Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#370995 Ναι αλλά δεν έχει 4κινηση και τώρα έχουν καλομάθει με το Terios, συν ότι πλέον φορολογούνται τα πάντα με λιανική άνω των 12Κ οπότε πρέπει να ληφθεί κι αυτό υπόψη.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#370996
bibendum έγραψε:Θα αγοραζες το Vitara μονο ως δευτερο; και μονο για πολη;

Γυρνα πισω Κατρουγκαλε και βαλε του και αλλο ΕΦΚΑ.

Δεν θα το αγόραζα ούτως ή άλλως. Το συγκεκριμένο γιατί σου κάνει εντύπωση; Είναι ελάχιστα μεγαλύτερο από ένα super-mini. Απορώ με τον κόσμο και το τι αγοράζουν. Ψηλό να 'ναι και ό,τι να 'ναι, να λέμε πως έχουμε "τζιπ".
:ninja:
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#370997
Deleted User 1 έγραψε:Ναι αλλά δεν έχει 4κινηση και τώρα έχουν καλομάθει με το Terios, συν ότι πλέον φορολογούνται τα πάντα με λιανική άνω των 12Κ οπότε πρέπει να ληφθεί κι αυτό υπόψη.

Το Panda 4x4 πόσο έχει; Εγώ αυτό θα αγόραζα.
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#371000 Περιμένω προσφορά. Απλά είπα να δώσω και πουθενά αλλού ψωμάκι. Πολλά τα 8 Panda και είναι και προκατειλημμένοι μαλάκες οι συγκεκριμένοι χρήστες γιατί ως τώρα είχαν τα 2 Terios και 6 Panda 1.2 με τα 69 ατίθασα και λένε τα χειρότερα.

Στα χαρτιά πάντως το Ignis μου έκανε. Περίμενα να έχει το ιταλικό diesel μοτόρι συν 4κίνηση και θα το χτύπαγα.
Άβαταρ μέλους
By nass
#371001 Τι τη θέλετε την 4κίνηση, έχετε σημεία παρουσίας σε τίποτα κορφοβούνια ? :hmmm:
Άβαταρ μέλους
By bibendum
#371003 Αν τους παρεις Ignis θα κανεις διπλο κακο.

Και σε αυτους και σε εμας που θα το βλεπουμε.
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#371005 Βγαίνουν και εκτός δρόμου λέει. Άμα μου το ζητάνε τι να κάνω. Χώρια που μάλλον θα αποκτήσουμε σύντομα παρουσία σε κορφοβούνια που έχει κεραίες :shifty: :whistlink:

bibendum έγραψε:Αν τους παρεις Ignis θα κανεις διπλο κακο.

Και σε αυτους και σε εμας που θα το βλεπουμε.

Μέσα είναι μια χαρά πάντως. Απόξω αδιάφορο. Pool τεχνικής υποστήριξης θα είναι. Ότι και να πάρω σε ένα χρόνο θα χει γίνει κουβαρίστρα.
Άβαταρ μέλους
By nass
#371019 Αν πηγαίνετε σε κορφοβούνια μάλλον θέλετε κάτι σοβαρότερο από Ignis και Panda
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#371031 Υπάρχει πάντα ο περιορισμός του κόστους όμως. Σε πολύ ειδικές καταστάσεις καλύτερα να νοικιάσεις ένα Jimny πχ για 2 μέρες. Τις υπόλοιπες καλύτερα να έχεις ένα κανονικό αυτοκίνητο.
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#371046 Θέμα δύναμης για το Suzuki δεν τίθεται. Ο 1.2 είναι πολύ δυνατός για το βάρος του. http://www.drive.gr/test-drives/dokimi/ ... et-allgrip Από εκεί και πέρα είναι ικανότερο από το Panda εκτός δρόμου.

Γιατί τέτοιο μίσος για το Vitara? Έχει πιο χωμάτινο προσανατολισμό από πολλούς αντιπάλους του κι αυτό είναι το νόημα του συγκεκριμένου αυτοκινήτου.
Άβαταρ μέλους
By rocsta
#371048
REALZEUS έγραψε:Θέμα δύναμης για το Suzuki δεν τίθεται. Ο 1.2 είναι πολύ δυνατός για το βάρος του. http://www.drive.gr/test-drives/dokimi/ ... et-allgrip Α

Σφαίρα είναι! Και με βάρος κάτω από τόνο.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#371049
REALZEUS έγραψε:Θέμα δύναμης για το Suzuki δεν τίθεται. Ο 1.2 είναι πολύ δυνατός για το βάρος του. http://www.drive.gr/test-drives/dokimi/ ... et-allgrip Από εκεί και πέρα είναι ικανότερο από το Panda εκτός δρόμου.

Γιατί τέτοιο μίσος για το Vitara? Έχει πιο χωμάτινο προσανατολισμό από πολλούς αντιπάλους του κι αυτό είναι το νόημα του συγκεκριμένου αυτοκινήτου.

Από πού προκύπτει πως έχει χωμάτινο προσανατολισμό; Μια από τα ίδια είναι μηχανολογικά σε σχέση με τον ανταγωνισμό, ο βασικός του προσανατολισμός είναι να είναι φθηνότερο από τους άλλους. Και του φαίνεται από παντού.
Άβαταρ μέλους
By rocsta
#371050
Anonymous Founder έγραψε:Από πού προκύπτει πως έχει χωμάτινο προσανατολισμό; Μια από τα ίδια είναι μηχανολογικά σε σχέση με τον ανταγωνισμό, ο βασικός του προσανατολισμός είναι να είναι φθηνότερο από τους άλλους. Και του φαίνεται από παντού.

Eίναι 3cm πιο ψηλό απ' το panda 4x4. Τώρα για διαδρομές ανάρτησης :s_dunno

edit: Ωχ σόρρυ, τώρα είδα ότι λέγατε για το vitara, ενώ εγώ έγραφα για το ignis.
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#371057
REALZEUS έγραψε:Θέμα δύναμης για το Suzuki δεν τίθεται. Ο 1.2 είναι πολύ δυνατός για το βάρος του. http://www.drive.gr/test-drives/dokimi/ ... et-allgrip Από εκεί και πέρα είναι ικανότερο από το Panda εκτός δρόμου.

Γιατί τέτοιο μίσος για το Vitara? Έχει πιο χωμάτινο προσανατολισμό από πολλούς αντιπάλους του κι αυτό είναι το νόημα του συγκεκριμένου αυτοκινήτου.

Γιατί έχει τοποθετηθεί ως suv ενώ δεν είναι. Ουσιαστικά ανταγωνιστής του είναι μόνο το Duster.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#371059 To Duster είναι όντως ο ανταγωνιστής του, με το Duster να είναι χειρότερο στο εσωτερικό του (κυρίως σαν εμφάνιση, τα υλικά είναι αντίστοιχα χάλια και στα δύο), αλλά από την άλλη, το Duster έχει τεράστια απόσταση από το έδαφος και επίσης εξαιρετικούς χώρους (ειδικά αποσκευών).
Αν είχε άλλο σήμα, θα έσκιζε σε πωλήσεις, η Renault έπρεπε να βγάλει μια έκδοση δική της με άλλα σήματα/όνομα και λίγο καλύτερο εξοπλισμό. Θα πουλούσε σαν τρελό.
Εδώ πουλάει το Vitara δηλαδή, που μόνον στο όνομα έχει σχέση με το ένδοξο παρελθόν.
Εικόνα
https://www.renault.co.in/vehicles/pers ... uster.html