Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By xenos
#482519
Anonymous Founder έγραψε:Αυτά τα 200+ άλογα για το prince μοτέρ ακούγονται πολύ ωραία, αναρωτιέμαι πόσο αξιόπιστα είναι όμως. Ειδικά με τις βλάβες που βγάζουν αυτά τα μοτέρ στην πρώτη γενιά, δεν ξέρω...
:help:


Σε ανταγωνιστή πάντω γίνετια χαμός και πολλά είναι >2-3 χρόνια χωρίς θέμα. Αλλά στα νούμερα που είπα παραπάνω.
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#482522 Εγώ πάντως στο Bmw θα είχα περισσότερο θέμα με την ανεπάρκεια των περιφερειακών (φρένα, ανάρτηση κυρίως που δε φημίζονται ούτως ή άλλως) παρά με το τελικό νούμερο που θα βγάλει. Μιλάμε για +50% δύναμη. Γιατί καλά τα 370€ αλλά άμα μπλέξεις και με τα υπόλοιπα για να πεις ότι κάνεις σωστή δουλεια πάμε για 2χιλιαρο και βάλε.
Άβαταρ μέλους
By GTS
#482533 Ποια στανταρ αναρτηση ανταγωνιστικων μοντελλων ειναι καλη? Μονο τα αμορτισερ δεν ειναι καλα στις στροφες κατι που τα αλλαζεις με Β8 και εχεις πολυ καλη αναρτηση. Για φρενα αν εχεις Μ σπορτ εχεις τα καλυτερα φρενα της κατηγοριας.

Αν δεν εχεις ευκολα βαζεις και τα Μ performance που ειναι ακομα μεγαλυτερα.
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#482536 Απ' ότι θυμάμαι ο Xenos όμως δεν έχει τίποτα απ' όλα αυτά. Εγώ δε θα έβαζα πρόγραμμα που δίνει +50% σε μαμίσιο F20 χωρίς M ανάρτηση και φρένα. Γι' αυτό λέω ότι για να κάνεις σωστή δουλειά θέλει τελικά κάνα 2χιλιαρο.
Άβαταρ μέλους
By xenos
#482690
GTS έγραψε:Αν δεν εχεις ευκολα βαζεις και τα Μ performance που ειναι ακομα μεγαλυτερα.


Ρε αυτά είναι πανάκριβα. :rtfm:

Deleted User 1 έγραψε:Απ' ότι θυμάμαι ο Xenos όμως δεν έχει τίποτα απ' όλα αυτά.


Ανάρτηση έχουμε ... :shifty: ... στην αποθήκη ακόμα.
Φρένα θα ήθελα. Τώρα ψάχνω μπας κ μπαίνουν από τπτ 335 που κυκλοφορούν. :ninja:

Deleted User 1 έγραψε:Εγώ δε θα έβαζα πρόγραμμα που δίνει +50% σε μαμίσιο F20 χωρίς M ανάρτηση και φρένα. Γι' αυτό λέω ότι για να κάνεις σωστή δουλειά θέλει τελικά κάνα 2χιλιαρο.


Γενικά ναι, αλλά δεν σημαίνει ότι βάζοντας πρόγραμμα πας μονίμως τελικιασμένος. Αντιθέτως πας πιο χαλαρά σε καθημερινή βάση, που σίγουρα δεν τρέχεις.
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#482693 Σε καμία περίπτωση δεν πας μονίμως τελικιασμένος. Κάθε άλλο γιατί αλλιώς θα ψήσεις κάνα turbo. Από την άλλη αλλάζει ο τρόπος με τον οποίο μαζεύει χλμ το αμάξι και σίγουρα θα αισθανθείς και περισσότερες πλεύσεις και ανασφάλεια στα φρένα. Ειδικά σε ελαφρύ 2κίνητο πιστεύω η διαφορά θα είναι πολύ πιο αισθητή απ' ότι στο δικό μου που οι 2τ παραμένουν 2τ.

Ρίχνε καμιά ματιά εδώ που και που. http://teilecar.com/?bmw,148 Ακριβός αλλά έχει ωραία κομμάτια.
Άβαταρ μέλους
By xenos
#482742
Deleted User 1 έγραψε:Ρίχνε καμιά ματιά εδώ που και που. http://teilecar.com/?bmw,148 Ακριβός αλλά έχει ωραία κομμάτια.


Αυτό είναι κοσμηματοπωλείο (σε τιμές). Άστο...
Κάποια στιγμή θα θελα μία vfm λύση. Τα μπλε/κόκκινα της bmw είναι πολύ ακριβά και ως μτχ. Ίσως κάτι από 335/135 κλπ κάνει τη δουλειά, απλά δεν υπάρχει κάποιος να ξέρει ακριβώς τι χωράει/μπαίνει/παίζει. :roll:
Άβαταρ μέλους
By Κίκιζας Γρηγόρης
#482747
bibendum έγραψε:
Deleted User 1 έγραψε:Τα 2κίνητα τα δυναμομετρούν πριν και μετά οπότε είναι φειδωλοί με τα νούμερα. Με τα ζόρια μου είπε ότι τα 3cyl πάνε γύρω στα 185hp. Ροπή εγώ θα υπολόγιζα σίγουρα πάνω από 30Nm. Επίσης τα F20 είναι λίγο πιο τσιμπημένα γιατί γίνεται στον πάγκο το reflash οπότε έχει λίγο δουλίτσα παραπάνω. Αρχική 450€ μου είπε, γύρω στα 370€ με την τρέχουσα προσφορά. Θεωρώ όμως ότι αν πας συστημένος θα στο αφήσει 370€ με ή χωρίς την προσφορά.
Το 185 με 370 ειναι πολυ καλο deal.

Γενικα απο το λιγο που εχω ψαξει στο ιντερνετ μεχρι 170 λενε οι περισσοτεροι.



< >


Tετοια ισχυ δηλωνει και η Schnitzer για τον Β38 με τον παραλληλο, οταν αντιστοιχα στον 16αρη Prince η δυναμη φτανει τα 204ps, ειτε προκειται για τον 136αρη ή ακομα και τον 170αρη.
Χωρις αλλαγη στα "εντοσθια" μαλλον δεν θα ειναι τοσο...safe το σκαλισμα για παρομοια ισχυ με του Prince.
O B38 πχ στην i8 που αποδιδει 231ps λεγεται οτι εχει εντελως διαφορετικα εσωτερικα κινουμενα μερη, πιο ανθεκτικα, περα απο την αυξημενη πιεση...
Άβαταρ μέλους
By GTS
#482751 Αλλο τουρμπο και πιστονια με μεγαλυτερη διαμετρο (connecting rods νομιζω λεγονται). Παλια ειχε η εταιρεια εναν 1.5 τουρμπο στην Φ1 που εβγαζε 1000 ιππους. Ο κυβισμος δεν ειναι θεμα, το τουρμπο ειναι μικρο στον Β38.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#482755
GTS έγραψε:Αλλο τουρμπο και πιστονια με μεγαλυτερη διαμετρο (connecting rods νομιζω λεγονται). Παλια ειχε η εταιρεια εναν 1.5 τουρμπο στην Φ1 που εβγαζε 1000 ιππους. Ο κυβισμος δεν ειναι θεμα, το τουρμπο ειναι μικρο στον Β38.

connecting rods ειναι η μπιελα-διωστηρας
Άβαταρ μέλους
By drdino
#482756 connecting rod=μπιέλα
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#482757 μισο φτερο μπροστα
Άβαταρ μέλους
By GTS
#482759 Δεν ηξερα την ελληνικη λεξη γιαυτο εγραψα πιστονια. Αυτα που ενωνουν πιστονια με στροφαλο. Ειναι ποιο πλατια για να αντεχουν υψηλοτερη πιεση. Αλλα αλλαγες εσωτερικα νομιζω δεν εχει.
Άβαταρ μέλους
By 21 quadra
#482764
Deleted User 1 έγραψε:Σε καμία περίπτωση δεν πας μονίμως τελικιασμένος. Κάθε άλλο γιατί αλλιώς θα ψήσεις κάνα turbo. Από την άλλη αλλάζει ο τρόπος με τον οποίο μαζεύει χλμ το αμάξι και σίγουρα θα αισθανθείς και περισσότερες πλεύσεις και ανασφάλεια στα φρένα. Ειδικά σε ελαφρύ 2κίνητο πιστεύω η διαφορά θα είναι πολύ πιο αισθητή απ' ότι στο δικό μου που οι 2τ παραμένουν 2τ.

Ρίχνε καμιά ματιά εδώ που και που. http://teilecar.com/?bmw,148 Ακριβός αλλά έχει ωραία κομμάτια.


Μεταχειρισμένα είναι.
Άβαταρ μέλους
By Κίκιζας Γρηγόρης
#482769
GTS έγραψε:Αλλο τουρμπο και πιστονια με μεγαλυτερη διαμετρο (connecting rods νομιζω λεγονται). Παλια ειχε η εταιρεια εναν 1.5 τουρμπο στην Φ1 που εβγαζε 1000 ιππους. Ο κυβισμος δεν ειναι θεμα, το τουρμπο ειναι μικρο στον Β38.


O Kυβισμος, στην προκειμενη η διαφορα κυβισμου απο 1,6 λιτρα στα 1,5 λιτρα προφανως και δεν ειναι θεμα, ο κυλινδρισμος ομως, ή καλυτερα η απουσια ενος κυλινδρου, ειναι θεμα, ειδικα οταν υπαρχει και αξονας εξισορροπησης κραδασμων...

P.S Αν τα πιστονια ειχαν μεγαλυτερη διαμετρο, τοτε θα ειχαμε και μεγαλυτερη διαμετρο κυλινδρων, αρα και μεγαλυτερο συνολικα κυβισμο.
Μηπως εννοεις ενισχυμενα πιστονια, ενδεχομενως σφυρηλατα και ισως καποιες επιπροσθετες τεχνολογιες για μειωμενες τριβες στα κινουμενα μερη, καλυτερη ψυξη κτλ...