Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#394601
REALZEUS έγραψε:ΟΚ, δεκτόν. Αλλά δεν είναι αυτός λόγος να λέμε ότι τα υπόλοιπα είναι χάρχαλα..

δεν τα ειπε κανεις χαρχαλα. Απλα υπολείπονται σε potential,και αυτό είναι πολύ σημαντικο στην συντριπτικη πλειοψηφεια των αγοραστων τους.

REALZEUS έγραψε: Στην τελική, το πιο ελαφριά μοτέρ έχουν και τα πλεονεκτήματά τους, σε σχέση με τα πιο ενισχυμένα που αντέχουν παραπάνω άλογα, τα οποία όμως ο κατασκευαστής δεν σκόπευε να βγάλει.

δεν μιλαμε για ελαφρια μοτερ,μιλαμε για γυαλινα μοτερ,που όχι μονο δεν εχουν κανενα πλεονέκτημα σε συγκριση με τον ανταγωνισμο,αλλα εχουν πολλα μειονεκτήματα.
Τους λογους τους εχουμε αναλυσει σε προηγουμενα ποστ.
Άβαταρ μέλους
By rocsta
#443402 Tώρα μιλάς σωστά!
[Δεν έχω καθόλου άποψη για τα υπόλοιπα που ρωτάς, αλλά πριν κάποιες σελίδες έγραφε ο dim8 ότι το μοτόρι είναι ελαφρώς ευπαθές].
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#443406 αυτό είναι σκαλισμενο :omg:
εγω σκαλισμενο σουμπαρου δεν αγοραζα.
Άβαταρ μέλους
By Κίκιζας Γρηγόρης
#443412 Εργαλος Νικο! :twisted: Χρειαζεται και ενα βυτιοφορο συνοδεια με 100αρα, αλλα ειναι απο τα πακετα που νομιζω το αξιζουν!
Ειναι καποια "ειδικη εκδοση"? :hmmm: Αλκανταρα σε τιμονι, ντουλαπακι, φουσκα λεβιε ταχυτητων κτλ, δεν εχει η στανταρ απ' οσο γνωριζω. Εντωμεταξυ τα πισω φωτα, θυμαμαι σε αυτα τα sti να ειναι διαφανα. Εδω αυτα θυμιζουν αυτα της Maserati Granturismo... :lol:

Για το σκαλισμα δεν εχω αποψη δεν ξερω. Ουτε για την γενικοτερη αξιοπιστια. Παντως απο 305ps εργοστασιακα στα 350ps δεν ακουγεται και ιδιαιτερα πιεσμενο. Αν η αναβαθμιση ειναι της Prodrive και συνοδευεται απο αντιστοιχα εγγραφα, προσωπικα δεν θα με ενοχλουσε.

Αν φοραει και εξτρα αναρτηση του συγκεκριμενου τμηματος, ακομα καλυτερα. Η ενημερωση που εχω απο Ελληνικα και καποια ξενα δημοσιευματα ειναι οτι η στανταρ εκδοση ειχε λιγο πιο πλαδαρη αναρτηση για το υπολοιπο συνολο και δυνατοτητες.
Η -αποκλειστικα Ιαπωνικη εκδοση Spec C λεγεται οτι φοραγε μια πιο σπορ αναρτηση που του ταιριαζε απολυτα.
Αν οχι στα ιδια επιπεδα, παρα πολυ κοντα πρεπει να ειναι αυτη της Prodrive.

Θα εβλεπα παντως αλλες δυο αγγελιες που κυκλοφορουν, κοντα στα ιδια λεφτα, ενα μαυρο με χρυσες ζαντες και μπακετ καθισματα, αλλα και ενα μπλε-γραφιτης(?) με πακετο της Prodrive...
Άβαταρ μέλους
By Nikos!
#443414 Χρυσές ποτέ.

Αυτός μάλλον έχει βάλει σε ταπετσερη αλκανταρα.

Τα φώτα είναι από το facelift ή αυτό είναι το facelift.


< >
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#443416
Κίκιζας . έγραψε:Ειναι καποια "ειδικη εκδοση"? :hmmm: Αλκανταρα σε τιμονι, ντουλαπακι, φουσκα λεβιε ταχυτητων κτλ, δεν εχει η στανταρ απ' οσο γνωριζω. ...

