Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#776005 Υπέροχη η Βουδαπέστη. Δεν είναι Πράγα, αλλά είναι κοντά σε ομορφιά. Να πας οπωσδήποτε για γκούλας σε εκείνα τα εστιατόρια με τα τσιγγάνικα βιολιά, δίπλα στο ποτάμι. :inlove:
Άβαταρ μέλους
By edmond
#776015 + νησί Μαργαρίτας.


Κάπου εδώ ν' αναφέρω πως παρόλες τις προσπάθειες μου, ο boss είναι ανένδοτος να δοκιμάσει έστω το Model Y. Του φαίνεται εκτρωματικά...άσχημο :lol: και απλά περιμένει την έλευση του iX3 τον επόμενο μήνα(έτσι λένε).


Και μιας και είπα Model Y.....
Πήγα να πάρω τον μικρό από το σπίτι της γνωστής μαμάς :shifty: . Κατεβαίνει και ο μπαμπάς μαζί. Ο διάλογος που ακολούθησε δίπλα από το αμερικάνικο τζιπ καθώς και το σόου που είδα....
Άσε, θα περιμένω τον ντίμβι να ξυπνήσει :ninja:
Άβαταρ μέλους
By BARHonda
#776091 Μιας και λέτε για FSD, τσεκάρετε εδώ στο τελευταίο λεπτό του βίντεο

https://youtu.be/r4lLwtVY8jM

Εγώ θα είχα κλάσει μέντες εάν ήμουν συνοδηγός
Για ύπνο (κυριολεκτικό) στο τιμόνι, ούτε καν λόγος
Άβαταρ μέλους
By skous
#776102 τι μλκς υπάρχουν...

Τουλάχιστον υπάρχει και το κουμπί ριπορτ....
Άβαταρ μέλους
By edmond
#776178 Και που λες ντιμβι μου...
Κάνω να πιάσω κουβέντα με τον mr MY και αρχίζει να μου λέει τον πόνο του :roll:
Πήγαν τριήμερο στην Νάξο και το πήραν με το ζόρι. 1 ταχυφορτιστής στο νησί(wallbox), ιδιώτης, ο οποίος δεν έχει πρόβλημα να εξυπηρετήσει!
Ετοιμάζονται για Κύθηρα. Το κόβει χλωμό. :lol: Όχι τόσο για τις εκεί περιηγήσεις που είπε πως παρεμπιπτόντως δεν τον αφήνει ασυγκίνητο :lol: οσο για το πως θα φτάσει Γύθειο :lol:
Και μου τόνισε ότι η σύζυγξ που αναγκάστηκε να σταματήσει τις προάλλες στην Αταλάντη από τον Βόλο, το έκανε γιατί γύρναγε με την εξωφρενική ταχύτητα των 140χαω :s_hang :lol:
Μου είπε επίσης πως επειδή η δουλειά του απαιτεί να φεύγει έκτακτα σε όλη την επικράτεια, το έχει εντελώς ξεγραμμένο :lipsealed: Για...κανονικό έχει ένα Octavia Scout.
Το ολόκληρο πρησμένο μοντελ3 λοιπόν, μου εξήγησε πως φτουράει μόνο για...πόλη. Ναι, για πόλη μάναμ, καλά διάβασες. Αμάξι 64κ ευρώ θεωρεί πως κάνει για πόλη. Α, και απαραίτητη προϋπόθεση, είναι να έχεις και ένα νορμάλ που να περνάς από βενζινάδικο για να συνεχίζει :s_whiteflag
Και όσο μου τα εξηγούσε αυτά, ήθελε ο μικρός του να...παίξουν με το αμάξι με τον δικό μου. Βγάζει λοιπόν το κινητό, πληκτρολογεί κάτι και αρχίζει το...σόου σαν το παρακάτω. Ομολογώ άγνοια για το εν λόγω feature, σχώρα με :oops:
Τα πιτσιρίκια να χωροπηδάνε μέσα στο σκοτάδι της πιλοτής, δίπλα από πρακτικά ένα χριστουγεννιάτικο δέντρο με ρόδες.

https://www.youtube.com/watch?v=nzOraaLL7_4

Brave new world που λες ντιμβι μου, το πορτ μπαγκάζ σου ανοιγοκλείνει με ρυθμό σε κάποια μπιτιά?

Σκοτσέζε,σε ρωτάω με όσο σθένος μου έχει απομείνει...

