Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#776456
Scotch έγραψε:Με τι ρυθμούς πας, δεν ξέρω. Μια φόρτιση 20-90% σε ταχυφορτιστή της Tesla διαρκεί γύρω στα 25 λεπτά.

< >


Με γρήγορους. Κάτσε ρε Σκωτσέζε. Για να πάω να φορτίσω στο 20%, σημαίνει ότι δεν θα φτάσω τα 300χλμ με 140σταθερά που λες. Θα πρέπει να το έχω στραγγίσει. Επίσης από όσο ξέρω, όσο περνά ο καιρός αλλά και με τη χρήση και τη ζέστη, οι μπαταρίες φθίνουν σε χωρητικότητα. Σωστά; σωστά. Συνεπώς κάθε μέρα από την ημέρα που το παίρνεις, δεν έχει έναν συνεχώς μειούμενο ρυθμό αυτή; Πχ σε έναν χρόνο από σήμερα, κάνοντας το ταξίδι που λες, σταθερά 140km/h θα βγάλει πάλι 300km; Δεν θα βγάλεις 290; τυχαίο το νούμερο. :hmmm:
Άβαταρ μέλους
By markvag
#776459
blinkys έγραψε:
George_Prix έγραψε:
blinkys έγραψε:
Anonymous Founder έγραψε:Να θυμίσω πως μιλάμε για ένα οικογενειακό SUV κατά βάθος, άρα τι παραπάνω στο δρόμο θέλετε να κάνει;
Να είναι σπορ; Ποιο είναι;
Όποιος θέλει πιο σπορ, να πάρει το Μ3.


Να είναι κάπου καλύτερο, πλην της επιτάχυνσης στην ευθεία, από τον ανταγωνισμό. Τόσα πολλά ζητάμε; :hmmm:


Κρατα στην ακρη του μυαλου σου το μικρο κοστος χρησης σε σχεση με τις ΜΕΚ :s_wink

Εγω ακομα δηλωνω λατρης των ΜΕΚ και ενα τετοιο πυραυλο ονειρευομαι να αποκτησω (οταν μεγαλωσω :s_tongue). Αλλα να τα λεμε και τα θετικα...


Το μικρό κόστος χρήσης το συζητάμε όταν δούμε τι ψάρια πιάνουν και από αξιοπιστία. Τώρα έχουμε εικόνα μόνο όσον αφορά την κατανάλωση. Που και γι' αυτό δεν ξέρουμε τι θα γίνει με τις τιμές του ρεύματος στο κοντινό μέλλον.


+ τη διάρκεια ζωής της μπαταρίας και το κόστος αντικατάστασής της + αξία μεταπώλησης.


dimviii έγραψε:Και να μην έχεις φορτίσει,ένα κατούρημα δεν θα σε πιάσει?
Προμπλεμ σολβντ.


Φορτίζει η μπαταρία με κάτουρο;; :omg:

Πού υπογράφω; :metalo:
Άβαταρ μέλους
By Scotch
#776460 @GB: Από 0-90 θα θέλει κανένα 10λεπτο ακόμη.

Η tesla δίνει εγγύηση 8 χρόνια και θεωρεί μη φυσιολογικό degradation ποσοστό > 30%. Έχω διαβάσει περιπτώσεις που έχουν κάνει 300.000+ km και δεν έχει ξεπεράσει το 20%, με φόρτιση μάλιστα σε superchargers που θεωρητικά επιβαρύνουν.

< >
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#776463
Scotch έγραψε:Ναι, έτσι όπως τα περιγράφεις τώρα (με Λιβαδειά στο πλάνο) έχει ρίσκο για εσένα το ηλεκτρικό αυτή τη στιγμή.

< >
Υπόψιν ότι πέρυσι το καλοκαίρι ας πούμε τη μέρα των πυρκαγιών γύρισα Βούλα από τη παλιά εθνική από Θήβα Κάζα και ΑΟ πχ.
Την άλλη βδομάδα θα πάω Άγραφα...Πώς γίνονται όλα αυτά με ηλεκτρικό και με ταχύτητες απλά φυσιολογικές?Εντωμεταξυ από τότε που πήρα το cx30 εχω μειώσει αισθητά τις ταχύτητες και πάω με το cc από 130 μέχρι 150 .Δε συζητάω για το Α5 που πήγαινα με 160+ σταθερά.
Δε ξέρω παιδιά ειλικρινά δε θέλω να γινομαι κουραστικος και δεν έχω κανέναν αρνητισμο αλλά νομίζω ότι είναι πολύ νωρίς ...

