μιας και ειναι δευτερο χερι , αντε οκ, δεκτο και το (μη) χρώμα
red_monster έγραψε:Κίκιζας . έγραψε:Σε ενα Drive Μαιου 2009, Βασικη τιμη για το 2λιτρο, γραφει 38,400 ευρω, poverty edition, με υφασματινα και 16αρες ζαντες. Αυτο του redmonster εχει δερματινα, συν σπορ 17αρες (εβγαινε και σε σπορ πακετο S-Line με αυτες τις ζαντες, αλλα νομιζω με καθισματα μισο-μισο υφασμα και δερμα...) συν χειριστηρια στο τιμονι, συν οτι αλλο μπορει να εχει...
Αρα χοντρικα ο τυπος που το αγορασε πρεπει να εσκασε 40-41κ ευρω ευκολα...Βεβαια αν θυμαμαι καλα υπηρχε και το μετρο της αποσυρσης τοτε μεχρι καλοκαιρι του 2009...
Οι λάμπες είναι απλές αλογόνου. Είδα τις τρύπες στον μπροστινό προφυλακτήρα και θεώρησα ότι έχει xenon, αλλά τζίφος .
Εξτρα έχει αυτά που είπες, δέρματα, χειριστήρια στο τιμόνι και 17άρες. Το μόνο που πραγματικά με ενοχλεί είναι οι αισθητήρες παρκαρίσματος αλλά μπορεί να παίξει κάμερα & car play στο εγγύς μέλλον
To 2009 είχε μειωμένο τέλος ταξινόμησης. Στο 1.400αρη μιτο ήταν κανα 500άρη, στο 2 λιτρο θα ήταν πιο μεγάλο το ποσό
Πως το τσεκαρες?
Βάλε κάποιον να πατήσει 5 φορές το πλύσιμο παρμπρίζ ενώ έχεις αναμμένα φώτα, λογικά θα δουλέψουν τα πλυστικα φαναριών.
VW group με τρύπες αλλά χωρίς πλυστικα ή xenon δεν έχω ξαναδεί.
< >
Καλοτάξιδος τερας!
Sent >
red_monster έγραψε:Κίκιζας . έγραψε:
Οι λάμπες είναι απλές αλογόνου. Είδα τις τρύπες στον μπροστινό προφυλακτήρα και θεώρησα ότι έχει xenon, αλλά τζίφος .
Πως το τσεκαρες?
Λογικά τότε τις άναψε και κατάλαβε, δεν είναι δύσκολο.
Ο γερομπισμπίκης σε νέες περιπέτειες.
Κάτω η δικτατορία των shorts.
Από ότι βλέπω έχει χειροκίνητη ρύθμιση ύψους ,οπότε δεν έχει xenon.
Υπάρχει περίπτωση να είναι εισαγωγή από εξωτερικό?
< A3003 >
Και το μίτο είχε προτζέκτορες αλλά όχι xenon.
kostis20 έγραψε:Τα πλαστικά δε σημαίνουν απαραίτητα xenon.Και το allroad μας έχει πλυστικα χωρίς xenon.
Από ότι βλέπω έχει χειροκίνητη ρύθμιση ύψους ,οπότε δεν έχει xenon.
Υπάρχει περίπτωση να είναι εισαγωγή από εξωτερικό?
< A3003 >
Όχι, έχω το βιβλιαράκι με τα σέρβις
Έμαθα όλο το ιστορικό του από την καρεντα
https://www.erwin.audi.com/erwin/showHome.do
Κανε μια εγγραφη και παρε μια συνδρομη της μιας ωρας. Βαζεις vin και σου βγαζει ολα τα specs του αυτοκινητου. Επισης κατεβαζεις διαφορα service manuals κτλ που θα σου φανουν χρησιμα εφοσον ειπες οτι θα τους βαζεις χερι.
Κανε και μια εγγραφη εδω
https://www.online-teile.com/oem-katalo ... anguage=de
Παλι με vin θα σου βγαζει εργοστασιακους κωδικους για οτι ανταλλακτικο μπορει να υπαρχει για το αμαξι καθως και τιμες (γερμανιας μεν αλλα δεν απεχουν πολυ απο εδω).
Για πιο advanced καταστασεις θα βρεις στο ebay σπασμενο το elsawin που εχει τα παντα ολα. Απο το πως θα ξηλωσεις ενα πανελ πορτας μεχρι το τελευταιο καλωδιο μεσα στο αμαξι. Ειναι το συστημα που εχουν σρις αντιπροσωπειες και τους καθοδηγει για το οτιδηποτε.
< >
drdino έγραψε:red_monster έγραψε:Κίκιζας . έγραψε:
Οι λάμπες είναι απλές αλογόνου. Είδα τις τρύπες στον μπροστινό προφυλακτήρα και θεώρησα ότι έχει xenon, αλλά τζίφος .
Πως το τσεκαρες?
Λογικά τότε τις άναψε και κατάλαβε, δεν είναι δύσκολο.
Οκ, απλα το λεω γιατι και σε xenon λαμπες, τυχαινει μετα απο καποια χρονια να εχουν αρκετα πεσμενη αποδοση, πριν καουν ή πριν αποκτησουν μια μωβ αποχρωση...
Παντως εφοσον υπαρχει ο φακος/προτζεκτορας στα φαναρια, νομιζω οτι μπορει να βρει σε ρεαλιστικο κοστος, oem ολοκληρη την καλωδιωση με τους μετασχηματιστες ακομα και μτχ, και να αγορασει δυο καινουργιες λαμπες xenon...Το θεμα ειναι εαν χρειαζεται να παρει και καποιους αισθητηρες για να ειναι αυτοματη η ρυθμιση δεσμης, σε σχεση με τωρα, αλλα και εαν η τωρινη χειροκινητη ρυθμιση ειναι με σερβομηχανισμο ή εντελως μηχανικη...
Με γύρισες 10 χρόνια πίσω σε πολύ ωραίες αναμνήσεις
1ο βήμα ένα επώνυμο remap (όχι όχι, μην το πολυσκέφτεσαι, όταν το βάλεις θα μετανιώσεις για κάθε μέρα που πέρασες χωρίς αυτό).
2ο βήμα 18άρες γιατί οι 17" δείχνουν πολύ λίγες στο ΤΤ και θα σου σκληρύνει και λίγο αν το βρίσκεις πολύ μαλακό (ξέρεις αν φοράει τη σπορ ανάρτηση ή την απλή?)
3ο βήμα εξάτμιση (τουλάχιστον cat-back).
kostis20 έγραψε:Ωραίος...Καλά χιλιόμετρα!
Δε θυμάμαι αν πρέπει να ελέγξεις και το ποτηράκι της αντλίας υψηλής σε αυτό το κινητήρα...
< A3003 >
Καλό θα είναι καλού-κακού να το αλλάξει, η ζημιά θα είναι πολύ μεγαλύτερη αν το ρισκάρει.
Εγώ το είχα αλλάξει στην 4ετία προληπτικά (BWA) άλλα η φθορά ήταν ελάχιστη.