ΤΙΝΑΦΤΑΡΕ???
Άβαταρ μέλους
By Scotch
#776181 Μαζούτ και βετζίνα μέχρι να σβήσει ο ήλιος

< >
Άβαταρ μέλους
By kubiak
#776182 Στην επόμενη γενιά θα έχει και smoke/fog effect για να ενισχυθεί το κλίμα...

Ίσως προσθέσουν και κανένα laser στους καθρέπτες ξέρω γω για να διατηρήσουν το όλο hype...
Άβαταρ μέλους
By Serf
#776183 Άμα δεν το' χουν, κακώς το αγόρασαν... Στη Νάξο αν πήγαιναν πλήρως φορτισμένοι θα είχαν 400km αυτονομίας (με τις ταχύτητες νησιού). Και λίγο συμπλήρωμα σε καμιά σούκο, πόσα km θα έκαναν την ημέρα;;; :dizzy:

Όσο για το Γύθειο, μπορούν να πάνε χωρίς φόρτιση. Παρόλα αυτά, σε οποιοδήποτε ΣΕΑ στη διαδρομή σταματήσουν, υπάρχει φορτιστής. Μέχρι να πάρουν καφέ/ κατουρήσουν/ κτλ, θα φορτίσουν έξτρα.

https://abetterrouteplanner.com/?plan_uuid=1c93da88-37a6-4f31-bf0c-8491e62494fd

ΠΡΟΦΑΝΩΣ, η χρήση ηλεκτρικού απαιτεί να είναι κάποιος λίγο πιο σε εγρήγορση, να μπορεί να χειριστεί 1-2 app στο κινητό, κτλ. Αν τώρα κάποιος νομίζει ότι αγοράσε 400+ άλογα για να κινείται πιο οικονομικά χωρίς καμία μα καμία αλλαγή στην χρήση του οχήματος, μάλλον βλάκας είναι.
Άβαταρ μέλους
By g8777
#776184 Σιγά σιγά νομίζω ότι μπορούμε να αφήσουμε πίσω μας ( ως μια ωραία ανάμνηση από τα χρόνια της αθωότητας, σαν το Μισό-Μισο με την Διμητρα Λιάνη στην ΕΡΤ) την άμεση διαθεσιμότητα του φορτιστή στα επαρχιακά σημεία φόρτισης για την Τεσλαρα.

https://facebook.com/story.php?story_fbid=615682736530117&id=1038780209
Άβαταρ μέλους
By edmond
#776185 Μαζί σου σερφ. Η αγορά ενός ηλεκτρικού δεν έχει ξεκαθαρίσει ακόμα και μερικοί ίσως να είναι ακόμα μπερδεμένοι.
Από το προφίλ χρήσης του και γενικότερα σκέψης του, καταλαβαίνω ότι το πάει λιγάκι φυλαγμένα το όλο πρότζεκτ.
Μου τόνισε φυσικά και το οικονομικό της υπόθεσης, ότι δλδ θα του βγεί κανά 20χίλιαρο φθηνότερα με επιδοτήσεις και λογής απαλαγές σε σύντομο βάθος χρόνου(1 η 2 χρόνια δεν θυμάμαι). Πριν είχε Countryman PHEV και μου είπε το προφανές, πως έπρεπε να είσαι συνέχεια στην πρίζα για να έχεις τις υποσχόμενες καταναλώσεις.
Άβαταρ μέλους
By Serf
#776187
g8777 έγραψε:Σιγά σιγά νομίζω ότι μπορούμε να αφήσουμε πίσω μας ( ως μια ωραία ανάμνηση από τα χρόνια της αθωότητας, σαν το Μισό-Μισο με την Διμητρα Λιάνη στην ΕΡΤ) την άμεση διαθεσιμότητα του φορτιστή στα επαρχιακά σημεία φόρτισης για την Τεσλαρα.

https://facebook.com/story.php?story_fbid=615682736530117&id=1038780209


Θα σου πω την επόμενη εβδομάδα που θα βρεθούμε στην Κροατία! Προς το παρόν σε Βουλγαρία-Σερβία-Ουγγαρία κανένα πρόβλημα διαθεσιμότητας!
Άβαταρ μέλους
By Zeus
#776265 Το βαζω εδω αν νομιζεται οτι ειναι καλυτερα βαλτε το στο οδηγησα..

Την Παρασκευη που μας περασε εκανα δοκιμη το Υ Performance. Οπως ενημερωθηκα απο τον ευγενεστατο πωλητη το αυτοκινητο το ειχαν στην κατοχη τους μερικες μερες και ειχε στο οδομετρο μολις 400 χλμ.

Αν και δεν ειμαι λατρης του λευκου, το συγκεκριμενο ηταν περλε, και εκανε ωραια αντιθεση με τη μαυρη οροφη (το τζαμι δηλαδη), τις μαυρες ζαντες και τις κοκκινες δαγκανες των performance φρενων. Και το αναφερω γιατι οπως ενημερωθηκα απο τον πωλητη το λευκο, το μαυρο και το γκρι εχουν ανοιξει απο Tesla Berlin για performance και ενδεχεται αν γινει παραγγελεια να παραλαβεις φετος, ισως ακομη και Οκτωβριο. Εντυπωσιακο στις μερες μας...Εμφανισιακα, αυτο το περιεργο σχημα δεν μου λεει απολυτως τιποτα, αν εξαιρεσεις το φουσκωμα που κανει πριν τους πισω τροχους που καπως δινει μια αγριαδα..

Με τη συναρμογη των εξωτερικων πανελ δεν ασχοληθηκα ιδιαιτερα αλλα, οπως και στο 3 που ειχα οδηγησει πριν ενα χρονο, τα προβληματα ευθυγραμμισης δεν ελλειπαν για παραδειγμα στο πως τα εμπρος φαναρια δεν ευθυγραμμιζονται με τον προφυλακτηρα.

Περνωντας στο εσωτερικο, υπαρχουν βελτιωσεις σε αρκετα σημεια σε σχεση με το 3, οπως η επενδυση μοκετας στο κατω μερος του C-Pillar, τα ηχεια των τουιτερ στις πορτες με επενδυση κ.α. Ομως και παλι η γενικη αισθηση που αποκωμιζει καποιος δεν ειναι on par με το κοστος του αυτοκινητου και τον premium ανταγωνισμο. Το switchgear προηγουμενης δεκαετιας της Mercedes δεν βοηθαει, ουτε επιμερους χαρακτηριστικα με τα οποια ερχεσαι σε επαφη, οπως για παραδειγμα τα σκιαδα, που οταν τα αφηνεις να επιστρεψουν στην θεση τους κουδουνιζει ολη η οροφη.

Και παμε στα καθισματα...Μετρια πλευρικη στηριξη, φαρδια μεν αλλα με πολυ κοντη βαση, η οποια δεν προεκτεινεται και το πισω μερος δεν παιρνει αρκετη κλιση, χωρις οσφυικη στηριξη, αλλα τουλαχιστον εχουν καλο padding. Ξεκαθαρα χρειαζεται βελτιωση, οριακα θα τα χαρακτηριζα τραγικα. Επισης ενοχλητικη και η επιλογη της δερματινης. Χωρις εξαερισμο μια χαρα ιδρωσα, και απορω πως καποιοι λενε οτι δεν βαζουν και τον κλιματισμο. Πισω εκατσα ελαχιστα, οι χωροι για τα ποδια ειναι παρομοιοι με του Volvo, το μεγαλο ομως πλεονεκτημα ειναι η ελλειψη κεντρικου τουνελ οπου καθεται πολυ πιο ανετα τριτος επιβατης, αλλα και αυτοι στις εξωτερικες θεσεις απλονωνται καλυτερα. Επισης θετικο το οτι μπορεις να ρυθμισεις την κλιση της πλατης των πισω καθισματων.

Για το χωρο αποσκευων εχω να σχολιασω το νεο καλυμμα που εχουν τοποθετησει. Ναι μεν ειναι σκληρο, επομενως σου δινει τη δυνατοτητα να τοποθετησεις καποια αντικειμενα πανω σε αυτο, απο την αλλη ο τροπος που διπλωνει δεν σου δινει ευκολη προσβαση στο πισω μερος του πορτ μπαγκαζ. Επισης επειδη ειναι afterthought ειναι τοποθετημενο σχετικα χαμηλα οποτε εχοντας το μειωνεις αρκετα το υψος του χωρου αποσκευων. Ο οποιος συνολικα ειναι υπεραρκετος και προσθετοντας το frunk και τον επιπλεον χωρο κατω απο το πισω πατωμα δυσκολα τον κανει match αλλο μη ηλεκτρικο της κατηγοριας.

