Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By rocsta
#579266 Πρωτομαγιάτικη χαλκιδικιώτικη διαδρομή, χωρισμένη σε 3 ειδικές:
SS1 Χωμάτινη και πανέμορφη, από το κεντρικό χωριό του 1ου ποδιού το Κασσανδρηνό έως εκεί που κόβει κάθετα την ασφάλτινη διαδρομή "Χανιώτη-Σκιώνη" μέσα απ' το βουνό. Μιλάμε για μία απίστευτης ομορφιάς χωμάτινη, όπου κινούμαστε πάνω στην κορυφογραμμή του 1ου ποδιού με μέτωπο προς τα κάτω, ώστε να βλέπουμε αριστερά το 2ο πόδι και πιο πίσω τον Άθω, ενώ στα δεξιά μας είναι οι ακτές της Πιερίας και ο Όλυμπος.
Ξεκίνημα με πρωτομαγιάτικη φωτογραφία όσο είχε ήλιο ακόμη γιατί αγχώθηκα μήπως έβρεχε μετά και μας τη χαλούσε:
Εικόνα
Προσπερνούμε κάτι ελαφρά εμπόδια:
Εικόνα
Οι ακτές της Πιερίας δεξιά μας:
Εικόνα
Εικόνα
Και 2ο πόδι στα αριστερά μας:
Εικόνα
Εικόνα


SS2 Επίσης χωμάτινη, από το σημείο που βρήκαμε τον ασφαλτοστρωμένο στον τερματισμό της SS1 έως το χωριό της Αγ. Παρασκευής, φημισμένο για τα λουτρά του.
Λίγο χαζολόγημα στα χορτάρια:
Εικόνα
Εικόνα
Και ορμάμε για το κατέβασμα:
Εικόνα


SS3 Aπό το χωριό της Αγ. Παρασκεής έως το (σχεδόν) νοτιότερο άκρο του 1ου ποδιού, την εκκλησία του Αγ. Νικολάου στο ύψωμα, 8 χιλιόμετρα μετά το Παλιούρι. Κανονικά είναι μόνο άσφαλτος αλλά έκανα μία μικρή παράκαμψη πριν τον τερματισμό ώστε να βρεθούμε σε κάτι λιβάδια με κίτρινα λουλουδάκια.
Εικόνα
Εικόνα
Φωτογραφίες από το ωραίο εκκλησάκι την άλλη φορά: όσες φορές έχω πάει μέσα στο καλοκαίρι δεν υπήρχε ψυχή, ενώ χθες ήταν γεμάτο από Άγγλους Γάλλους Πορτογάλους :dizzy:

Και για να πονέσουν λίγο οι μπούφοι ελιτίστες του 2ου ποδιού, ρουφήξτε ένα κλασσικό θεϊκό ηλιοβασίλεμα στο Πευκοχώρι:
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By JimClark
#579267 Θα το δοκιμάσω κ γω! Πολύ ωραία και χρήσιμη η αποτύπωσή σου
Άβαταρ μέλους
By rocsta
#579268 Eσύ είσαι απ' αυτούς με απαγόρευση εισόδου στο παραδεισένιο 1ο πόδι. Μέχρι Μουδανιά και πολύ σου είναι.
Άβαταρ μέλους
By JimClark
#579270 Για τη διαδρομή θα πάω. Θα μπω χωρίς κάμερα

:innocent: :lol:
Άβαταρ μέλους
By Dimsabas
#586084 Η μέση κατανάλωση δεν είναι υπερβολική, λέει το άρθρο. Κάποιοι έχουν μείνει στο 2007.

9,6 λίτρα για όχημα με επιδόσεις χάλια. 12,8" για το 0-100. Αλλά ούτε οι επιδόσεις τούς ενόχλησαν.

Πόσο σμπρώξιμο πια;
Άβαταρ μέλους
By Govus
#586086 Μόλις είδα τους αριθμούς 114PS/150( :help: )Nm/1400 κιλά, απλά δεν συνέχισα την ανάγνωση :( ...
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#586096 Oi αριθμοί αυτοί βέβαια δε λένε όλη την αλήθεια.Οι ρεπρίζ του είναι παρόμοιες με Kuga 1,5 diesel, 3008 1,6d ,QQ 1,5d.
Αυτοκίνητα που κυκλοφορούν δεκάδες στην Ελλάδα...
Πάντως είναι αργό και αυτό φαίνεται έντονα στην οδήγησή του.Σκέψου ταξίδι φορτωμένο ,να κάνεις προσπέραση... Δεν αξίζει με τίποτα να δώσεις 29Κ ,γιατί τόσο κάνει .Αν βάλεις και το 9% επιτόκιο της Subaru :help: :help:
Άβαταρ μέλους
By mirage
#586098 Άρα θεοκοντες σχέσεις, μαλλον φασαρία στο ταξίδι και φυσικά υψηλή κατανάλωση. Δυστυχώς αυτο το μοτέρ χαντακωνει ολο το αμαξι.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#586100 Θέλει ένα άλλο μοτέρ ή το ίδιο με τούρμπο. Ως έχει, δυστυχώς δεν κάνει. Μόνον αν κάποιος ζει κάπου με χιόνια.
Άβαταρ μέλους
By markvag
#586104 Και πάλι... είναι πανάκριβο... Η βασική είναι στα 26Κ, οι πιο πλούσιες εκδόσεις φτάνουν μέχρι τα 35 χιλιάρικα... :s_rofl :s_rofl
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#586112 Αυτό ισχύει και για τον ανταγωνισμό. Πόσο κάνει ένα καλά εξοπλισμένο Skoda Karoq πχ; Που μπροστά του το Subaru είναι παντού καλύτερο (εκτός από το μοτέρ).
Άβαταρ μέλους
By mirage
#586114 Μονο με το διλιτρο μοτέρ μπορει να κοντραριστει με το Karoq και πάλι δεν ξέρω γιατί το Karoq ειναι τοσο χειροτερο σε σχέση με το XV, βασικα μαλλον ειναι καλύτερο σε ολα πλην ας πουμε της τετρακινησης σε ακραιες συνθήκες αλλα τεσπα.
Άβαταρ μέλους
By mirage
#586117 Δε μου χαλάς καποιο χατήρι συζητηση κανουμε δεν χρειάζεται να ξινιζεις χωρις λογο. Είναι άδικο να συγκρίνεις ενα 1.4 tsi μοτέρ με το 1.6 του XV. Δεν ξερω για Ελλάδα αλλα εδω με αυτό χτυπιέται. Δεν βάζω το CVT στην εξίσωση καν γιατι προσωπικά δε με πειράζει ιδιαίτερα.