Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By George_Prix
#776368
blinkys έγραψε:
Anonymous Founder έγραψε:Να θυμίσω πως μιλάμε για ένα οικογενειακό SUV κατά βάθος, άρα τι παραπάνω στο δρόμο θέλετε να κάνει;
Να είναι σπορ; Ποιο είναι;
Όποιος θέλει πιο σπορ, να πάρει το Μ3.


Να είναι κάπου καλύτερο, πλην της επιτάχυνσης στην ευθεία, από τον ανταγωνισμό. Τόσα πολλά ζητάμε; :hmmm:


Κρατα στην ακρη του μυαλου σου το μικρο κοστος χρησης σε σχεση με τις ΜΕΚ :s_wink

Εγω ακομα δηλωνω λατρης των ΜΕΚ και ενα τετοιο πυραυλο ονειρευομαι να αποκτησω (οταν μεγαλωσω :s_tongue). Αλλα να τα λεμε και τα θετικα...
Άβαταρ μέλους
By Dimsabas
#776370
dimik έγραψε:Ένα EV6 GT πάντως το αγόραζα άνετα, απλά όχι σε αυτή την τιμή...

Εικόνα

< >


Είναι πολλά τα 70 χιλιάρικα για σχεδόν 600 ίππους; Το RS7 που δοκίμασα με αντίστοιχη ιπποδύναμη κόστιζε 160 χιλιάρικα (185 το μοντέλο δοκιμής).
Άβαταρ μέλους
By blinkys
#776373
George_Prix έγραψε:
blinkys έγραψε:
Anonymous Founder έγραψε:Να θυμίσω πως μιλάμε για ένα οικογενειακό SUV κατά βάθος, άρα τι παραπάνω στο δρόμο θέλετε να κάνει;
Να είναι σπορ; Ποιο είναι;
Όποιος θέλει πιο σπορ, να πάρει το Μ3.


Να είναι κάπου καλύτερο, πλην της επιτάχυνσης στην ευθεία, από τον ανταγωνισμό. Τόσα πολλά ζητάμε; :hmmm:


Κρατα στην ακρη του μυαλου σου το μικρο κοστος χρησης σε σχεση με τις ΜΕΚ :s_wink

Εγω ακομα δηλωνω λατρης των ΜΕΚ και ενα τετοιο πυραυλο ονειρευομαι να αποκτησω (οταν μεγαλωσω :s_tongue). Αλλα να τα λεμε και τα θετικα...


Το μικρό κόστος χρήσης το συζητάμε όταν δούμε τι ψάρια πιάνουν και από αξιοπιστία. Τώρα έχουμε εικόνα μόνο όσον αφορά την κατανάλωση. Που και γι' αυτό δεν ξέρουμε τι θα γίνει με τις τιμές του ρεύματος στο κοντινό μέλλον.
Άβαταρ μέλους
By blinkys
#776375
Dimsabas έγραψε:
dimik έγραψε:Ένα EV6 GT πάντως το αγόραζα άνετα, απλά όχι σε αυτή την τιμή...

Εικόνα

< >


Είναι πολλά τα 70 χιλιάρικα για σχεδόν 600 ίππους; Το RS7 που δοκίμασα με αντίστοιχη ιπποδύναμη κόστιζε 160 χιλιάρικα (185 το μοντέλο δοκιμής).


Ε ναι σωστά. Μοναδικό κριτήριο είναι η ιπποδύναμη. Αυτό τα κάνει άμεσα συγκρίσιμα. :dizzy: Αν θέλετε πάντως έχω φίλο με S3 με 600 άλογα. Θα σας το δώσει 20 χιλιάρικα.
Άβαταρ μέλους
By Zeus
#776379 Με μοναδικο εξτρα τον κοτσαδορο, το Υ performance βγαινει 69320...εκτος του λευκου προσθετεις και 1200 ή 2200 αναλογα το χρωμα. Σε αυτο αφαιρεις την επιδοτηση, που λογικα ειναι ολοκληρο το ποσο 8000 επομενως μιλαμε για 61.3-63.5Κ...63Κ ξεκιναει το XC60, 69,600 το Recharge (PHEV)


Υπολογιζω για 20K το χρονο, με μεση τιμη πετρελαιου 1.8 και καταναλωση 9.3 (τσιμπημενο με πολυ πολη) και φορτιση στα 0.32/kWh εξοικονομηση ~3,200/χρονο μαζι με τελη, φορους, σερβις... :s_dunno
Άβαταρ μέλους
By Serf
#776381
Και για να διευκρινίσω, δεν μου φάνηκε καθόλου πλαδαρό. Ήταν ασταθές όπως και το Μ3LR που είχα οδηγήσει στα 130-140 και επηρεαζόταν πολύ από τον πλευρικό άνεμο. Σε αυτό όπως και στο θέμα του torque steer θα ήθελα το σχόλιο των κατόχων.


