Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#371069
Anonymous Founder έγραψε:Από πού προκύπτει πως έχει χωμάτινο προσανατολισμό;


Αναρτήσεις και στήσιμο. Δεν έχει προσανατολισμένο τόσο στην άσφαλτο όσο ένα QQ για παράδειγμα.


Deleted User 1 έγραψε:Γιατί έχει τοποθετηθεί ως suv ενώ δεν είναι.


Αν δεν είναι SUV, τί είναι; :lol:
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#371084 Εκτός δρόμου είναι. SUV είναι άλλο πράμα. Βασικά ένα κακό υβρίδιο των δύο είναι προκειμένου να είναι φθηνό αλλά τέσπα.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#371085 Δεν νομίζω πως το Vitara είναι ικανότερο εκτός δρόμου από το QQ ή οποιοδήποτε αντίστοιχο. Απλώς είναι μια φθηνότερη υλοποίηση παντού. Μπορεί να είναι φθηνότερο και στην συντήρηση, αλλά σίγουρα όποιος το αγοράσει, να γνωρίζει πως είναι παντού χειρότερο από ένα QQ ή ένα 3008 ίσως.
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#371086 Καλά το 3008 καμία σχέση. Είναι ξεκάθαρα premium σε όλα του, εκτός ίσως του σήματος στο καπώ.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#371089 Premium είπαμε, BMW X1 που είναι γαμάτη παντού. Το καλύτερο στην κατηγορία της, μια πραγματική BMW. Ειδικά σε diesel. Και πάντα με το M-pack.
:metalo:









:s_sarcastic :s_shout
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#371094 Εκτός ασφαλτοστρωμένου δρόμου, το Vitara παραμένει στο στοιχείο του. Έχει αυξημένη απόσταση από το έδαφος (18,5 cm), εμπρός προφυλακτήρα που δεν βρίσκει κάτω εύκολα και ανάρτηση που καταπίνει αποτελεσματικά τις φυτεμένες πέτρες. Επιπλέον το σύστημα τετρακίνησης AllGrip διαθέτει πρόγραμμα για κίνηση σε ολισθηρά εδάφη (Snow) και δυνατότητα κλειδώματος (Lock) για εύκολο ξεκόλλημα.
http://www.drive.gr/test-drives/dokimi/ ... 6-ddis-4wd

Από εκεί και πέρα το αυτοκίνητο είναι σβέλτο (ως και γρήγορο με τον 1400 turbo, 8,4 0-100!!! http://www.drive.gr/test-drives/dokimi/ ... et-allgrip ), με πολύ καλή οδική συμπεριφορά, καλό εξοπλισμό και λογικότατη τιμή. Ναι, ΟΚ, δεν έχει μαλακά πλαστικά, σοβαρό πρόβλημα. :lol:

Διάβασα 3008; Wannabe SUV που δεν έχει καν τετρακίνηση; :svivhaha: Για να μη μιλήσουμε για την τιμή του. :dizzy: Αλλά έχει μαλακά πλαστικά. :yahoo: Αυτά είναι χρήσιμα και θα τα χαιδεύεις όταν θα περιμένεις να έρθει κανένα τετρακίνητο για να σε ξεκολλήσει από την παραλία. :s_sarcastic
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#371098 Τα πιο πολλά VItara που θα πωληθούν αφορούν την απλή έκδοση με την κίνηση εμπρός. Μπες σε ένα μέσα και θα καταλάβεις. Η πόρτα δείχνει τσίγκινη, θυμίζει αυτοκίνητο μικρότερης κατηγορίας. Ο θόρυβος από το δρόμο είναι υπαρκτός, ειδικά οι πίσω, ακούνε την ανάρτηση.
Δεν είναι τα μαλακά πλαστικά το πρόβλημα, είναι πως όλο το αυτοκίνητο δείχνει φθηνό.
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#371106 Τσίγκινη πόρτα = χαμηλό βάρος. Me likes! :iconcool:

Μη πέφτουμε ρε παιδιά στην λούμπα της βαριάς πόρτας και της γερμανικής "πχιότητας". Αυτά που κοροϊδεύουμε θα κάνουμε; :lol:

Ναι ΟΚ, δεν δίνει την αίσθηση ακριβού αυτοκινήτου η ηχομόνωση κλπ. Αν αυτά είναι που ενδιαφέρουν έναν αγοραστή, απλά θα προσπεράσει. Υπάρχουν άλλοι όμως που ενδιαφέρονται για τα προτερήματά του Vitara και για αυτό τα πάει καλά στις πωλήσεις.

