Ναι τα εργαλεία με τα 400-500 άλογα το εχουν αυτό το πρόβλημα καίνε πολύ, τότε αμόλυβδη τώρα ρεύμα
MONMAN έγραψε:Θυμάμαι κάτι Evo sti RX-8(K@λ@φτιαγμένα) τις καλές εποχές τα πέρναγα με το mondeo 1,8 στην ΕΟ σαν σταματημένα και πήγαινα 140-150 .
Ναι τα εργαλεία με τα 400-500 άλογα το εχουν αυτό το πρόβλημα καίνε πολύ, τότε αμόλυβδη τώρα ρεύμα
τις καλες εποχες περναγες σα σταματημενα με μοντεο, τα εβο στι κλπ.
Ειπαμε να γραφουμε καμια σαχλαμαρα αλλα εσυ το τερματισες.
dimviii έγραψε:MONMAN έγραψε:Θυμάμαι κάτι Evo sti RX-8(K@λ@φτιαγμένα) τις καλές εποχές τα πέρναγα με το mondeo 1,8 στην ΕΟ σαν σταματημένα και πήγαινα 140-150 .
Ναι τα εργαλεία με τα 400-500 άλογα το εχουν αυτό το πρόβλημα καίνε πολύ, τότε αμόλυβδη τώρα ρεύμα
τις καλες εποχες περναγες σα σταματημενα με μοντεο, τα εβο στι κλπ.
Ειπαμε να γραφουμε καμια σαχλαμαρα αλλα εσυ το τερματισες.
+1
BARHonda έγραψε:θα χαλάσουμε τις καρδιές μας
Γι αυτό δεν απαντάει κανείς, και όχι επειδή συμφωνεί (έκανε το σφάλμα ο MONMAN )
dimviii έγραψε:MONMAN έγραψε:Θυμάμαι κάτι Evo sti RX-8(K@λ@φτιαγμένα) τις καλές εποχές τα πέρναγα με το mondeo 1,8 στην ΕΟ σαν σταματημένα και πήγαινα 140-150 .
Ναι τα εργαλεία με τα 400-500 άλογα το εχουν αυτό το πρόβλημα καίνε πολύ, τότε αμόλυβδη τώρα ρεύμα
τις καλες εποχες περναγες σα σταματημενα με μοντεο, τα εβο στι κλπ.
Ειπαμε να γραφουμε καμια σαχλαμαρα αλλα εσυ το τερματισες.
Κοιτα, ενα δικιο το εχει. Εχω περασει πολλες φορες φτιαγμενα αυτοκινητα "σαυρες" με μπουρια σομπας για εξατμιση που τα ακουγα 200 μετρα πριν τα περασω γιατι λογω θορυβου; καταναλωσης;, μπιστιματος απο τα κουτσουρα αναρτησεις και την μηδενικη διαδρομη;, πηγαιναν δεξια με 100. Πες ομως οτι ηταν ειδικες κατασκευες για συγκεκριμενο σκοπο ( την αφαιμαξη του πορτοφολιου του κατοχου)
Τωρα για τα υπολοιπα αυτοκινητα με 400-500 αλογα, οι δρομοι εχουν ορια κυριοι. Δεν πας οσο παει το οχημα αλλα οσο επιτρεπεται, οκ θα περασεις καποιες φορες το οριο για λιγο ή θα κινηθεις για πολυ τοσο πανω απο αυτο οσο να μην φας κληση αλλα μεχρι εκει.
Για τους superchargers τωρα στην Λαρισα, αν βαλουν και στην Λαμια ενα σετ θα μπορουν να ταξιδευουν με τα ορια και λιγο πανω απο αυτα σαν ανθρωποι οι Τεσλιστι. Κριμα ειναι να εχεις αυτοκινητο που δεν κανει θορυβο και να μην το χαιρεσαι σε ανοιχτο δρομο
Fiat Panda 7,6l/100km
Νίκος Παππάς έγραψε:οκ θα περασεις καποιες φορες το οριο για λιγο ή θα κινηθεις για πολυ τοσο πανω απο αυτο οσο να μην φας κληση αλλα μεχρι εκει.
Ε μην το λες Νίκο μου. Θυμάμαι μια φορά που βιαζόμουν με την 330i, που κάτω από 160 έπεσα μόνο στα τούνελ στο Αθήνα-Θεσσαλονίκη. Τυχερός βέβαια που δεν έπεσα σε μπλόκο, γιατί είδα αρκετές φορές την τελική. Πλέον τα 160 μου φαίνονται αρκετά στο ταξίδι, όχι εκείνα τα 260...
REALZEUS έγραψε:Νίκος Παππάς έγραψε:οκ θα περασεις καποιες φορες το οριο για λιγο ή θα κινηθεις για πολυ τοσο πανω απο αυτο οσο να μην φας κληση αλλα μεχρι εκει.
