Να είναι σπορ; Ποιο είναι;
Όποιος θέλει πιο σπορ, να πάρει το Μ3.
Dimsabas έγραψε:μάλλον επίτευγμα για έναν καινούριο κατασκευαστή να βρίσκεται μόνο ένα κλικ πίσω σε κάτι που οι άλλοι πουλάνε 50 χρόνια τώρα.
και μάλλον εκεί θα παραμείνουν, αν σκεφτείς τι feedback θα λάβουν από την πελατεία που προσελκύουν.
ΥΓ: Ζητώ συγγνώμη από την πελατεία
ΥΓ2: ποια είναι η μονάδα μέτρησης κλικ στο SI;
Giuseppe Busso έγραψε:ΥΓ2: ποια είναι η μονάδα μέτρησης κλικ στο SI;
Η κουταλια της σουπας
Κι εγώ ως κάτοχος Model 3 Long Range βρήκα "πλαδαρό" στο δρόμο το Y Performance. Κι έτσι μου έφυγε και η απορία κατά πόσο το 3 ήταν η σωστή επιλογή ή έπρεπε να είχαμε αλλάξει την παραγγελία σε Y μόλις αυτό έγινε διαθέσιμο.
Σε επόμενο post θα προσπαθήσω να απαντήσω και σε κάποιες ακόμα παρατηρήσεις του ΔΙΑ.
Αναφορικά με το review του Δία, δεν έχω οδηγήσει το XC60 κι έτσι δεν μπορώ να συγκρίνω. Πολλά από τα "αρνητικά" πάντως μου φαίνονται υποκειμενικά, ενώ ορισμένα από τα θετικά απέχουν έτη φωτός από άλλα αυτοκίνητα της κατηγορίας (και όχι μόνο).
< >
Το βολβο πλησιάζει 5ετια και παρόλο που κανείς δεν μπορεί να προβλέψει το μέλλον, η δαιμονοποίηση του ντίζελ σκέφτομαι πως θα κατακεραυνώσει την εμπορική του αξία. Επομένως ίσως είναι καιρός για κάτι άλλο…το άλλο στο μυαλό μου μέχρι πρότινος ήταν ένα Q8, όμως πέραν του ότι είναι εκτός budget θα είναι και αυτοκτονία να πάρω πάλι θερμικό. Για plug-in υβριδικό στο δικό μου το μυαλό πάλι είχε νόημα μέχρι το 2020…τώρα πια δεν βγάζει πολύ νόημα η αγορά του.
Επομένως ακολουθώντας την τάση οι επιλογές σε BEV είναι αυτή τη στιγμή ελάχιστες..σε αμιγώς ηλεκτρική πλατφόρμα παίζει το Υ, το EV6 και το Mustang. Το τελευταίο εκτός από το καρακιτσαριο είναι και λιγότερο αποδοτικό, όποτε τρώει Χ από τα αποδυτήρια. Το Kia δεν το έχω δει από κοντά ακόμη.
Τώρα στο προκείμενο…οικογενειακό SUV είναι προφανώς αλλά βασικά πράγματα (torque steer, ευστάθεια στα 140) πρέπει να μπορεί να τα κάνει. Δεν είναι γνωρίσματα σπορ αυτοκινήτων. Επίσης ας μην το προωθούσε ως υπερπυραυλο 500αλογων..
Αν κάνουμε ένα γκάλοπ κανείς δεν θα πιστέψει ότι ένα ντιζελ μπορεί να είναι καλύτερο στο δρόμο από το Υ. Αλλά θεωρώ οι περισσότεροι μένουν στο γκάζι στην ευθεία..
Δεν ξέρω ακριβώς ποσά κλικ χειρότερο είναι το 3P από M3 και Giulia αλλά οδηγικά μάλλον είναι αρκετά και δεν είναι κανένα επίτευγμα της εταιρίας. Προς τιμήν τους έχουν πάει σε δίπλα ψαλίδια και όχι σε φθηνή λύση μακφερσον, κάτι που φαίνεται σε λακούβες κτλ αλλά στο υπόλοιπο κομμάτι δεν. Γι αυτό και ανέφερα ότι δεν έχει το βάθος εξέλιξης των άλλων κατασκευαστών.
