- 13 Φεβ 2023, 00:11
#804744
kostis20 έγραψε:Κανένα νόημα να πηγαίνεις πάνω απο 160-170 στην εθνική.Η διαφορά στο χρόνο είναι ελαχιστη σε σχέση με αν πήγαινες 130-150.Αντιθέτως χάνεις σε ασφάλεια -κούραση και κατανάλωση.
Τα 110 -120 από την άλλη είναι απάλευτα .Και εκτός των ηλεκτρικών τώρα, όντως πετύχαινα και ακόμα βλέπω πολλά φτιαγμένα Civic -Evo κτλ να σέρνονται στην εθνική.
Οι συγκρίσεις με τη Γερμανία τουλάχιστον άτοπες,Σε δρόμους ,οδηγική παιδεία και στόλο οχημάτων.Και εκεί βεβαια τα κομματια που δεν έχουν όριο δεν είναι και τοσα πολλά πλέον και γενικά εχει πάρα πολύ κίνηση.Το καλοκαίρι ας πούμε εγω σε μια διαδρομή απο Salzburg μέχρι Τα σύνορα με τη Τσεχία στημεριά του Regensburg δε μπόρεσα καθόλου να εκμεταλλευτώ την άρση απαγόρευσης όπου υπήρχε...
Εξαρτάται από το αυτοκίνητο και φυσικά το νευρικό σύστημα του οδηγού. Μη μου πεις ότι τα 200 σου φαίνονταν nerve wracking με την 5άρα ή το Α5. Απλή cruising speed είναι με τόσο καλά αυτοκίνητα και δεν σε αγχώνουν καθόλου, αν έχεις κάποια εμπειρία από υψηλές ταχύτητες. Με ένα άλλο αυτοκίνητο μπορεί και τα 150 να φαίνονται υπερβολικά! Στο δε Sirion στα 120 νιώθεις ότι παρακάνεις...
Οι συγκρίσεις με την Γερμανία δεν είναι άτοπες. Οι καινούριοι μας δρόμοι είναι αντίστοιχων προδιαγραφών και εμείς έχουμε πολύ λιγότερη κίνηση. Θυμάμαι μια περίπτωση όπου πηγαίναμε από την Θεσσαλονίκη στην Κατερίνη με έναν παλιό φίλο από το Forum και ήμασταν απλά εμείς και οι 3 λωρίδες της ΕΟ, με άψογη άσφαλτο. Ούτε ένα αυτοκίνητο σε απόσταση όρασης! Ε εκεί το τελίκιασα το Saab, 240+ κοντέρ. Γιατί όχι; Το αυτοκίνητο σταθερότατο, γιατί είναι σχεδιασμένο για τέτοιες ταχύτητες, όπως και τα λάστιχά του φυσικά, και ο δρόμος ήταν εξαιρετικός! Ο συνεπιβάτης κατάλαβε ότι πηγαίνουμε γρήγορα αλλά μόνο όταν κοίταξε το κοντέρ κατάλαβε πόσο γρήγορα. "Νόμιζα πηγαίνουμε με 160", είπε.
Οι Γερμανοί πολύ καλά κάνουν και επιτρέπουν τέτοιες ταχύτητες. Αλλά συμφωνώ ότι αυτές οι ταχύτητες απαιτούν μυαλό και γνώση. Να δώσεις σε κάποιον άπειρο ένα αυτοκίνητο που πιάνει 250 δεν είναι και πολύ σώφρον...
Επειδή έκανα κάθε ΣΚ το Αθήνα-Θεσσαλονίκη-Αθήνα, όταν υπηρετούσα στην Αττική, η διαφορά με σταθερά 120 και σταθερά 160 στην ευθεία, ήταν περίπου 1 ώρα (με Τέμπη και Μαλιακό μέσα τότε)! Δεν το λες και λίγο. Η διαφορά στην βενζίνη ήταν 1/4 του ρεζερβουάρ, αλλά τότε δεν μας έκαιγε ιδιαίτερα. Λεφτά υπήρχαν...