Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#774608 Πάντως, δεν χρειάστηκαν τόσα χρόνια για την... πιστοποίηση, αλλά για να το καταφέρουν να δουλέψει...
Τέσπα, επαναλαμβανόμαστε γι'ακόμη μία φορά. Το σίγουρο είναι πως η Tesla το κάνει σωστά, γι'αυτό και το VAG προσπαθεί να κοπιάρει τα πάντα από το δικό της στήσιμο, μπας και προλάβει και δεν χάσει το τρένο. Οι άλλοι, ας το κάνουν με τον τρόπο τους, δεν έχω κάποιο πρόβλημα προσωπικά, λεφτά δεν έχω για κανέναν εξάλλου!
:lol:
Άβαταρ μέλους
By Y.V
#774611
Anonymous Founder έγραψε: Το σίγουρο είναι πως η Tesla το κάνει σωστά


Αυτο απο που προκυπτει; :dizzy:
Άβαταρ μέλους
By markvag
#774616
Νίκος Παππάς έγραψε:Δεν ξερω αν ειναι αδυνατον αλλα οταν βγηκε το ABS,το ESP, κλπ δεν μας εδωσαν ΒΕΤΑ, αλλα δοκιμασμενα και πιστοποιημενα συστηματα και τρεξαμε ολοι οταν αλλαξαμε αυτοκινητο να παρουμε με αυτα μεσα.

Δεν νομιζω να το καναμε αν μας ελεγαν, "πληρωστε τα και οταν σκοτωθειτε θα δω απο το μαυρο κουτι τι πρεπει να διορθωθει στο επομενο μοντελο"


Δεν ήταν Τέσλα όμως.

Είναι αλλιώς να είσαι Τέσλα. :rtfm:

Αν ήταν Τέσλα δεν θα χρειάζονταν καν πιστοποιήσεις, θα ήταν εξ' ορισμού καλύτερα. :rtfm:


Zeus έγραψε:Βεβαια η μερσεντες και η βολβο που φαινεται να ειναι οι πρωτες που θα εχουν πιστοποιημενα συστηματα level4 διαφωνουν με αυτο.


Δεν ξέρουν τι τους γίνεται, μόνο η Τέσλα ξέρει. :rtfm: :x

Πώς να ξέρουν άλλωστε, φτιάχνουν άραγε αυτοκίνητα εδώ και αιώνες;; :hmmm: Ο κάθε άσχετος νομίζει ότι μπορεί να βγάλει ένα αμάξι λες και είναι το επόμενο word;; :roll:

Zeus έγραψε: Απλα δαπανουν τεραστια ποσά στο να εχουν στολους αυτοκινητων δοκιμων για τη συλλογη δεδομενων και αντιστοιχα πολλα χιλιομετρα σε πιστες δοκιμων για αυτονομα οχηματα.


Επιβεβαιώνεις ότι είναι άσχετοι. Η Τέσλα έχει χιλιάδες κορόιδ... ε... πελάτες της εννοώ που την χρυσοπληρώνουν κιόλας... Πού ακούστηκε μία εταιρεία να επενδύει δισ. για την εξέλιξη των προϊόντων της, ώστε να τα βγάλει άρτια στην αγορά... :s_crazy Να μας τρελάνετε θέλετε;;



Anonymous Founder έγραψε: Ειλικρινά, δεν ξέρω πώς θα το κάνουν, εμένα απλώς μου φαίνεται αδύνατον να τα καταφέρουν με άλλο τρόπο.


Το τι φαίνεται στον καθένα μας είναι διαφορετικό από το τι θα πρέπει να γίνει. Το να δίνεις ένα πιθανότατα εξαιρετικά επικίνδυνο προϊόν στην αγορά χωρίς δοκιμές, χωρίς να είναι πλήρως εξελιγμένο, είναι στην πολύ καλύτερη περίπτωση δολοφονικά ανεύθυνο.

Anonymous Founder έγραψε:
ΝΠ, φαντάζομαι δεν θέλεις να συγκρίνουμε την πολυπλοκότητα του ABS με την αυτόνομη οδήγηση; :lol:


Θέλει λοιπόν τάξεις μεγέθους περισσότερη εξέλιξη και έρευνα πριν βγει στην αγορά. :rtfm:



Anonymous Founder έγραψε:Πάντως, δεν χρειάστηκαν τόσα χρόνια για την... πιστοποίηση, αλλά για να το καταφέρουν να δουλέψει...
Τέσπα, επαναλαμβανόμαστε γι'ακόμη μία φορά. Το σίγουρο είναι πως η Tesla το κάνει σωστά, γι'αυτό και το VAG προσπαθεί να κοπιάρει τα πάντα από το δικό της στήσιμο, μπας και προλάβει και δεν χάσει το τρένο. Οι άλλοι, ας το κάνουν με τον τρόπο τους, δεν έχω κάποιο πρόβλημα προσωπικά, λεφτά δεν έχω για κανέναν εξάλλου!
:lol:


Επειδή είναι Τέσλα, απλά. :rtfm:
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#774618
Y.V έγραψε:
Anonymous Founder έγραψε: Το σίγουρο είναι πως η Tesla το κάνει σωστά

Αυτο απο που προκυπτει; :dizzy:

Έχω εξηγήσει πολλές φορές από πού προκύπτει. Πολύ συνοπτικά εξηγεί και το παρακάτω άρθρο.
https://analyticsindiamag.com/how-tesla ... other-evs/
Η Tesla είναι η πρώτη που είδε πώς θα το καταφέρει κάτι τέτοιο και έχει στήσει όλο το οικοσύστημά της πάνω σ'αυτό. Οι υπόλοιποι, προς το παρόν μόνον υπόσχονται και το μόνο που έχουν καταφέρει είναι να το κάνουν ή σε ελεγχόμενα περιβάλλοντα/πίστες δοκιμών, ή με περιορισμούς (πχ αυτοκινητόδρομους).
Άβαταρ μέλους
By markvag
#774622
Anonymous Founder έγραψε:Έχω εξηγήσει πολλές φορές από πού προκύπτει. Πολύ συνοπτικά εξηγεί και το παρακάτω άρθρο.
https://analyticsindiamag.com/how-tesla ... other-evs/


Οι πηγές που αναφέρει το άρθρο είναι η ίδια η Τέσλα κατά βάση, έτσι;;

Ανεξάρτητα νούμερα που να συγκρίνουν την αποτελεσματικότητα στον δρόμο έχουμε; Γιατί οι προδιαγραφές του συστήματος είναι παντελώς αδιάφορες, αυτό που ενδιαφέρει είναι πως μεταφράζονται στον δρόμο. Και να δούμε αν είναι ασφαλέστερο από τον μέσο οδηγό σε δεύτερη φάση. Αυτά είναι τα κριτήρια που έχουν σημασία.
Άβαταρ μέλους
By kubiak
#774626 Με αυτά που διαβάζω όταν βλεπω tesla θα κάνω στην άκρη μήπως και έχει ενεργοποιήσει κάνενα beta σύστημα και μας φάει λάχανο...
Άβαταρ μέλους
By Zeus
#774629
Anonymous Founder έγραψε:Έχω εξηγήσει πολλές φορές από πού προκύπτει. Πολύ συνοπτικά εξηγεί και το παρακάτω άρθρο.
https://analyticsindiamag.com/how-tesla ... other-evs/
Η Tesla είναι η πρώτη που είδε πώς θα το καταφέρει κάτι τέτοιο και έχει στήσει όλο το οικοσύστημά της πάνω σ'αυτό. Οι υπόλοιποι, προς το παρόν μόνον υπόσχονται και το μόνο που έχουν καταφέρει είναι να το κάνουν ή σε ελεγχόμενα περιβάλλοντα/πίστες δοκιμών, ή με περιορισμούς (πχ αυτοκινητόδρομους).

Το αρθρο ξεχασε να αναφερει οτι η τεσλα υποσχεται οτι θα λειτουργει παντου (level 5) αλλα ωστοσο ενημερωνει οτι ο οδηγος πρεπει να ειναι alerted και να εχει τον ελεγχο και την ευθυνη (level 2), ενω των αλλων θα ειναι πιστοποιημενα να λειτουργουν σε αυτοκινητοδρομους και περιορισμενα περιβαλλοντα (level 4)...βλεπεις τη διαφορα νομιζω. Εκτος αν πουμε παλι οτι η πιστοποιηση δεν σημαινει τιποτα..
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#774631
markvag έγραψε:
Anonymous Founder έγραψε:Έχω εξηγήσει πολλές φορές από πού προκύπτει. Πολύ συνοπτικά εξηγεί και το παρακάτω άρθρο.
https://analyticsindiamag.com/how-tesla ... other-evs/


Οι πηγές που αναφέρει το άρθρο είναι η ίδια η Τέσλα κατά βάση, έτσι;;

Ανεξάρτητα νούμερα που να συγκρίνουν την αποτελεσματικότητα στον δρόμο έχουμε; Γιατί οι προδιαγραφές του συστήματος είναι παντελώς αδιάφορες, αυτό που ενδιαφέρει είναι πως μεταφράζονται στον δρόμο. Και να δούμε αν είναι ασφαλέστερο από τον μέσο οδηγό σε δεύτερη φάση. Αυτά είναι τα κριτήρια που έχουν σημασία.

Η Mercedes μαζί με την Nvidia, έχουν αντιγράψει ουσιαστικά την προσέγγιση της Tesla. Η Nvidia έχει κάνει τεράστια επένδυση σε ΑI, computer vision και deep learning, μένει να το δούμε πώς θα τα πάει και στο δρόμο.
Συγκρίσεις μπορείς να βρεις πάντως στο Internet, όλες όμως είναι ανεπίσημες, άρα δεν σου κάνουν.
Οπότε, σίγουρα δεν σου κάνει η Tesla, γιατί επισήμως, μόνον Level 2 προσφέρει αυτή την στιγμή πιστοποιημένα. Και παραείναι πολλά τα λεφτά για τέτοια πιστοποίηση που έχει και το T-roc μου.
:lol:
Zeus έγραψε:
Anonymous Founder έγραψε:Έχω εξηγήσει πολλές φορές από πού προκύπτει. Πολύ συνοπτικά εξηγεί και το παρακάτω άρθρο.
https://analyticsindiamag.com/how-tesla ... other-evs/
Η Tesla είναι η πρώτη που είδε πώς θα το καταφέρει κάτι τέτοιο και έχει στήσει όλο το οικοσύστημά της πάνω σ'αυτό. Οι υπόλοιποι, προς το παρόν μόνον υπόσχονται και το μόνο που έχουν καταφέρει είναι να το κάνουν ή σε ελεγχόμενα περιβάλλοντα/πίστες δοκιμών, ή με περιορισμούς (πχ αυτοκινητόδρομους).

Το αρθρο ξεχασε να αναφερει οτι η τεσλα υποσχεται οτι θα λειτουργει παντου (level 5) αλλα ωστοσο ενημερωνει οτι ο οδηγος πρεπει να ειναι alerted και να εχει τον ελεγχο και την ευθυνη (level 2), ενω των αλλων θα ειναι πιστοποιημενα να λειτουργουν σε αυτοκινητοδρομους και περιορισμενα περιβαλλοντα (level 4)...βλεπεις τη διαφορα νομιζω. Εκτος αν πουμε παλι οτι η πιστοποιηση δεν σημαινει τιποτα..

Είναι σαφέστατη η διαφορά προφανώς. Γι'αυτό και θα προτιμούσα την Tesla. Το να έχω αυτόνομη οδήγηση σε πολύ συγκεκριμένους δρόμους, δεν μου λύνει τίποτε. Το να το έχω στην καθημερινή μου διαδρομή, θα κάνει όλη την διαφορά. Γι'αυτό και οι περισσότεροι (όχι όλοι όπως βλέπουμε και εδώ μέσα) ποντάρω πως θα δώσουν ψήφο εμπιστοσύνης στην Tesla μεταξύ των δύο προσεγγίσεων.

Υπόψιν: σε δεδομένη διαδρομή, το σύστημα της Tesla αφού την κάνεις πολλές φορές, στο τέλος θα είναι αλάνθαστο. Στην αρχή θα προσέχεις δηλαδή, μετά μόλις μάθει, δεν θα χρειάζεται καμία παρέμβαση από τον οδηγό.
Άβαταρ μέλους
By g8777
#774635 Η τελευταία παράγραφος εξηγεί και στον πιο αδαή γιατί η Τέσλα είναι η νούμερο ένα εταιρεία μακράν τής δεύτερης αε δημιουργία ορδών από Αθάνατους.
Άβαταρ μέλους
By Y.V
#774636
Anonymous Founder έγραψε:
Υπόψιν: σε δεδομένη διαδρομή, το σύστημα της Tesla αφού την κάνεις πολλές φορές, στο τέλος θα είναι αλάνθαστο. Στην αρχή θα προσέχεις δηλαδή, μετά μόλις μάθει, δεν θα χρειάζεται καμία παρέμβαση από τον οδηγό.


Αλανθαστο ε;
Δηλαδη αφου δει οτι το κανες αρκετες φορες, θα παιρνει την ευθυνη ή θα ισχυουν ακομα τα ναι μεν ειμαστε γαματοι αλλα δεν εχουμε ευθυνη γιατι ειπαμε να προσεχεις; :lol:
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#774639 Εγώ θα πρόσεχα πάντως ούτως ή άλλως. Δεν θα έπεφτα για ύπνο δηλαδή, μιας και γύρω μου θα υπήρχαν πάρα πολλοί που θα οδηγούσαν σίγουρα χειρότερα από το Tesla FSD!
Άβαταρ μέλους
By markvag
#774640
Anonymous Founder έγραψε:Η Mercedes μαζί με την Nvidia, έχουν αντιγράψει ουσιαστικά την προσέγγιση της Tesla. Η Nvidia έχει κάνει τεράστια επένδυση σε ΑI, computer vision και deep learning, μένει να το δούμε πώς θα τα πάει και στο δρόμο.
Συγκρίσεις μπορείς να βρεις πάντως στο Internet, όλες όμως είναι ανεπίσημες, άρα δεν σου κάνουν.
Οπότε, σίγουρα δεν σου κάνει η Tesla, γιατί επισήμως, μόνον Level 2 προσφέρει αυτή την στιγμή πιστοποιημένα. Και παραείναι πολλά τα λεφτά για τέτοια πιστοποίηση που έχει και το T-roc μου.


Οπότε καταλαβαίνεις φαντάζομαι, πως από τη στιγμή που δεν υπάρχει κάτι ανεξάρτητο και επίσημο που να πιστοποιεί την ανωτερότητα του συστήματος της Τέσλα στην πράξη, το να λέμε πως είναι "το καλύτερο" είναι απλά μία άποψη. Με την οποία μάλλον διαφωνούν και οργανισμοί όπως η NHTSA, η οποία ερευνά την Τέσλα γι' αυτό ακριβώς το θέμα...
Άβαταρ μέλους
By markvag
#774643
Anonymous Founder έγραψε:Ναι, όντως είναι μία άποψη. Όπως και η άποψή σου για την συγκεκριμένη άποψη. Οπότε; :lol:


Ε;; :hmmm:

Όποιος υποστηρίζει κάτι, οφείλει να το αποδείξει. Από τη στιγμή που δεν μπορεί (και παραδέχεσαι πως δεν υπάρχουν δεδομένα που να στηρίζουν την άποψή σου), πώς ακριβώς περιμένεις να τη δεχθούμε;

Από την άλλη υπάρχουν συστήματα που έχουν υψηλότερου επιπέδου πιστοποίηση από το σύστημα της Τέσλα, οπότε έχουμε και ένα δεδομένο που μας λέει ότι πιθανώς δεν είναι της Τέσλα το κορυφαίο σήμερα. Ένα σημείο δεν είναι αρκετό βέβαια, οπότε προσωπικά θα ήθελα πάρα πολύ να δω περισσότερα δεδομένα και, πίστεψέ με, δεν με ενδιαφέρει ποιο σύστημα είναι καλύτερο, δεν έχω κανένα συμφέρον σε καμία εταιρεία. Το θέμα με ενδιαφέρει πολύ και θέλω πάρα πολύ να προχωρήσει, αλλά σωστά. Και όχι να κυκλοφορούν στην αγορά συστήματα που δεν είναι έτοιμα και άρα είναι πιθανώς επικίνδυνα.

Το έχω πει και αλλού: Η συμπεριφορά της Τέσλα είναι πολύ πιθανό εν τέλει να κάνει πολύ μεγαλύτερη ζημιά τόσο στην υπόθεση "αυτόνομη οδήγηση", όσο και στο "ηλεκτρικό αυτοκίνητο"...