Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By Dimsabas
#776292 Ωραία περιγραφή. Αν μου δίνεις την άδειά σου, θα ήθελα πολύ να την ανεβάσω στο σάιτ μου. Έχω ήδη την κριτική ενός άλλου που το οδήγησε, θα τη βρεις στις Παρουσιάσεις Αναγνωστών.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#776296 Να θυμίσω πως μιλάμε για ένα οικογενειακό SUV κατά βάθος, άρα τι παραπάνω στο δρόμο θέλετε να κάνει;
Να είναι σπορ; Ποιο είναι;
Όποιος θέλει πιο σπορ, να πάρει το Μ3.
Άβαταρ μέλους
By Dimsabas
#776306 Αν είναι χειρότερο στον δρόμο από ένα Volvo SUV πετρέλαιο, είναι θέμα. Θυμάμαι πάντως ότι από τις πρώτες συγκρίσεις του Μ3Ρ με Μ3 και Giulia, ήταν πάντα ένα κλικ πίσω στην αίσθηση αλλά νομίζω ότι είναι αναμενόμενο και μάλλον επίτευγμα για έναν καινούριο κατασκευαστή να βρίσκεται μόνο ένα κλικ πίσω σε κάτι που οι άλλοι πουλάνε 50 χρόνια τώρα.
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#776308
Dimsabas έγραψε:μάλλον επίτευγμα για έναν καινούριο κατασκευαστή να βρίσκεται μόνο ένα κλικ πίσω σε κάτι που οι άλλοι πουλάνε 50 χρόνια τώρα.


και μάλλον εκεί θα παραμείνουν, αν σκεφτείς τι feedback θα λάβουν από την πελατεία που προσελκύουν.

ΥΓ: Ζητώ συγγνώμη από την πελατεία

ΥΓ2: ποια είναι η μονάδα μέτρησης κλικ στο SI;
Άβαταρ μέλους
By Chris
#776309
Giuseppe Busso έγραψε:ΥΓ2: ποια είναι η μονάδα μέτρησης κλικ στο SI;


Η κουταλια της σουπας
Άβαταρ μέλους
By Serf
#776316 Αυτές οι γενικεύσεις για όσους έχουμε αγοράσει Tesla είναι όλα τα λεφτά. Να απαντήσω αντίστοιχα με άλλες γενικεύσεις και να το ρίξουμε σε επίπεδο δημοτικού ή να συζητήσουμε σοβαρά; Ο Δίας έκανε ένα σοβαρού review, ασχέτως αν είναι θετικό/ αρνητικό.

Κι εγώ ως κάτοχος Model 3 Long Range βρήκα "πλαδαρό" στο δρόμο το Y Performance. Κι έτσι μου έφυγε και η απορία κατά πόσο το 3 ήταν η σωστή επιλογή ή έπρεπε να είχαμε αλλάξει την παραγγελία σε Y μόλις αυτό έγινε διαθέσιμο.

Σε επόμενο post θα προσπαθήσω να απαντήσω και σε κάποιες ακόμα παρατηρήσεις του ΔΙΑ.
Άβαταρ μέλους
By Scotch
#776326 Εντύπωση μου κάνει το σχόλιο περί πλαδαρότητας του YP έναντι του 3LR. Ρώτησα 3 κατόχους 3LR που έκαναν TD το YP και μου είπαν ακριβώς το αντίθετο, ότι δηλαδή το 3LR είναι πιο πλαδαρό. Μήπως μας διαβάζουν κι άλλοι;

Αναφορικά με το review του Δία, δεν έχω οδηγήσει το XC60 κι έτσι δεν μπορώ να συγκρίνω. Πολλά από τα "αρνητικά" πάντως μου φαίνονται υποκειμενικά, ενώ ορισμένα από τα θετικά απέχουν έτη φωτός από άλλα αυτοκίνητα της κατηγορίας (και όχι μόνο).

