- 03 Αύγ 2022, 14:49
#775521
Anonymous Founder έγραψε:Επομένως, νομίζω σωστά είπα πως και το T-roc την ίδια πιστοποίηση για Level 2 έχει, και όχι Level 1, αφού τα συστήματά του δουλεύουν μαζί.
Βρε Γρηγορη....το T-Roc δεν εχει level 2. Ακριβως τα ιδια συστηματα lane assist, adaptive cruise με stop&go εχει και το 118 και κανεις δεν το λεει level 2. Αλλωστε η ιδια η bmw στα μεγαλυτερα μοντελα δινει Steering and Lane Control Assistant including Traffic Jam Assistant, (make daily driving much easier. They can brake automatically, accelerate and, unlike level 1,
take over steering).
λινκTo Lane Assist σε κραταει απλα μεσα στις λωριδες οπως αλλωστε το αναφερει ξεκαθαρα και η VW:
"Σε μεγάλες, μονότονες διαδρομές όπου μπορεί ο οδηγός να μην είναι συνεχώς σε εγρήγορση, ενδέχεται να προκύψουν επικίνδυνες καταστάσεις. Εδώ σας βοηθάει η υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας κυκλοφορίας "Lane Assist".
Από την ταχύτητα των 65 km/h μπορεί να αναγνωρίζει, αν το όχημα εγκαταλείπει ακούσια τη λωρίδα κυκλοφορίας του και αρχικά με ακουστικά και οπτικά σήματα ενημερώνει τον οδηγό. Αν ο οδηγός δεν αντιδράσει σε αυτό,
επεμβαίνει διορθωτικά διευθύνοντας ήπια το όχημα στην αντίθετη κατεύθυνση και με αυτό τον τρόπο προσπαθεί να επαναφέρει την προσοχή του στην οδήγηση. Το "Lane Assist" μειώνει τον κίνδυνο ατυχήματος, συνέπεια μιας σύντομης έλλειψης προσοχής και φροντίζει ώστε το T‑Cross να παραμένει με ασφάλεια στη λωρίδα του."
Το πινκ πονκ αναμεσα στις λωριδες δεν εχει σχεση με το active steering...Αν η vw το πουλαει σαν Level 2 ειναι το ιδιο κατακριτεα οπως η Τεσλα που πουλαει level 2 για level 5.
Τo L2 εχει ενεργο ελεγχο του τιμονιου, στον αυτοκινητοδρομο..
...νυχτα...
...με βροχη...
...στον επαρχιακο...
...στην κινηση...
Anonymous Founder έγραψε:Για να το κλείσω από πλευράς μου (wishful thinking, ξέρω...) θα πω το εξής: όσοι περιμένετε πιστοποίηση για Level 5 full self driving σύστημα για κάθε δρόμο, θα περιμένετε πολύ. Δεν πρόκειται να γίνει.
Δηλαδη μας λεει ψεματα ο Ελον? Απο το 2020 υποτιθεται θα ειχαμε πληρη αυτονομια με βαση προηγουμενες δηλωσεις του!
Κανεις περαν της Τεσλα δεν υποσχεται full level 5 και ειναι και προσεκτικοι στο πως ονομαζουν τα συστηματα τους για να μην μπερδευουν το αγοραστικο κοινο. Δες συγκριτικα τι υποσχεση δινει η ονομασια Full Self Drive!! Αλλα βολευει αυτο το μπερδεμα την Τεσλα...τοσες σελιδες τωρα και ακομα θεωρεις οτι το Autopilot ειναι κατι παραπανω απο level 2, αφου το εχει πει ο Ελον, και οριακα πλεον αποδεχεσαι οτι το FSD που υποσχεται, δεν μπορει να υλοποιηθει και πιστοποιηθει συντομα..
Anonymous Founder έγραψε:Θα γίνει για λόγους marketing για συγκεκριμένους δρόμους, Είναι πρακτικά αδύνατον να εγγυηθεί σήμερα ή στα προσεχή χρόνια κάποιος πως ένα τέτοιο σύστημα θα δουλέψει τέλεια και θα πιστοποιηθεί με ακρίβεια πως θα δουλέψει τέλεια σε κάθε συνθήκη. Και τα δύο είναι πρακτικά αδύνατα.
Δεν θα γινει τιποτα για λογους marketing...Level 4 λεγονται αυτα τα συστηματα και περιμενε στο επομενο 6μηνο να δεις το πρωτο πιστοποιημενο για συγκερκιμενους δρομους στην California. Πιστοποιημενο και με full responsibility του οχηματος.