Μπουσος όμως has a point…το κοινό γενικότερα δεν ασχολείται πλέον με τέτοια πράγματα, και ειδικότερα αυτό της τεσλα που η φάση είναι 0-100 σαν ένδειξη γαματωσυνης και light show. Νταξ και FSD αλλά αυτό το έχουμε εξαντλήσει σε άλλη κουβέντα.. Παράδειγμα το panel alignment..ακόμη το παλεύουν αλλά όταν κάθε ριβιουερ / κάτοχος βγαίνει και λέει ότι έχει λυθεί δεν υπάρχει λόγος και να πολύ ασχολούνται! Και μιλάμε για θέματα που οι υπόλοιποι έχουν λύσει εδώ και δεκαετίες…
Και για να διευκρινίσω, δεν μου φάνηκε καθόλου πλαδαρό. Ήταν ασταθές όπως και το Μ3LR που είχα οδηγήσει στα 130-140 και επηρεαζόταν πολύ από τον πλευρικό άνεμο. Σε αυτό όπως και στο θέμα του torque steer θα ήθελα το σχόλιο των κατόχων.
Από εκεί και πέρα τι είναι αντικειμενικό; Ο καθένας κρίνει με βάση την εμπειρία του. Το βολβο τέλειο δεν είναι, ούτε υπέρ αυτοκίνητο, όμως είναι αρκετά πάνω από το μέσο όρο και σύγχρονο. Θεωρώ ότι το ίδιο διαστημόπλοιο θα φανούν και τα δυο σε κάποιον που οδηγεί ένα C-Seg 10 ετιας για παράδειγμα. Εκτός ίσως όταν κροταλιζει μέχρι τα 40χλμ
Όσο για το κόστος, η τεσλα προβάλεται ως πριμιουμ. Παρόλα αυτά η δίκη μου η σύγκριση δεν είναι με άλλα ηλεκτρικά SUV, αλλά με premium D-Seg SUV ανεξάρτητα αν είναι ICE, PHEV ή BEV.
Εδιτ προς τους ιδιοκτήτες: Μπαίνοντας σε τούνελ, ακόμα και στο πάρκινγκ του golden hall η οθόνη ούτε γύριζε σε night mode ούτε μείωνε φωτεινότητα…Υπάρχει κάποια ρύθμιση για αυτό έτσι;
Το σχόλιο για το Μ3Ρ σε σχέση με τις παραδοσιακές δυνάμεις του χώρου βασίζεται σε αυτό το βίντεο:
https://youtu.be/h8R7kZGvAUk
ΥΓ. Η πρόταση για δημοσίευση ισχύει. Απλώς κλείσε το μάτι.
Zeus έγραψε:Εδιτ προς τους ιδιοκτήτες: Μπαίνοντας σε τούνελ, ακόμα και στο πάρκινγκ του golden hall η οθόνη ούτε γύριζε σε night mode ούτε μείωνε φωτεινότητα…Υπάρχει κάποια ρύθμιση για αυτό έτσι;
Όχι, απ' όσο γνωρίζω. Θεωρώ πως θα διορθωθεί σε κάποιο μελλοντικό update.
< >
Scotch έγραψε:Όχι, απ' όσο γνωρίζω. Θεωρώ πως θα διορθωθεί σε κάποιο μελλοντικό update.
< >
Ε, τώρα βλέπεις? Μετά εγώ είμαι περίεργος...Δηλαδή σκέφτηκαν να βάλουν ήχο κλανιάς αλλά 10 χρόνια τώρα κανείς δεν σκέφτηκε να ντιμαρει η οθόνη. Καθολου επικίνδυνο άλλωστε....
Anonymous Founder έγραψε:Να θυμίσω πως μιλάμε για ένα οικογενειακό SUV κατά βάθος, άρα τι παραπάνω στο δρόμο θέλετε να κάνει;
Να είναι σπορ; Ποιο είναι;
Όποιος θέλει πιο σπορ, να πάρει το Μ3.
Να είναι κάπου καλύτερο, πλην της επιτάχυνσης στην ευθεία, από τον ανταγωνισμό. Τόσα πολλά ζητάμε;
Τι παίρνεις με 50Κ( βγάζω την επιδότηση μόνον γιατί κάποιοι δεν μπορούν να κερδίσουν και με τις υπεραποσβέσεις);
Με ίδιο εξοπλισμό, καμιά Χ1; Κάνα Q3 με χειρότερο εξοπλισμό;