ΥΓ: SUV χωρίς τετρακίνηση = μπαρ χωρίς αλκοόλ. Pointless! :lol:
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#371109 To Vitara πάει καλά στις πωλήσεις γιατί απέξω, δείχνει "τζιπ", και είναι αρκετά φθηνότερο από τον ανταγωνισμό.
Η έλλειψη ηχομόνωσης και η φθήνια στο εσωτερικό, το κάνουν χειρότερο από τον ανταγωνισμό, αλλά και χειρότερο στην καθημερινή χρήση.
Απλά πράγματα γράφω. Μπορεί εσένα να μην σε ενδιαφέρει ο θόρυβος, εγώ δεν αντέχω όμως κάτι τέτοια.
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#371171 Ας ορίσουμε λίγο τι εστί suv. Sport Utility Vehicle. Τίποτα σ' αυτό το αρτικόλεξο δεν αναφέρει 4κίνηση ή εκτός δρόμου ικανότητες. Επομένως ναι, το 3008 είναι ένα εξαιρετικό suv ενώ το Vitara είναι ένα εκτός δρόμου που για εμπορικούς λόγους πλασάρεται ως φθηνό suv (=2κίνητες εκδόσεις) και γι' αυτό δέχεται κριτική. Αν δήλωνε αυτό που είναι δε νομίζω ότι θα το σχολίαζε κανείς.
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#371230 Καλά, αν πάρουμε το ακρωνύμιο SUV αυτολεξί, μόνο στο Vehicle θα συμφωνήσουμε ότι ισχύει γιατί ούτε Sport είναι, ούτε σοβαρό Utility προσφέρουν. :lol: Κατά τα άλλα, όλοι γνωρίζουμε ότι τα SUVs είναι τα light off roaders και προπάτορας ήταν το πρώτο RAV4. Light off roader και να μην πηγαίνει πιο μακριά από ένα ψηλό επιβατικό; :thumbsdown:
Άβαταρ μέλους
By 224v
#371239 Το 1999 - 2002 στην Εγνατια που δουλευα ειχα ενα Σουζουκι Grand Vitara με 2.5 λιτρα 24 βαλβιδες πανω απο 2 τοννους ηταν το μακρυ σασι... Ηταν απαραδεκτο σαν οχημα ειχε βεβαια τετρακινηση, φαρδια λαστιχα κ.λ.π. καταναλωση στο Θεο!!!... απαραδεκτη.... οδικη συμπεριφορα λογω βαρους κ.λ.π. ειχαμε και τα απλα vitara... ok απλοι μεταφορεις με λιγα αλογα.... Ομως αν αυτο λεει κατι οταν σαν ομαδα επιβλεψης που περναγαμε στον υπο κατασκευη δρομο καμια 15αρια αυτοκινητα ( απο Lada μεχρι Rav4 4X4) και ανεβαιναμε πρανη υπο κατασκευη και επιχωματα, ολα περνουσαν τη διαδρομη, στεγνη η λασπες κ.λ.π. Προσωπικα δεν εχω εγκαταλειψη διαδρομη με το JUKE, σε περιοχη με χιονια και παγο πανω απο 4-5 μηνες θα ηθελα το κανονικο 4Χ4
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#371243 Τα παλιά Vitara με τα καινούρια μοιράζονται μόνον το όνομα. Καμία σχέση γενικώς και ειδικώς.
Άβαταρ μέλους
By cosneo
#371248 Το παλιό 2λιτρο GV ήταν κατασκευή για εκτός δρόμου λόγω μόνιμης 4κίνησης. Το τωρινο Vitara που πριν λίγο καιρό οδήγησα, το 1,4Τ 4χ4, είναι πλέον πιο ασφάλτινο. Σε οδική συμπεριφορά μου φανηκε καλυτερο απο το προηγούμενο QQ αλλά πιο σκληρό από τον ... λαπά ... τωρινό QQ. Αθόρυβη κύλιση αν και σε ανώμαλη άσφαλτο έκανε τα "γκουπ" του. Το ίδιο και σε ποιοτητα κατασκευής συγκριτικά και με το GV και με τα QQ.
Σαν 1,4Τ το θεωρώ από τα καλύτερα που σίγουρα θα το προτιμούσα. Ιδίως σαν "βενζινάκιας" είναι αρκετά καλύτερο από το QQ 1,6d με τα 130hp. Μικτή με περισσότερη πόλη και λιγη Εγνατία Οδό και Χαλκιδική είχε 7 λίτρα. Αρκετά καλή νομίζω.