Scotch έγραψε:Ανταπόκριση από την επιστροφήΑυτό το ουράνιο τόξο στο UI τι συμβολίζει ακριβώς?
< >
< >
edmond έγραψε:Και μετά το κλικ γύρισες στα 100χαω;Μπα, είναι η φάση που έριξα λίγο ρυθμούς για να μην τ' ακούσω από τον g.
< >
Όπως και να έχει, είναι ό,τι πρέπει και στην κίνηση (κάτι έχει γίνει...).
< >
Πολύ ξεκούραστο ταξίδι, αν και θα ήταν ακόμη πιο ξεκούραστο αν πήγαινα πιο αργά
vagmag έγραψε:Ήρθες κ έφυγες αθόρυβα ! Ηλεκτρικό έχεις ;
Δεν πήρες ένα τηλ !
Έχεις δίκιο Βαγγέλη.... ήταν δυστυχώς ταξίδι αστραπή, με σχεδόν μηδενικό ελεύθερο χρόνο
Το αυτό και για σερφ.
edmond έγραψε:Σκοτσέζε πόσα ευρά έχεις γλιτώσει vs μπετζίνας τώρα που πχ φτάνεις τα 20κ κμ;
Το αυτό και για σερφ.
Κάποιες παραδοχές που οδηγούν στα πιο κάτω νούμερα:
1) Οι φορτίσεις στο σπίτι έχουν γίνει με πρόγραμμα myHome Online. Περίπου €0,095/KWh πρωινή χρέωση και €0,075/KWh νυχτερινή χρέωση. Το 90%+ των οικιακών φορτίσεων με νυχτερινή χρέωση. Για ευκολία υπολογίζω €0,15/KWh τελικό κόστος KWh.
2) Οι υπόλοιπες AC φορτίσεις έχουν γίνει κυρίως χωρίς χρέωση σε ξενοδοχεία, καταλύματα, δημόσιους φορτιστές, κτλ. Πολύ μικρό ποσοστό έχει γίνει σε AC φορτιστή με χρέωση. Για ευκολία θεωρώ και πάλι €0,15/KWh.
3) Οι DC φορτίσεις σε Tesla Supercharger είχαν μηδενικό κόστος, πλην τριών στην Κροατία με το αναγραφόμενο κόστος.
4) Για τις λοιπές DC φορτίσεις υπολογίζω €0,60/KWh.
Για τις AC φορτίσεις ισχύει απώλεια κάτι λιγότερο από 10%: 4346,46KWh used vs 3971,31KWh added (έχω την πληροφορία). Καταχρηστικά θεωρώ αντίστοιχες απώλειες και στην DC φόρτιση (δεν έχω την πληροφορία).