Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#394286 Είδα πριν λίγο στο δρόμο το παρακάτω (χρώμα - μοντέλο)
Εικόνα

Σχώρα με Ντίμη αλλά έφτιαξα παπάρι. :inlove:
Σαν ακροπολικό μουλάρι ήταν το γαμήδι έτσι άσπρο... :inlove: :inlove:
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#394308 όλα τα GC8 ηταν, και εξακολουθουν να ειναι ομορφα.
Άβαταρ μέλους
By georgetz
#394370
dimviii έγραψε:Οι μικρες τουρμπίνες όμως δεν μπορουν να αποδοσουν ψηλα,για αυτό και δεν ανεβαζουν ψηλες στροφες=ψοφάνε τα τούρμπο με αποτεεσμα την χαμηλη αποδοση σε σχεση με αλλα 2λιτρα τούρμπο.
η σουμπαρου είναι όπως η πορσε.

Όταν λες χαμηλά dimvii, τι εννοείς ? :hmmm:

Στα Impreza STI Spec C (JDM) , είχαν τον περίφημο 2λιτρο turbo με τουρμπίνα μεταβλητής γεωμετρίας και περιθώρια στροφαρίσματος κινητήρα έως 8000rpm.

Ειδική έκδοση του , μιλάμε πρίν απο 10 χρόνια περίπου , είδε 320+ ίππους απο αυτό το εκπληκτικό μοτέρ.

Παρά τη μέγιστη στις 6400rpm , στην πίστα οδηγούνταν με αλλαγές στις 7500+ ->



το μουρλό της υπόθεσης συνεχίστηκε , γιαυτό το μοτέρ, τουλάχιστον ως το 2011

Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#394383 Ο Τουτσίγιας κατάφερε να μαμήσει εκκίνηση σε αυτοκίνητο με launch control... :svivhaha:
Δαιμονισμένα ανέβαζε αυτή η Lotus πάντως! :superman:
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#394451
georgetz έγραψε:Όταν λες χαμηλά dimvii, τι εννοείς ? :hmmm:

πριν μπει το τούρμπο.

georgetz έγραψε:Στα Impreza STI Spec C (JDM) , είχαν τον περίφημο 2λιτρο turbo με τουρμπίνα μεταβλητής γεωμετρίας και περιθώρια στροφαρίσματος κινητήρα έως 8000rpm.

ρουλεμανατη ειχαν,οχι μεταβλητης γεωμετριας.

georgetz έγραψε:Ειδική έκδοση του , μιλάμε πρίν απο 10 χρόνια περίπου , είδε 320+ ίππους απο αυτό το εκπληκτικό μοτέρ.
μιλουσα για την βελτιωσιμωτητα του μποξερ,320 βγαζουν ολοι,420-440 δεν βγαζουν ολοι με μεγαλο φασμα ωφελιμων στροφων.

georgetz έγραψε:Παρά τη μέγιστη στις 6400rpm , στην πίστα οδηγούνταν με αλλαγές στις 7500+ -> .

τα spec-c τα εχουν κοντυνει υπερβολικα από μεταδοση για να καλυψουν/σκεπασουν αυτό το θεμα. Είναι υπερβολικα χαμηλη η τελικη τους ταχυτητα. Τα αντιστοιχα evo δεν εχουν τετοια θεματα,και τα μοτερ τους κυκλοφορουν σε ολο τον κοσμο με τους ιδιους ακριβως εκκεντροφόρους/εμβολα,στροφαλους/τουρμπίνες/ ρυπους τελικες σχεσεις μετάδοσης όπως και με αυτά που τρεχουν στους αγωνες.
Το spec-c μονο Ιαπωνια μπορει να κυκλοφορησει.

georgetz έγραψε:το μουρλό της υπόθεσης συνεχίστηκε , γιαυτό το μοτέρ, τουλάχιστον ως το 2011


και τα τωρινα spec-c που προοριζονται για αγωνιστικη χρηση,αυτό το μοτερ φορανε.
Άβαταρ μέλους
By georgetz
#394486 320 άλογα δεν ξέρω πόσο εύκολα βγάζουν όλοι, στα μοτέρ της Subaru πάντως συγκεντρώνει πολλά χαρακτηριστικά υψηλής απόδοσης ενώ είναι συνήθως και το μοτέρ που ζητάνε για Impreza , Legacy ως βάση βελτίωσης.

Νομίζω οτι τα video είναι ξεκάθαρα στο θέμα της απόδοσης και του ψηλόστροφου μοτέρ.

Στο θέμα της μεταβλητής γεωμετρίας, σορυ, εννοούσα twin scroll.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#394495
georgetz έγραψε:320 άλογα δεν ξέρω πόσο εύκολα βγάζουν όλοι, στα μοτέρ της Subaru πάντως συγκεντρώνει πολλά χαρακτηριστικά υψηλής απόδοσης ενώ είναι συνήθως και το μοτέρ που ζητάνε για Impreza , Legacy ως βάση βελτίωσης..

από 2λιτρα είναι πανευκολο.Τα 400 -440 δεν μπορει να βγαλει ως οφειλε(επαναπρογραμματισμος) λογω πολύ μικρου τούρμπο.
ναι είναι το μοναδικο μοτερ που αντεχει,ολα τα υπολοιπα είναι γυαλινα.

georgetz έγραψε:Νομίζω οτι τα video είναι ξεκάθαρα στο θέμα της απόδοσης και του ψηλόστροφου μοτέρ..

ναι με εκκεντροφόρους/πιστονια/τουρμπίνες ρουλεμανατες/ρυπους/μεταδοση με αστεια τελικη κλπ.Ετσι ολοι φτιαχνουν μοτερ.
georgetz έγραψε: στο θέμα της μεταβλητής γεωμετρίας, σορυ, εννοούσα twin scroll.


και twin scroll ηταν και ρουλενατατες.
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#394511
dimviii έγραψε:Είναι υπερβολικα χαμηλη η τελικη τους ταχυτητα.


180 δεν έχουν τελική όλα στην Ιαπωνία;


dimviii έγραψε:Τα 400 -440 δεν μπορει να βγαλει ως οφειλε


Αυτό δεν το καταλαβαίνω. Κάθε μοτέρ έχει βγει για να είναι αυτό που ο κατασκευαστής του ήθελε. Γιατί τέτοιο κόλλημα με τις καγκουροποιήσεις; :lol:
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#394517
REALZEUS έγραψε:
180 δεν έχουν τελική όλα στην Ιαπωνία;


ναι με κοφτη,αλλα τον αφαιρουν.




REALZEUS έγραψε:Αυτό δεν το καταλαβαίνω. Κάθε μοτέρ έχει βγει για να είναι αυτό που ο κατασκευαστής του ήθελε. Γιατί τέτοιο κόλλημα με τις καγκουροποιήσεις; :lol:

το κάθε μοτερ εχει τα δικα του ορια. Δεν είναι όλα ιδια.Καγκουρικο ενας επαναπρογραμματισμος ,ή να βαλεις εκκεντροφόρους,ή να ελευθερώσεις την εξαγωγή? Πλακα με κανεις?
Άβαταρ μέλους
By belgarion
#394518 Φίλος ενδιαφέρεται να αγοράσει μεταχειρισμένο Subaru Impreza , βασικά αυτό εδώ: https://www.car.gr/9288824-subaru-impreza-1-5-5dr-4x4
Έχουμε γνώμη για προβλήματα και πόσο παραπάνω μπορεί να καίει λόγω τετρακίνησης σε σχέση με ένα αντίστοιχο μικρομεσαίο fwd?
Άβαταρ μέλους
By mousatos
#394522 Αυτά καίνε πολύ. Πάνω από 10 λίτρα /100 .
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#394524
dimviii έγραψε:Καγκουρικο ενας επαναπρογραμματισμος ,ή να βαλεις εκκεντροφόρους,ή να ελευθερώσεις την εξαγωγή? Πλακα με κανεις?


Αύξηση ισχύος 50% δεν την λες και λελογισμένη, ούτε νομίζω ότι είναι υποχρεωμένο το κάθε μοτέρ να την αντέχει. :iconcool:
Τελευταία επεξεργασία από REALZEUS και 12 Μάιος 2017, 18:14, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#394526
REALZEUS έγραψε:
dimviii έγραψε:Καγκουρικο ενας επαναπρογραμματισμος ,ή να βαλεις εκκεντροφόρους,ή να ελευθερώσεις την εξαγωγή? Πλακα με κανεις?


Αύξηση ισχύος 50% δεν την λες και λελογισμένη, ούτε νομίζω ότι είναι υποχρεωμένο το κάθε μοτέρ να το αντέχει. :iconcool:


σαφως και δεν είναι υποχρεωμενο,καποια ομως με +50% αυξηση αντεχουν πολύ παραπανω από καποια στοκ.
Ειπαμε δεν είναι όλα ιδια.
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#394530 ΟΚ, δεκτόν. Αλλά δεν είναι αυτός λόγος να λέμε ότι τα υπόλοιπα είναι χάρχαλα. Στην τελική, το πιο ελαφριά μοτέρ έχουν και τα πλεονεκτήματά τους, σε σχέση με τα πιο ενισχυμένα που αντέχουν παραπάνω άλογα, τα οποία όμως ο κατασκευαστής δεν σκόπευε να βγάλει.