Σχώρα με Ντίμη αλλά έφτιαξα παπάρι.
Σαν ακροπολικό μουλάρι ήταν το γαμήδι έτσι άσπρο...
dimviii έγραψε:Οι μικρες τουρμπίνες όμως δεν μπορουν να αποδοσουν ψηλα,για αυτό και δεν ανεβαζουν ψηλες στροφες=ψοφάνε τα τούρμπο με αποτεεσμα την χαμηλη αποδοση σε σχεση με αλλα 2λιτρα τούρμπο.
η σουμπαρου είναι όπως η πορσε.
georgetz έγραψε:Όταν λες χαμηλά dimvii, τι εννοείς ?
georgetz έγραψε:Στα Impreza STI Spec C (JDM) , είχαν τον περίφημο 2λιτρο turbo με τουρμπίνα μεταβλητής γεωμετρίας και περιθώρια στροφαρίσματος κινητήρα έως 8000rpm.
georgetz έγραψε:Ειδική έκδοση του , μιλάμε πρίν απο 10 χρόνια περίπου , είδε 320+ ίππους απο αυτό το εκπληκτικό μοτέρ.μιλουσα για την βελτιωσιμωτητα του μποξερ,320 βγαζουν ολοι,420-440 δεν βγαζουν ολοι με μεγαλο φασμα ωφελιμων στροφων.
georgetz έγραψε:Παρά τη μέγιστη στις 6400rpm , στην πίστα οδηγούνταν με αλλαγές στις 7500+ -> .
georgetz έγραψε:το μουρλό της υπόθεσης συνεχίστηκε , γιαυτό το μοτέρ, τουλάχιστον ως το 2011
georgetz έγραψε:320 άλογα δεν ξέρω πόσο εύκολα βγάζουν όλοι, στα μοτέρ της Subaru πάντως συγκεντρώνει πολλά χαρακτηριστικά υψηλής απόδοσης ενώ είναι συνήθως και το μοτέρ που ζητάνε για Impreza , Legacy ως βάση βελτίωσης..
georgetz έγραψε:Νομίζω οτι τα video είναι ξεκάθαρα στο θέμα της απόδοσης και του ψηλόστροφου μοτέρ..
georgetz έγραψε: στο θέμα της μεταβλητής γεωμετρίας, σορυ, εννοούσα twin scroll.
dimviii έγραψε:Είναι υπερβολικα χαμηλη η τελικη τους ταχυτητα.
dimviii έγραψε:Τα 400 -440 δεν μπορει να βγαλει ως οφειλε
REALZEUS έγραψε:
180 δεν έχουν τελική όλα στην Ιαπωνία;
REALZEUS έγραψε:Αυτό δεν το καταλαβαίνω. Κάθε μοτέρ έχει βγει για να είναι αυτό που ο κατασκευαστής του ήθελε. Γιατί τέτοιο κόλλημα με τις καγκουροποιήσεις;
dimviii έγραψε:Καγκουρικο ενας επαναπρογραμματισμος ,ή να βαλεις εκκεντροφόρους,ή να ελευθερώσεις την εξαγωγή? Πλακα με κανεις?
REALZEUS έγραψε:dimviii έγραψε:Καγκουρικο ενας επαναπρογραμματισμος ,ή να βαλεις εκκεντροφόρους,ή να ελευθερώσεις την εξαγωγή? Πλακα με κανεις?
Αύξηση ισχύος 50% δεν την λες και λελογισμένη, ούτε νομίζω ότι είναι υποχρεωμένο το κάθε μοτέρ να το αντέχει.
Πάντως και οι δύο γέροι έδειξαν μεγάλη κλάση... […]
Μας έχουν πρήξει το ήπαρ με τις βλακείες ωράρια
Κων. Φίλης στην «Κ»: Σύγκρουση εντυπώσεων και συμβ[…]
Στο τουιτερ γιατι βραζουν????? :s_rofl https://[…]
Λογικά, στο Europa, και η ΑΕΚ θα ακολουθήσει βάζε[…]
Έκανα σήμερα το Θεσσαλονίκη - Ηγουμενίτσα και μου […]
Δεν ξέρω αν έχεις καταλάβει ότι μετά το 2020 έχουμ[…]