Anonymous Founder έγραψε:Αυτό όμως που μπορεί να γίνει ακόμη και με την σημερινή τεχνολογία, είναι το όχημα να μάθει την συνηθισμένη διαδρομή που κάνει κάποιος και κατόπιν αυτή την διαδρομή να την εκτελεί μόνο του. Αυτό, είναι κάτι που τεχνικά γίνεται. Με την μέθοδο της Tesla βέβαια, όχι κάποιων άλλων.
H μεθοδος των αλλων ειναι να εχουν στρατους απο οχηματα να συλλεγουν δεδομενα με ειδικο εξοπλισμο και οδηγους, και να δοκιμαζουν σεναρια σε πιστες δοκιμων. Machine learning, virtual μοντελα κτλ...ολα με εξαιρετικα μεγαλο κοστος. Θα επρεπε να αντιλαμβανεσαι οτι ο τροπος της Τεσλα θετει σε κινδυνο τους πελατες της αλλα και τους υπολοιπους χρηστες των δρομων και εξυπηρετει κυριως την τσεπη τους και το hype γυρω απο το ονομα τους.
Anonymous Founder έγραψε:Εννοείται η μέθοδός της μπορεί να κάνει και άλλα. Δηλαδή, σε εύκολες καταστάσεις, δεν χρειάζεται καμία "προπόνηση" ό,τι έχει γίνει ήδη αρκει. Δηλαδή σε αυτοκινητόδρομο, θα τα καταφέρνει μια χαρά μόνο του.
Αυτο ειναι δικο σου αυθαιρετο εντελως συμπερασμα. Απο την στιγμη που δεν εχει πιστοποιηθει και που δεν αναλαμβανει πληρως την ευθυνη η εταιρεια τοτε μαλλον δεν τα καταφερνει..
Anonymous Founder έγραψε:Αλλά αν θέλει κάποιος να ξεκινήσει από το Μαρούσι να πάει Γλυφάδα, θα πρέπει να σκεφτεί πως το σύστημα θα κάνει λάθη μέχρι να μάθει τις δυσκολίες της διαδρομής.
Όλα αυτά εννοείται τα ξέρει και ο Elon αλλά δεν τα παραδέχεται δημόσια. Η τεχνολογία πάντως είναι εκεί έξω, η Tesla έχει δει από την αρχή σωστά το τι πρέπει να γίνει, και είμαι βέβαιος πως αν συνεχίσουν έτσι, σε πολύ λίγα χρόνια θα κάνει το σύστημά τους καταπληκτικά πράγματα. Όποιος τους αντιγράψει, έχει ελπίδες, οι υπόλοιποι, θα πιστοποιήσουν συστήματα μόνον για συγκεκριμένους δρόμους. Η Tesla παίζει πολύ να το αφήσει στο Level 2 για πολλά χρόνια, και προσφέροντας τα υπόλοιπα σε beta. Όταν μαζέψει αρκετά δεδομένα, θα γνωρίζει κατά πόσο την παίρνει να περάσει σε μεγαλύτερη πιστοποίηση.
Καθε τεχνολογια εχει μια εξελικτικη πορεια. Οπως δεν πηγαμε κατευθειαν απο το motorola DynaTAC 8000X στο iphone ετσι δεν γινεται κανεις να παει απο το 2 στο 5...Το level 3 το εκαναν skip ολοι οι κατασκευαστες γιατι δεν ηταν ξεκαθαρο που εχει ευθυνη ο οδηγος και που το αυτοκινητο. Σημερα ειμαστε στο Level 4....με τα σημερινα δεδομενα/τεχνολογια, χωρις Lidar προσωπικα θεωρω οτι δεν γινεται να υπαρξει αξιοπιστο συστημα, ποσο μαλλον level 5!
Anonymous Founder έγραψε:Τα δεδομένα της Tesla να ξέρετε είναι πραγματικό χρυσάφι αυτή την στιγμή, γιατί κανείς άλλος δεν τα έχει. Το να βρεις τέτοια δεδομένα, είναι πρακτικά αδύνατο, χρειάζεσαι χρόνια και πολλά οχήματα να το κάνουν για λογαριασμό σου. Ούτε λόγος να προσπαθήσεις να το κάνεις σε πίστες, ελεγχόμενες συνθήκες, κλπ κλπ. Δυστυχώς ή ευτυχώς, αυτός ο τρόπος δεν δουλεύει σε αυτή την περίπτωση.
Says who? Elon? Οπως εγραψα και πιο πανω σε 6 μηνες θα αρχισουν τα πρωτα λεβελ 4....θεωρεις οτι δεν εχουν δεδομενα? Ετσι στα τυφλα θα το βγαλουν και θα αναλαβουν ολο το liability?
ΥΓ:
Anonymous Founder έγραψε:Για να το κλείσω από πλευράς μου (wishful thinking, ξέρω...)
Τι εννοεις? Θελεις να εχεις τον τελευταιο λογο ή να μονολογεις?