bibendum έγραψε:Θα αγοραζες το Vitara μονο ως δευτερο; και μονο για πολη;
Γυρνα πισω Κατρουγκαλε και βαλε του και αλλο ΕΦΚΑ.
Δεν θα το αγόραζα ούτως ή άλλως. Το συγκεκριμένο γιατί σου κάνει εντύπωση; Είναι ελάχιστα μεγαλύτερο από ένα super-mini. Απορώ με τον κόσμο και το τι αγοράζουν. Ψηλό να 'ναι και ό,τι να 'ναι, να λέμε πως έχουμε "τζιπ".
Deleted User 1 έγραψε:Ναι αλλά δεν έχει 4κινηση και τώρα έχουν καλομάθει με το Terios, συν ότι πλέον φορολογούνται τα πάντα με λιανική άνω των 12Κ οπότε πρέπει να ληφθεί κι αυτό υπόψη.
Το Panda 4x4 πόσο έχει; Εγώ αυτό θα αγόραζα.
Στα χαρτιά πάντως το Ignis μου έκανε. Περίμενα να έχει το ιταλικό diesel μοτόρι συν 4κίνηση και θα το χτύπαγα.
Και σε αυτους και σε εμας που θα το βλεπουμε.
bibendum έγραψε:Αν τους παρεις Ignis θα κανεις διπλο κακο.
Και σε αυτους και σε εμας που θα το βλεπουμε.
Μέσα είναι μια χαρά πάντως. Απόξω αδιάφορο. Pool τεχνικής υποστήριξης θα είναι. Ότι και να πάρω σε ένα χρόνο θα χει γίνει κουβαρίστρα.
Γιατί τέτοιο μίσος για το Vitara? Έχει πιο χωμάτινο προσανατολισμό από πολλούς αντιπάλους του κι αυτό είναι το νόημα του συγκεκριμένου αυτοκινήτου.
REALZEUS έγραψε:Θέμα δύναμης για το Suzuki δεν τίθεται. Ο 1.2 είναι πολύ δυνατός για το βάρος του. http://www.drive.gr/test-drives/dokimi/ ... et-allgrip Α
Σφαίρα είναι! Και με βάρος κάτω από τόνο.
REALZEUS έγραψε:Θέμα δύναμης για το Suzuki δεν τίθεται. Ο 1.2 είναι πολύ δυνατός για το βάρος του. http://www.drive.gr/test-drives/dokimi/ ... et-allgrip Από εκεί και πέρα είναι ικανότερο από το Panda εκτός δρόμου.
Γιατί τέτοιο μίσος για το Vitara? Έχει πιο χωμάτινο προσανατολισμό από πολλούς αντιπάλους του κι αυτό είναι το νόημα του συγκεκριμένου αυτοκινήτου.
Από πού προκύπτει πως έχει χωμάτινο προσανατολισμό; Μια από τα ίδια είναι μηχανολογικά σε σχέση με τον ανταγωνισμό, ο βασικός του προσανατολισμός είναι να είναι φθηνότερο από τους άλλους. Και του φαίνεται από παντού.
Anonymous Founder έγραψε:Από πού προκύπτει πως έχει χωμάτινο προσανατολισμό; Μια από τα ίδια είναι μηχανολογικά σε σχέση με τον ανταγωνισμό, ο βασικός του προσανατολισμός είναι να είναι φθηνότερο από τους άλλους. Και του φαίνεται από παντού.
Eίναι 3cm πιο ψηλό απ' το panda 4x4. Τώρα για διαδρομές ανάρτησης
edit: Ωχ σόρρυ, τώρα είδα ότι λέγατε για το vitara, ενώ εγώ έγραφα για το ignis.
REALZEUS έγραψε:Θέμα δύναμης για το Suzuki δεν τίθεται. Ο 1.2 είναι πολύ δυνατός για το βάρος του. http://www.drive.gr/test-drives/dokimi/ ... et-allgrip Από εκεί και πέρα είναι ικανότερο από το Panda εκτός δρόμου.
Γιατί τέτοιο μίσος για το Vitara? Έχει πιο χωμάτινο προσανατολισμό από πολλούς αντιπάλους του κι αυτό είναι το νόημα του συγκεκριμένου αυτοκινήτου.
Γιατί έχει τοποθετηθεί ως suv ενώ δεν είναι. Ουσιαστικά ανταγωνιστής του είναι μόνο το Duster.
Αν είχε άλλο σήμα, θα έσκιζε σε πωλήσεις, η Renault έπρεπε να βγάλει μια έκδοση δική της με άλλα σήματα/όνομα και λίγο καλύτερο εξοπλισμό. Θα πουλούσε σαν τρελό.
Εδώ πουλάει το Vitara δηλαδή, που μόνον στο όνομα έχει σχέση με το ένδοξο παρελθόν.
https://www.renault.co.in/vehicles/pers ... uster.html