< >
Άβαταρ μέλους
By Serf
#776466 Δεν είναι θέμα αρνητισμού. Είναι θέμα ζύγισης των υπέρ και των κατά (που προφανώς υπάρχουν) βάσει βαρύτητας που δίνει ο καθένας από εμάς και στα μεν και στα δε.
Άβαταρ μέλους
By Zeus
#776468
Scotch έγραψε:Δεν το έχω κάνει γιατί ποτέ δεν πάω συνεχόμενα πάνω από 130, είτε με θερμικό είτε με ηλεκτρικό. Στα 140km/h με φουλ φορτίο και κλίμα θεωρώ πως έχεις μια μέση κατανάλωση γύρω στις 25kwh/100km, οπότε με 75kwh ωφέλιμη μπαταρία φαντάζομαι πως έχεις οριακά 300km αυτονομία.

< >

:hmmm:
Δηλαδη αγοραζεις ενα γρηγορο αυτοκινητο για να πηγαινεις αργα? Ηλπιζα οτι εβγαζα Καλαμπακα (375km) χωρις φορτιση....

Scotch έγραψε:Με τι ρυθμούς πας, δεν ξέρω. Μια φόρτιση 20-90% σε ταχυφορτιστή της Tesla διαρκεί γύρω στα 25 λεπτά.

< >

Που προς το παρον εχει μονο Ψαθοπυργο, Golden Hall και συντομα Αταλαντη...Στους 50ρηδες που υπαρχουν παντου?
Άβαταρ μέλους
By Serf
#776469 Ενδεικτικά, στα Άγραφα φτάνεις άνετα με μία στάση σε κάποιο ΣΕΑ προτού βγεις από την Αθηνών-Θεσσαλονίκης. Εκεί, όμως, θα πρέπει να έχεις πρόσβαση σε πρίζα καθώς δεν υπάρχει φορτιστής. Αν αυτό το θεωρείς "εκτός λογικής" σου και υπερ-ατού σε σχέση με τα πλεονεκτήματα ενός ηλεκτρικού, δεν έχεις το προφίλ ιδιοκτήτη ηλεκτρικού.
Άβαταρ μέλους
By Zeus
#776472 Serf εσυ εχεις δοκιμασει με 140 σταθερα ποσα χλμ βγαζει το Μ3?
Άβαταρ μέλους
By g8777
#776473 Το προφιλ δλδ ενος ιδιοκτητη ηλεκτρικου ( sic) ειναι το
τοκ τοκ τοκ, καλησπερα, εχετε 5 λεπτα να σας μιλησουμε για τον Κυριο μας Ιησου Χριστο , και μεχρι να τα πουμε , πετα μια μπαλαντεζα να φορτισουμε την Τεσλαρα
; :hmmm:

Ενδιαφερουσα οπτικη.

Παρτε κανα παουα μπαμ καλου -κακου ( που λεει και ο Μπουσσινιο).
Άβαταρ μέλους
By Serf
#776474
g8777 έγραψε:Το προφιλ δλδ ενος ιδιοκτητη ηλεκτρικου ( sic) ειναι το
τοκ τοκ τοκ, καλησπερα, εχετε 5 λεπτα να σας μιλησουμε για τον Κυριο μας Ιησου Χριστο , και μεχρι να τα πουμε , πετα μια μπαλαντεζα να φορτισουμε την Τεσλαρα
; :hmmm:

Ενδιαφερουσα οπτικη.

Παρτε κανα παουα μπαμ καλου -κακου ( που λεει και ο Μπουσσινιο).


Καλή πλάκα, αλλά ώρες-ώρες το στυλ να το παίζεις χαζός δε σε τιμά.

