Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By 224v
#345108
elvet έγραψε:Πολύ καλή επιλογή για μεταχειρισμένο στα 20000Ε, αλλά για τα 70000Ε που ζητάνε καινούργιο είναι πολύ ακριβό


Ολα τα καινουρια της ειναι ακριβα για αυτο που προσφερουν... το αγοραζεις μτχ, και εχεις 20% κερδος, αν το θελεις τοσο πολυ σαν οχημα... το ιδιο ισχυει και για τα BMW & VW.
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#345112 Ναι αλλά αυτό είναι Audi. Πρέπει να σε πληρώνουν για να το οδηγείς. :lol:
Άβαταρ μέλους
By elvet
#345115
224v έγραψε:
elvet έγραψε:Πολύ καλή επιλογή για μεταχειρισμένο στα 20000Ε, αλλά για τα 70000Ε που ζητάνε καινούργιο είναι πολύ ακριβό


Ολα τα καινουρια της ειναι ακριβα για αυτο που προσφερουν...

Ετσι! όπως λέει και γνωστός μου κάτοχος skoda: Τα audi τα έχουμε για μουλάρια δοκιμών, ότι καινούργιο δοκιμάζεται εκεί, και αφού λυθούν όλα τα προβλήματα, έρχεται και στη SKoda
Άβαταρ μέλους
By vagmann
#345122
markvag έγραψε:Να έχει τιμόνι με αίσθηση και να στρίβει;;; :innocent: :lol: :lol:

ΟΚ, για τη συγκεκριμένη κατηγορία άσχετες απαιτήσεις, δεκτό... :s_yes


...και ομως το τιμονι του,ειδικα με το Drive Select ειναι εξαιρετικο... :iconcool:
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#345572
vagmann έγραψε:
markvag έγραψε:Να έχει τιμόνι με αίσθηση και να στρίβει;;; :innocent: :lol: :lol:

ΟΚ, για τη συγκεκριμένη κατηγορία άσχετες απαιτήσεις, δεκτό... :s_yes


...και ομως το τιμονι του,ειδικα με το Drive Select ειναι εξαιρετικο... :iconcool:

To ευχαριστήθηκα το αμάξι αυτές τις μέρες.... :thumbsup:
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#345715 Λοιπόν μιας και έχω αρχίσει να χωνεύω πλέον ότι το Audi θα μας μείνει αμάνατι αφού έχω μπλέξει με γεροντοπείσματα, είπα να ξεκινήσω μια σταδιακή αναβάθμιση ώστε να ανανεωθεί λίγο η σχέση μας. Τίποτα το ιδιαίτερο, απλά αναλώσιμα που χρίζουν ήδη αλλαγής, θα αλλάζονται με, ας πούμε, αναβαθμισμένα ανταλλακτικά. Και εξηγούμαι:

1) Ψαχνόμαστε με τον κο Παναγιώτη (21 Quadra) για να πατεντιάσουμε τα φρένα από το 3.2. Η διαφορά στα κόστη των αναλώσιμων είναι αστεία.

2) Θα αλλαχτεί η ανάρτηση. Εδώ υπάρχει ένα μικρό θέμα κόστους. Οι αρχικές επιλογές για ΟΕΜ κατάσταση είναι στα 370€ (Bilstein B4) και 400€ (Sachs Super Touring). Στα 650€ πάμε σε Bilstein B6 που όπου διαβάζω μιλάνε για χρυσή τομή μεταξύ άνεσης και σπορτινες (ο θεός να το κάνει στο Audi) αλλά και μακροβιότητας. Εδώ εκτός απ' τα +250€ που τσούζουν, με πονοκεφαλιάζει και η υποψία ότι τα Β6 θα ειναι σίγουρα, έστω και ελαφρώς, σκληρότερα με ότι αυτό συνεπάγεται για το κουρασμένο σασσί και τους υπαρκτούς τριγμούς του εσωτερικού. :hmmm:

3) Αν πάνε καλά τα 1 και 2 τότε θα προχωρήσω και με πρόγραμμα. Κάτι light στα 250hp και 37-38nm ροπής και αποκλειστικά με 95αρα βενζίνη. Αν σκορπίσει το μοτέρ, σκόρπισε και ζωή σε λόγου μας.