Κακή έκφραση το πλαδαρό που ανέφερα, αυτό που γράφεις ήθελα να μεταφέρω.
Άβαταρ μέλους
By edmond
#776382 Το περι 60κ€ για αυτοκίνητο πόλης πάντως, μου το ανέφερε και ο ιδιοκτήτης του ΜΥLR που έγραψα σε προηγούμενο ποστ. Και ακόμα και αν θεωρήσουμε πως είναι τραβηγμένο σαν προφίλ χρήσης, το να ξεστομίζεται από έναν πωλητή έως ιδιοκτήτη, σημαίνει πως δεν είναι φανταστικό σενάριο. Και αυτό εννοούσα πως ακόμα οι δυνητικοί αγοραστές ηλεκτρικών να είναι ίσως μπερδεμένοι.
Και btw, καταλαβαίνω ότι η ευκολία παραγωγής ίππων από έναν ηλεκτροκινητήρα είναι το μεγαλύτερο hint στην σύγχρονη αυτοκινητοβιομηχανία, ωστώσο μήπως νούμερα πιο politically correct όπως 250 max 300hp να ήταν καλύτερα σε διαχείρηση ρεύματος-->μεγαλύτερη αυτονονία. Σε τέτοιου είδους αμάξια εννοώ, όχι Taycan κτλ. Και προφανώς μιλάω για όλους τους κατασκευαστές.
Άβαταρ μέλους
By Dimsabas
#776383 Η Tesla πάντως συνδυάζει βρωμόγκαζο με σούπερ κατανάλωση. Στο συγκριτικό μου, ανέβα-κατέβα Πάρνηθα ΤΑΠΑ, η i-Pace έκαψε 25 Kwh/100 χλμ και το ΜΥ μόλις 16, πηγαίνοντας ακριβώς τα ίδια. Είναι μια κατηγορία μόνα τους. Οι υπόλοιποι ακολουθούν από απόσταση στα ηλεκτρικά χαρακτηριστικά.
Άβαταρ μέλους
By g8777
#776386 Σαν το 0-100 της Τεσλα δεν υπαρχει αλλου. Κακα τα ψεμματα.
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#776388 Ναι οκ και μετά πας μέχρι 110 ...Τους έβλεπα όλους στην Autobahn που πήγαινα πιο γρήγορα με το fabia που έχω νοικιάσει και πάνω από όλα χαλαρός...
Επίσης στο κόστος συντήρησης χρήσης των ηλεκτρικών κατά τη γνώμη μου θα πρέπει να προστεθεί ότι πιθανόν κάποιοι θα πρέπει να συντηρούν και δεύτερο αυτοκίνητο για περιπτώσεις ανάγκης.Δεν είναι τυχαίο ότι από γνωστούς μου γιατρούς στην Αθήνα μόνο ένας έχει πάρει μια taycan αλλά φυσικά έχει αλλά 3 ή 4 αυτοκίνητα....

< >
Άβαταρ μέλους
By Scotch
#776390
Zeus έγραψε:Ε, τώρα βλέπεις? Μετά εγώ είμαι περίεργος...Δηλαδή σκέφτηκαν να βάλουν ήχο κλανιάς αλλά 10 χρόνια τώρα κανείς δεν σκέφτηκε να ντιμαρει η οθόνη. Καθολου επικίνδυνο άλλωστε.... :dizzy:

Ντιμάρει σίγουρα από κάποια ώρα και μετά, αλλά νομίζω δεν ντιμάρει στα τούνελ. Με μια επιφύλαξη, γιατί τελευταία το πρόσεξα κι εγώ (δεν με είχε ενοχλήσει δηλαδή μέχρι στιγμής), μήπως δεν ντιμάρει σε κάποια τούνελ και όχι σε όλα.


< >
Άβαταρ μέλους
By Scotch
#776392
kostis20 έγραψε:Ναι οκ και μετά πας μέχρι 110 ...Τους έβλεπα όλους στην Autobahn που πήγαινα πιο γρήγορα με το fabia που έχω νοικιάσει και πάνω από όλα χαλαρός...
Επίσης στο κόστος συντήρησης χρήσης των ηλεκτρικών κατά τη γνώμη μου θα πρέπει να προστεθεί ότι πιθανόν κάποιοι θα πρέπει να συντηρούν και δεύτερο αυτοκίνητο για περιπτώσεις ανάγκης.Δεν είναι τυχαίο ότι από γνωστούς μου γιατρούς στην Αθήνα μόνο ένας έχει πάρει μια taycan αλλά φυσικά έχει αλλά 3 ή 4 αυτοκίνητα....
< >

Με 110-115 πάνε όσοι έχουν να διανύσουν μέσα στην ημέρα πάνω από 300km και δεν θέλουν να κάνουν στάση για φόρτιση.
Δεν μπορώ να σκεφτώ κάποια περίπτωση ανάγκης, για να πρέπει να συντηρείς και θερμικό αυτοκίνητο.

< >
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#776394 Εγώ δεν έχω δει κανένα Tesla μια βδομάδα τώρα στην Ευρώπη να πηγαίνει πάνω από 120.Κλασικά τέρμα δεξια λωρίδα με τις νταλίκες.Οχι ότι κυκλοφορούν και πολλά ηλεκτρικά βέβαια.
Αν είσαι γιατρός μένεις Βούλα και μπορεί να πας τρεις φορές την ίδια μέρα στο νοσοκομείο στο Μαρούσι πχ...
Όχι απλά true story αλλά κάτι συνηθισμένο ...

< >
Τελευταία επεξεργασία από kostis20 και 09 Αύγ 2022, 12:11, έχει επεξεργασθεί 3 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
By George_Prix
#776395 Απο περιεργεια... Αθηνα-Θεσσαλονικη σβελτα να πηγαινεις με καμια 200αρια, ποσες στασεις θελεις? Το βγαζεις με 1 φορτιση? :hmmm: