- 07 Φεβ 2018, 22:10
#482769
GTS έγραψε:Αλλο τουρμπο και πιστονια με μεγαλυτερη διαμετρο (connecting rods νομιζω λεγονται). Παλια ειχε η εταιρεια εναν 1.5 τουρμπο στην Φ1 που εβγαζε 1000 ιππους. Ο κυβισμος δεν ειναι θεμα, το τουρμπο ειναι μικρο στον Β38.
O Kυβισμος, στην προκειμενη η διαφορα κυβισμου απο 1,6 λιτρα στα 1,5 λιτρα προφανως και δεν ειναι θεμα, ο κυλινδρισμος ομως, ή καλυτερα η απουσια ενος κυλινδρου, ειναι θεμα, ειδικα οταν υπαρχει και αξονας εξισορροπησης κραδασμων...
P.S Αν τα πιστονια ειχαν μεγαλυτερη διαμετρο, τοτε θα ειχαμε και μεγαλυτερη διαμετρο κυλινδρων, αρα και μεγαλυτερο συνολικα κυβισμο.
Μηπως εννοεις ενισχυμενα πιστονια, ενδεχομενως σφυρηλατα και ισως καποιες επιπροσθετες τεχνολογιες για μειωμενες τριβες στα κινουμενα μερη, καλυτερη ψυξη κτλ...