Ε με το λες Νίκο μου. Θυμάμαι μια φορά που βιαζόμουν με την 330i, που κάτω από 160 έπεσα μόνο στα τούνελ στο Αθήνα-Θεσσαλονίκη. Τυχερός βέβαια που δεν έπεσα σε μπλόκο, γιατί είδα αρκετές φορές την τελική...
Μωρε ναι, αλλα αυτο συνηθως το κανεις καποιες φορες , νυχτα, μονος, κλπ
Οταν ταξιδευεις με την οικογενεια δεν πας ετσι.
Fiat Panda 7,6l/100km
Ο δρόμος βελτιώθηκε, τα αμάξια βελτιωθήκανε, τα όρια ακόμα τα ίδια
Δεν ανέφερα κάπου να πας με την τελική του οχήματος, αλλά στη συγκεκριμένη ΕΟ, εκτός των τούνελ, τα 150 θεωρούνται χαλαρά ασφαλή ταχύτητα, ειδικά για ένα όχημα σαν το Τέσλα
BARHonda έγραψε:Δεν ανέφερα κάπου να πας με την τελική του οχήματος, αλλά στη συγκεκριμένη ΕΟ, εκτός των τούνελ, τα 150 θεωρούνται χαλαρά ασφαλή ταχύτητα, ειδικά για ένα όχημα σαν το Τέσλα
Τα 150 μπορεί να θεωρούνταν ασφαλής ταχύτητα, με την προϋπόθεση όμως το όριο να ήταν αυτό και συνεπώς να κινούνται όλοι με αυτές ή παραπλήσιες ταχύτητες. Όταν το όριο είναι 130 (καλώς ή κακώς, και οφείλουμε να το σεβαστούμε) και άλλοι πηγαίνουν με 110, άλλοι με 130 και άλλοι με 150+, όχι, αυτό δεν είναι ασφαλές, ειδικά με τη δική μας "συνήθεια" να στεκόμαστε σε όποια λωρίδα μας αρέσει.
Ας μην γελιόμαστε, εάν αύριο μας λέγανε ότι καταργούνται τα όρια στην ΕΟ, δεν θα πηγαίναμε όλοι με 200+ να κάνουμε το Αθήνα-Θεσσαλονίκη. Κάποιοι ναι, η πλειοψηφία όμως θα πήγαινε εκεί που νιώθει άνετα το οποίο εξαρτάται εν πολλοίς στο πως σε κάνει το αυτοκίνητό σου να αισθάνεσαι σε αυτήν την ταχύτητα
Εξακολουθώ να συγκεντρώνομαι περισσότερο στην ποιότητα/ασφάλεια της ΕΟ πλέον και στην ανάλογη ποιότητα των μοντέρνων αυτοκινήτων ως το επιχείρημα μου. Το ότι η οδηγική παιδεία στην Ελλάδα είναι είδος προς εξαφάνιση, είναι μεν σωστό, αλλά μειώνοντας τα όρια δεν θα βελτιώσεις την παιδεία κάποιων
Scotch έγραψε:BARHonda έγραψε:Δεν ανέφερα κάπου να πας με την τελική του οχήματος, αλλά στη συγκεκριμένη ΕΟ, εκτός των τούνελ, τα 150 θεωρούνται χαλαρά ασφαλή ταχύτητα, ειδικά για ένα όχημα σαν το Τέσλα
Τα 150 μπορεί να θεωρούνταν ασφαλής ταχύτητα, με την προϋπόθεση όμως το όριο να ήταν αυτό και συνεπώς να κινούνται όλοι με αυτές ή παραπλήσιες ταχύτητες. Όταν το όριο είναι 130 (καλώς ή κακώς, και οφείλουμε να το σεβαστούμε) και άλλοι πηγαίνουν με 110, άλλοι με 130 και άλλοι με 150+, όχι, αυτό δεν είναι ασφαλές, ειδικά με τη δική μας "συνήθεια" να στεκόμαστε σε όποια λωρίδα μας αρέσει.
Και στην Autobahn στα σημεία που δεν έχει όριο, δεν υποχρεώνει κανείς κάποιον να πηγαίνει με 200. Κι εκεί λοιπόν τα λεωφορεία πηγαίνουν τέρμα δεξιά με τον κόφτη στα 90 και οι Ferrari τέρμα αριστερά με 300+. Αυτό λέμε...
τώρα πλέον και για οικονομία αλλά και γιατί δεν βιάζομαι πλέον τα 140-150 τα θεωρώ αρκετά για διαδρομές πάνω από 200χλμ. εάν δε τραβάω το φουσκωτό τα 100 αυστηρά.
.