- 04 Ιούλ 2019, 21:06
#592740
red_monster έγραψε:Έως τώρα έχεις μπλέξει
Αμμοχάλικο
Επικαθήσεις ΒΕ
Κομμένα πλαίσια (προφανώς και το κομμένο πλαίσιο είναι ο πλέον αποτρεπτικός παράγοντας )
Αλλαγή μπιελας
εσυ εχεις μπλεξει τα αμμοχαλικα με τους κινητηρες.Οχι εγω.
Ασχετος παντελως,που θα το κανει για πρωτη φορα,και θα σηκωσει και βιντεο για να διδαξει πως να το κανουν και οι υπολοιποι ασχετοι.
red_monster έγραψε:Και όλα αυτά για να αποδείξεις τι; Σε ρώτησε κανείς;
δεν χρειαζεται να με ρωτησει κανεις.Γκουγκλαρεις και εισαι ετοιμος.
Οταν θα βλεπω να γραφονται σαχλες,θα απανταω ομως.
διαβαζουν και αλλοι εδω μεσα,κριμα ειναι να τους παρεις στο λαιμο σου.
red_monster έγραψε:Για να τελειώνουμε. Ο καθαρισμός των επικαθησεων στους κινητήρες με άμεσο ψεκασμό είναι μια περιοδική συντήρηση που οφείλει να υπολογίσει ο αγοραστής πριν προβεί στην αγορά. Το κόστος κάθε άλλο παρά αμελητέο είναι αλλά θα πρέπει να θεωρείται ως δεδομένο.
Προσωπικά το ήξερα από την αρχή αλλά δεν με αποθάρρυνε καθόλου.
α τωρα ειναι ''περιοδικη συντηρηση'' που θα γινεται για παντα.
και πριν που ειπα οτι θα σε συνοδευει σε ολη τη ζωη του αυτοκινητου γιατι απαντησες με αυτη τη σαχλαμαρα?
red_monster έγραψε:dimviii έγραψε:oxi βεβαια.Τοκομμενο σασι θα το επισκευασεις ,και αν το κανεις σωστα δεν θα ξαναεχεις προβλημα.
Τις επικαθισεις θα τις εχεις για οσο εχεις το αυτοκινητο.20 χρονια θα το κρατησεις? 20 χρονια θα ασχολεισαι.
Δεν γίνεται να τα διαβάζουμε αυτά, λυπήσου μας
γρηγορα αλλαζεις γνωμη.
τους αυλους στο καπακι πως θα τους καθαρισεις αητοπουλο?
Η νομιζεις οτι καθαρισες την πολλαπλη και εισαι οκ?
ψαξε στο youtube και ξαναελα.
'It has the interior ambience of a tupperware container and the exterior design flair of an Adidas tracksuit. However this is all hiding a godly powertrain - no other car can extract grip from a surface quite like an Evo.'