Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By Zeus
#774646
Anonymous Founder έγραψε:Οπότε, σίγουρα δεν σου κάνει η Tesla, γιατί επισήμως, μόνον Level 2 προσφέρει αυτή την στιγμή πιστοποιημένα. Και παραείναι πολλά τα λεφτά για τέτοια πιστοποίηση που έχει και το T-roc μου.

Βασικά το T-roc δεν έχει τέτοια πιστοποίηση. Μάλλον μπερδεύεις το lane keep με το active steering. Δεν νομίζω να έχει το δεύτερο το T-roc…
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#774661 Πάνω που ήμουν έτοιμος για να πάρω μια κόντρα με ένα Tesla! Δεκτόν λοιπόν, το Τ-roc τελικά είναι χειρότερο από το FSD.
Άβαταρ μέλους
By markvag
#774662 Τα Τέσλα κόντρες μόνο με Clio diesel! :rtfm: :rtfm:


Μην χαλάσουμε ΟΛΕΣ τις παραδόσεις! Ας μείνουν μερικά πράγματα όπως ήταν πάντα! :rtfm:

:lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
By Serf
#774664 Επειδή δοκιμάζω το autosteer beta αυτές τις μέρες (*) έχω να πω ότι έχει "θεματακια". Π.χ., κεντραρει στη λωρίδα (αισχος!!!) και έχω μια ανησυχία κάθε φορά που με πλησιάζει μηχανή για διήθηση, ειδικά όταν το όχημα της δίπλα λωρίδας είναι κοντά στη διαχωριστική γραμμή.


*: Μακριά από μπλε Model 3 Long Range (Dual Motor)!!
Τελευταία επεξεργασία από Serf και 29 Ιούλ 2022, 20:51, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
By Zeus
#774666
Anonymous Founder έγραψε:Πάνω που ήμουν έτοιμος για να πάρω μια κόντρα με ένα Tesla! Δεκτόν λοιπόν, το Τ-roc τελικά είναι χειρότερο από το FSD.

Το σημαντικό είναι που κατάλαβες τι είναι και τι δεν είναι λεβελ 2
Άβαταρ μέλους
By Zeus
#774667
Serf έγραψε:Επειδή δοκιμάζω το autosteer beta αυτές τις μέρες (*) έχω να πω ότι έχει "θεματακια". Π.χ., κεντραρει στη λωρίδα (αισχος!!!) και έχω μια ανησυχία κάθε φορά που με πλησιάζει μηχανή για διήθηση, ειδικά όταν το όχημα της δίπλα λωρίδας είναι κοντά στη διαχωριστική γραμμή.


*: Μακριά από μπλε Model 3 Long Range (Dual Motor)!!

Κεντραρισμα στη λωρίδα κάνουν όλα τα level 2…το χρησιμοποιώ ανελλιπώς σε κάθε ταξίδι, ακόμα και σε επαρχιακό από το 2018..
Άβαταρ μέλους
By g8777
#774668

Αυτα που λες Μαρκω.







Καλα, και αυτα.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#774672
Zeus έγραψε:
Anonymous Founder έγραψε:Πάνω που ήμουν έτοιμος για να πάρω μια κόντρα με ένα Tesla! Δεκτόν λοιπόν, το Τ-roc τελικά είναι χειρότερο από το FSD.

Το σημαντικό είναι που κατάλαβες τι είναι και τι δεν είναι λεβελ 2

Δεν βλέπω κάτι ιδιαίτερα σημαντικό, αλλά δεν θα τα χαλάσουμε κιόλας.
Μου φαίνονται και τα δύο εξαιρετικά πρωτόγονα,(άρα ο οδηγός κάνει όλη την δουλειά συνήθως).
Άβαταρ μέλους
By g8777
#774792


:adminpower: :adminpower: :adminpower: :adminpower: :adminpower:

Ακουω.
Άβαταρ μέλους
By Zorz
#775022 Elon Musk’s Antics Turn Owners and Would-Be Buyers Against Tesla

Musk’s star power, built in no small part by his activity on Twitter — the same forum where he’s become such a lightning rod — has contributed immensely to Tesla, especially since it’s shunned traditional advertising. His steady stream of online banter, punctuated with the occasional grandiose announcement or stunt (see: shooting a Roadster into space) keeps Tesla in the headlines. During the company’s earlier days, the trolling and glib comments were a feature, not a bug. They allowed Musk to shape media coverage and made him the ringleader for Tesla’s legion of very-online fans.

But after making Tesla and himself so synonymous with one another, Musk has waded into political conflicts, attempted to buy one of the world’s most influential social media platforms and struggled to bat back unflattering coverage of his personal life, putting the company’s increasingly valuable brand at risk.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#775299
Anonymous Founder έγραψε:
Zeus έγραψε:
Anonymous Founder έγραψε:Πάνω που ήμουν έτοιμος για να πάρω μια κόντρα με ένα Tesla! Δεκτόν λοιπόν, το Τ-roc τελικά είναι χειρότερο από το FSD.

Το σημαντικό είναι που κατάλαβες τι είναι και τι δεν είναι λεβελ 2

Δεν βλέπω κάτι ιδιαίτερα σημαντικό, αλλά δεν θα τα χαλάσουμε κιόλας.
Μου φαίνονται και τα δύο εξαιρετικά πρωτόγονα,(άρα ο οδηγός κάνει όλη την δουλειά συνήθως).

Όχι πως αλλάζει σημαντικά κάτι, αλλά επειδή πάντα θέλω να ψάχνω αυτό που συζητάμε:
https://www.jdpower.com/cars/shopping-g ... -explained
Level 1 Driving Automation – Driver Assistance
At Level 1, the lowest rung of automation, a vehicle has at least one driver support system that provides steering assistance OR braking and acceleration assistance. The driver remains responsible for driving the vehicle and must be prepared to take control at any time and for any reason.

Adaptive cruise control is an example of a Level 1 driver assistance technology. It maintains a safe following distance between your vehicle and traffic ahead without any intervention by the driver. A steering assistance feature, such as lane-centering assistance or lane-following assistance, would also qualify as Level 1 autonomy.

However, a vehicle with both of these features working together qualifies as Level 2 driving automation.


Level 2 Driving Automation – Partial Driving Automation
Level 2 driving automation applies to vehicles with advanced driving assistance systems (ADAS) that can take over steering, acceleration, and braking in specific scenarios. But, even though Level 2 driver support can control these primary driving tasks, the driver must remain alert and is required to actively supervise the technology at all times.

An example of Level 2 driving automation is Highway Driving Assist, installed in Genesis, Hyundai, and Kia vehicles. It requires the driver to have her hands on the steering wheel but actively steers, accelerates, and brakes the vehicle when traveling on highways. BlueCruise is a new hands-free partial driving automation technology from Ford. It is more sophisticated than Highway Driving Assist, allowing the driver to take her hands off of the steering wheel on specific, approved highways in the U.S. and Canada.

Both of these examples of Level 2 driving automation require the driver to remain alert, engaged, and ready to take control at any time. For the record, and according to what the automaker told the state of California, Tesla’s new Full Self Driving Capability technology is a Level 2 system, and it will remain so when Autosteer for city streets arrives as an over-the-air software update.


Επομένως, νομίζω σωστά είπα πως και το T-roc την ίδια πιστοποίηση για Level 2 έχει, και όχι Level 1, αφού τα συστήματά του δουλεύουν μαζί.

Για να το κλείσω από πλευράς μου (wishful thinking, ξέρω...) θα πω το εξής: όσοι περιμένετε πιστοποίηση για Level 5 full self driving σύστημα για κάθε δρόμο, θα περιμένετε πολύ. Δεν πρόκειται να γίνει. Θα γίνει για λόγους marketing για συγκεκριμένους δρόμους, Είναι πρακτικά αδύνατον να εγγυηθεί σήμερα ή στα προσεχή χρόνια κάποιος πως ένα τέτοιο σύστημα θα δουλέψει τέλεια και θα πιστοποιηθεί με ακρίβεια πως θα δουλέψει τέλεια σε κάθε συνθήκη. Και τα δύο είναι πρακτικά αδύνατα.

Αυτό όμως που μπορεί να γίνει ακόμη και με την σημερινή τεχνολογία, είναι το όχημα να μάθει την συνηθισμένη διαδρομή που κάνει κάποιος και κατόπιν αυτή την διαδρομή να την εκτελεί μόνο του. Αυτό, είναι κάτι που τεχνικά γίνεται. Με την μέθοδο της Tesla βέβαια, όχι κάποιων άλλων.
Εννοείται η μέθοδός της μπορεί να κάνει και άλλα. Δηλαδή, σε εύκολες καταστάσεις, δεν χρειάζεται καμία "προπόνηση" ό,τι έχει γίνει ήδη αρκει. Δηλαδή σε αυτοκινητόδρομο, θα τα καταφέρνει μια χαρά μόνο του.
Αλλά αν θέλει κάποιος να ξεκινήσει από το Μαρούσι να πάει Γλυφάδα, θα πρέπει να σκεφτεί πως το σύστημα θα κάνει λάθη μέχρι να μάθει τις δυσκολίες της διαδρομής.
Όλα αυτά εννοείται τα ξέρει και ο Elon αλλά δεν τα παραδέχεται δημόσια. Η τεχνολογία πάντως είναι εκεί έξω, η Tesla έχει δει από την αρχή σωστά το τι πρέπει να γίνει, και είμαι βέβαιος πως αν συνεχίσουν έτσι, σε πολύ λίγα χρόνια θα κάνει το σύστημά τους καταπληκτικά πράγματα. Όποιος τους αντιγράψει, έχει ελπίδες, οι υπόλοιποι, θα πιστοποιήσουν συστήματα μόνον για συγκεκριμένους δρόμους. Η Tesla παίζει πολύ να το αφήσει στο Level 2 για πολλά χρόνια, και προσφέροντας τα υπόλοιπα σε beta. Όταν μαζέψει αρκετά δεδομένα, θα γνωρίζει κατά πόσο την παίρνει να περάσει σε μεγαλύτερη πιστοποίηση.
Τα δεδομένα της Tesla να ξέρετε είναι πραγματικό χρυσάφι αυτή την στιγμή, γιατί κανείς άλλος δεν τα έχει. Το να βρεις τέτοια δεδομένα, είναι πρακτικά αδύνατο, χρειάζεσαι χρόνια και πολλά οχήματα να το κάνουν για λογαριασμό σου. Ούτε λόγος να προσπαθήσεις να το κάνεις σε πίστες, ελεγχόμενες συνθήκες, κλπ κλπ. Δυστυχώς ή ευτυχώς, αυτός ο τρόπος δεν δουλεύει σε αυτή την περίπτωση.
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#775347
Anonymous Founder έγραψε:Αλλά αν θέλει κάποιος να ξεκινήσει από το Μαρούσι να πάει Γλυφάδα, θα πρέπει να σκεφτεί πως το σύστημα θα κάνει λάθη μέχρι να μάθει τις δυσκολίες της διαδρομής.


Το σύστημα δεν θα κάνει λάθη - δεν είναι φτιαγμένο καν για κάτι τέτοιο (για να σε πάει 'μόνο του').
Γενικά είναι εγκληματικό έστω να αναφέρεται ακόμα και ως πλακίτσα η φράση 'αυτόματος πιλότος' ή 'αυτόνομη οδήγηση' για τα σημερινά συστήματα.

Υπάρχει απίστευτο κίνημα αγκαουγκιστών που πειραματίζεται ακόμα και με το αυτόματο φρενάρισμα σε κάδους σκουπιδιών. :vava: :s_hang :s_hang :s_hang

Για αυτοκινητόδρομο όπως λες θα δουλέψει μια χαρά με τη λογική της ξεκούραστης και ασφαλής μετακίνησης και πάντα 'χέρια στο τιμόνι - μάτια στο δρόμο'.
Όχι 'βάζω τον αυτόματο' και απλώνω φλοκάτη να διαβάσω μικιμαου.
Άβαταρ μέλους
By Zeus
#775521
Anonymous Founder έγραψε:Επομένως, νομίζω σωστά είπα πως και το T-roc την ίδια πιστοποίηση για Level 2 έχει, και όχι Level 1, αφού τα συστήματά του δουλεύουν μαζί.

Βρε Γρηγορη....το T-Roc δεν εχει level 2. Ακριβως τα ιδια συστηματα lane assist, adaptive cruise με stop&go εχει και το 118 και κανεις δεν το λεει level 2. Αλλωστε η ιδια η bmw στα μεγαλυτερα μοντελα δινει Steering and Lane Control Assistant including Traffic Jam Assistant, (make daily driving much easier. They can brake automatically, accelerate and, unlike level 1, take over steering). λινκ
To Lane Assist σε κραταει απλα μεσα στις λωριδες οπως αλλωστε το αναφερει ξεκαθαρα και η VW:

"Σε μεγάλες, μονότονες διαδρομές όπου μπορεί ο οδηγός να μην είναι συνεχώς σε εγρήγορση, ενδέχεται να προκύψουν επικίνδυνες καταστάσεις. Εδώ σας βοηθάει η υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας κυκλοφορίας "Lane Assist". Από την ταχύτητα των 65 km/h μπορεί να αναγνωρίζει, αν το όχημα εγκαταλείπει ακούσια τη λωρίδα κυκλοφορίας του και αρχικά με ακουστικά και οπτικά σήματα ενημερώνει τον οδηγό. Αν ο οδηγός δεν αντιδράσει σε αυτό, επεμβαίνει διορθωτικά διευθύνοντας ήπια το όχημα στην αντίθετη κατεύθυνση και με αυτό τον τρόπο προσπαθεί να επαναφέρει την προσοχή του στην οδήγηση. Το "Lane Assist" μειώνει τον κίνδυνο ατυχήματος, συνέπεια μιας σύντομης έλλειψης προσοχής και φροντίζει ώστε το T‑Cross να παραμένει με ασφάλεια στη λωρίδα του."

Το πινκ πονκ αναμεσα στις λωριδες δεν εχει σχεση με το active steering...Αν η vw το πουλαει σαν Level 2 ειναι το ιδιο κατακριτεα οπως η Τεσλα που πουλαει level 2 για level 5.
Τo L2 εχει ενεργο ελεγχο του τιμονιου, στον αυτοκινητοδρομο..

...νυχτα...

...με βροχη...

...στον επαρχιακο...

...στην κινηση...



Anonymous Founder έγραψε:Για να το κλείσω από πλευράς μου (wishful thinking, ξέρω...) θα πω το εξής: όσοι περιμένετε πιστοποίηση για Level 5 full self driving σύστημα για κάθε δρόμο, θα περιμένετε πολύ. Δεν πρόκειται να γίνει.

Δηλαδη μας λεει ψεματα ο Ελον? Απο το 2020 υποτιθεται θα ειχαμε πληρη αυτονομια με βαση προηγουμενες δηλωσεις του!
Κανεις περαν της Τεσλα δεν υποσχεται full level 5 και ειναι και προσεκτικοι στο πως ονομαζουν τα συστηματα τους για να μην μπερδευουν το αγοραστικο κοινο. Δες συγκριτικα τι υποσχεση δινει η ονομασια Full Self Drive!! Αλλα βολευει αυτο το μπερδεμα την Τεσλα...τοσες σελιδες τωρα και ακομα θεωρεις οτι το Autopilot ειναι κατι παραπανω απο level 2, αφου το εχει πει ο Ελον, και οριακα πλεον αποδεχεσαι οτι το FSD που υποσχεται, δεν μπορει να υλοποιηθει και πιστοποιηθει συντομα..

Anonymous Founder έγραψε:Θα γίνει για λόγους marketing για συγκεκριμένους δρόμους, Είναι πρακτικά αδύνατον να εγγυηθεί σήμερα ή στα προσεχή χρόνια κάποιος πως ένα τέτοιο σύστημα θα δουλέψει τέλεια και θα πιστοποιηθεί με ακρίβεια πως θα δουλέψει τέλεια σε κάθε συνθήκη. Και τα δύο είναι πρακτικά αδύνατα.

Δεν θα γινει τιποτα για λογους marketing...Level 4 λεγονται αυτα τα συστηματα και περιμενε στο επομενο 6μηνο να δεις το πρωτο πιστοποιημενο για συγκερκιμενους δρομους στην California. Πιστοποιημενο και με full responsibility του οχηματος.

Anonymous Founder έγραψε:Αυτό όμως που μπορεί να γίνει ακόμη και με την σημερινή τεχνολογία, είναι το όχημα να μάθει την συνηθισμένη διαδρομή που κάνει κάποιος και κατόπιν αυτή την διαδρομή να την εκτελεί μόνο του. Αυτό, είναι κάτι που τεχνικά γίνεται. Με την μέθοδο της Tesla βέβαια, όχι κάποιων άλλων.

H μεθοδος των αλλων ειναι να εχουν στρατους απο οχηματα να συλλεγουν δεδομενα με ειδικο εξοπλισμο και οδηγους, και να δοκιμαζουν σεναρια σε πιστες δοκιμων. Machine learning, virtual μοντελα κτλ...ολα με εξαιρετικα μεγαλο κοστος. Θα επρεπε να αντιλαμβανεσαι οτι ο τροπος της Τεσλα θετει σε κινδυνο τους πελατες της αλλα και τους υπολοιπους χρηστες των δρομων και εξυπηρετει κυριως την τσεπη τους και το hype γυρω απο το ονομα τους.

Anonymous Founder έγραψε:Εννοείται η μέθοδός της μπορεί να κάνει και άλλα. Δηλαδή, σε εύκολες καταστάσεις, δεν χρειάζεται καμία "προπόνηση" ό,τι έχει γίνει ήδη αρκει. Δηλαδή σε αυτοκινητόδρομο, θα τα καταφέρνει μια χαρά μόνο του.

Αυτο ειναι δικο σου αυθαιρετο εντελως συμπερασμα. Απο την στιγμη που δεν εχει πιστοποιηθει και που δεν αναλαμβανει πληρως την ευθυνη η εταιρεια τοτε μαλλον δεν τα καταφερνει..

Anonymous Founder έγραψε:Αλλά αν θέλει κάποιος να ξεκινήσει από το Μαρούσι να πάει Γλυφάδα, θα πρέπει να σκεφτεί πως το σύστημα θα κάνει λάθη μέχρι να μάθει τις δυσκολίες της διαδρομής.
Όλα αυτά εννοείται τα ξέρει και ο Elon αλλά δεν τα παραδέχεται δημόσια. Η τεχνολογία πάντως είναι εκεί έξω, η Tesla έχει δει από την αρχή σωστά το τι πρέπει να γίνει, και είμαι βέβαιος πως αν συνεχίσουν έτσι, σε πολύ λίγα χρόνια θα κάνει το σύστημά τους καταπληκτικά πράγματα. Όποιος τους αντιγράψει, έχει ελπίδες, οι υπόλοιποι, θα πιστοποιήσουν συστήματα μόνον για συγκεκριμένους δρόμους. Η Tesla παίζει πολύ να το αφήσει στο Level 2 για πολλά χρόνια, και προσφέροντας τα υπόλοιπα σε beta. Όταν μαζέψει αρκετά δεδομένα, θα γνωρίζει κατά πόσο την παίρνει να περάσει σε μεγαλύτερη πιστοποίηση.

Καθε τεχνολογια εχει μια εξελικτικη πορεια. Οπως δεν πηγαμε κατευθειαν απο το motorola DynaTAC 8000X στο iphone ετσι δεν γινεται κανεις να παει απο το 2 στο 5...Το level 3 το εκαναν skip ολοι οι κατασκευαστες γιατι δεν ηταν ξεκαθαρο που εχει ευθυνη ο οδηγος και που το αυτοκινητο. Σημερα ειμαστε στο Level 4....με τα σημερινα δεδομενα/τεχνολογια, χωρις Lidar προσωπικα θεωρω οτι δεν γινεται να υπαρξει αξιοπιστο συστημα, ποσο μαλλον level 5!

Anonymous Founder έγραψε:Τα δεδομένα της Tesla να ξέρετε είναι πραγματικό χρυσάφι αυτή την στιγμή, γιατί κανείς άλλος δεν τα έχει. Το να βρεις τέτοια δεδομένα, είναι πρακτικά αδύνατο, χρειάζεσαι χρόνια και πολλά οχήματα να το κάνουν για λογαριασμό σου. Ούτε λόγος να προσπαθήσεις να το κάνεις σε πίστες, ελεγχόμενες συνθήκες, κλπ κλπ. Δυστυχώς ή ευτυχώς, αυτός ο τρόπος δεν δουλεύει σε αυτή την περίπτωση.

Says who? Elon? Οπως εγραψα και πιο πανω σε 6 μηνες θα αρχισουν τα πρωτα λεβελ 4....θεωρεις οτι δεν εχουν δεδομενα? Ετσι στα τυφλα θα το βγαλουν και θα αναλαβουν ολο το liability?


ΥΓ:
Anonymous Founder έγραψε:Για να το κλείσω από πλευράς μου (wishful thinking, ξέρω...)

Τι εννοεις? Θελεις να εχεις τον τελευταιο λογο ή να μονολογεις? :hmmm: