- 14 Οκτ 2017, 20:49
#443416
Κίκιζας . έγραψε:Ειναι καποια "ειδικη εκδοση"? Αλκανταρα σε τιμονι, ντουλαπακι, φουσκα λεβιε ταχυτητων κτλ, δεν εχει η στανταρ απ' οσο γνωριζω. ...
τα εχει ραψει μονος του.Ουτε οι ζαντες είναι μαμα.
Κίκιζας . έγραψε:. Παντως απο 305ps εργοστασιακα στα 350ps δεν ακουγεται και ιδιαιτερα πιεσμενο....
τερμα είναι,δεν βγαζουν και παραπανω.
Κίκιζας . έγραψε:. Αν η αναβαθμιση ειναι της Prodrive και συνοδευεται απο αντιστοιχα εγγραφα, προσωπικα δεν θα με ενοχλουσε....
ότι εγγραφα και να εχει,αμα σκορπισει σε καμια εθνικη,ουτε θα σε μαζεψει,ουτε θα στα πληρωσει η προντραιβ.
Κίκιζας . έγραψε:.Αν φοραει και εξτρα αναρτηση του συγκεκριμενου τμηματος, ακομα καλυτερα. Η ενημερωση που εχω απο Ελληνικα και καποια ξενα δημοσιευματα ειναι οτι η στανταρ εκδοση ειχε λιγο πιο πλαδαρη αναρτηση για το υπολοιπο συνολο και δυνατοτητες.
Η -αποκλειστικα Ιαπωνικη εκδοση Spec C λεγεται οτι φοραγε μια πιο σπορ αναρτηση που του ταιριαζε απολυτα.
Αν οχι στα ιδια επιπεδα, παρα πολυ κοντα πρεπει να ειναι αυτη της Prodrive.
.
το spec-c είναι άλλο αυτοκινητο από αυτό που βλέπεις,ουτε μεταδοση ιδια εχει,ουτε μοτερ ιδιο,ουτε τούρμπο,ουτε αναρτηση,ουτε συνεμπλοκ,ουτε κρεμαγιερα,ουτε τιποτα.
οποτε δεν λειπει μια αναρτηση για να φτασει το spec-c,λειπουν ΟΛΑ τα μηχανικα μερη.
Ετσι για την ιστορια,αυτα τα σκουμπι καινουρια ειχαν τα ιδια χρηματα με τα evo X
Σημερα τα βλέπουμε στα 22 κ,οταν για Χ μονο γυμνα, και με πολλα χλμ, εχει κατω από 30κ.
'It has the interior ambience of a tupperware container and the exterior design flair of an Adidas tracksuit. However this is all hiding a godly powertrain - no other car can extract grip from a surface quite like an Evo.'