τα εχει ραψει μονος του.Ουτε οι ζαντες είναι μαμα.
Κίκιζας . έγραψε:. Παντως απο 305ps εργοστασιακα στα 350ps δεν ακουγεται και ιδιαιτερα πιεσμενο....

τερμα είναι,δεν βγαζουν και παραπανω.

Κίκιζας . έγραψε:. Αν η αναβαθμιση ειναι της Prodrive και συνοδευεται απο αντιστοιχα εγγραφα, προσωπικα δεν θα με ενοχλουσε....

ότι εγγραφα και να εχει,αμα σκορπισει σε καμια εθνικη,ουτε θα σε μαζεψει,ουτε θα στα πληρωσει η προντραιβ.

Κίκιζας . έγραψε:.Αν φοραει και εξτρα αναρτηση του συγκεκριμενου τμηματος, ακομα καλυτερα. Η ενημερωση που εχω απο Ελληνικα και καποια ξενα δημοσιευματα ειναι οτι η στανταρ εκδοση ειχε λιγο πιο πλαδαρη αναρτηση για το υπολοιπο συνολο και δυνατοτητες.
Η -αποκλειστικα Ιαπωνικη εκδοση Spec C λεγεται οτι φοραγε μια πιο σπορ αναρτηση που του ταιριαζε απολυτα.
Αν οχι στα ιδια επιπεδα, παρα πολυ κοντα πρεπει να ειναι αυτη της Prodrive.
.


το spec-c είναι άλλο αυτοκινητο από αυτό που βλέπεις,ουτε μεταδοση ιδια εχει,ουτε μοτερ ιδιο,ουτε τούρμπο,ουτε αναρτηση,ουτε συνεμπλοκ,ουτε κρεμαγιερα,ουτε τιποτα.
οποτε δεν λειπει μια αναρτηση για να φτασει το spec-c,λειπουν ΟΛΑ τα μηχανικα μερη. :lol:
Ετσι για την ιστορια,αυτα τα σκουμπι καινουρια ειχαν τα ιδια χρηματα με τα evo X
Σημερα τα βλέπουμε στα 22 κ,οταν για Χ μονο γυμνα, και με πολλα χλμ, εχει κατω από 30κ. :iconcool:
Άβαταρ μέλους
By Κίκιζας Γρηγόρης
#443430
dimviii έγραψε:
Κίκιζας . έγραψε:. Παντως απο 305ps εργοστασιακα στα 350ps δεν ακουγεται και ιδιαιτερα πιεσμενο....

τερμα είναι,δεν βγαζουν και παραπανω.


Δεν ξερω τις αναβαθμισεις τους, ως ποσοστιαια αυξηση παντως (σχεδον 20%) για κινητηρα 2,500κ.εκ με Turbo δεν προιδεαζει και για κανενα ιδιαιτερο σκαλισμα.
Τωρα βεβαια εαν τα 305ps ειναι ηδη στο οριο για το μοτερ αυτο, δεν γνωριζω...

Κίκιζας . έγραψε:. Αν η αναβαθμιση ειναι της Prodrive και συνοδευεται απο αντιστοιχα εγγραφα, προσωπικα δεν θα με ενοχλουσε....

dimviii έγραψε: ότι εγγραφα και να εχει,αμα σκορπισει σε καμια εθνικη,ουτε θα σε μαζεψει,ουτε θα στα πληρωσει η προντραιβ.


Καλα, αυτο ισχυει και για οποιοδηποτε εντελως εργοστασιακο αυτοκινητο, του οποιου εχει ληξει η μηχανικη εγγυηση...Το ανεφερα περισσοτερο για την ποιοτητα ή μη των βελτιωμενων εξαρτηματων και την προβλεπομενη ή μη τοποθετηση τους.

dimviii έγραψε: το spec-c είναι άλλο αυτοκινητο από αυτό που βλέπεις,ουτε μεταδοση ιδια εχει,ουτε μοτερ ιδιο,ουτε τούρμπο,ουτε αναρτηση,ουτε συνεμπλοκ,ουτε κρεμαγιερα,ουτε τιποτα.
οποτε δεν λειπει μια αναρτηση για να φτασει το spec-c,λειπουν ΟΛΑ τα μηχανικα μερη. :lol:
Ετσι για την ιστορια,αυτα τα σκουμπι καινουρια ειχαν τα ιδια χρηματα με τα evo X
Σημερα τα βλέπουμε στα 22 κ,οταν για Χ μονο γυμνα, και με πολλα χλμ, εχει κατω από 30κ. :iconcool:


Για την οδικη του συμπεριφορα αναφερομαι...Τα spec C ηταν 2λιτρα, γνωριζα σε γενικες γραμμες οτι εχουν ολες αυτες τις αλλαγες, πλην της κρεμαγιερας.
Άβαταρ μέλους
By Κίκιζας Γρηγόρης
#443436
Nikos! έγραψε:Χρυσές ποτέ.