< >
Άβαταρ μέλους
By bibendum
#776327 Ωστόσο στα 57k ηλεκτρικό υπάρχει και το Nissan Ariya. Οπότε το Tesla στα 60k δεν μπορεί να συγκριθεί με mercedes, BMW κλπ που τα ηλεκτρικά τους κοστίζουν 80 και 100k.
Άβαταρ μέλους
By Zeus
#776335 Το θέμα ΥP και ο λόγος του test drive δεν είναι για να μπω στο φόρουμ και να την πω στον . για την αγαπημένη του τεσλα :lol: ..
Το βολβο πλησιάζει 5ετια και παρόλο που κανείς δεν μπορεί να προβλέψει το μέλλον, η δαιμονοποίηση του ντίζελ σκέφτομαι πως θα κατακεραυνώσει την εμπορική του αξία. Επομένως ίσως είναι καιρός για κάτι άλλο…το άλλο στο μυαλό μου μέχρι πρότινος ήταν ένα Q8, όμως πέραν του ότι είναι εκτός budget θα είναι και αυτοκτονία να πάρω πάλι θερμικό. Για plug-in υβριδικό στο δικό μου το μυαλό πάλι είχε νόημα μέχρι το 2020…τώρα πια δεν βγάζει πολύ νόημα η αγορά του.

Επομένως ακολουθώντας την τάση οι επιλογές σε BEV είναι αυτή τη στιγμή ελάχιστες..σε αμιγώς ηλεκτρική πλατφόρμα παίζει το Υ, το EV6 και το Mustang. Το τελευταίο εκτός από το καρακιτσαριο είναι και λιγότερο αποδοτικό, όποτε τρώει Χ από τα αποδυτήρια. Το Kia δεν το έχω δει από κοντά ακόμη.

Τώρα στο προκείμενο…οικογενειακό SUV είναι προφανώς αλλά βασικά πράγματα (torque steer, ευστάθεια στα 140) πρέπει να μπορεί να τα κάνει. Δεν είναι γνωρίσματα σπορ αυτοκινήτων. Επίσης ας μην το προωθούσε ως υπερπυραυλο 500αλογων..

Αν κάνουμε ένα γκάλοπ κανείς δεν θα πιστέψει ότι ένα ντιζελ μπορεί να είναι καλύτερο στο δρόμο από το Υ. Αλλά θεωρώ οι περισσότεροι μένουν στο γκάζι στην ευθεία..
Δεν ξέρω ακριβώς ποσά κλικ χειρότερο είναι το 3P από M3 και Giulia αλλά οδηγικά μάλλον είναι αρκετά και δεν είναι κανένα επίτευγμα της εταιρίας. Προς τιμήν τους έχουν πάει σε δίπλα ψαλίδια και όχι σε φθηνή λύση μακφερσον, κάτι που φαίνεται σε λακούβες κτλ αλλά στο υπόλοιπο κομμάτι δεν. Γι αυτό και ανέφερα ότι δεν έχει το βάθος εξέλιξης των άλλων κατασκευαστών.

Μπουσος όμως has a point…το κοινό γενικότερα δεν ασχολείται πλέον με τέτοια πράγματα, και ειδικότερα αυτό της τεσλα που η φάση είναι 0-100 σαν ένδειξη γαματωσυνης και light show. Νταξ και FSD αλλά αυτό το έχουμε εξαντλήσει σε άλλη κουβέντα.. :lol: Παράδειγμα το panel alignment..ακόμη το παλεύουν αλλά όταν κάθε ριβιουερ / κάτοχος βγαίνει και λέει ότι έχει λυθεί δεν υπάρχει λόγος και να πολύ ασχολούνται! Και μιλάμε για θέματα που οι υπόλοιποι έχουν λύσει εδώ και δεκαετίες…

Και για να διευκρινίσω, δεν μου φάνηκε καθόλου πλαδαρό. Ήταν ασταθές όπως και το Μ3LR που είχα οδηγήσει στα 130-140 και επηρεαζόταν πολύ από τον πλευρικό άνεμο. Σε αυτό όπως και στο θέμα του torque steer θα ήθελα το σχόλιο των κατόχων.

