20.000 με full prodrive, με αρκετό αλλά πολυ προσεκτικό σκισιμο και δεν έχει βγάλει τίποτα απολύτως. Λαδι δεν καιει ούτε ένα γραμμάριο. Επίσης ολα τα μαμά εξαρτήματα και ανταλλακτικά που φοράνε τα σουμπαρου είναι τρομερά αξιόπιστα και ανθεκτικά.
Συμπλέκτη (δίσκο) άλλαξα στα 175.000, αμορτισέρ στα 150.000.
Βέβαια σαν ανταλλακτικα δεν τα λες φθηνά. Ίσα ίσα.
ειδα τα τελευταια του 2004 - 2005 διλιτρα που ειχανε και το αυξημενο πισω μετατροχιο και την ροδελα διπλα στο χειροφρενο