4) Για το τέλος και χωρίς ιδιαίτερη βιασύνη θα γίνουν συμμαζεματάκια στο εσωτερικό. Πχ θα ντύσω το τιμόνι με νέο δέρμα μιας και το μαμίσιο είναι πλέον σλικ και σε επόμενη φάση το αμάξι θα πάει σε ένα detailer που θα ξηλώσει το σύμπαν και θα τα γλύψει όλα.

Στα παπάρια σας, I know, απλά ήθελα να μοιραστώ τις σκέψεις μου με κάποιους που σκαμπάζουν από αυτοκίνητα γιατί το περιβάλλον μου δε βοηθάει καθόλου σ' αυτόν τον τομέα. :lol:
Άβαταρ μέλους
By GTS
#345720 Για τα φρενα παιζει επιλογη τετραπιστονα ή 6πιστονα με βαμμενες δαγκανες τυπου Brembo (και κατι αναλογο για τα πισω)? Ισως απο καποιο SQ5 μοντελλο.

Ριξε και ματια σε κανενα κουτι ΑΒΤ.
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#345723 Τέτοιες λύσεις δεν προκρίνονται λόγω κόστους. Η ιδέα είναι να αλλαχτούν πράγματα που είναι στα τελευταία τους, με ελαφρώς αναβαθμισμένα ανταλλακτικά. Αν ήταν να διαθέσω 5Κ φχαριστώ πολύ... :lol:

Για τα 1-2-3 το budget δεν ξεπερνά τα 1200€ και πολλά λέω.
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#346043
elvet έγραψε:
224v έγραψε:
elvet έγραψε:Πολύ καλή επιλογή για μεταχειρισμένο στα 20000Ε, αλλά για τα 70000Ε που ζητάνε καινούργιο είναι πολύ ακριβό


Ολα τα καινουρια της ειναι ακριβα για αυτο που προσφερουν...

Ετσι! όπως λέει και γνωστός μου κάτοχος skoda: Τα audi τα έχουμε για μουλάρια δοκιμών, ότι καινούργιο δοκιμάζεται εκεί, και αφού λυθούν όλα τα προβλήματα, έρχεται και στη SKoda

Καλά οκ... :lol: :lol:
Μερικοί που έχουν skoda αντί να απολαύσουν το αυτοκίνητό τους ,προσπαθούν να πείσουν τον εαυτό τους ότι έχουν κάνει την αγορά του αιώνα ...Μου έχει τύχει και εμένα ένας τυπος με Octavia να προσπαθεί να με πείσει οτι το Α5 είναι ίδιο με το Octavia .Είναι και 5θυρα μου λεει :rtfm: Μετα δεν ήξερε βεβαία τι είναι εγκάρσια και τι διαμήκης τοποθέτηση κινητήρα ,αλλά εντάξει. :)
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#347163 Σήμερα άφησα το αμάξι για λιπαντικό service + μπουζί και φυσικά όποιος ψάχνει, βρίσκει. Βρήκαμε μία φούσκα ημιαξονίου κομμένη = 50κατι το ανταλλακτικό (μου ειπε να πάρω ΟΕΜ γιατί οι ιμιτασιον δε φτουράνε) συν 30€ η τοποθετηση αλλά το χειρότερο είναι ότι τα δύο μπροστινά καμπυλωτά ψαλίδια (Lower control arm ελληνιστί) είναι στα πολύ τελευταία τους.

Κόστος ΟΕΜ: 240€ χ 2 ---> :s_rofl :s_rofl :s_rofl

Και το ερώτημα είναι το εξής. Θα βάζατε no name ψαλίδια? To κόστος πέφτει σχεδόν στο μισό. :hmmm:

Η αλλαγή επείγει μιας και ήδη έχω τρέμουλο μετά τα 130χαω και εγώ νόμιζα ότι κάτι δεν έχει κάτσει καλά με τα καινούρια λάστιχα και ετοιμαζόμουν να πάρω Φωκά για κράξιμο.
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#347173 Βάζεις Original ψαλίδια εκεί που είσαι.
Ακόμη και ιμιτασιόν ψαλίδια ίδιου κατασκευαστή, αλλά χωρίς το ταμπελάκι Audi, μπορεί να έχουν λίγο διαφορετική ευθυγράμμιση συγκριτικά με την προτεινόμενη του κατασκευαστή.
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#347186 500 εουρος ΔΕ ΔΙΝΩ ΓΙΑ ΚΑΝΕΝΑ ΛΟΓΟ για 2 ψαλίδια που σε λίγο θα θέλουν και άλλα 2 και άλλα 2 και άλλα 2 γιατί έχει 564 ψαλίδια το μπουρδέλο μπροστά. Ο μάστορης λέει να ψάξω πρώτα σε TRW ή Lemforder που είναι τα πρώτης τοποθέτησης αλλά χωρίς σήμα Audi πάνω. Εκείνος τα φθηνότερα που βρίσκει είναι Febi Bilstein με 160 το κομμάτι.

Εγώ πάλι ψήνομαι για κάτι τέτοιο κι ας σκορπίσει σε 30Κ χλμ. :s_yes

Επίσης βρέθηκε πακετάκι με 4Μπίστονα (με τακάκια και δίσκους κομπλέ) από Q5 του 2014 το οποίο το κάνω δικό μου με κάνα 500αρικό. :hmmm:
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#347190
Deleted User 1 έγραψε:500 εουρος ΔΕ ΔΙΝΩ ΓΙΑ ΚΑΝΕΝΑ ΛΟΓΟ για 2 ψαλίδια που σε λίγο θα θέλουν και άλλα 2 και άλλα 2 και άλλα 2 γιατί έχει 564 ψαλίδια το μπουρδέλο μπροστά. Ο μάστορης λέει να ψάξω πρώτα σε TRW ή Lemforder που είναι τα πρώτης τοποθέτησης αλλά χωρίς σήμα Audi πάνω. Εκείνος τα φθηνότερα που βρίσκει είναι Febi Bilstein με 160 το κομμάτι.

Εγώ πάλι ψήνομαι για κάτι τέτοιο κι ας σκορπίσει σε 30Κ χλμ. :s_yes

Επίσης βρέθηκε πακετάκι με 4Μπίστονα (με τακάκια και δίσκους κομπλέ) από Q5 του 2014 το οποίο το κάνω δικό μου με κάνα 500αρικό. :hmmm:



Φίλε ξεκαθάρισε μέσα σου τι θες να κάνεις με το αμάξι.
Κάποια στιγμή είχα το μυαλό να του βάλω χταπόδια supersprint, brembo κλπ κλπ που δεν έχουν τελειωμό.
Ταυτόχρονα είχαν αρχίσει να σκάνε τα χοντρά πακέτα συντήρησης και έκανα πίσω στη "βελτίωση" και έμεινα στη συντήρηση.

Για τα ψαλίδια:
Εγώ στην 147, που ήθελε αλλαγή μόνο το αριστερά κάτω (ακριβά είναι τα κάτω), τα άλλαξα όλα, γιατί η εργασία αφενός ήταν 200 ευρώ, αφετέρου βάζοντας μονάχα 1 καινούριο ψαλίδι, θα βγει στην ευθυγράμμιση η φθορά των άλλων. Δεν είναι ίδιο ένα ψαλίδι με 0χλμ με ένα με 85Κ χλμ.
Στην περίπτωση μου τα original είναι TRW by Alfa Romeo και έβαλα από mister auto σκέτα TRW. Φαινομενικά είναι ίδια, όμως φίλοι μου από το club που έχουν αλλάξει 2-3 φορές ψαλίδια και έχουν κάνει δοκιμές με άλλες μάρκες, έχουν αποφανθεί ότι σαν τα ΟΕΜ κανένα. Και αυτό φαίνεται στην ευθυγράμμιση όπως προείπα.