ΠΡΟΦΑΝΕΣΤΑΤΑ, επικοινωνείς με το υποψήφιο κατάλυμα (ή με τον γνωστό/φίλο που σε φιλοξενεί) και ρωτάς κατά πόσο υπάρχει διαθέσιμη πρίζα για φόρτιση. Αλλά πρέπει να "πεταχτεί μια εξυπνάδα"...
Άβαταρ μέλους
By g8777
#776475 Εγω νομιζω οτι αυτο που δεν τιμα εναν κατοχο αυτοκινητου 60κ ευρω ειναι το καθε λογης τοκ τοκ τοκ :)

Βεβαιως και εχουμε μπριζα κε Σερφ, η χρεωση για καθε ωρα φορτισης ανερχεται στα 20 €. Μια φιλικη συμβουλη μιας και ερχεστε high season: Λογω αυξημενης κινησης δεν μπορουμε να σας διασφαλισουμε την αμεση διαθεσιμοτητα της μπαλαντεζας - 3 εχουμε εξαλλου-, μπορειτε βεβαια να κλεισετε ραντεβου απο τωρα για την ωρα / μερα που θελετε, εναντι συμβολικης χρεωσης 5 €.


Εξυπναδες, πού παω και τα σκεφτομαι. :s_dunno

Κατα τα αλλα για τα παντα υπαρχουν λυσεις. Hell, μπορεις ακομα να κουβαλας και μια πετρελαιογεννητρια και να μην πεσεις στην αναγκη καμιανου.

Για ενα δεν υπαρχει λυση.

Τον στρατο των Αθανατων.
Άβαταρ μέλους
By Serf
#776476
Zeus έγραψε:Serf εσυ εχεις δοκιμασει με 140 σταθερα ποσα χλμ βγαζει το Μ3?


Όχι, δεν το έχω παρατηρήσει. Συνήθως έχουμε το cruise control στα 130χαώ. Δες πιο κάτω καταναλώσεις της Πέμπτης, από την αναχώρηση προς Ουγγαρία. Cruise control στα 125-130χαώ την περισσότερη ώρα (επιβεβαιώνεται κι από τις μέσες ταχύτητες), 2 ενήλικες κι ένα 6χρονο παιδί, full αποσκευές, full A/C. Ακόμα και η μεγαλύτερη κατανάλωση από τα τέσσερα σκέλη (18,9KWh/100km) για την μπαταρία των 82KWh συνεπάγεται αυτονομία κοντά στα 430χλμ.

Εικόνα

Υ.Γ.: Για τους εχθρούς του κατουρήματος, η 52λεπτη στάση ήταν για φαγητό.
Άβαταρ μέλους
By blinkys
#776478 Δηλαδή σκας 60Κ, αγοράζεις γκάζια που δεν έχουν αντίπαλο, οι δρόμοι γίνονται συνεχώς καλύτεροι, για να ταξιδεύεις με ΜΩΤ που κρατάει άνετα κι ένα 1300άρι 40ετίας. Κι αυτό είναι πρόοδος. :inlove:
Άβαταρ μέλους
By Serf
#776479
blinkys έγραψε:Δηλαδή σκας 60Κ, αγοράζεις γκάζια που δεν έχουν αντίπαλο, οι δρόμοι γίνονται συνεχώς καλύτεροι, για να ταξιδεύεις με ΜΩΤ που κρατάει άνετα κι ένα 1300άρι 40ετίας. Κι αυτό είναι πρόοδος. :inlove:


Άρα η μοναδική αποδεκτή πτυχή προόδου στα αυτοκίνητα είναι το πόσο μεγαλύτερη ΜΩΤ μπορούν να επιτύχουν για παρατεταμένο χρονικό διάστημα; Άλλοι παράγοντες δεν υπάρχουν;

Τα smartphone έχουν την ίδια αυτονομία μπαταρίας με ένα Nokia 3310; Όχι. Αυτό τα καθιστά άχρηστα; Όχι βέβαια, έχουν κυριαρχήσει εδώ και χρόνια στην αγορά.
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#776481 Για να λέμε την αλήθεια βέβαια υπάρχουν και όρια ταχύτητας...

< >