bebes έγραψε:Ta SUBARU, τουλάχιστον μέχρι το δικό μου μοντέλο, εχουν μηχανικά διαφορικά και μπλοκέ (μηχανικό) πίσω.
Κατα τη γνώμη μου (και οχι μόνο) η απλούστερη και πιο αξιόπιστη λύση μιας και δε θα σε αφήσει ποτε σε μια δύσκολη στιγμή όπως ενα ηλεκτρονικό (ψευτο)διαφορικό.
Το μειονέκτημα είναι το υψηλότερο κόστος και (στο δικο μου μοντέλο) ο αδύναμος σχετικά συμπλέκτης.
Οταν ημουν στη διαδικασία αναζήτησης ειχα δει άπειρα βιντεάκια και διάβασα οσες κριτικές βρήκα, για το 4motion της VW, το Χdrive της Χ3, την τερτρακίνηση της Michubihi στο Outlander, ...
Ολα ηταν ηλεκτρονικά και οι δοκιμαστές έβρισκαν ενα σημείο που τα "έπαιζαν" και το αυτοκίνητο εμενε ακίνητο.
Βέβαια, στις περισσότερες περιπτώσεις ο χρήστης δε θα το διαπιστώσει αυτό απο προσωπική εμπειρία.
Το δικό σου πρέπει να φοράει σίγουρα κεντρικό σιλικόνης και πίσω torsen αν θυμάμαι καλά .Σε προηγούμενα μοντέλα έμπαινε και helical πίσω ...Ta sti φοράνε ακόμα helical μπροστα κεντρικό με γρανάζια και πολυδισκο και πίσω torsen.
Απο το δικό σου και μετά έχουν καταργηθεί πάντως τα ελεγχόμενα πίσω διαφορικά στα SUV Subaru.
Όλα ελέγχονται από τα φρένα . Από ότι έχω δει και με τα καινούρια συστήματα η αδυναμία στο κρέμασμα των διαγωνίων παραμένει γενικά.
Δε θυμαμαι αν το εχω ξαναβάλει αυτο...