Σκέψου λοιπόν τι θες να κάνεις πριν κάνει οτιδήποτε. Τα ψαλίδια δεν είναι On-Off για να σε αφήσουν αύριο. Και αν δεις μεγάλη αστάθεια στις στροφές, απλά πήγαινε με λιγότερα km/h μέχρι να δεις τι θα κάνεις.
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#347215 Έχω γράψει παραπάνω πιο είναι το σκεπτικό, τα είπαμε και από κοντά εξάλλου! :iconcool:

Η λογική είναι ότι το αμάξι μένει, η συντήρηση συνεχίζεται και όπου αυτό είναι δυνατό προστίθενται αναβαθμισμένα ανταλλακτικά. Τα ψαλίδια έχουν ήδη βγάλει τρέμουλο κι εγώ τρελαίνομαι μ' αυτά τα πράγματα. Αν τα είχε εκεί ίσως να του λέγα να τα αλλάξει επιτόπου κι ας μην είχα να φάω μετά το 3ήμερο. :svivhaha:

80€ θα μου πάρει για την τοποθέτηση. Θα πάρω και Καρέντα να μάθω τιμή γιατί έχω κάτι εκπτώσεις, αλλά σίγουρα αναμένω 20-30% πάνω.

Σε ότι αφορά τα aftermarket (εντελώς αμφισβητούμενης αξίας είναι η αλήθεια) σκέφτομαι ότι αν το θέμα τους είναι η μακροβιότητα, μου είναι αδιάφορο αν μπορώ με 300€ να τα ξαναλλάξω όλα. Ευθυγράμμιση το Q5 θέλει ΜΟΝΟ σε περίπτωση που πειραχτεί η γέφυρα. Έτσι λέει το εργοστάσιο. Ακόμα και αμορτισέρια να αλλάξεις, ευθυγράμμιση λέει δε θέλει. :s_dunno

Τα φρένα θα τα αναβαθμίσω όπως και να χει. Αυτή τη στιγμή θέλω 150€ για δίσκους μπροστά, 90€ για δίσκους πίσω και έχω δώσει και 60€ για τα τακάκια που περιμένω. Σύνολο: 300€

Με 500€ βρίσκω 4πίστονα με δίσκους και τακάκια στο 50%. Καλό deal νομίζω. Βάζω και για πούλημα τα υπάρχοντα και μόλις φύγουν, βάζω νέους δίσκους και τακάκια.
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#347241 Πάντως αν πρόκειται να το κρατήσεις το αμάξι (min 3-4 χρόνια ακόμα), βάλε μαμά ψαλίδια αν δεν έχεις αξιόπιστη εμπειρία από άτομο που έβαλε ιμιτασιόν.
Πχ στο alfisti υπάρχει πολύς κόσμος που έβαλε TRW και είναι ικανοποιημένος.
Αντίστοιχα από τον παλιό μηχανικό μου είχα ακούσει ιστορίες φρίκης για ιμιτασιόν ψαλίδια (τους μέναν στα χέρια σε 20.000 χλμ).

Το 100αράκι που θα τσιγκουνευτείς τώρα θα το βρεις μπροστά σου σύντομα.

Για μένα πάντως κάνεις την καλύτερη δουλειά και το κρατάς (εκτός αν έχει ακόμα θέμα με λάδια-ξύδια που έγραφες παλιότερα).
Ότι τράμπα και να έκανες θα έχανες πολύ χρήμα.