Κι αφου βολευτεις η ολη σχεδιαση του ταμπλο σου δινει αυτη την αισθηση οτι καθεσαι πανω στο αυτοκινητο κι οχι μεσα σε αυτο. Η σχεδιαση του ταμπλο σε συνδιασμο με το μικρο καπο σου δινουν πολυ καλη ορατοτητα εμπρος, ομως προς τα πισω δεν ειναι τοσο καλα τα πραγματα. Βασικα ο κεντρικος καθρεπτης ειναι αχρηστος αφου δεν βλεπεις τιποτα, κι εχοντας συνηθισει τους μεγαλους καθρεπτες τυπου φορτηγου στο Volvo, και απο τους πλαινους δεν εβλεπα οπως θα ηθελα. Εκει τουλαχιστον σωνουν την κατασταση οι καμερες. Καθε φορα που βγαζεις φλας εμφανιζει στην κεντρικη οθονη τι βλεπει η καμερα στην πλευρα που κατευθυνεσαι. Μαλλον νεο feature δεν το θυμαμαι στο 3, θα ηθελα να το δω και βραδυ, με βροχη κτλ για να καταληξω...παντως σιγουρα βοηθαει.

Αλλο στοιχειο που εξακολουθω να βρισκω ενοχλητικο (λυνεται με aftermarket επιλογες) ειναι η ελλειψη πινακα οργανων μπροστα απο τον οδηγο. Δεν υπαρχει τιποτα πρωτοπορειακο σε αυτο...το δοκιμασαν πριν απο 60 χρονια στο Μινι, δεν πετυχε παμε παρακατω. Το βλεπει και η ιδια η Τεσλα που στα S/X εχει κανονικοτατα πινακα οργανων. Ειναι ξεκαθαρο cost cutting! Η ευκολη λυση θα ηταν να εχει τουλαχιστον ενα HUD αλλα ουτε καν...

Η οποια οθονη τα κανει ολα και συμφερει, ομως χρειαζεται κι αρκετη εξοικειωση γιατι ακομα και απλα πραγματα οπως να ανοιξεις το ντουλαπακι τα κανεις απο εκει. Επειδη ο χρονος που ειχα διαθεσιμος για το τεστ ηταν λιγος και με ενδιεφερε περισσοτερο να το δω στον δρομο, δεν μπορεσα να ασχοληθω με ηρεμια, επομενως ισως το αδικο και λιγο. Αλλα ηθελε η συζυγος να ανοιξει το γαμωντουλαπακι και μεχρι να επιστρεψουμε και να το ανοιξει ο πωλητης ακρη δεν ειχαμε βρει. Επισης πηρε αρκετη ωρα να βρουμε πως να ρυθμισουμε τη θερμοκρασια του κλιματιστικου που ηταν στο low και η οποια ηταν μεν straight forward με δυο βελακια δεξια κι αριστερα απο την ενδειξη της θερμοκρασιας, ομως αυτα ηταν τοσο μικρα και οχι τοσο διακριτα. Και δεν ειναι οτι με χαλαει η φαση κλιμα στην οθονη, ομως σε ολα τα συστηματα πατωντας εκει που ειναι η θερμοκρασια ανοιγουν ολες οι επιλογες για το κλιματισμο που συμπεριλαμβανουν και τη ρυθμιση της θερμοκρασιας...εδω δεν, επομενως το βρισκω καπως counterintuitive. Οσο για το κλιμα ειχε καλη αποδοση αλλα στο auto και στους 22 βαθμους ο ανεμιστηρας ειναι αρκετα θορυβωδης. Θα περιμενα δε μπαινοντας μετα απο preconditioning στο low να πεσει γρηγορα η ταχυτητα του ανεμιστηρα οταν ρυθμιστικε στους 22. Επισης μου φανηκε κακο το ηχοσυστημα, χειροτερο και απο του bmw, αλλα δεν ασχοληθηκα με τις ρυθμισεις και δεν ξερω αν μπορει καπως να βελτιωθει.

Το party piece με το οποιο ξετρελαθηκαν και τα παιδια (ναι πηγαμε τσουρμο) ηταν 1 η απεικονηση του τι συμβαινει γυρω απο το αυτοκινητο στο αριστερο τμημα της οθονης και 2 τα παιχνιδια που τους εβαλα να δουνε οταν επιστρεψαμε πισω. Δυστυχως τις κλανιες δεν τις βρηκα.. :whistlink:


Στο ζουμι...Ξεκινας και δεν ακους τιποτα οπως αλλωστε περιμενεις απο ηλεκτρικο. Εχει πολυ καλη κυλιση και μεταφερει πολυ λιγο θορυβο απο τα λαστιχα στην καμπινα. Παρα τα χαμηλοπροφιλα 20” εχει καλη αποσβεση, κοπαναει παραπανω απο το Volvo με τις 21”, αλλα γενικα ελεγχει καλα το αμαξωμα, του οποιου το βαρος δεν κρυβει. Δεν ειχα την πολυτελεια να το στριψω για να καταλαβω περισσοτερα, στα διαφορα slip roads που το πιεσα λιγο δεν φανηκε να παιρνει μεγαλες κλισεις, ομως σε συνδιασμο και με το τιμονι που το εχει απλα για να αλλαζει κατευθυνση – τεχνητα βαρυ με 0 feedback – ηταν σαν να πας να στριψεις λεωφορειο καθισμενος πανω σε τραπεζι...

Τα αλογα ομως και αυτη η αμεση αποκριση ειναι αλλο επιπεδο :superman: ...βεβαια στο σπορτ με 500+ αλογα στο πρωτο πατημα τρομαξαν ολοι. Απο εκει και μετα η φαση ηταν που θα βρεις χωρο να το πατησεις μπαμπα. Ειναι πραγματικα ασυλληπτο και κατανοω απολυτα πως ειδκα καποιος οδηγωντας το μετα απο θερμικο τυπου 100-150 αλογα τρεχει να βαλει παραγγελια. Επισης καταλαβαινω γιατι το αυτοκινητο της δοκιμης ειχε κοφτη στα 140...νταξ μιλαμε τα πιανει σε χρονο dt...το λες και επικινδυνο! Αυτο που δεν περιμενα και μου φανηκε πολυ περιεργο ειναι το torque steer που ειχε οταν σανιδωνες απο σταση αλλα και απο χαμηλη ταχυτητα.

Σε σταθερη πορεια με 140 στην αττικη οδο, τα laminated τζαμια κανουν δουλεια...καμια σχεση με το 3 που ειχα οδηγησει απο επιπεδο θορυβου, ομως κι εδω σαν να ακους τον αερα να μην εχει εντελως ομαλη ροη...anyway ας πουμε οτι ειμαι υπερβολικος. Εκει που δεν ειμαι υπερβολικος ειναι η ευσταθεια σε αυτες τις ταχυτητες..βασικα η ανυπαρξια της. Ειχε και αρκετο αερα την Παρασκευη, το αμαξι πηγαινε οπου να ναι. Και λες ειναι ο αερας μεχρι που επιστρεφοντας περασα το ιδιο κομματι της Αττικη Οδου με το Βολβο και απλα καμια σχεση!

Προσπερνωντας λοιπον το θεμα του range anxiety στα ταξιδια πραγματικα προβληματιστηκα. Με καθαρα οδηγικα κριτηρια δεν προσφερει τιποτα περαν της συγκλονιστηκης δυναμης, που κακα τα ψεματα δεν την χρειαζεσαι σε καθημερινο αυτοκινητο, για αυτο φανταζομαι και οι περισσοτεροι θα το εχουν στο chill ή επιλεγουν το LR. Δεν υπαρχει το τεχνολογικο βαθος και η μελετη στην αναρτηση του για να χτυπησει αυτοκινητα της κατηγοριας αυτης. Ποιοτητα, συναρμογη υποδεεστερη των χρηματων/ανταγωνισμου. Ομως αν θελεις να κανεις την μεταβαση στην ηλεκτροκινηση ειναι η πιο efficient πλατφορμα στην κατηγορια (αναθεμα κι αν υπαρχει αλλη) και με το πιο αξιοπιστο δικτυο ταχυφορτιστων, αν και στη χωρα μας τωρα ακομα χτιζεται....Για το ποσο γρηγορα επιταγχυνει εγραψα? :superman:
Άβαταρ μέλους
By blinkys
#776277 Με 2 λόγια, επιταχύνει γρήγορα στην ευθεία.
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#776278 Με 2 έξτρα λόγια, ένα όχημα που το παίρνουν και διαρρηγνύουν τα ιμάτιά τους όσοι θέλουν να κάνουν οικονομία και πάνε δεξιά με 50km/h. Συγγνώμη για τη γενίκευση αλλά έτσι είναι.
Άβαταρ μέλους
By blinkys
#776280 Και φυσικά όποιος δεν πιάνει σοβαρά νούμερα αυτονομίας α)αγόρασε λάθος όχημα β)δεν ξέρει να το χρησιμοποιεί σωστά. :shifty: