Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By popolaros
#448925
junior gt έγραψε:Γενικά τα πιο αξιόπιστα μοτέρ βγήκανε τα διλιτρα sti από my 2001 έως 2006.
Πολύ πιο αξιόπιστα και από αυτά των evo 7 και 8 τότε. Δε σπαγανε με τίποτα ακόμα και με ιπποδυνάμεις στα 400+ άλογα που φτάνανε πολύ εύκολα.
Εμένα απο τα τελευταία διλιτρα my 2006 έχει 185.000 από τα 20.000 με full prodrive, με αρκετό αλλά πολυ προσεκτικό σκισιμο και δεν έχει βγάλει τίποτα απολύτως. Λαδι δεν καιει ούτε ένα γραμμάριο. Επίσης ολα τα μαμά εξαρτήματα και ανταλλακτικά που φοράνε τα σουμπαρου είναι τρομερά αξιόπιστα και ανθεκτικά.
Συμπλέκτη (δίσκο) άλλαξα στα 175.000, αμορτισέρ στα 150.000.
Βέβαια σαν ανταλλακτικα δεν τα λες φθηνά. Ίσα ίσα.



ειδα τα τελευταια του 2004 - 2005 διλιτρα που ειχανε και το αυξημενο πισω μετατροχιο και την ροδελα διπλα στο χειροφρενο :metalo:
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#448928
popolaros έγραψε:
dimviii έγραψε:ραλλυ καρ? :hmmm:



ιμπρεζα / λανσερ

δεν θελει αποκλειστικα τρακντευ καρ, απ οτι εχω καταλαβει.Θελει να μπαινει και πιστα,αλλα θελει και για το δρομο πιο πολύ.
Ας με διορθωσει αν κανω λαθος.
Άβαταρ μέλους
By Nikos!
#448944
dimviii έγραψε:
popolaros έγραψε:
dimviii έγραψε:ραλλυ καρ? :hmmm:



ιμπρεζα / λανσερ

δεν θελει αποκλειστικα τρακντευ καρ, απ οτι εχω καταλαβει.Θελει να μπαινει και πιστα,αλλα θελει και για το δρομο πιο πολύ.
Ας με διορθωσει αν κανω λαθος.

Ναι μωρέ όχι μόνο track day car. Εκεί πας αλλού, με μισά λεφτά τα πάντα όλα.

Junior gt και αν πάρουμε το worst case scenario Αν πάρεις το μοτέρ στο χέρι τι κόστος έχει η ανακατασκευή?

< >
Άβαταρ μέλους
By vagmag
#449020 Μπορείς να ρωτήσεις κ στο Scooby.gr , που αν κ δεν έχει πολύ συμμετοχή πλέον , έχει παιδιά που ειναι γνώστες του αντικειμένου .

Καλη επιτυχία !

Εμένα μου αρεσει πολύ !
Άβαταρ μέλους
By junior gt
#449028
Nikos! έγραψε:
dimviii έγραψε:
popolaros έγραψε:
dimviii έγραψε:ραλλυ καρ? :hmmm:



ιμπρεζα / λανσερ

δεν θελει αποκλειστικα τρακντευ καρ, απ οτι εχω καταλαβει.Θελει να μπαινει και πιστα,αλλα θελει και για το δρομο πιο πολύ.
Ας με διορθωσει αν κανω λαθος.

Ναι μωρέ όχι μόνο track day car. Εκεί πας αλλού, με μισά λεφτά τα πάντα όλα.

Junior gt και αν πάρουμε το worst case scenario Αν πάρεις το μοτέρ στο χέρι τι κόστος έχει η ανακατασκευή?

< >


Ε αυτό ρε συ εξαρτάται από τη ζημιά.
Μπορεί να πάρουν αρπάξουν πιστόνια, μπιέλες, στρόφαλοι, μπορεί με ελατήρια και ένα ρεκτιφιέ να είσαι κομπλέ.
Εμείς ψάχναμε για το φόρεστερ για μοτέρ ολόκληρο γιατί είχανε γίνει πουτάνα όλα μέσα και όλα μαζί + περιφερειακά -τούρμπο κλπ πηγαίνανε κάνα εφτάρι, οκτάρι.
Το δώσαμε για ανταλλακτικά δυομιση χιλιάρικα. :(
Άμα ψάχνεσαι σοβαρά μπορούμε να πάμε στην Πειραιώς μια μέρα να ρωτήσουμε τα πάντα όλα ή και να τσεκάρουνε όποιο αμάξι θέλεις. Μπορεί να έχουνε και κάνα αυτοκίνητο για πούλημα. Εξαιρετικά παιδιά και πολύ καλοί στη δουλειά τους.
Άβαταρ μέλους
By tsilis
#449030 Τα παιδιά στην Πειραιώς ( να είσαι καλά junior που επέμενες να πάω εκεί ...) μού είχαν πρώτο μιλήσει για το λευκό Sti που πωλείται μέσω της Spotawheel.
Πόσα λευκά hatchback Sti να υπάρχουν με 45000 χλμ για πωληση ?

Επομένως, αυτό να δεις και άσε τα άλλα.
Πάρε τον junior gt ή αν θέλεις, να μας πεις να πάρουμε τηλέφωνο για να κανονίσουμε να συναντήσεις τον υπεύθυνο του συνεργείου ή και τον ιδιοκτήτη του Sti , ώστε να γλιτώσεις και τα 950 ευρώ της μεσιτιας του spotawheel.