Από εκεί και πέρα τι είναι αντικειμενικό; Ο καθένας κρίνει με βάση την εμπειρία του. Το βολβο τέλειο δεν είναι, ούτε υπέρ αυτοκίνητο, όμως είναι αρκετά πάνω από το μέσο όρο και σύγχρονο. Θεωρώ ότι το ίδιο διαστημόπλοιο θα φανούν και τα δυο σε κάποιον που οδηγεί ένα C-Seg 10 ετιας για παράδειγμα. Εκτός ίσως όταν κροταλιζει μέχρι τα 40χλμ :lol:

Όσο για το κόστος, η τεσλα προβάλεται ως πριμιουμ. Παρόλα αυτά η δίκη μου η σύγκριση δεν είναι με άλλα ηλεκτρικά SUV, αλλά με premium D-Seg SUV ανεξάρτητα αν είναι ICE, PHEV ή BEV.


Εδιτ προς τους ιδιοκτήτες: Μπαίνοντας σε τούνελ, ακόμα και στο πάρκινγκ του golden hall η οθόνη ούτε γύριζε σε night mode ούτε μείωνε φωτεινότητα…Υπάρχει κάποια ρύθμιση για αυτό έτσι;
Άβαταρ μέλους
By Dimsabas
#776341 Αν δε σε ικανοποίησε το Υ στον δρόμο, δύσκολα θα το κάνει το Kia. Μήπως να κοιτάξεις το C40;

Το σχόλιο για το Μ3Ρ σε σχέση με τις παραδοσιακές δυνάμεις του χώρου βασίζεται σε αυτό το βίντεο:

https://youtu.be/h8R7kZGvAUk

ΥΓ. Η πρόταση για δημοσίευση ισχύει. Απλώς κλείσε το μάτι.
Άβαταρ μέλους
By Scotch
#776342
Zeus έγραψε:Εδιτ προς τους ιδιοκτήτες: Μπαίνοντας σε τούνελ, ακόμα και στο πάρκινγκ του golden hall η οθόνη ούτε γύριζε σε night mode ούτε μείωνε φωτεινότητα…Υπάρχει κάποια ρύθμιση για αυτό έτσι;

Όχι, απ' όσο γνωρίζω. Θεωρώ πως θα διορθωθεί σε κάποιο μελλοντικό update.


< >
Άβαταρ μέλους
By Zeus
#776359 Ειχα οδηγησει το XC40 P8....Εκτός του ότι είναι σημαντικά μικρότερο όπως και το C40 σε σχέση με το XC60, είναι και αστείο όσον αφορά την αυτονομία του.. Αν μιλήσεις σοβαρά με κάποιον από τη βολβο λένε ξεκάθαρα ότι πρόκειται για αυτοκίνητο πόλης...60Κ για αυτοκίνητο πόλης :dizzy:

Scotch έγραψε:Όχι, απ' όσο γνωρίζω. Θεωρώ πως θα διορθωθεί σε κάποιο μελλοντικό update.

< >

Ε, τώρα βλέπεις? Μετά εγώ είμαι περίεργος...Δηλαδή σκέφτηκαν να βάλουν ήχο κλανιάς αλλά 10 χρόνια τώρα κανείς δεν σκέφτηκε να ντιμαρει η οθόνη. Καθολου επικίνδυνο άλλωστε.... :dizzy:
Άβαταρ μέλους
By dimik
#776361 Ένα EV6 GT πάντως το αγόραζα άνετα, απλά όχι σε αυτή την τιμή...

Εικόνα

< >
Άβαταρ μέλους
By blinkys
#776364
Anonymous Founder έγραψε:Να θυμίσω πως μιλάμε για ένα οικογενειακό SUV κατά βάθος, άρα τι παραπάνω στο δρόμο θέλετε να κάνει;
Να είναι σπορ; Ποιο είναι;
Όποιος θέλει πιο σπορ, να πάρει το Μ3.


Να είναι κάπου καλύτερο, πλην της επιτάχυνσης στην ευθεία, από τον ανταγωνισμό. Τόσα πολλά ζητάμε; :hmmm:
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#776367 Ποιος είναι ο ανταγωνισμός του; Όχι προφανώς το XC60 που βγαίνει αρκετά ακριβότερο, πρέπει να δούμε κάτι αντίστοιχο.
Τι παίρνεις με 50Κ( βγάζω την επιδότηση μόνον γιατί κάποιοι δεν μπορούν να κερδίσουν και με τις υπεραποσβέσεις);
Με ίδιο εξοπλισμό, καμιά Χ1; Κάνα Q3 με χειρότερο εξοπλισμό;