< >


Δεν εχεις γουστο... :s_tongue :lol:
Απο κοντα παντως που εβλεπα συχνα ενα μαυρο με τις δικες του χρυσες, κοντα στην γειτονια σου, εδειχνε μουρλια... :inlove:

Εαν προκειται για εσενα παντως, θα προτεινα κατι σε τετοιο:

https://www.car.gr/9531288-bmw-z4-coupe

Νομιζω ταιριαζει περισσοτερο στο στυλ σου και πιστευω οτι θα το βαριοσουν και πιο δυσκολα.
Το Scooby ειναι και γαμω τα wrc replicas, αλλα στην ηλικια που εισαι και αφου εχεις και το καρτ για να ξεδινεις, νομιζω το boy racer προφιλ στο οποιο κυριως απευθυνεται θα σου φυγει πολυ συντομα...
Άβαταρ μέλους
By mirage
#443472 Wrx, STi και Evo δεν ειναι boy racer αμαξια.

< >
Άβαταρ μέλους
By popolaros
#443478
Anonymous Founder έγραψε:Ο nass δεν είπε πως θα πουλήσει το evo;
Ιδού η τέλεια εναλλακτική!



+1
Άβαταρ μέλους
By NiTse
#443536 Αν καταλαβα καλα για φτιαγμένο οκταετίας ιμπρεζα δίνουν πέντε χρόνια εγγύηση; :hmmm:
Άβαταρ μέλους
By Nikos!
#443673 Ναι είναι καλή εναλλακτική το Χ, απλά δε ξέρω αν είναι πολύ των άκρων, θέλω να είναι και daily.

Δε το έχω οδηγήσει ποτέ πάντως και θα ήθελα να το οδηγήσω.

Είναι καλή περίπτωση πάντως, χωρίς να χρειαστεί να δώσεις 50 χιλιάρικα για παράδειγμα για κάτι αντίστοιχο.

Το sti μου αρέσει που είναι hatch και νομίζω ότι επιτρέπει περισσότερη ρύθμιση η μετάδοσή του, γιαυτό ρωτάω.

< >
Άβαταρ μέλους
By 21 quadra
#447726 Subaru: Πλημμελείς έλεγχοι εδώ και 30 χρόνια

http://www.4troxoi.gr/epikairotita/kosm ... ebsite-rss

Aκόμα θυμάμαι την διαμάχη που έφτασε με πραγματογνώμονες επί του θέματος μέχρι τα δικαστήρια, η αντιπροσωπεία με το περιοδικό Power για το κούρεμα των γραναζιών του σαζμάν, οι αντιπροσωπεία έλεγηε από κακή χρήση, το περιοδικό έλεγε ότι ανέβασαν την ιπποδύναμη κατά 100+ ίππους χωρίς αλλαγή στο κιβώτιο αφήνοντας τα στενά γρανάζια από τα προηγούμενα ατμοσφαιρικά μοντέλα, δεν γνωρίζω το αποτέλεσμα αλλά μάλλον είχε δίκηο τότε το περιοδικό γιατί πολλά σαζμάν τότεόχι μόνο στην Ελλάδα είχαν κουρέψει δόντια από την ροπή και την 4κίνηση που δεν άφηνε το αμάξι να σπινάρει.

Το ότι η Subaru λέει ότι ήταν μόνο για την εγχώρια αγορά ποιός τους πιστεύει τώρα ?

Μία - μία οι πατάτες βγαίνουν στη φόρα και λυπάμαι όλους αυτούς που τους πήραν βίαια τα λεφτά από την τσέπη οι μη ομολογημένες αστοχίες των εργοστασίων με την συμπαράσταση των αντιπροσωπειών που κάνουν ότι θέλουν στους τεχνικά ανίδεους πελάτες τους.

http://www.4troxoi.gr/epikairotita/kosm ... ebsite-rss