Γιάννη popolare , αμαξάρα ! Εδώ είσαι λάθος για το Sti

Όσον αφορά τις ευαισθησίες του 2.5άρη, αυτές αφορούν κατά κύριο λόγο , τα f/l forester σαν το δικό μου , και όχι τα Sti . Οφείλονται μάλλον σε αυξήση της θερμοκρασίας σε καλοκαιρινό καιρό υπό a/c και αφορά κατά πάσα πιθανότητα, σχεδιαστικό λάθος στους αεραγωγούς εξαερισμού , καθώς δεν το εμφανίζουν τα Impreza 2.5άρια.
Λύνεται πάντως ! :roll:
Άβαταρ μέλους
By Nikos!
#449048 Ενδιαφέρον. Πάρα πολύ χρήσιμα αυτά που γράφετε.

Πρέπει να μιλήσουμε boys και να κανονίσουμε μια συνάντηση. :iconcool:

Γενικώς δε βιάζομαι να κάνω καμία βιαστική κίνηση.

Σε πρώτη φάση θέλω να ρωτήσω, να μάθω (γιατί δε ξέρω απολύτως τίποτα) και βασικά να οδηγήσω και να πάρω μια απόφαση.

Παίζει αυτό? :hmmm:
Άβαταρ μέλους
By junior gt
#449074 Παίζει, πως δεν παίζει. Όποτε θες.
Από βδομάδα μάλιστα θα πάω στην Πειραιώς να κοιτάξει κάτι ψιλοδιαρροές από κάτι μαρκουτσια του υδραυλικού (ελπίζω να μην είναι η τρόμπα).
Όποτε μπορεί να βρεθούμε εκεί, να ρωτήσουμε ο,τι θες και να κάνεις και όσες βόλτες γουστάρεις με το δικο μου.
Άβαταρ μέλους
By vagmag
#449078
Σε κατασταση μαμα Βαγγο δεν εχει προβλημα, βγαλαν μια αναβαθμιση εγκεφαλου καποια στιγμη αρκει να την εχει περασει ο πρωην ιδιοκτητης.
Σε κατασταση βελτιωμενου οπως ολα τα δυομισαλιτρα δεν σηκωνει πιεσεις και θελει πιστονια αν σκοπευει να το πιεσει.
Αυτα και φυσικα να εχει το νου του για θερμοκρασιες νερου αναλογα το σταδιο βελτιωσης γιατι μπορει να χρειαστει καλυτερο ψυγειο κλπ :


Αυτό πήρα απάντηση από το άλλο φόρουμ .

Υπάρχουν παιδιά που έχουν γνώσεις που μπορούν να βοηθήσουν .
Άβαταρ μέλους
By Nikos!
#449082
vagmag έγραψε:
Σε κατασταση μαμα Βαγγο δεν εχει προβλημα, βγαλαν μια αναβαθμιση εγκεφαλου καποια στιγμη αρκει να την εχει περασει ο πρωην ιδιοκτητης.
Σε κατασταση βελτιωμενου οπως ολα τα δυομισαλιτρα δεν σηκωνει πιεσεις και θελει πιστονια αν σκοπευει να το πιεσει.
Αυτα και φυσικα να εχει το νου του για θερμοκρασιες νερου αναλογα το σταδιο βελτιωσης γιατι μπορει να χρειαστει καλυτερο ψυγειο κλπ :


Αυτό πήρα απάντηση από το άλλο φόρουμ .

Υπάρχουν παιδιά που έχουν γνώσεις που μπορούν να βοηθήσουν .


:thumbsup:

Scooby.gr?
Άβαταρ μέλους
By vagmag
#449108
Nikos! έγραψε:
vagmag έγραψε:
Σε κατασταση μαμα Βαγγο δεν εχει προβλημα, βγαλαν μια αναβαθμιση εγκεφαλου καποια στιγμη αρκει να την εχει περασει ο πρωην ιδιοκτητης.
Σε κατασταση βελτιωμενου οπως ολα τα δυομισαλιτρα δεν σηκωνει πιεσεις και θελει πιστονια αν σκοπευει να το πιεσει.
Αυτα και φυσικα να εχει το νου του για θερμοκρασιες νερου αναλογα το σταδιο βελτιωσης γιατι μπορει να χρειαστει καλυτερο ψυγειο κλπ :


Αυτό πήρα απάντηση από το άλλο φόρουμ .

Υπάρχουν παιδιά που έχουν γνώσεις που μπορούν να βοηθήσουν .


:thumbsup:

Scooby.gr?


ναι
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#449234
tsilis έγραψε:
Όσον αφορά τις ευαισθησίες του 2.5άρη, αυτές αφορούν κατά κύριο λόγο , τα f/l forester σαν το δικό μου , και όχι τα Sti . Οφείλονται μάλλον σε αυξήση της θερμοκρασίας σε καλοκαιρινό καιρό υπό a/c και αφορά κατά πάσα πιθανότητα, σχεδιαστικό λάθος στους αεραγωγούς εξαερισμού , καθώς δεν το εμφανίζουν τα Impreza 2.5άρια.
Λύνεται πάντως ! :roll:


δεν νομιζω ότι δεν ισχυει για τα ιμπρεζα Τσιλη.
Άβαταρ μέλους
By tsilis
#449251 Ντίμη μου τί να σου πω...
Το συνεργείο, που είναι κάργα αξιόπιστο, λέει οτι δεν το βλέπουν σε ιμπρέζα sti 2,5αρια μαμά
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#449257
tsilis έγραψε:Ντίμη μου τί να σου πω...
Το συνεργείο, που είναι κάργα αξιόπιστο, λέει οτι δεν το βλέπουν σε ιμπρέζα sti 2,5αρια μαμά


ψαξε στο νετ,απειρα τα παραδείγματα παγκοσμιως.